Merenje prosečne brzine na auto-putu
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Postoji ogranicenja ali postoji i tolerancija, u 99% slucajeva te niko nece kazniti za do +20 o kojima ja ovde pricam. Cak i ako te kazne kazne su besmisleno male, kada sam aktivno tamo vozio bilo je 15 eura bukvalno.
Mi kao i uvek uzmemo neko pravilo i primenimo ga po formi bez ikakve sustine i ucinimo situaciju samo gorom.
Mi kao i uvek uzmemo neko pravilo i primenimo ga po formi bez ikakve sustine i ucinimo situaciju samo gorom.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ma kako te neće kazniti, mene su jurili za 2km/h, nego verovatno mala kazna pa nisu nikad poslali. Jedino što mi je stiglo na adresu firme je pismo od AVIS da su bili prinuđeni da policiji daju moje privatne podatke, opisan je prekršaj, vozilo i lokacija, i za to me uredno obavestili.
Kakva crna tolerancija. Ako te uslikaju gotov si, toleriše se samo ono što ne vide.
Kakva crna tolerancija. Ako te uslikaju gotov si, toleriše se samo ono što ne vide.
- Gazu
- Postovi: 2142
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
To nam je uža specijalnost.Kass je napisao:Mi kao i uvek uzmemo neko pravilo i primenimo ga po formi bez ikakve sustine i ucinimo situaciju samo gorom.
Neko je dovoljno zreo možda da s višim brzinama vozi bezbednije, ali su oni manje zreli u tim višim brzinama samo još opasniji nego da se kreću sporije.
Mada, šta i s ovim... Sad vam je prijatno da obilazite masu koja se kreće 130, i to vam je bezbednije. I šta ako se poveća zato dozvoljena brzina na 150. Onda bi izbegavali kolone vozila koje idu 150, pa bi išli 170? I onda tako povećavati do maksimuma?
Više je prilika gde se prekršajem sprečava potencijalna nezgoda, ali ako nas ukebaju, to je to, prekršaj je počinjen.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Statistički podaci na nivou Republike Srbije pokazuju da se brzina, kao uticajni faktor, prepoznaje kod jedne trećine svih saobraćajnih nezgoda i kod više od 50% smrtnih ishoda u saobraćajnim nezgodama.
Brzina je otežavajući faktor u svim nezgodama. Broj i težina saobraćajnih nezgoda raste kako se povećava brzina. Velike brzine skraćuju vreme koje vozači imaju na raspolaganju za identifikaciju i obradu podataka, kao i vreme za donošenje odluka u vezi sa reakcijama i, konačno, da izvrše određenu radnju.
Problem prebrze vožnje povećava se sa razvojem automobilske industrije, jer je maksimalna brzina koju su novi automobili u stanju da ostvare, u mnogim slučajevima, čak dvostruko veća od postojećih ograničenja brzine u vangradskim područjima. Zbog toga je veći izazov ubediti vozače da voze u okviru propisanih ograničenja brzine.
PS
A ako već nesto izjavite na forumu onda je to i podložno diskusiji.
Brzina je otežavajući faktor u svim nezgodama. Broj i težina saobraćajnih nezgoda raste kako se povećava brzina. Velike brzine skraćuju vreme koje vozači imaju na raspolaganju za identifikaciju i obradu podataka, kao i vreme za donošenje odluka u vezi sa reakcijama i, konačno, da izvrše određenu radnju.
Problem prebrze vožnje povećava se sa razvojem automobilske industrije, jer je maksimalna brzina koju su novi automobili u stanju da ostvare, u mnogim slučajevima, čak dvostruko veća od postojećih ograničenja brzine u vangradskim područjima. Zbog toga je veći izazov ubediti vozače da voze u okviru propisanih ograničenja brzine.
PS
A ako već nesto izjavite na forumu onda je to i podložno diskusiji.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ovde se prica o prekoracenju brzine na autoputu, ovakve izjave se odnose na celokupan saobracaj. Ako uzmemo u obzir koliko uopste utice autoput na ukupnu smrtnost pa tek onda prekoracenje od 30 kmh na autoputu, onda cemo imati neke argumente protiv voznje od 160 kmh na autoputu gde je ogranicenje 130.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Koliko vas je prošlo Navak obuku? Kočenje npr.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Isti odgovor je i za to.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ili zašto postoji pravilo 3 sekunde?
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
- Gazu
- Postovi: 2142
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ja se bojim da je to lažan osećaj sigurnosti na autoputu. I kao što rekoh ranije negde u temi, možda neko smatra da može da ide brže i jer je u SUV-u, ali taj drugi potencijalni učenik u sudaru to možda nije, možda je u Puntu.
Ono što je takođe problem je i razlika u brzinama između vozila. Ako neko ide stotku, a neko sa 170 udari u njega, to je kao da je brzinom 70 na sat udario zaustavljen auto s putnicima.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Ono što je takođe problem je i razlika u brzinama između vozila. Ako neko ide stotku, a neko sa 170 udari u njega, to je kao da je brzinom 70 na sat udario zaustavljen auto s putnicima.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
al u pandurskom izveštaju često piše "neprilagođena brzina uslovima puta" - što isto često nema veze s pravom brzinom naspram ograničenja...
Boringly average, but also perfect for school run mums
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Sad je to malo drugacije, navode se svi uticajni faktori, ne samo jedan. Tako da na primer moze stojati da je usled neprilagodjene brzine na delu puta gde je ogranicenje 60kmh, po mokrom kolovozu koji je bio ostecen na delu puta gde je krivina, koja je bila nepropisno obelezena, vozilo izgubilo kontrolu i sletelo sa puta. Znaci imas vise faktora, prvi je brzina (ako je recimo vozilo 87kmh) zatim sam put koji je bio ostecen i nije imao adekvatnu vertikalnu signalizaciju i na kraju mokar kolovoz, koji produzava duzinu kocenja i smanjuje vidljivost.
Isto tako je moglo biti da je recimo put bio propisno obelezen vertikalnom siganlizacijom ali da je vozilo prekoracilo brzinu, po smanjenoj vidljivosti i mokrom kolovozu a vozac se nalazio u stanju srednje teskog pijanstva.
Isto tako je moglo biti da je recimo put bio propisno obelezen vertikalnom siganlizacijom ali da je vozilo prekoracilo brzinu, po smanjenoj vidljivosti i mokrom kolovozu a vozac se nalazio u stanju srednje teskog pijanstva.
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13157
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ti podaci nemaju veze, faktori nesreće su mnogo površno analizirani i nisu merodovni.BigMazzy je napisao: ↑17 Avg 2022, 17:13Statistički podaci na nivou Republike Srbije pokazuju da se brzina, kao uticajni faktor, prepoznaje kod jedne trećine svih saobraćajnih nezgoda i kod više od 50% smrtnih ishoda u saobraćajnim nezgodama.
Brzina je otežavajući faktor u svim nezgodama. Broj i težina saobraćajnih nezgoda raste kako se povećava brzina. Velike brzine skraćuju vreme koje vozači imaju na raspolaganju za identifikaciju i obradu podataka, kao i vreme za donošenje odluka u vezi sa reakcijama i, konačno, da izvrše određenu radnju.
Problem prebrze vožnje povećava se sa razvojem automobilske industrije, jer je maksimalna brzina koju su novi automobili u stanju da ostvare, u mnogim slučajevima, čak dvostruko veća od postojećih ograničenja brzine u vangradskim područjima. Zbog toga je veći izazov ubediti vozače da voze u okviru propisanih ograničenja brzine.
PS
A ako već nesto izjavite na forumu onda je to i podložno diskusiji.
Ako je sada nešto drugačije što Hokaj reče, al gro podataka nam je šupalj
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Vec nekoliko godina je drugacije, podaci su dosta detaljniji i sazetiji sada. Tako da i sama statistika je dosta preciznija i detaljnija.
Edit: Evo recimo SN gde je jedan od faktora bio los ili neodrazvan kolovoz.
Edit: Evo recimo SN gde je jedan od faktora bio los ili neodrazvan kolovoz.
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Samo tri drzave u Evropi imaju dozvoljenu maksimalni brzinu na auto putu veću od 130, Poljska, Bugarska, Austrija i to sve tri do 140. Nemačku ne računam jer su oni izuzetak.
I sad mi tu izmišljamo toplu vodu kako je sporo 130 i kako drugi imaju bolje puteve i veće brzine, kako svi šibaju, profi vozači, nema nesreća, opšta nirvana kad se izađe na AP sem naravno u Srbiji.
Mene zanima dal svi koji zagovaraju da treba voziti preko ograničenja, dal i u inostranstvu voze 30km/h preko ograničenja celom deonicom AP?
I sad mi tu izmišljamo toplu vodu kako je sporo 130 i kako drugi imaju bolje puteve i veće brzine, kako svi šibaju, profi vozači, nema nesreća, opšta nirvana kad se izađe na AP sem naravno u Srbiji.
Mene zanima dal svi koji zagovaraju da treba voziti preko ograničenja, dal i u inostranstvu voze 30km/h preko ograničenja celom deonicom AP?
Re: Merenje prosečne brzine na auto-putu
Ali do 150 te nigde niko ne dira...
Boringly average, but also perfect for school run mums