Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
- djiuliju
- Postovi: 1468
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 13:56
- Garaža: Clio II ph2 1.2 16v
- Lokacija: Jagodina
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
A pa ne Next, ne pratis na casu, vidis da policija ne kaznjava nego opominje i deluje edukativno
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13561
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Mislim da ce sada ovde opet da se krene mazohisticka struja da treba maltretirati i za najmanje prekoracenje ko da ovde svi voze po PS-u i uvek 49 
Svetla u gradu zaista ne trebaju, cak ima i stete jer se motoristi "stope", to mi se cak i desilo par puta

Svetla u gradu zaista ne trebaju, cak ima i stete jer se motoristi "stope", to mi se cak i desilo par puta
- Kuzmanovic
- Postovi: 15275
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Meni samo nije jasno, kako oborena svetla povecavaju potrosnju goriva, i koliko. A tek mi je glupost zagadjenje zivotne sredine i opterecenje elektroinstalacija.trojanac napisao:MINUS
- zagađenje životne sredine
- veća potrošnja goriva
- češća promena sijalica
- opterećenje elektroinstalacija

A sto se tice ukidanja, nemam neko misljenje. Nije mi tesko da ih palim svaki put kada upalim auto, a i necu propasti od cesce zamene sijalica. Mislim da vise treba da se pozabave poginulima i povredjenima, a ne da li ljudi pale ili ne pale svetla.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Zbir malih brojeva je veliki broj.Meni samo nije jasno, kako oborena svetla povecavaju potrosnju goriva, i koliko.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Povecavaju potrosnju goriva, kao sto se u kuci poveca potrosnja struje kada upalis sijalicu. Alternator vise opterecuje motor i on trosi vise goriva.
http://www.energy.ca.gov/2005publicatio ... -AD-1G.pdf3
A Swedish study completed in 2002
estimated a fuel economy penalty range of 0.5 to 1.5 percent for various
approaches among member nations of the European Union in implementing DRL
programs.
A recent study in Switzerland under “real world” Swiss driving
conditions in European design gasoline passenger cars indicated about 0.8
percent fuel use when adjusting reported results to DRL use conditions.

Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ostaviti samo u zimskom periodu, kao u CRO. Kad krene zimsko računanje vremena pale se svetla i danju, kad počne letnje ne pale se preko dana.trojanac napisao:Ne znam kako vi, ali ja sam imao dosta situacija da primetim auto u nekoj totalno nepreglednoj situaciji, samo zato što je imao upaljena svetla. Što se mene tiče, treba da ostane na snazi. Daylight bi dozvolio da se koristi samo na modelima koji imaju fabrički ugrađene LED sijalice ili računar uključuje oborena svetla. Ove pijačarske kombinacije bi zabranio.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Danas opet uredno ispostovao poziv,dosao u zakazano vreme seo ispred kancelarije,kad izlazi neka riba i kaze sudinica je nazalost opravdano odsutna,dobicete poziv za sledeci mesec!aleksa napisao:I bi danas ponedeljak,zesce se iscimam da odlozim sve obaveze i da dodjem u palatu "pravde",kad ono... gospodjica sudinica je na neplaniranom godisnjem odmoru!aleksa napisao:Imam fore do ponedeljka da razmislim kako cu da se izjasnim!![]()

Tako da... za mene je ovaj slucaj zavrsen. Slobodno nek me privode,kaznjavaju...

- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
http://www.blic.rs/Vesti/Hronika/348367 ... zi-vozacku
Браво!
Ово ће значајно утицати на безбедност у саобраћају, нарочито ако се буду изрицале запрећене казне, а не само претило њима.
И продужава се застарелост!
Браво!
Ово ће значајно утицати на безбедност у саобраћају, нарочито ако се буду изрицале запрећене казне, а не само претило њима.
И продужава се застарелост!

- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13561
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
To za zastarelost po meni uopste nije dobro. Kaznena politika je pogresna, sanse za neku odbranu pred sudom nepostoje tako da je ovo bila jedina sansa da se neko izvuce za nesto za sta recimo nije kriv...
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ма да...како да не.
Пре је било инструмент избегавања оправданих казни за оне који живе у некој врсти тихе побуне према свим могућим ауторитетима.
Рееетко се дешава да страда неко заиста невин.

Пре је било инструмент избегавања оправданих казни за оне који живе у некој врсти тихе побуне према свим могућим ауторитетима.
Рееетко се дешава да страда неко заиста невин.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Sad ce pola Srbije da preregistruje automobile na zene, babe, dede, striceve, tetke 
Moj kolega ima preko 70 neplacenih za parking, sta mislite na koga mu je registrovan novi auto

Moj kolega ima preko 70 neplacenih za parking, sta mislite na koga mu je registrovan novi auto

"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Jedno su neplaćene fakture od privrednog društva parking servis a drugo kazne izrečene od mup-a.
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ne mislim da je ovo dobro iz više razloga.
Prvo ne vidim ni jedan razlog da se prekršaj izjednači u procesnom smislu sa najlakšim krivičnim delima. Prekršaj je lakši delikt od bilo kog kr. dela i kao takav ne treba da ima iste rokove zastare.
Nije problem u opstrukciji od strane okrivljenih već u neradu prekršajnih sudova. Naravno da će predmet da zastari kad se pretres zakazuje jednom u tri meseca. Kad bi zakazivali na 20 dana procenat zastarelih predmeta bi bio mizeran.
Priča o nemogućnosti registracije ili produžavanja dokumenata zbog neplaćenih prekršajnih kazni je za mene pravno nasilje države prema građanima.
Prvo ne vidim ni jedan razlog da se prekršaj izjednači u procesnom smislu sa najlakšim krivičnim delima. Prekršaj je lakši delikt od bilo kog kr. dela i kao takav ne treba da ima iste rokove zastare.
Nije problem u opstrukciji od strane okrivljenih već u neradu prekršajnih sudova. Naravno da će predmet da zastari kad se pretres zakazuje jednom u tri meseca. Kad bi zakazivali na 20 dana procenat zastarelih predmeta bi bio mizeran.
Priča o nemogućnosti registracije ili produžavanja dokumenata zbog neplaćenih prekršajnih kazni je za mene pravno nasilje države prema građanima.
- samo polako
- Postovi: 3361
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:15
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Kao neko ko u svojoj popriličnoj vozačkoj karijeri nikada nije platio nikakvu kaznu, a bilo je povoda da tih kazni bude, baš i ne razumem ovakav ogorčen stav protiv ove mere.
To mi dođe kao crta u lokalnoj kafani, kad je gazda ukine svi kukaju na njega.
To mi dođe kao crta u lokalnoj kafani, kad je gazda ukine svi kukaju na njega.
Mene zanima da mi vi mene kazete gde ima jevtina kavurma, čvarci... Mene to brine jutros...
Re: Zakon o bezbednosti saobraćaja (ZOBS)
Ja uopšte nisam ogorčen i ne gledam na ovo iz ugla vozača jer sam samom profesijom dosta zaštićen od pisanja prijava, a i nisam preterano sklon činjenju prekršaja, več iz ugla nekog ko je u pravosuđu.
Rezultat produženja roka zastare će biti još veća neefikasnost rada prekršajnih sudova i ništa više.
Slična situacija je bila 2006. kada je ukinuto vremensko ograničenje trajanja pritvora koje je bilo max 2 godine u prvom stepenu plus još 1 godina u drugom stepenu. I tada su objašnjenja na prvu loptu bila suvisla, ali je rezultat svega da je mnogo ljudi godinama u pritvoru zbog neefikasnosti.
Rezultat produženja roka zastare će biti još veća neefikasnost rada prekršajnih sudova i ništa više.
Slična situacija je bila 2006. kada je ukinuto vremensko ograničenje trajanja pritvora koje je bilo max 2 godine u prvom stepenu plus još 1 godina u drugom stepenu. I tada su objašnjenja na prvu loptu bila suvisla, ali je rezultat svega da je mnogo ljudi godinama u pritvoru zbog neefikasnosti.