Kvalitet goriva u Srbiji?
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Renault Clio RS 197
To se i ja pitam: od kada mi auto ide na plin (nekih 400 km), ja bih rekao da mnooogo bolje radi. Startniji je, čakutanje iz motora nisam nikada čuo (kao što je bio slučaj sa dva-tri sipanja nekog očito lošeg benzina na NIS-u ... ono: kad si u maloj brzini kretanja a za jedan u višem stepenu prenosa - nego što bi bilo idealno, i kad daš umereno gas, dok penje lagano obrtaje čuješ da se iz motorskog prostora čuje štreketanje ili kako kažu "ventili" ... e to na plin - ni jednom nije bio slučaj).
Sve u svemu, radi oooseeetno bolje ... u čemu je caka ali ja sam
Sve u svemu, radi oooseeetno bolje ... u čemu je caka ali ja sam
Re: Renault Clio RS 197
Oktani
- Uroš S.
- Postovi: 10889
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Renault Clio RS 197
Znači najmanji zajednički sadržalac svačijeg utiska o 98 i 100 benzinima(mislim na evro benzine), je da možda ide malo lepše, a možda je i placebo
Re: Renault Clio RS 197
Meni je išao bolje na nižim obrtajima, sa grčkim bmb100, ali to je ono u 6-oj pri 80-90, dakle manje-više besmisleno. Potrošnju nisam proveravao.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Renault Clio RS 197
ja nijednom nisam imao takav utisak, niti detonacije pri niskom gasu, mada smo vec ustanovili da je kod mene mapa drugacija nego kod vas...sa druge strane, elasticnost mi je slabija na plin, malo ali je slabija...provereno na vise snimljenih klipova...maxer je napisao:To se i ja pitam: od kada mi auto ide na plin (nekih 400 km), ja bih rekao da mnooogo bolje radi. Startniji je, čakutanje iz motora nisam nikada čuo (kao što je bio slučaj sa dva-tri sipanja nekog očito lošeg benzina na NIS-u ... ono: kad si u maloj brzini kretanja a za jedan u višem stepenu prenosa - nego što bi bilo idealno, i kad daš umereno gas, dok penje lagano obrtaje čuješ da se iz motorskog prostora čuje štreketanje ili kako kažu "ventili" ... e to na plin - ni jednom nije bio slučaj).
Sve u svemu, radi oooseeetno bolje ... u čemu je caka ali ja sam
- Saša
- Postovi: 13135
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Kvalitet goriva u Srbiji?
Ni ja nikad nisam čuo ventile pri vožnji na plin. On valjda ima oktanski broj 104 ili tako nešto, pa zato nije ni čudno. To ujedno govori i o kvalitetu benzina koji nam prodaju.
Naravoučenije: vozite na plin da vam auto ne klikće i štedite ujedno pare.
Tapatalk
Naravoučenije: vozite na plin da vam auto ne klikće i štedite ujedno pare.
Tapatalk
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Meni kad je eksplodirala gasna instalacija na proslim kolima i to na auto putu pri brzino od 160-170 km/h od tad imam neku averziju prema plinu. Verovatno da vise nikad necu voziti na plin.
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Šta je bio uzrok? Dobro urađena instalacija ne bi smela da eksplodira nikad.
Tapatalk HD
Tapatalk HD
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Zaista, sta je eksplodiralo?
- Saša
- Postovi: 13135
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Kvalitet goriva u Srbiji?
Ako je bio u pitanju obični venturi (vakumski) sistem a auto sa ubrizgavanjem goriva - često zna da dođe do takvih detonacija i eksplozija u usisnoj grani i filteru vazduha. Meni se to recimo desilo na Alfi 145, no nisam zbog toga zamrzio gas.
Tapatalk
Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 14256
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
...nego Alfu
- Sh@rance
- Postovi: 1600
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:48
- Garaža: Fiat Punto Classic 1.3 MultiJet & Cannondale Trail 7 er29
- Lokacija: Obrenovac
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Jeste bio venturi sistem, ali sam vozio tri automobila sa venturi sistemom nikad mi se to nije desilo. Samo jednom na proslim kolima i to posle cetiri ipo godine od kako ga imam. Sve na kolima je bilo 100% ispravno, svecice NGK cak nisam hteo da kupujem ovde nego mi je pasha slao iz Nemacke.
Vracao se iz Grcke sa mora i uvek svratim jos 10 dana u skoko banju. Na auto putu sam ga bas forsirao jer bas bas retko izlazim na auto put sem kad idem na odmor, po povratku iz banje negde 10-15 km pre motela Stari hrast ne mogu tacno da se setim brzine ali znam 100% da ga nisam spustao ispod 5200 obrtaja takva eksplozija se desila kao da je bomba eksplodirala ispod haube. znam da mi se kuciste za vazduh rascvetalo, imao sam onu bandaz traku u gepeku pa sam na autoputu krpio(sastavljao i lepio kuciste filtera), auto je upalio ali protokomer je bio stradao. U leru je varirao od 800 do 1200 obrtaja. Posle toga su krenule muke sa kolima tj motorom pa je auto zavrsio kod Dinkica u djubretu jer mi se nije isplatilo da ga popravljam, a da ga takvog prodam niko ga nebih kupio.
Od tada moze da izmisle koji hoce sistem za plin ja ga necu staviti u kola nikada.
Vracao se iz Grcke sa mora i uvek svratim jos 10 dana u skoko banju. Na auto putu sam ga bas forsirao jer bas bas retko izlazim na auto put sem kad idem na odmor, po povratku iz banje negde 10-15 km pre motela Stari hrast ne mogu tacno da se setim brzine ali znam 100% da ga nisam spustao ispod 5200 obrtaja takva eksplozija se desila kao da je bomba eksplodirala ispod haube. znam da mi se kuciste za vazduh rascvetalo, imao sam onu bandaz traku u gepeku pa sam na autoputu krpio(sastavljao i lepio kuciste filtera), auto je upalio ali protokomer je bio stradao. U leru je varirao od 800 do 1200 obrtaja. Posle toga su krenule muke sa kolima tj motorom pa je auto zavrsio kod Dinkica u djubretu jer mi se nije isplatilo da ga popravljam, a da ga takvog prodam niko ga nebih kupio.
Od tada moze da izmisle koji hoce sistem za plin ja ga necu staviti u kola nikada.
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
:lol:pedja je napisao:...nego Alfu
- Saša
- Postovi: 13135
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
Ma kod takve instalacije dovoljno je da malo jače/naglije daš gas i on (često) sune poveću/neodmerenu količinu gasa koju valjda ne uspe da "proguta", varnica kresne i zapali gas dok je još u usisnoj grani i... buuum! Detonacija nađe najlakši put kroz filter vazduha pa najčešće strada njegovo kućište. A sve to zbog neadekvatnog uređaja za taj tip motora odnosno uštede... Tu ništa nije kriv gas kao gorivo...
p.s. Nije Alfa loša uopše, no neka je ipak vozi neko drugi...
p.s. Nije Alfa loša uopše, no neka je ipak vozi neko drugi...
Re: Kvalitet goriva u Srbiji?
A šta sad fali Alfi ?