Chip-tuning

ICE, GPS, handsfree, chip, parking senzori, auto-grafika, zatamnjena stakla, tuning/styling i ostalo
Odgovori
Korisnikov avatar
stefankmn
Pobednik Garaža - Kup takmičenja
Postovi: 1337
Pridružio se: 03 Feb 2015, 12:09
Garaža: VW PASSAT B8 1.6 TDI

Re: Chip-tuning

Post od stefankmn » 03 Nov 2017, 00:09

Manje ne moze da trosi nikako, moze samo isto ili vise. Onaj ko ti kaze manje reci ce trosi 0.3l.... Ko da to moze ds provali

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Korisnikov avatar
ljuba
Postovi: 6749
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: X-trail
Lokacija: Amst

Re: Chip-tuning

Post od ljuba » 03 Nov 2017, 08:55

Promeni ti potrosnju posto menjas stil voznje zato sto motor drugacije reaguje na gas. Sanse da potrosnja bude veca ili manja su manje vise iste, ali mislim da ti daje malkice malo vise sanse da smanjis potrosnju :) ili pocnes vise da divljas pa da ti potrosnja skoci...

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Chip-tuning

Post od Ivan » 03 Nov 2017, 11:03

Sto kaze ljuba najveca promena potrosnje dolazi od stila voznje koji se posle moze promeniti, a moze da se desi i da pocne da laze bord posle chipa.

Jedino sto moze smanjiti potrosnju u svim uslovima jeste da je u svim uslovima dignut pritisak ubrizgavanja u odnosu na fabriku, a to se meni ne svidja, a i tada nisu drasticne promene.

Postoje i eco chipovi, ali oni se rade na principu da se ulenji odziv na gas i da ima vise obrtnog na nizim rpm, a ne da se dobija neka maks snaga.
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23807
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl » 03 Nov 2017, 12:15

I pritisak turba, da bi mogao vise goriva da sprzi u jednom taktu.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Ivan
Postovi: 9884
Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
Lokacija: Novi Sad

Re: Chip-tuning

Post od Ivan » 03 Nov 2017, 12:33

Ne nuzno, jer se ne povecava ukupna kolicina goriva, vec pritisak ubrizganog, sto dovodi do bolje atomizacije goriva u cilindru, a samim tim i efikasnosti, zato noviji i stedljiviji dizeli rade na mnogo vecim pritiscima goriva od starih, a i benzinci, u odnosu na starije generacije.
nidza je napisao:
12 Apr 2021, 10:56
nemam problem uvek sam najsporiji

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23807
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od dragvorl » 03 Nov 2017, 12:55

Jasno, ali tesko da to moze da dovede do znacajnog porasta snage iz jednog takta, bar mi tako deluje, jer je kolicina vazduha za sagorevanje ogranicena. A i cela prica vezana za manju potrosnju ima osnova kada se motor vrti na manje obrtaja=manji gubici. Ako se iz jednog takta dobije veca sila na klipu moze se ici na manje obrtaje.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
klisko
Postovi: 666
Pridružio se: 01 Okt 2016, 00:09
Garaža: Octavi A7FL 1.6TDI 2019, Octavia A5FL 1.9TDI 2010
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od klisko » 04 Nov 2017, 09:45

Ja sam pre čipa vozio penzionerski i imao nisku potrošnju. Sada vozim slično, nekad stisnem gas, tek da nabacim osmeh :) i potrošnja je malo veća. Ali pogodilo se i da su temperature pale pa je povećanje delimično povezano i sa tim. U svakom slučaju, nisam i ne bih računao na smanjenje.

Korisnikov avatar
ljuba
Postovi: 6749
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: X-trail
Lokacija: Amst

Re: Chip-tuning

Post od ljuba » 04 Nov 2017, 18:30

Ma idealan argument za zenu je da sigurno smanjuje potrosnju i da zato mora da se uradi!

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Xepoj87 » 04 Nov 2017, 20:18

Meni se smanjilo za barem litar, jer nemam potrebe da teram auto u obrtaje i prosto se lakse vozi normalno.
Opet, moj cip je dosta jaci od uobicajenih cifara.

Sent from the 7th edge of the 3rd World.

Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Chip-tuning

Post od HKS » 04 Nov 2017, 20:46

Ma mene stari pitao za cip, a ja oko te potrosnje nisam siguran. Njemu je to bitno, a performanse jok.

Послато са m2 уз помоћ Тапатока


reb0rn
Postovi: 102
Pridružio se: 03 Apr 2014, 19:14
Lokacija: Serbia

Re: Chip-tuning

Post od reb0rn » 07 Nov 2017, 00:58

Mislim da postrosnju sam tuning nece smanjiti osim ako ne vozite penzionerski i usled tuninga ranije na nizim obrtajima saltate u veci stepen prenosa, jer turbo ranije reaguje.......
A koliko je to zdravo za motor nemam pojma, ja samo znam da me na samaforu uzludjuju oni sto sporo startuju da nema zakona udarao bi ih samo tako i izbacivao sa druma jer smorovi vise misle na potrosnju nego na tok saobracaja!

Korisnikov avatar
nmaric1993
Postovi: 516
Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
Garaža: Volvo v40 1.9 TD

Re: Chip-tuning

Post od nmaric1993 » 07 Nov 2017, 01:51

I ja bih lomio one sto im se zuri...

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: Chip-tuning

Post od Xepoj87 » 07 Nov 2017, 04:53

reb0rn je napisao:Mislim da postrosnju sam tuning nece smanjiti osim ako ne vozite penzionerski i usled tuninga ranije na nizim obrtajima saltate u veci stepen prenosa, jer turbo ranije reaguje.......
A koliko je to zdravo za motor nemam pojma, ja samo znam da me na samaforu uzludjuju oni sto sporo startuju da nema zakona udarao bi ih samo tako i izbacivao sa druma jer smorovi vise misle na potrosnju nego na tok saobracaja!
Mislim da sam u 9/10 puta, najstartniji na semaforu i da sam medju 5% najbrzih u saobracaju, skoro stalno kada vozim.
To ne znaci da stalno divljam, nego da 95% vozim brze od ostalih, pa gde svi voze 50, ja sam na 60, 65.

Ranije sam morao da vozim do 3500 rpm, sada jako retko predjem 3000, cak retko i 2500, jer prosto nemam potrebe i nemam gde, kada ne stiskam pun gas i divljam.

Ako nesto nisam, to je spor vozac, ni u kom smislu, pa mi je potrosnja znatno smanjena.

Ako je neko neizivljen i stalno vozi u crveno, onda mu se sigurno nece smanjiti.

Sent from the 7th edge of the 3rd World.


Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18945
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Chip-tuning

Post od Delija » 07 Nov 2017, 11:13

reb0rn je napisao:
07 Nov 2017, 00:58
...ja samo znam da me na samaforu uzludjuju oni sto sporo startuju da nema zakona udarao bi ih samo tako i izbacivao sa druma jer smorovi vise misle na potrosnju nego na tok saobracaja!
Da stvar bude gora - sporo startovanje nije optimalno za potrosnju :)
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

ddanijell
Postovi: 1366
Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE

Re: Chip-tuning

Post od ddanijell » 07 Nov 2017, 12:23

Na semaforu je krajnje bezobrazno kada se neko tako vuce da iza njega ne moze da prodje jos max 2 auta i pali se crveno.
Imam drugara koji zadnjih 20godina iskljucivo vozi tako, svaki put kada se vozim sa njime imam osecaj da ce neko posle semafora da nas zaustavi i prebije.
Situacija je da kada je on prvi na semaforu iza njega ne moze vise od 2 auta da prodje na zeleno i to je to. Po sistemu cuva kvacilo/korpu , boli ga za semafor i ove iza.

Odgovori