Kamera za kola
Re: Kamera za kola
Ne znam kojom magijom će motor da se zaledi na Mercu.
Re: Kamera za kola
Kakav sada motor?
Zaledi se kuciste od retrovizora i nece da se otvori dok ne razbijes led.
Zao mi je sto nemam slike zaledjenog auta vise, ali sam ovde negde postavljao, bukvalno mi se spoji retrovizor sa A stubom nekada, toliko da ga jedva rukom izlomim, a cak i bez toga, zaledi se okolo i nece da se otvori.
Tako sam sjebao retrovizore prvih par godina pa mi je posle desni retrovizor skriputao(proklizavao motor) kada se otvarao, a nekada cak nije isao do kraja, cak i na suvom.
Sve to zato sto ga xx puta za par zima nisam odledio pre ulaska u auto(posto mi se automatski otvaraju retrovizori kada otvorim vrata) i verovatno je motor oslabio, nesto proklizava ili sta vec unutra...
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Zaledi se kuciste od retrovizora i nece da se otvori dok ne razbijes led.
Zao mi je sto nemam slike zaledjenog auta vise, ali sam ovde negde postavljao, bukvalno mi se spoji retrovizor sa A stubom nekada, toliko da ga jedva rukom izlomim, a cak i bez toga, zaledi se okolo i nece da se otvori.
Tako sam sjebao retrovizore prvih par godina pa mi je posle desni retrovizor skriputao(proklizavao motor) kada se otvarao, a nekada cak nije isao do kraja, cak i na suvom.
Sve to zato sto ga xx puta za par zima nisam odledio pre ulaska u auto(posto mi se automatski otvaraju retrovizori kada otvorim vrata) i verovatno je motor oslabio, nesto proklizava ili sta vec unutra...
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- noodles
- Postovi: 946
- Pridružio se: 21 Jun 2016, 19:54
- Garaža: KIA Sportage 1.6 GDi
- Lokacija: Beograd
Re: Kamera za kola
http://youtu.be/cZCQt_tXIi0
Sa budalama se ne isplati svađati. Prvo te spuste na svoj nivo, a onda te dotuku na iskustvo!
- Joker
- Postovi: 495
- Pridružio se: 23 Jan 2016, 15:43
- Garaža: Kamiq Ambition 1.0 TSI DSG
- Lokacija: Subotica
- Kontakt:
Re: Kamera za kola
U autu koji sam vozio ranije imao sam kameru, sada bi tu kameru prebacio u SX4, da li neko ima savet odakle uzeti napon (može i 12V, imam modul 12v>5V) pod kontaktom, ne stalni. Kuda najlakše provući kabel, kako se skidaju plastike na A stubu? Da li može sa svetla iznad retrovizora, ali mi se čini da je tamo stalni napon. Kako odvojiti nebo u autu da bi se tamo provukao kabel? Svaki savet dobrodošao.
Re: Kamera za kola
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kamera za kola
Malo naprskaš de-icerom
Re: Kamera za kola
Cim nadjem gde ima da se kupi na bure
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Kornjaca Rade
- Postovi: 3812
- Pridružio se: 15 Feb 2014, 08:57
- Garaža: Lancia Delta 1.8 Di T-Jet
- Lokacija: Bg
Re: Kamera za kola
Gde nestade ona prva slika
Re: Kamera za kola
Hahaha, kada si pre uspeo da je snimis, odmah sam je skinuo
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Kamera za kola
Ajde bre dosta sa tim tizerima. Daj sliku ponovo nemoj da se stiskas.
Sent from my SM-N930F using Tapatalk
Sent from my SM-N930F using Tapatalk
- shandu90
- Postovi: 12311
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kamera za kola
Ja sinoc prvi put iskoristio de-icer. Mocna sprava, jebo struganje.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Kamera za kola
Koliko sudovi u Srbiji priznaju snimke sa kamera u kolima
http://www.021.rs/story/Info/Srbija/178 ... olima.html
Postoje saobraćajne nezgode u kojima je vrlo teško dokazati šta se zapravo dogodilo, a praksa pokazuje da su kamere koje snimaju vožnju iz vozila vrlo korisne i zaista vozače mogu poštedeti niza vrlo ozbiljnih neprilika, kaže direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović.
Snimak sa kamere iz vozila, ističe Okanović, apsolutno se može uzeti kao dokaz na sudu, a, kako kaže, stvar je sudije u konkretnom slučaju da li će to prihvatiti ili ne.
"U javnosti se može čuti da te kamere nisu dokaz pred sudom, što prosto nije tačno. U našem pravnom sistemu postoji načelo slobodne sudijske ocene dokaza, tako da, sudija ga može, ili ne mora priznati, ali, generalno, ukoliko je snimak validan, nema razloga da ga sud ne uzme kao dokaz", rekao je Okanović.
Kako kaže, kamere iz vozila mogu dosta da pomognu pre svega u slučaju saobraćajnih nezgoda, u kojima je jedno od vozila ušlo u raskrsnicu kada je to bilo zabranjeno semaforom, zatim, kod saobraćajnih nezgoda kada vozila idu u susret jedno drugome, čeono se sudare, a jedno od vozila prešlo je delimično na levu stranu i kada je, dakle, teško utvrditi tačnu poziciju sudara.
Sve u svemu, naglašava on, u Srbiji ima veliki broj saobraćajnih nezgoda gde se godinama vode sudski postupci i gde je i veštačenjem i saslušanjem teško utvrditi šta se zapravo dogodilo.
"Dosadašnja iskustva i praksa pokazuje da su kamere u vozilu vrlo korisne, pa tako recimo, neki naši autobuski prevoznici koji su opremili svoje autobuse kamerama imaju od tada mnogo manje sudskih sporova, mnogo manje zahteva za naknadu štete i ako ništa, uštedeli su na dugotrajnim sudskim postupcima koji su izazvani time što ne može tačno da se utvrdi šta se dogodilo", rekao je Okanović.
Kamere koje snimaju saobraćaj, kaže on, pre svega uvedene su u državama, gde je postojao veliki broj pokušaja prevara osiguranja i tu su doživele masovnu primenu, jer, objašnjava, s jedne strane, pešaci su se masovno bacali pod automobile, fingirajući da je automobil na njih naleteo i time izvlačili veliku imovinsku korist.
Sa druge strane, kako kaže, osiguranja su htela da se zaštite i nalagala su vozačima koji imaju kasko osiguranje da imaju u vozilu kameru koja snima saobraćaj uključenu sve vreme vožnje.
"Moram da podsetim da su neki od najtežih slučajeva ubistava u Srbiji upravo rešena i procesuirana do kraja pravosnažno, na osnovu snimaka sa pekara, menjačnica i slično, tako da, u svakom slučaju, ne možemo reći da se snimak sa kamere u automobilu ne priznaje", rekao je Okanović.
Princip rada kamere vrlo je prost, objašnjava - ona se obično startuje onog trenutka kada uključite motor, gasi se 10-ak sekundi kako ga ugasite, a snimci se pohranjuju u memoriju, idu u krug i najstariji snimak se briše da bi se snimio najnoviji, a u slučaju potrebe da se utvrdi šta se dogodilo, izvadi se kartica i na njoj postoji snimljen period od 10 minuta, ili od četiri sata, zavisi od memorije.
"Na tržištu Srbije imamo dosta šaroliku ponudu, od kamera koje samo snimaju i oko 3.000 dinara su, do kamera koje imaju GPS, povezuju se sa satelitom, mere i brzinu kretanja, čak i ubrzanje i usporenje u kritičnim prilikama. U svakom slučaju, naša preporuka jeste da se te kamere koriste, jer vas zaista mogu poštedeti niza vrlo ozbiljnih neprilika", rekao je Okanović.
Advokat iz Beograda Veljko Delibašić naglasio je da sve snimak kamerom saobraćajnih situacija, u kojima je učestvovao automobil na kome je instalirana kamera, mogao bi bez ikakvih problema da se koristi kao dokaz u krivičnom postupku.
"E sad, ako govorimo o nekim drugim situacijama, tu može nastati neki problem, da bi se razgraničilo od posebne dokazne radnje tajnog praćenja i snimanja, gde onda takav snimak ne bi mogao da se koristi kao dokaz. Postoje dva shvatanja. Zakonik se eksplicitno ne izjašnjava po tom pitanju. Po jednom shvatanju ne bi moglo da se koristi, po drugom bi moglo. U svakoj konkretnoj situaciji bi se procenjivalo da li je to validan dokaz ili nije", objasnio je Delibašić.
U konkretnoj situaciji, kaže Delibašić, moralo bi da se vidi da li je neko pratio i tajno snimao nekoga, čime je izvršio krivično delo i tada bi, naravno, bio u problemu, ili je to prosto rutinska vožnja u kojoj je snimljen neki događaj, tako da bi se to procenjivalo u svakoj konkretnoj situaciji, te je, prema njegovom mišljenju, nabavljanje te kamere stvar svakog pojedinca.
http://www.021.rs/story/Info/Srbija/178 ... olima.html
Postoje saobraćajne nezgode u kojima je vrlo teško dokazati šta se zapravo dogodilo, a praksa pokazuje da su kamere koje snimaju vožnju iz vozila vrlo korisne i zaista vozače mogu poštedeti niza vrlo ozbiljnih neprilika, kaže direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović.
Snimak sa kamere iz vozila, ističe Okanović, apsolutno se može uzeti kao dokaz na sudu, a, kako kaže, stvar je sudije u konkretnom slučaju da li će to prihvatiti ili ne.
"U javnosti se može čuti da te kamere nisu dokaz pred sudom, što prosto nije tačno. U našem pravnom sistemu postoji načelo slobodne sudijske ocene dokaza, tako da, sudija ga može, ili ne mora priznati, ali, generalno, ukoliko je snimak validan, nema razloga da ga sud ne uzme kao dokaz", rekao je Okanović.
Kako kaže, kamere iz vozila mogu dosta da pomognu pre svega u slučaju saobraćajnih nezgoda, u kojima je jedno od vozila ušlo u raskrsnicu kada je to bilo zabranjeno semaforom, zatim, kod saobraćajnih nezgoda kada vozila idu u susret jedno drugome, čeono se sudare, a jedno od vozila prešlo je delimično na levu stranu i kada je, dakle, teško utvrditi tačnu poziciju sudara.
Sve u svemu, naglašava on, u Srbiji ima veliki broj saobraćajnih nezgoda gde se godinama vode sudski postupci i gde je i veštačenjem i saslušanjem teško utvrditi šta se zapravo dogodilo.
"Dosadašnja iskustva i praksa pokazuje da su kamere u vozilu vrlo korisne, pa tako recimo, neki naši autobuski prevoznici koji su opremili svoje autobuse kamerama imaju od tada mnogo manje sudskih sporova, mnogo manje zahteva za naknadu štete i ako ništa, uštedeli su na dugotrajnim sudskim postupcima koji su izazvani time što ne može tačno da se utvrdi šta se dogodilo", rekao je Okanović.
Kamere koje snimaju saobraćaj, kaže on, pre svega uvedene su u državama, gde je postojao veliki broj pokušaja prevara osiguranja i tu su doživele masovnu primenu, jer, objašnjava, s jedne strane, pešaci su se masovno bacali pod automobile, fingirajući da je automobil na njih naleteo i time izvlačili veliku imovinsku korist.
Sa druge strane, kako kaže, osiguranja su htela da se zaštite i nalagala su vozačima koji imaju kasko osiguranje da imaju u vozilu kameru koja snima saobraćaj uključenu sve vreme vožnje.
"Moram da podsetim da su neki od najtežih slučajeva ubistava u Srbiji upravo rešena i procesuirana do kraja pravosnažno, na osnovu snimaka sa pekara, menjačnica i slično, tako da, u svakom slučaju, ne možemo reći da se snimak sa kamere u automobilu ne priznaje", rekao je Okanović.
Princip rada kamere vrlo je prost, objašnjava - ona se obično startuje onog trenutka kada uključite motor, gasi se 10-ak sekundi kako ga ugasite, a snimci se pohranjuju u memoriju, idu u krug i najstariji snimak se briše da bi se snimio najnoviji, a u slučaju potrebe da se utvrdi šta se dogodilo, izvadi se kartica i na njoj postoji snimljen period od 10 minuta, ili od četiri sata, zavisi od memorije.
"Na tržištu Srbije imamo dosta šaroliku ponudu, od kamera koje samo snimaju i oko 3.000 dinara su, do kamera koje imaju GPS, povezuju se sa satelitom, mere i brzinu kretanja, čak i ubrzanje i usporenje u kritičnim prilikama. U svakom slučaju, naša preporuka jeste da se te kamere koriste, jer vas zaista mogu poštedeti niza vrlo ozbiljnih neprilika", rekao je Okanović.
Advokat iz Beograda Veljko Delibašić naglasio je da sve snimak kamerom saobraćajnih situacija, u kojima je učestvovao automobil na kome je instalirana kamera, mogao bi bez ikakvih problema da se koristi kao dokaz u krivičnom postupku.
"E sad, ako govorimo o nekim drugim situacijama, tu može nastati neki problem, da bi se razgraničilo od posebne dokazne radnje tajnog praćenja i snimanja, gde onda takav snimak ne bi mogao da se koristi kao dokaz. Postoje dva shvatanja. Zakonik se eksplicitno ne izjašnjava po tom pitanju. Po jednom shvatanju ne bi moglo da se koristi, po drugom bi moglo. U svakoj konkretnoj situaciji bi se procenjivalo da li je to validan dokaz ili nije", objasnio je Delibašić.
U konkretnoj situaciji, kaže Delibašić, moralo bi da se vidi da li je neko pratio i tajno snimao nekoga, čime je izvršio krivično delo i tada bi, naravno, bio u problemu, ili je to prosto rutinska vožnja u kojoj je snimljen neki događaj, tako da bi se to procenjivalo u svakoj konkretnoj situaciji, te je, prema njegovom mišljenju, nabavljanje te kamere stvar svakog pojedinca.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Kamera za kola
Ocaj. Jel moguce da nema nesto bolje za te novce?
Predlozio bih npr ovo:
https://www.gearbest.com/action-cameras ... tml?wid=11
ali mi deluje da trazis nesto drugacije?
Predlozio bih npr ovo:
https://www.gearbest.com/action-cameras ... tml?wid=11
ali mi deluje da trazis nesto drugacije?
Re: Kamera za kola
Ne bih te koje se vide i skidaju.
Oblika takvog nekakvog kao ta gore ili ovakvu:
https://m.gearbest.com/car-dvr/pp_967346.html?wid=21
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Oblika takvog nekakvog kao ta gore ili ovakvu:
https://m.gearbest.com/car-dvr/pp_967346.html?wid=21
Послато са m2 уз помоћ Тапатока