Antifriz

Iskustva sa gorivima i uljima
ljubitelj
Postovi: 4427
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Rashladna tekućina

Post od ljubitelj » 04 Dec 2017, 09:55

dario212 je napisao:
03 Dec 2017, 13:57

Po kojim simptomima bi se moglo skužiti da antifriz odlazi kroz cilindar? Samo da napomenem; iz auspuha ne primjetim nikakvu boju dima...
Dimi belim dimom kao parna lokomotiva. I oseti se znatan gubitak snage, kao da vozis sa podignutom rucnom.
Na atmo benzincu je to reeedak kvar.

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 14618
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Rashladna tekućina

Post od dragvorl » 04 Dec 2017, 10:23

gilekm je napisao:
04 Dec 2017, 09:01
To se moze videti samo kada je motor hladan jer ako je motor topao tamo gde voda nestaje odmah se osusi,tako da ujutro pre nego pokrenes motor dok je hladan proveri sve spojeve creva,racvi......

Послато са GT-S7580 уз помоћ Тапатока
Kada je zagrejan sistem za hladjenje je pod pritiskom i moze da pokaze curenje koje se ne vidi kada je hladan. Probaj stavi neke novine ili karton pod motor ako nema sucpleh pa vidi da li ima tragova ujutro.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

ddanijell
Postovi: 660
Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE

Re: Rashladna tekućina

Post od ddanijell » 04 Dec 2017, 10:40

ljubitelj je napisao:
04 Dec 2017, 09:55
Dimi belim dimom kao parna lokomotiva. I oseti se znatan gubitak snage, kao da vozis sa podignutom rucnom.
Na atmo benzincu je to reeedak kvar.
Samo kada je znatan gubitak rashladne tecnosti tad dolazi do pomenutih simptoma, a kad gubi na sitno nema simptoma.
Ja sam alteu vozio skoro godinu dana dok je "jela" antifriz po malo, tipa 150cL mesecno, niti dimi niti primetis ista, sem sto antifriz lagano nestaje u nepoznatom pravcu.
Kod mene je bila pukotina na prvom cilindru izmedju cilintra i vodenog prostora, pa dok motor radi pritisak iz cilindra nagura pritisak u rashladni sistem i ne gubi vodu u toku voznje,
a moguce da i sirenjem materijala zaptije pukotinu kada se motor zagreje na radnu temperaturu .
U momentu kada se parkiram tad pritisak u vodenom delu postane veci jer nema pritiska u cilindru i lagano krene da isteruje antifriz dok ne izjednaci pritiske.
U startu prvih meseci neprimetno, i onda kasnije kod paljenja kad istera beli oblak pozadi bilo je jasno koliko je sati.
Prilicno pouzdan test za ovaj tip problema se radi ispitivanjem prisustva na CO u rashladnoj tecnosti.

ljubitelj
Postovi: 4427
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Antifriz

Post od ljubitelj » 04 Dec 2017, 19:56

Iz opisa rekao bih da si opisao iskustvo sa dizel motorom.
Ovaj auto u pitanju je atmo benzinac, drugacije je.
I dodatno
Negdje mi se u sistemu gubi rashladna tekućina (oko pola litre tjedno)
je priblizno 10x vise od tvog iskustva. Tesko da se ne oseti i primeti u radu motora.

ddanijell
Postovi: 660
Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE

Re: Antifriz

Post od ddanijell » 04 Dec 2017, 21:47

:thumbup:

Odgovori