Chip-tuning
Re: Chip-tuning
Zasto bi neko lazirao rezultate? Ono kao bavi se nekim poslom, ulozio pare u valjke i laze ljude ? Smesno.
Valjci su alat koji je bitan za testiranje stanja automobila i za merenje krajnjeg rezultata tj. onoga sta je uradjeno na autu.
Mapa moze da se ucita u svaki auto ali ne moze svaki auto da istrpi modifikacije i zato je bitno zavrteti na valjcima i iscitati podatke o stock stanju automobila. Ako se razumemo.
Valjci su alat koji je bitan za testiranje stanja automobila i za merenje krajnjeg rezultata tj. onoga sta je uradjeno na autu.
Mapa moze da se ucita u svaki auto ali ne moze svaki auto da istrpi modifikacije i zato je bitno zavrteti na valjcima i iscitati podatke o stock stanju automobila. Ako se razumemo.
- Ivan
- Postovi: 9882
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Chip-tuning
Izmedju ostalog da ne ulazim u detalje to je i zamerka na spomenutog tunera, navodno su cipovali sa 140 na ~190ks, posle zadovoljstva prvi sok je usledio kada ga je za dlaku ostavio drugi auto od 170ks, da bi posle provere na valjcima utvrdio da ima 170 umesto obecanih ~190ks za stock motor i to sa izvadjenim dpf i kompletnim sportskim izduvom downpipeom.
Prilikom reklamacije je prvo bilo toboz ko zna u kakvom je stanju auto i da li se nesto pokvarilo u medjuvremenu pre merenja (iako je vrlo mlad auto sa niskom km), da bi posle nekog vremena ipak uradio mapu i uspeo da izvuce 185ks koji su se videli i na valjcima i u praksi.
Tako da mozda su mape i ok, ali meni je licno degutantno grudvanje sa ciframa, pogotovo kada su cifre izuzetno optimisticne, po 40-50ks navodnih za svaki drugi auto.
Poslovni model da se privuku ljudi obecanjima od ~50ks, a sta bude bude.
Prilikom reklamacije je prvo bilo toboz ko zna u kakvom je stanju auto i da li se nesto pokvarilo u medjuvremenu pre merenja (iako je vrlo mlad auto sa niskom km), da bi posle nekog vremena ipak uradio mapu i uspeo da izvuce 185ks koji su se videli i na valjcima i u praksi.
Tako da mozda su mape i ok, ali meni je licno degutantno grudvanje sa ciframa, pogotovo kada su cifre izuzetno optimisticne, po 40-50ks navodnih za svaki drugi auto.
Poslovni model da se privuku ljudi obecanjima od ~50ks, a sta bude bude.
- mix024
- Postovi: 679
- Pridružio se: 25 Apr 2012, 22:12
- Garaža: VW Caddy 2.0 TDI 150 KS
- Lokacija: Subotica
Re: Chip-tuning
Za sada nemam šta konkretno da pišem, samo sam se raspitivao.Markoni je napisao:Pa pisite ovde, verovatno ce jos nekoga zanimati.
Tapatalk Post
Pitao sam za moj Caddy 2.0 tdi, 150 KS šta bih dobio.
Kažu da se poveća snaga na 190 - 195 KS, što mi se jako sviđa, iako realno nema apsolutno nikakve potrebe. Caddy sa 150 KS ide jako dobro, pogotovo za taj tip automobila.
Ipak, kopka me da opet imam blizu 200 KS, kao kod bivšeg Leon-a.
Vidim da rade nove automobile, a i čuo sam par dobrih komentara, dok mi se nije javio Ivan.
Sve ide preko OBD-a, cena 250 EUR.
Najviše me odbija garancija, pošto je Caddy tek 4 meseca star.
Ima neko bolju preporuku?
Poslednja izmena od mix024 u 23 Apr 2017, 23:13, izmenjeno 1 put ukupno.
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: Chip-tuning
Ima i suprotnih primera, meni su obećali 30KS a dobio sam 40KS
Sent from my Le X821 using Tapatalk
Sent from my Le X821 using Tapatalk
Re: Chip-tuning
chaslav je napisao:Zasto bi neko lazirao rezultate? Ono kao bavi se nekim poslom, ulozio pare u valjke i laze ljude ? Smesno.
Valjci su alat koji je bitan za testiranje stanja automobila i za merenje krajnjeg rezultata tj. onoga sta je uradjeno na autu.
Mapa moze da se ucita u svaki auto ali ne moze svaki auto da istrpi modifikacije i zato je bitno zavrteti na valjcima i iscitati podatke o stock stanju automobila. Ako se razumemo.
Ni ja ne znam žašto...možda zato što obeća da će sa tvojih XY KS da izvuče XZ ks pukim software-skim podešavanjem uz određenu novčanu nadoknadu. U toj situaciji, definitivno mu ide u korist ukoliko i papir sa valjaka potvrdi to obećanje. Čisto da se razumemo, ne kažem da to svi rade, ali definitivno neki da...pogotovo prvo merenje je kritično, kad se ispostavi da vam je pobeglo konja za par Kentacky darby-a, pa vam mapom vrate sve i još dodaju kojeg. Tunera birati kao i zubara...vrlo obazrivo
Re: Chip-tuning
Slazem se za cifre. Inace poznajem decka koji radi "Freaks", covek odlicno poznaje VW grupaciju, ali bez valjaka jeste problem.
I ja sam primetio preoptimisticne cifre, mislim da sam vec to pominjao Igoru, jer je on kod njih radio mapiranje.
Postoji sad u Srbiji predstavnik Reva britanskog. Cene su malo jace, ali deluje sigurica. Ja bih zahtevao merenje pre/posle na nekim valjcima kada bih dogovarao mapiranje, u BGDu Centar Boban recimo.
Tapatalk Post
I ja sam primetio preoptimisticne cifre, mislim da sam vec to pominjao Igoru, jer je on kod njih radio mapiranje.
Postoji sad u Srbiji predstavnik Reva britanskog. Cene su malo jace, ali deluje sigurica. Ja bih zahtevao merenje pre/posle na nekim valjcima kada bih dogovarao mapiranje, u BGDu Centar Boban recimo.
Tapatalk Post
Re: Chip-tuning
Al onda nek i taj sto ucitava mape bude tu da je ucita odmah nakon prvog merenja i bukvalno odmah nakon toga drugo merenje i jedino tako ce biti iole relevantno.
Dodatno mislim da nije poenta samo u dobijenim konjima vec i kolko je mapa upeglana u smislu isporuke snage tj. da bude sto blize fabrickoj.
Dodatno mislim da nije poenta samo u dobijenim konjima vec i kolko je mapa upeglana u smislu isporuke snage tj. da bude sto blize fabrickoj.
Poslednja izmena od ftj u 24 Apr 2017, 09:11, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Chip-tuning
A obično nakon nove mape je potrebno 50ak km voziti auto da bi pohvatao sve ECU
Tako da nema idealnog
Tako da nema idealnog
Re: Chip-tuning
To sto ecu pohvata i 'nauci' ne bi trebalo da ima veze sa finalnom isporukom snage.
Re: Chip-tuning
Pa da, na to sam i mislio. Ucitavanje na licu mesta, bar je sad to lako izvodljivo.
Nema neke osetne razlike odmah posle ucitavanja i posle predjenih x km. Svakako se sve vidi odmah na valjcima, narocito 20 KS "manjka".
Nema neke osetne razlike odmah posle ucitavanja i posle predjenih x km. Svakako se sve vidi odmah na valjcima, narocito 20 KS "manjka".
- Ivan
- Postovi: 9882
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Chip-tuning
Setili ste me jos jednog "problema", sto nije licno tuner, nego upucava neke tudje mape, nije problem sto taj neki tuner nije renomiran, vec sto licno nije video ni auto, a ni dobio logove sa valjaka pre samog tuninga, tako da se fakticki radi "na slepo" sa generickim mapama, tj. Po istom sablonu za svaki auto.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: Chip-tuning
Vidim prvo Nidza kaze da ga je neko "setio" nekog vica, a sada i Ivan...ljudi, "podsetili" su vas, nemojte da su vas setili, 'leba vam
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Chip-tuning
5x je bolje uzeti genericku mapu od npr. revoa nego custom mapu od mile racing teama.Ivan je napisao:Setili ste me jos jednog "problema", sto nije licno tuner, nego upucava neke tudje mape, nije problem sto taj neki tuner nije renomiran, vec sto licno nije video ni auto, a ni dobio logove sa valjaka pre samog tuninga, tako da se fakticki radi "na slepo" sa generickim mapama, tj. Po istom sablonu za svaki auto.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: Chip-tuning
Ja razmišljam da odradim REVO stage 1 na 350ks...