Dobro veče
- srdjanyo
- Postovi: 3252
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Ladno mi obrisali post.
Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
Re: Dobro veče
Ko?
Re: Dobro veče
Preko puta Titovog Muzeja ili preko puta Colonial Sun-a.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23743
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Dobro veče
@ srdjanyo
Post ti je sklonjen zbog politicke sadrzine, ne znam koliko puta je ponovljeno da se nece tolerisati...
Post ti je sklonjen zbog politicke sadrzine, ne znam koliko puta je ponovljeno da se nece tolerisati...
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Dobro veče
Sedi u BG:Voz i provozaj se par stanica. Beograd Centar (Prokop) je prva stanica sa stare strane grada. Sa druge strane Save, prva stanica je Novi Beograd. Znači, kad npr. od Vuka ideš do Tošinog bunara, imaš sledeće stanice: Vukov spomenik - Karađorđev park - Beograd centar - Novi Beograd - Tošin bunar. Izuzetno je brzo, navedena relacija se pređe za manje od 15 min. To je jedini javni prevoz u Beogradu koji se može porediti sa metroima u razvijenim zemljama.
Kamo sreće da postoje još neke linije gradske železnice osim ove tri postojeće. Sada se i one jedva održavaju... Da bi bilo dovoljno vozova za koliko-toliko kratak interval, prethodna gradska vlast (konkretno: Đilas) su dotadašnji Beovoz podelili na BG Voz i Beovoz, pri čemu je prvi dobio kraći interval, ali obuhvata manji deo grada. Najgore je što se završava čim pređe Pančevački most. To je praktično onemogućilo ljude iz Pančeva (koji su koristili voz 25+ godina) da ga i dalje koriste, jer prvo moraju da sačekaju Beovoz koji nailazi retko, pa onda da presedaju na BG Voz. Tekuća vlast sada obećava da će vratiti liniju do Resnika bez presedanja, ali nešto ne vidim da pominju druga dva kraka, Pančevo i Pazovu. I onda se neko čudi otkud sve veći broj automobila na ulicama - ljudi jednostavno nemaju alternativu.
Inače je Beovoz (taj krak prema Resniku) saobraćao nekada do Valjeva! Naravno da nije bilo i ne treba da bude uključeno u tarifu beogradskog GSP-a, ali je bila reč o izuzetno dobroj stvari. Npr. stotine studenatra ETF/Građevinskog/Aehitektonskog/Mašinskog/TMF/RGF, ali i Veterinarskog/Stomatološkog/Medicinskog fakulteta, koji žive u tom delu Srbije su petkom popodne odmah posle predavanja sedali na voz i išli kući za vikend. Stotine ljudi zaposlenih u raznim firmama je bukvalno živelo u svojim mestima, a vozom su išli u Beograd na posao. Tako i treba i tako se radi u razvijenim zemljama. Samo u zemljama sa lošom infrastrukturom, ljudi se zbog posla nabijaju u velike gradove i to onda donosi niz problema. Od prenaseljenosti, zagušenja, porasta cene nekretnina i nekontrolisane gradnje u tim gradovima, do obrnutog procesa - siromašenja i gubitka stanovništva u mestima odakle se odlazi.
Inače, u Resniku se, osim pruge za Bar, spajaju i pruge za Niš, kao i ona za Majdanpek/Zaječar. Prva je u ok stanju, a druga se skoro ne koristi, tj. postojao je do skoro jedan voz dnevno na relaciji Beograd-Smederevo, a više čak nema ni njega, kao ni Beograd-Požarevac. Ova pruga je takođe nekada bila u Beovoz sistemu koji je obuhvatao podavalska sela - od Jajinaca, pa nadalje.
Ђенерал Јанковић
Re: Dobro veče
Uživao sam čitajući, svaka ti čast
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Istina.
Prijatelji koji zive u Svedskoj, stanuju na 70km od centra Stokholma i svo troje rade u Stokholmu, iako imaju auto, njega koriste eventualno vikendom za kupovinu ili ako idu negde ili kod nekoga gde ce kratko zadrzati.
Glavno prevozno sredstvo je voz naravno. Ide na svakih pola sata u proseku i do centra se stize za nekih pola sata posto prilicno brzo ide. Ono sto me je fasciniralo kod voza je udobnost i zvucna izolacija. Kad se zatvore vrata pretvori se u gluvu sobu.
Ovde se prica o metrou godinama a mi ni postojece resurse ne umemo da iskoristimo, to je najtuznije od svega.
Prijatelji koji zive u Svedskoj, stanuju na 70km od centra Stokholma i svo troje rade u Stokholmu, iako imaju auto, njega koriste eventualno vikendom za kupovinu ili ako idu negde ili kod nekoga gde ce kratko zadrzati.
Glavno prevozno sredstvo je voz naravno. Ide na svakih pola sata u proseku i do centra se stize za nekih pola sata posto prilicno brzo ide. Ono sto me je fasciniralo kod voza je udobnost i zvucna izolacija. Kad se zatvore vrata pretvori se u gluvu sobu.
Ovde se prica o metrou godinama a mi ni postojece resurse ne umemo da iskoristimo, to je najtuznije od svega.
Re: Dobro veče
Hvala, hvala!
EDIT:
Ovde nisam pomenuo prugu za Obrenovac, što je jedan od najkritičnijih pravaca koji bi svakako morao da bude najpre izgrađen (tamo gde nedostaje), a onda i uključen u Beovoz. Ironija je da je nekadašnja pruga prema moru uskog koloseka (voz "Ćira") išla preko Obrenovca i Čačka (pa dalje Požega-Užice-Višegrad-Sarajevo-Dubrovnik), barska pruga je posle napravljena drugom trasom, a na trasi "Ćire" nikada nije uspostavljena bilo kakva zamena. To je dovelo do propadanja i odumiranja čitavih krajeva Srbije! Posebno je kritičan taj početni deo, prema Obrenovcu, jer ima mnogo prigradskih naselja.
Više o svemu ovome, a i mnogim drugim železničkim temama, možete pročitati na sajtu Udruženja ljubitelja železnice: http://vozoljubitelji.blogspot.rs/
Oni (tj. mi ) se godinama trude da sačuvaju železničku mrežu i vozove u Srbiji, ali nijedna dosadašnja vlast nije imala dovoljno razumevanja. Npr. ministarka saobraćaja se hvali koliko je kilometara "nerentabilnih pruga" ukinula u prošloj i ovoj godini, a Železnice (tj. jedno od tri preduzeća nastalo njihovom reorganizacijom) istorijski vredne stare lokomotive i vagone koji se mogu jeftino remontovati, prodaju bukvalno u staro gvožđe.
EDIT:
Ovde nisam pomenuo prugu za Obrenovac, što je jedan od najkritičnijih pravaca koji bi svakako morao da bude najpre izgrađen (tamo gde nedostaje), a onda i uključen u Beovoz. Ironija je da je nekadašnja pruga prema moru uskog koloseka (voz "Ćira") išla preko Obrenovca i Čačka (pa dalje Požega-Užice-Višegrad-Sarajevo-Dubrovnik), barska pruga je posle napravljena drugom trasom, a na trasi "Ćire" nikada nije uspostavljena bilo kakva zamena. To je dovelo do propadanja i odumiranja čitavih krajeva Srbije! Posebno je kritičan taj početni deo, prema Obrenovcu, jer ima mnogo prigradskih naselja.
Više o svemu ovome, a i mnogim drugim železničkim temama, možete pročitati na sajtu Udruženja ljubitelja železnice: http://vozoljubitelji.blogspot.rs/
Oni (tj. mi ) se godinama trude da sačuvaju železničku mrežu i vozove u Srbiji, ali nijedna dosadašnja vlast nije imala dovoljno razumevanja. Npr. ministarka saobraćaja se hvali koliko je kilometara "nerentabilnih pruga" ukinula u prošloj i ovoj godini, a Železnice (tj. jedno od tri preduzeća nastalo njihovom reorganizacijom) istorijski vredne stare lokomotive i vagone koji se mogu jeftino remontovati, prodaju bukvalno u staro gvožđe.
Ђенерал Јанковић
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7023
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Dobro veče
Snork u slobodno vreme:
Bez ljutnje, nadam se...
Bez ljutnje, nadam se...
Re: Dobro veče
Nismo previše u tom fazonu, više je reč o ljudima koji su dosta putovali po svetu, videli kako izgledaju uređeni saobraćajni sistemi i želeli bi da i Srbija bude normalna i saobraćajno povezana zemlja. Da mogu da žive i rade ovde, a ne da su prinuđeni da idu u inostranstvo. Jer kad se dublje analiziraju stvari, dolazi se do toga da je, od poljoprivrede i industrije, pa do opšteg zadovoljstva i blagostanja, najbitnija dobra povezanost. Mnogi od članova su stručno vezani za železnicu, i veoma mnogo znaju o tome. Bilo da rade na nekoj žel. stanici, ili su dipl. inž. saobraćaja kojima je železnica specijalnost. Neki su nažalost u inostranstvu, neki čak rade u inostranstvu na železnici.
Ali priznajem da bih voleo ovakve igračke.
Ali priznajem da bih voleo ovakve igračke.
Ђенерал Јанковић
Re: Dobro veče
^ normalno kad Kuzmanovic visi u kladionici.
Re: Dobro veče
Ne bih ni ja znao da nisam četiri godine živeo nad istom malte ne.
Inače, kad je počela da se gradi '95 za 3-4 god je trebala da postane ovo što je sad.
Jbg jedna-dve dekade više nije problem
What i do for the livin'? I live for the livin'.
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Dobro veče
@ snork Jel znaš možda pruga BG-Šid, u smeru ka Šidu koliko je stara, pošto voz kad prođe Rumu, do Šida ide pa daj bože 40-50 na sat. Ljudi se šale da je austrougarska pruga pa zato, a iz pravca Šida ka BG, se ide normalno. Dok sam studirao putovao sam tako, a što se tiče Beogrda, koristio sam BG voz baš često. Batajnica - Franš, pa do FPN šta naiđe BG voz je prava stvar.
Re: Dobro veče
@Snork, sve je to super što si napisaao ali kao da nema plana šta raditi sa prugama u i oko Beograda.
Ja sam koristio u drugoj polovini 90tih Beovoz do posla i nazad i naročito zimi je bilo sve ok. Ako radi tj dodje. Preciznost rada neže železnice je legendardna, i pri tome ne mislim na kašnjenja 2-3 minuta već i po sat ili čak više sati . To je jednostavno obesmislilo korišćenje Beovoza i naravno da sam se gurao autom u jezgro grada i gubio vreme/ skupo gorivo na besmislen način.
Navodno treba od proleća da krene do Resnika pošto je pre oko mesec dana napravljena (obnovljena da funkcioniše) pruga što je ruska firma odradila.
Resnik- Valjeva je valjda cela odradjena.
Druga korisna mogućnost je produžetak pruge od Dobanovaca do aerodroma.
To je tako mala relacija da se uradi a veoma bi ubrzala dolazak do aerodroma naročito onima koji nisu Zemun ili Novi Beograd.
Nikada mi nije bilo jasno zašto to nije čak ni u razvojnim planovima, ili nešto slično.
Ono što se naziva stanica Zemun je koo ogledalo železnice i organizacije firme. Mesta ima, nije skupo a može za 6 meseci da se napravi stanična zgrada, sredi putni i pešački prilaz, uvede neki info panel, postavi razglas...
Malo para, sitan posao, uslovi i lokacija gotovo idealni ali treba neko i da osmisli "projekat" što bi se popularno sada nazvalo.
Ja sam koristio u drugoj polovini 90tih Beovoz do posla i nazad i naročito zimi je bilo sve ok. Ako radi tj dodje. Preciznost rada neže železnice je legendardna, i pri tome ne mislim na kašnjenja 2-3 minuta već i po sat ili čak više sati . To je jednostavno obesmislilo korišćenje Beovoza i naravno da sam se gurao autom u jezgro grada i gubio vreme/ skupo gorivo na besmislen način.
Navodno treba od proleća da krene do Resnika pošto je pre oko mesec dana napravljena (obnovljena da funkcioniše) pruga što je ruska firma odradila.
Resnik- Valjeva je valjda cela odradjena.
Druga korisna mogućnost je produžetak pruge od Dobanovaca do aerodroma.
To je tako mala relacija da se uradi a veoma bi ubrzala dolazak do aerodroma naročito onima koji nisu Zemun ili Novi Beograd.
Nikada mi nije bilo jasno zašto to nije čak ni u razvojnim planovima, ili nešto slično.
Ono što se naziva stanica Zemun je koo ogledalo železnice i organizacije firme. Mesta ima, nije skupo a može za 6 meseci da se napravi stanična zgrada, sredi putni i pešački prilaz, uvede neki info panel, postavi razglas...
Malo para, sitan posao, uslovi i lokacija gotovo idealni ali treba neko i da osmisli "projekat" što bi se popularno sada nazvalo.