Chip-tuning
Re: Chip-tuning
Ne cita niko nikakve logove, bar u slucaju revotehnika. Ali su zato strucnjaci specijalizovani samo za te motore i ulazu neuporedivo vise radnih sati ne bi li te mape napravili. Opet kazem, ja bih 100x pre uzeo takvu genericku mapu nego revochipovu prilagodjenu na dynou.
Re: Chip-tuning
Pa dobro, svako ima izbor i rezon zasto misli da je nesto bolje. Sto se tice ulozenih sati, to jednostavno nije tacno, jer Revochip na svaki auto potrosi nekoliko sati i prave individualne mape za svaki auto, dok Revitechnik naoravi jednom genericku mapu i to je to.
Ja sam na merenju imao 127ks i 257Nm, ako se dobro secam, umesto 136 i 270, a ni dobitak nije bio 460Nm, kako je trebalo, vec 415Nm, jer su rekli da ne moze svaki auto isto da se pojaca.
Ja sam kod njih otisao, jer sam video da si radili ozbiljna kola, kao i neka za trke, sto znaci da se razumeju u tematiki, za razliku od par laptop strucnjaka koje sam tada takodje uzimao u opticaj. Jedini iskreni su bili iz HS power tuninga ili nezto slicno, iz Bosne, koji su rekli da je bolje da dodjem kod njih u Bosnu za cipovanje mog auta, jer njihov predstavnik u Beogradu jos uvek nije radio takav bord, pa da se ne razmisljamo. Oni su bili solidno skuplji od Reva i isto su radili na valjcima.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Ja sam na merenju imao 127ks i 257Nm, ako se dobro secam, umesto 136 i 270, a ni dobitak nije bio 460Nm, kako je trebalo, vec 415Nm, jer su rekli da ne moze svaki auto isto da se pojaca.
Ja sam kod njih otisao, jer sam video da si radili ozbiljna kola, kao i neka za trke, sto znaci da se razumeju u tematiki, za razliku od par laptop strucnjaka koje sam tada takodje uzimao u opticaj. Jedini iskreni su bili iz HS power tuninga ili nezto slicno, iz Bosne, koji su rekli da je bolje da dodjem kod njih u Bosnu za cipovanje mog auta, jer njihov predstavnik u Beogradu jos uvek nije radio takav bord, pa da se ne razmisljamo. Oni su bili solidno skuplji od Reva i isto su radili na valjcima.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Chip-tuning
Revochip je realno presmesan za revotechnik, a to sto upucavaju toboz genericku mapu ne znaci da nisu proveli ozbiljni inzenjeri hiljade sati na valjcima I u svim realnim uslovima da razviju mape, tako radi I apr recimo, zato su njihove mape takve.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: Chip-tuning
Ok, kupis generičku mapu, učitaš i...crkne auto jer nisi ni znao da ti je recimo turbina lošija i nije joj prijalo povećanje pritiska. Npr.
Dakle, zato sam rekao da ja ne bih radio bez valjaka jer na njima majstor odradi test gde vidi stanje auta. A u Srbiji ima dosta tuning servisa sa valjcima i iskustvom iza sebe, zasto rizikovati na "slepo".
Dakle, zato sam rekao da ja ne bih radio bez valjaka jer na njima majstor odradi test gde vidi stanje auta. A u Srbiji ima dosta tuning servisa sa valjcima i iskustvom iza sebe, zasto rizikovati na "slepo".
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Chip-tuning
Kakva su iskustva sa Novaspeed-om?
Kako se oni kotiraju u odnosu na ostale.
Kako se oni kotiraju u odnosu na ostale.
Re: Chip-tuning
Posto ste pomenuli i SM koji isto radi custom mape, evo slucaj od pre par dana. Octavia RS230 sa intercoolerom i usisom remapirana u SM-u, isla od 100-200 kmh 13+ sek. po GPSu. Posle toga ubacena Revotechnik genericka Stage 2 mapa, sa kojom je izmereno 10.7 sek. 100-200 kmh. I ta Revotechnik mapa ima odredjena podesavanja, ali se ne radi zasebno za svaki auto. U principu i ti sto kazu da rade custom mapu - ne rade, nego isto isprate logove i na osnovu toga je malo prilagode.
Tapatalk Post
Tapatalk Post
Re: Chip-tuning
@Ivan
Opet realno, sem vaseg misljenja, nema realnog poredjenja
Ne kazem da su jedni bolji, jer ne znam.
A za inzenjere, ja mislim da su proveli barem na desetine hiljada sati, do stotina hiljada sati.
Zato vec imaju 1.0 Golf u ponudi.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Opet realno, sem vaseg misljenja, nema realnog poredjenja
Ne kazem da su jedni bolji, jer ne znam.
A za inzenjere, ja mislim da su proveli barem na desetine hiljada sati, do stotina hiljada sati.
Zato vec imaju 1.0 Golf u ponudi.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Chip-tuning
Cekaj stvarno sumnjas u to da su revotehnik mape bolje od revochipa? I ne znam cemu sprdnja sa tim radnim satima, revo i apr bukvalno mesecima rade na jednom motoru pre nego sto izbace mapu a nakon toliko hiljada instaliranih mapa stekli su reputaciju. A revochip ili bilo koji nas tjuner radi od tdia do atmo honde.
A za direktno poredjenje eto ti post iznad.
A za direktno poredjenje eto ti post iznad.
Re: Chip-tuning
Sprdam se sa izrazom hiljadama sati, jer je broj realan kao i 10 hiljada milijardi eura ulaganja u Srbiji, a ne znam ko na kraju bolje uradi mapu, ne znas ni ti realno. Opet moze i da zavisi od auta, neko uradi ovde bolju, neko onde.
Nije to cipovanje bas ni na nivou raketne nauke, pa da su potrebni doktori masinstva(ili kako se vec to u masinstvu zove:)) da se auto cipuje.
Ja sam uvek bio misljenja za vecinu stvari da se bolje radi individualno, nego masovno, pa tako mislim i za chiptuning.
Slozio sam se sa tobom da bih radije stavio pouzdanu genericku mapu od individualne mape nekog Mice tunera, ali smatram da Revochip ima dovoljnu pozadinu da bi se barem prihvatilo da znaju posao kojim se bave.
I Brabus nudi genericki chipbox, kosta 1.200e, pa ga ja ne bih stavio, a Brabus je tek pojam za Revotechnik.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Nije to cipovanje bas ni na nivou raketne nauke, pa da su potrebni doktori masinstva(ili kako se vec to u masinstvu zove:)) da se auto cipuje.
Ja sam uvek bio misljenja za vecinu stvari da se bolje radi individualno, nego masovno, pa tako mislim i za chiptuning.
Slozio sam se sa tobom da bih radije stavio pouzdanu genericku mapu od individualne mape nekog Mice tunera, ali smatram da Revochip ima dovoljnu pozadinu da bi se barem prihvatilo da znaju posao kojim se bave.
I Brabus nudi genericki chipbox, kosta 1.200e, pa ga ja ne bih stavio, a Brabus je tek pojam za Revotechnik.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- klisko
- Postovi: 666
- Pridružio se: 01 Okt 2016, 00:09
- Garaža: Octavi A7FL 1.6TDI 2019, Octavia A5FL 1.9TDI 2010
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Nisam nikada bio na mapiranju (a razmišljam) tako da ozbiljno pitam, kako teče proces, da li oni urade:
1. prvo merenje na valjcima, procene stanje motora na osnovu logova, upucaju mapu.
2. Upale auto, turiraju u mestu, provozaju se okolo ili na valjcima ali bez merenja.
3. Provere logove sa novom mapom, po potrebi promene mapu i vrate se na korak 2
4. Kada su zadoovoljni logovima u koraku 3, urade završno merenje da izmere dobitak na valjcima i kraj.
Da li u koraku 2 svaki puta mere na valjcima i krivu koju dobiju koriste u sledećoj iteraciji poboljšanja mape? Koliko uopšte bude tih iteracija, bez obzira da li koriste valjke svaki put? Znam da proces traje nekoliko sati, ali ne znam da li oni to vreme čekaju nekog stranca da im vrati mapu ili nešto zaista mere, proveravaju, testiraju... Kada dobiju mapu od stranca, da li je oni dalje poboljšavaju/prilagođavaju automobilu ili to radi stranac?
1. prvo merenje na valjcima, procene stanje motora na osnovu logova, upucaju mapu.
2. Upale auto, turiraju u mestu, provozaju se okolo ili na valjcima ali bez merenja.
3. Provere logove sa novom mapom, po potrebi promene mapu i vrate se na korak 2
4. Kada su zadoovoljni logovima u koraku 3, urade završno merenje da izmere dobitak na valjcima i kraj.
Da li u koraku 2 svaki puta mere na valjcima i krivu koju dobiju koriste u sledećoj iteraciji poboljšanja mape? Koliko uopšte bude tih iteracija, bez obzira da li koriste valjke svaki put? Znam da proces traje nekoliko sati, ali ne znam da li oni to vreme čekaju nekog stranca da im vrati mapu ili nešto zaista mere, proveravaju, testiraju... Kada dobiju mapu od stranca, da li je oni dalje poboljšavaju/prilagođavaju automobilu ili to radi stranac?
Re: Chip-tuning
Koraci idu ovako(ili bi bar trebalo):
1. Download originalnog BIN fajla koji se pregleda za slučaj da je već nešto rađeno na njemu. Na primer uklanjanje DPF-a i EGR-a.
2. Kreiranje logova bilo na valjcima, bilo na putu
3. Prepravka originalnog fajla na osnovu logova
Korak 2. i 3. se ponavljaju dok se ne postigne željeni rezultat. Kasnije kroz eksploataciju vlasnik može da primeti neke stvari i da zatraži još neko editovanje.
1. Download originalnog BIN fajla koji se pregleda za slučaj da je već nešto rađeno na njemu. Na primer uklanjanje DPF-a i EGR-a.
2. Kreiranje logova bilo na valjcima, bilo na putu
3. Prepravka originalnog fajla na osnovu logova
Korak 2. i 3. se ponavljaju dok se ne postigne željeni rezultat. Kasnije kroz eksploataciju vlasnik može da primeti neke stvari i da zatraži još neko editovanje.
Re: Chip-tuning
Pozdrav drugari,
Citam temu i vidim da se povela polemika oko chip tuninga i tuning boxova pa evo moje licno iskustvo:
Vozim Yeti /kupljen nov/ od januara 2010 god. TDI 2000 cm3 140KS, 4X4 Vec drugog dana je ugradjen tuning box, danas na satu 110.000 km, od toga pola auto putevi pola gradska voznja dosad bez zamerki.
Vise se ne secam koliko je placen mozda 120 Eur, na telu boxa ne pise nista, ne znam cak ni ciji je proizvod, secam se razgovora da nije digitalni nego obican, digitalni je bio nesto skuplji msm oko 200 Eur i davao je nesto vecu dobit u KS... imao dva moda...
Ne znam koliko sam dobio KS ali se secam, da sam bio odusevljen koliko je auto dobio na zivosti... potpuno sam bio smoren kada sam ga vozio bez boxa na servis dok je bio pod garancijom.
Kupljen od coveka koji u Novom Sadu prodaje KN filtere, bese Dragan ako se dobro secam....
Nikad nikakav problem sa motorom. Potrosnja se uklapa u neki prosek u gradu 7.5-8l ...
Auto dosta vozen po gradu, paljen i gasen 10-15 puta dnevno... redovno tj. godisnje odrzavan kod ovlascenog servisera.
Posle 8 godina apsolutno nikakve zamerke na tuning box nemam, smatram ga must have i imacu ga u svakom sledecem dizel automobilu.
Citam temu i vidim da se povela polemika oko chip tuninga i tuning boxova pa evo moje licno iskustvo:
Vozim Yeti /kupljen nov/ od januara 2010 god. TDI 2000 cm3 140KS, 4X4 Vec drugog dana je ugradjen tuning box, danas na satu 110.000 km, od toga pola auto putevi pola gradska voznja dosad bez zamerki.
Vise se ne secam koliko je placen mozda 120 Eur, na telu boxa ne pise nista, ne znam cak ni ciji je proizvod, secam se razgovora da nije digitalni nego obican, digitalni je bio nesto skuplji msm oko 200 Eur i davao je nesto vecu dobit u KS... imao dva moda...
Ne znam koliko sam dobio KS ali se secam, da sam bio odusevljen koliko je auto dobio na zivosti... potpuno sam bio smoren kada sam ga vozio bez boxa na servis dok je bio pod garancijom.
Kupljen od coveka koji u Novom Sadu prodaje KN filtere, bese Dragan ako se dobro secam....
Nikad nikakav problem sa motorom. Potrosnja se uklapa u neki prosek u gradu 7.5-8l ...
Auto dosta vozen po gradu, paljen i gasen 10-15 puta dnevno... redovno tj. godisnje odrzavan kod ovlascenog servisera.
Posle 8 godina apsolutno nikakve zamerke na tuning box nemam, smatram ga must have i imacu ga u svakom sledecem dizel automobilu.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30009
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Chip-tuning
Klisko, ako se ne varam ti imaš Oktaviju, samo ne znam jel 1.9 ili 2.0? Ima tekst na blogu kako je odrađen chip na 1.9 TDI...
http://blog.garaza.rs/u-poseti-bobosport-radionici/
Sent from my HTC Desire 626 using Tapatalk
http://blog.garaza.rs/u-poseti-bobosport-radionici/
Sent from my HTC Desire 626 using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- klisko
- Postovi: 666
- Pridružio se: 01 Okt 2016, 00:09
- Garaža: Octavi A7FL 1.6TDI 2019, Octavia A5FL 1.9TDI 2010
- Lokacija: Beograd
Re: Chip-tuning
Imam 1.9. Hvala, već neko vreme razmišljam o remapiranju, ali nikako da se kockice slože. Možda u septembru nešto uradim, do tada će neke stvari da se raščiste, nadam se.
Re: Chip-tuning
Ljudi, koji je zakljucak, jel cipovanje stvarno smanjuje potrosnju ili oni to samo tako reklamiraju?
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока