Stranica 121 od 123

Re: Chip-tuning

Poslato: 15 Feb 2023, 22:06
od nidza
3700 obrtaja i 300km/h u 8 brzini znači da bi još brži bio u 7, ali skroz nerealno za tu dizelku, sem ako joj Safe nije uradio štošta hardverski. U stoku je egal sa stok Octom 100-200.

Re: Chip-tuning

Poslato: 15 Feb 2023, 22:31
od sebekkg


Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk


Re: Chip-tuning

Poslato: 30 Apr 2023, 16:25
od TeaseR
Gledam da uzmem BMW F30 LCI pa me zanima da li neko ima iskustva sa cipovanjem b47 motora? U pocetku sam gledao samo modele sa 190ks, medjutim razmisljam nesto, ukoliko naleti neki dobar primerak u dobroj opremi, sa manje konja, da uzmem taj pa da ga cipujem? Nisam do sada imao iskustva sa cipovanjem motora, pa zbog toga pitam. Koliko znam, ti motori sa manje konja u 320 verziji su u principu isti, samo softverski oslabljeni.

Re: Chip-tuning

Poslato: 30 Apr 2023, 16:53
od nidza
Nisu uvek isti, od slučaja do slučaja i do generacije. Možeš da vidiš po reklamama čiptjunera na netu dokle dobacuje koja verzija, tako je i najlakše otkriti da li je isti kao jači ili ne.

Najbitnije od svega je da je automobil dobar primerak i kandidat uopšte za to, a zatim da se radi kod nekog ko to stvarno zna i ima iza sebe ozbiljnu reputaciju. Ako ćeš kod nekog na parkingu za male pare, bolje nemoj.

Re: Chip-tuning

Poslato: 01 Maj 2023, 13:08
od TeaseR
Ne znam iskreno koliko se krecu cene, al svakako ne planiram da radim na parkingu. Vidim da je za ovaj auto 350eur stage 1, valjda je to ok.

Re: Chip-tuning

Poslato: 01 Maj 2023, 18:58
od sebekkg
Pogledaj kod momaka iz Safe chiptuning-a iz Novog Sada ili npr Freaks Motorsport iz Bg. Dobri su i jedni i drugi.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk


Re: Chip-tuning

Poslato: 01 Maj 2023, 20:33
od aleksap
Pozdrav, zanima me iskustva sa mapiranjem 1.9TDI PD 77kw motora (BKC oznaka u mom slucaju), auto nije bio na valjcima pa ne znam koliko trenutno KS izbacuje, ali svakako ce otici pre bilo kakvog zahvata, u planu mi je uradim mapiranje i menjanje delova koji olaksavaju sve to, kao veci interkuler ili cak i veca turbina ako treba, auto trenutno ima petostepeni menjac ali i to ce da se zameni za sestostepeni.
Cuo sam price da moze da se gurne od 105 na 170ks, auto trenutno ima skinut zadnji lonac ali ne bih skidao katalizator, mozda bih samo povecao cev sa fabricke 55 na 76.

Pratim i vidim da se vagspeed i bobosport dosta spominju, nisam siguran koji od ta dva je bolji izbor, jer ne zelim da radim samo plug n play vec da se zapravo sve zameni sto treba radi bezbednosti samog motora/turbine, video sam da vagspeed radi bez valjaka, vec se meri na ulici, nisam siguran u strucnost navedenih chiptuning kuca, a takodje ne znam nikog ko je radio remap na svom autu pa da uporedim 🙂
Svaki savet,preporuka je dobrodoslo

Re: Chip-tuning

Poslato: 01 Maj 2023, 20:35
od sebekkg
Freaks motorsport radi dosta vagena i ima mapiranje vise mapa pa da ih selektujes. Rade launch control... Mogao bi njih da kontaktiras.

Sent from my Nokia 3310 using Tapatalk


Re: Chip-tuning

Poslato: 01 Maj 2023, 21:21
od ljubitelj
mozda bih samo povecao cev sa fabricke 55 na 76.
Zašto bi to radio, sa kojim ciljem?
I šta očekuješ da će se promeniti na taj način u radu motora, s obzirom da nije benzinac u pitanju?

Koliko ja znam kod PD motora limit/ osnovni problem motora je glava, pre svega njeno stanje pohabanosti.

Kako stoje stvari sa mešanjem ulja i dizela u glavi kolika je potrošnja ulja odnosno porast ulja (nivoa)- ako se znaju ti podaci iz eksploatacije.
Ako je preko 150,000km ja bih zaboravio na bilo kakve intervencije na PD motoru osim dovodjenja u stage 0, tj do stanja mehaničke originalne ispravnosti ako je moguće bez preteranih ulaganja u popravke. Tu mislim na dizne, obradu glave i zamenu kablaže kao statistički očekivane intervencije.

Re: Chip-tuning

Poslato: 01 Maj 2023, 22:06
od aleksap
Kontam da sa povecanjem snage mora se povecati i precnik izduvne cevi, fabricki 3.0 mislim da ima veci fi od 1.9, planiram staviti turbinu od 3.0, sa autom nisam imao nekih problema za par godina koliko ga vec vozim, svestan sam rizika povecanjem snage itd ali bih i dalje to uradio, ako bi prosvirao glavu nakon toga bi isli kovani klipovi i druga ojacanja

Re: Chip-tuning

Poslato: 02 Maj 2023, 06:02
od ljubitelj
Za benzinca nije da mora ali je poželjno da se smanji pritisak i otpor ali ovde ako sam dobro razumeo priča je od dizelašu.
Ovo što sam napisao nema veze sa pojačavanjem snage već sa osnovnom konstrukcijom PD motora i pokazanom praksom kroz eksploataciju. Blok motora ne bi trebalo da bude problematično kod 1,9PD.

Osim čipovanja motora da bi se stiglo do 3.0 turbo auta (korektnog ponašanja i pouzadnosti) treba još štošta i na vozilu od kvačiča i menjača do kočnica i vešanja da se poradi....to važi za sve modifikacije fabričke konstrukcije nevezano za ovaj konkretan motor.

Re: Chip-tuning

Poslato: 02 Maj 2023, 14:57
od aleksap
Razumem ja sve to zato zelim da se posavetujem sa nekim strucnijim od sebe da mi kaze sta ja sve trebam da uradim pre nego sto se bilo sta krene sa motorom, vidim da je neko gore spomenuo freaks motorsport, kontaktiracu njih.

Re: Chip-tuning

Poslato: 02 Maj 2023, 14:58
od ftj
stejdz 1 i to je to. freaks su odlicni, verovatno medju najboljima kod nas.

Re: Chip-tuning

Poslato: 02 Maj 2023, 20:18
od aleksap
Poslao sam im vec poruku, da vidim cene kako idu kod njih, hvala!

Re: Chip-tuning

Poslato: 08 Okt 2023, 03:47
od Frostensen
stejer je napisao:
02 Avg 2022, 01:56

Imao sam A4 B8 1.8 TFSI cipovan u ATM-u na 210 manuelni. Sad vozim VW 2.0 TSI 211ks DSG. I ne znam sta dalje...
Razmisljam da cipujem isti motor. Ima li uopste razlike sa tih 160 na 210 konja i kakve?