Kvalitet goriva u Srbiji?

Iskustva sa gorivima i uljima
Odgovori
Korisnikov avatar
maxer
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Renault Clio RS 197

Post od maxer » 14 Avg 2013, 18:31

To se i ja pitam: od kada mi auto ide na plin (nekih 400 km), ja bih rekao da mnooogo bolje radi. Startniji je, čakutanje iz motora nisam nikada čuo (kao što je bio slučaj sa dva-tri sipanja nekog očito lošeg benzina na NIS-u ... ono: kad si u maloj brzini kretanja a za jedan u višem stepenu prenosa - nego što bi bilo idealno, i kad daš umereno gas, dok penje lagano obrtaje čuješ da se iz motorskog prostora čuje štreketanje ili kako kažu "ventili" ... e to na plin - ni jednom nije bio slučaj).
Sve u svemu, radi oooseeetno bolje ... u čemu je caka :zbunjen: ali ja sam :presrecan:

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13410
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Renault Clio RS 197

Post od McGruja » 14 Avg 2013, 18:45

Oktani

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10889
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: Renault Clio RS 197

Post od Uroš S. » 14 Avg 2013, 18:54

Znači najmanji zajednički sadržalac svačijeg utiska o 98 i 100 benzinima(mislim na evro benzine), je da možda ide malo lepše, a možda je i placebo :D

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8098
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: Renault Clio RS 197

Post od Ji 4Tze » 14 Avg 2013, 19:38

Meni je išao bolje na nižim obrtajima, sa grčkim bmb100, ali to je ono u 6-oj pri 80-90, dakle manje-više besmisleno. Potrošnju nisam proveravao.
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
dragan
Postovi: 9222
Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:09
Garaža: BMW M340i, Peugeot 2008

Re: Renault Clio RS 197

Post od dragan » 15 Avg 2013, 09:36

maxer je napisao:To se i ja pitam: od kada mi auto ide na plin (nekih 400 km), ja bih rekao da mnooogo bolje radi. Startniji je, čakutanje iz motora nisam nikada čuo (kao što je bio slučaj sa dva-tri sipanja nekog očito lošeg benzina na NIS-u ... ono: kad si u maloj brzini kretanja a za jedan u višem stepenu prenosa - nego što bi bilo idealno, i kad daš umereno gas, dok penje lagano obrtaje čuješ da se iz motorskog prostora čuje štreketanje ili kako kažu "ventili" ... e to na plin - ni jednom nije bio slučaj).
Sve u svemu, radi oooseeetno bolje ... u čemu je caka :zbunjen: ali ja sam :presrecan:
ja nijednom nisam imao takav utisak, niti detonacije pri niskom gasu, mada smo vec ustanovili da je kod mene mapa drugacija nego kod vas...sa druge strane, elasticnost mi je slabija na plin, malo ali je slabija...provereno na vise snimljenih klipova...

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13135
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Kvalitet goriva u Srbiji?

Post od Saša » 16 Avg 2013, 08:06

Ni ja nikad nisam čuo ventile pri vožnji na plin. On valjda ima oktanski broj 104 ili tako nešto, pa zato nije ni čudno. To ujedno govori i o kvalitetu benzina koji nam prodaju.
Naravoučenije: vozite na plin da vam auto ne klikće i štedite ujedno pare. :)

Tapatalk

Korisnikov avatar
Sh@rance
Postovi: 1600
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
Lokacija: Obrenovac

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Post od Sh@rance » 18 Avg 2013, 11:44

Meni kad je eksplodirala gasna instalacija na proslim kolima i to na auto putu pri brzino od 160-170 km/h od tad imam neku averziju prema plinu. Verovatno da vise nikad necu voziti na plin.

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21129
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Post od nidza » 18 Avg 2013, 11:48

Šta je bio uzrok? Dobro urađena instalacija ne bi smela da eksplodira nikad.

Tapatalk HD

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13410
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Post od McGruja » 18 Avg 2013, 12:13

Zaista, sta je eksplodiralo?

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13135
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Одг: Kvalitet goriva u Srbiji?

Post od Saša » 18 Avg 2013, 12:17

Ako je bio u pitanju obični venturi (vakumski) sistem a auto sa ubrizgavanjem goriva - često zna da dođe do takvih detonacija i eksplozija u usisnoj grani i filteru vazduha. Meni se to recimo desilo na Alfi 145, no nisam zbog toga zamrzio gas. :)

Tapatalk

Korisnikov avatar
pedja
član 001
Postovi: 14256
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
Garaža: SX4 1,6/120 TNG
Lokacija: Beograd

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Post od pedja » 18 Avg 2013, 12:43

...nego Alfu :kezo:

Korisnikov avatar
Sh@rance
Postovi: 1600
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
Lokacija: Obrenovac

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Post od Sh@rance » 18 Avg 2013, 15:50

Jeste bio venturi sistem, ali sam vozio tri automobila sa venturi sistemom nikad mi se to nije desilo. Samo jednom na proslim kolima i to posle cetiri ipo godine od kako ga imam. Sve na kolima je bilo 100% ispravno, svecice NGK cak nisam hteo da kupujem ovde nego mi je pasha slao iz Nemacke.
Vracao se iz Grcke sa mora i uvek svratim jos 10 dana u skoko banju. Na auto putu sam ga bas forsirao jer bas bas retko izlazim na auto put sem kad idem na odmor, po povratku iz banje negde 10-15 km pre motela Stari hrast ne mogu tacno da se setim brzine ali znam 100% da ga nisam spustao ispod 5200 obrtaja takva eksplozija se desila kao da je bomba eksplodirala ispod haube. znam da mi se kuciste za vazduh rascvetalo, imao sam onu bandaz traku u gepeku pa sam na autoputu krpio(sastavljao i lepio kuciste filtera), auto je upalio ali protokomer je bio stradao. U leru je varirao od 800 do 1200 obrtaja. Posle toga su krenule muke sa kolima tj motorom pa je auto zavrsio kod Dinkica u djubretu jer mi se nije isplatilo da ga popravljam, a da ga takvog prodam niko ga nebih kupio.
Od tada moze da izmisle koji hoce sistem za plin ja ga necu staviti u kola nikada.

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13410
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Post od McGruja » 18 Avg 2013, 15:57

pedja je napisao:...nego Alfu :kezo:
:lol:

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13135
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Post od Saša » 18 Avg 2013, 17:07

Ma kod takve instalacije dovoljno je da malo jače/naglije daš gas i on (često) sune poveću/neodmerenu količinu gasa koju valjda ne uspe da "proguta", varnica kresne i zapali gas dok je još u usisnoj grani i... buuum! Detonacija nađe najlakši put kroz filter vazduha pa najčešće strada njegovo kućište. A sve to zbog neadekvatnog uređaja za taj tip motora odnosno uštede... Tu ništa nije kriv gas kao gorivo... ;)

p.s. Nije Alfa loša uopše, no neka je ipak vozi neko drugi... :kezo:

Korisnikov avatar
mr.Big
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: Kvalitet goriva u Srbiji?

Post od mr.Big » 18 Avg 2013, 17:59

A šta sad fali Alfi ? :kezo:

Odgovori