ljubitelj je napisao:
Ne znači da je bio u stanju za opravku, VW ih je menjao novim u garanciji, ili menjao uz naplatu kao što sam napisao. Nema popravke tih serija motora, barem nema načina sa rezervnim delovima i sa zvaničnim servisima VAG-a.
Ne znam odakle ti te informacije, u uputstvu za upotrebu vozila(ne servisnom nego korisnickom uputstvu) stoji da je dozvoljena tolerancija do 1 litar na 1000 km i samim tim su zasticeni od toga da neko trazi zamenu motora. U praksi na zapadu u garanciji su hteli da gledaju motor samo ako je potrosnja veca od pola litra na 1000, ispod toga se sve prihvatalo kao ocekivano ponasanje.
Naravno da je bolje da je potrosnja neprimetna ali reci da je motor u kvaru ne stoji za konkretan motor o kome pricam. Isto tako i ta potrosnja zavisi od uslova voznje, ako vozis konstantnom brzinom na otvorenom potrosnja je mnogo manja. Isto tako nije jedini motor u istoriji kome je jaca potrosnja ulja ocekivana, pogotovo na sportskim modelima(primer v10 iz bmw m5 koji kad se cepa trosi znacajno vise od 200-300g).
Inace kako je vreme prolazilo svaka sledeca iteracija motora je bila bolja sa potrosnjom ulja, pa danas taj problem nije tako izrazen kao nekad.