Nisam pronasao temu u kojoj pise nesto u vezi ove turbine, pa sam otvorio temu svega jer zelim da saznam kako ona radi u odnosu na običnu, sta je cini hibridnom, kapiram da je nesto pojacana i ima drugacije karakteristike.
Da li ugradnja njena ugradnja vuce i zamenu ostalih delova, dajem primer promena drugih dizni koje su jace itd.
Da li je neko ugradjivao na svoj auto? Sta se dobija hibridnom turbinom( kolko je to vise snage)? Da li staje u motornom prostoru ili treba modifikacije?
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Hibridna turbina?
Re: Hibridna turbina?
Hibrid turbina je modifikovana fabricka turbina, gde se menjaju njeni delovi kako bi mogla izdrzati veci pritisak. Dakle iste je velicine kao i fabricka. Obicno se stavlja kada je vec uradjeno vise modifikacija (izduv, usis, dizne, interkuler...). Na auto bez ostalih modifikacija je nema potrebe stavljati.
Tapatalk Post
Tapatalk Post
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Hibridna turbina?
Hibridna znaci da se jedan deo turbine zameni sa delom sa druge bolje turbine (sto je obicno veci usisni tj. kompresorski impeler)
Dobijes veci turbolag, tj. Losiji odziv na gas, vecu turborupu tj. Na nesto vecim obrtajima turbina postize maksimalan pritisak.
Od pozitivnih stvari tu je vise pritiska, a samim tim i snage posle 3000rpm.
Staje u motorni prostor naravno, posto je kuciste isto, kao i vecina drugih delova (osovina, geometrija itd.).
Dizne uglavnom imaju dovoljno potencijala, skratices radni vek zamajca/kvacila i same turbine jer ce isto kuciste i osovina da trpi veci pritisak i temperaturem
Послато са GT-N7100
Dobijes veci turbolag, tj. Losiji odziv na gas, vecu turborupu tj. Na nesto vecim obrtajima turbina postize maksimalan pritisak.
Od pozitivnih stvari tu je vise pritiska, a samim tim i snage posle 3000rpm.
Staje u motorni prostor naravno, posto je kuciste isto, kao i vecina drugih delova (osovina, geometrija itd.).
Dizne uglavnom imaju dovoljno potencijala, skratices radni vek zamajca/kvacila i same turbine jer ce isto kuciste i osovina da trpi veci pritisak i temperaturem
Послато са GT-N7100