Naši snimci saobraćajnih situacija
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Stao idiot da se javi nekome iz kokone, tako kazu ljudi na lokalnoj stranici. Strasno..
Сад му није ништа...
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Lik je debil, a nije ni kamiondzija mnogo bolji.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Steta sto mu se kamiondzija nije javio posle ovoga...
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Steta sto kami9ndzija nije vozio po ogranicenju i na normalnom rastojanju sa 2 prikolice i jedno 30 tona. Vi znate da postoji stvar zvana sigurno rastojanje pri odredjenoj brzini, gde uvek moras da budes u stanju da ukocis?
Ovaj lik je debil sto staje bezveze, ali je kamiondzija ovde kriv za situaciju.
Nije ovaj lik kocio tako da su skripale gume i palio se abs, vec je skroz normalno zakocio, a kamiondzija bio van stanja da i on zakoci, nego ga em kasno video, em vozio prebrzo, em blize nego sto bi trebao.
Cak i kada bi bilo ekstremno naglo kocenje, ista stvar.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Ovaj lik je debil sto staje bezveze, ali je kamiondzija ovde kriv za situaciju.
Nije ovaj lik kocio tako da su skripale gume i palio se abs, vec je skroz normalno zakocio, a kamiondzija bio van stanja da i on zakoci, nego ga em kasno video, em vozio prebrzo, em blize nego sto bi trebao.
Cak i kada bi bilo ekstremno naglo kocenje, ista stvar.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Polako, vidim da si krenuo bez razloga u neki blagi napad. Znam da ja nigde ne napisah da vozač nije ni malo kriv, ne bih sad čitao ponovo ostale postove. Svakako da ga je zbombao od pozadi, po zapisniku bi on bio kriv 1/1.
Ali verujem da kamera baš nije verno prenela stanje, jer nam trenutnu situaciju odvijanja saobraćaja na tom mestu. Saobraćaj se odvija usporeno, sa prekidima. Stvaraju se kilometarske kolone. Sam most je možda 50m iza mesta dešavanja, dužina mosta recimo 150m, i tik iza njega je semafor koji reguliše saobraćaj tokom trajanja radova. Osnovne informacije sinoć dah po oovm pitanju.
Suština, svi voze jedni drugima na branik u ovom slučaju (aj da se ne pravimo pametni, znamo takve situacije i sigurno se i sami tako ponašamo). Dakle propisnog rastojanja među vozilima teško da ima. Što se tiče brzine, ne vidim prostora da se neko, pogotovu teretnjak, zalaufa. Rekoh da se sad tu saobraćaj odvija sa recimo 40-50km/h max. Nema tu prostora za brže.
Dakle ne branim vozača kamiona u smislu držanja rastojanja, svakako bi bio kriv da je došlo do nesreće. Ali kažem da nisu ni uslovi za normalno odvijanje saobraćaja i da je opreznost u takvim situacijama dodatno potrebna. A kamiondžiji svaka čast na reakciji. Plus znam da bi mu se mnogi i sa foruma, pa evo i ti direktno kao i ja, načestitao svega onako usput za to usputno seljobersko javljanje u datoj situaciji gde se sigurno vucaraš u koloni a eto neko pametan rešio sa komšijinom šurnjavom razmeni dve tri reči i doprinese sveopštem haosu koji već postoji iz drugih razloga.
Sad ja malo plastično odohu drugom smeru, ali nadam se da je poenta jasna.
Ali verujem da kamera baš nije verno prenela stanje, jer nam trenutnu situaciju odvijanja saobraćaja na tom mestu. Saobraćaj se odvija usporeno, sa prekidima. Stvaraju se kilometarske kolone. Sam most je možda 50m iza mesta dešavanja, dužina mosta recimo 150m, i tik iza njega je semafor koji reguliše saobraćaj tokom trajanja radova. Osnovne informacije sinoć dah po oovm pitanju.
Suština, svi voze jedni drugima na branik u ovom slučaju (aj da se ne pravimo pametni, znamo takve situacije i sigurno se i sami tako ponašamo). Dakle propisnog rastojanja među vozilima teško da ima. Što se tiče brzine, ne vidim prostora da se neko, pogotovu teretnjak, zalaufa. Rekoh da se sad tu saobraćaj odvija sa recimo 40-50km/h max. Nema tu prostora za brže.
Dakle ne branim vozača kamiona u smislu držanja rastojanja, svakako bi bio kriv da je došlo do nesreće. Ali kažem da nisu ni uslovi za normalno odvijanje saobraćaja i da je opreznost u takvim situacijama dodatno potrebna. A kamiondžiji svaka čast na reakciji. Plus znam da bi mu se mnogi i sa foruma, pa evo i ti direktno kao i ja, načestitao svega onako usput za to usputno seljobersko javljanje u datoj situaciji gde se sigurno vucaraš u koloni a eto neko pametan rešio sa komšijinom šurnjavom razmeni dve tri reči i doprinese sveopštem haosu koji već postoji iz drugih razloga.
Sad ja malo plastično odohu drugom smeru, ali nadam se da je poenta jasna.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Kamion moze da zakoci odlicno, skoro kao auto, ali kamiondzije obicno izbegavaju da nabadaju kocnicu da im se ne razleti roba.
Koja opet treba da je obezbedjena npr spanerima.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Koja opet treba da je obezbedjena npr spanerima.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Za sranje je obično potrebno dvoje. Pored tradicionalno neugodnog Opelaša, našao se neprženi kamiondžija, a ja bih u ovu situaciju uključio i njegovo potencijalno zijanje u mobilni/navigaciju...
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Ne znam kakav napad i iz kog razloga me prozivas, ali sam samo izneo moje misljenje i vidjenje situacije, za koje smatram da je 100% ispravno.Stjepa je napisao: ↑19 Sep 2017, 10:49Polako, vidim da si krenuo bez razloga u neki blagi napad. Znam da ja nigde ne napisah da vozač nije ni malo kriv, ne bih sad čitao ponovo ostale postove. Svakako da ga je zbombao od pozadi, po zapisniku bi on bio kriv 1/1.
Ali verujem da kamera baš nije verno prenela stanje, jer nam trenutnu situaciju odvijanja saobraćaja na tom mestu. Saobraćaj se odvija usporeno, sa prekidima. Stvaraju se kilometarske kolone. Sam most je možda 50m iza mesta dešavanja, dužina mosta recimo 150m, i tik iza njega je semafor koji reguliše saobraćaj tokom trajanja radova. Osnovne informacije sinoć dah po oovm pitanju.
Suština, svi voze jedni drugima na branik u ovom slučaju (aj da se ne pravimo pametni, znamo takve situacije i sigurno se i sami tako ponašamo). Dakle propisnog rastojanja među vozilima teško da ima. Što se tiče brzine, ne vidim prostora da se neko, pogotovu teretnjak, zalaufa. Rekoh da se sad tu saobraćaj odvija sa recimo 40-50km/h max. Nema tu prostora za brže.
Dakle ne branim vozača kamiona u smislu držanja rastojanja, svakako bi bio kriv da je došlo do nesreće. Ali kažem da nisu ni uslovi za normalno odvijanje saobraćaja i da je opreznost u takvim situacijama dodatno potrebna. A kamiondžiji svaka čast na reakciji. Plus znam da bi mu se mnogi i sa foruma, pa evo i ti direktno kao i ja, načestitao svega onako usput za to usputno seljobersko javljanje u datoj situaciji gde se sigurno vucaraš u koloni a eto neko pametan rešio sa komšijinom šurnjavom razmeni dve tri reči i doprinese sveopštem haosu koji već postoji iz drugih razloga.
Sad ja malo plastično odohu drugom smeru, ali nadam se da je poenta jasna.
Da, ovde nije bilo nicega, ali je mogao auto da mu se pokvari, mogao je da zakoci iz 300 razloga, tako da je u ovom slucaju razlog kocenja samo razlog zbog kog je on debil, ali ne i zbog cele situacije.
Kamiondzija ovde nije ni pokusao da koci, da li nije gledao, da li nije bio dovoljno daleko(a po snimku bih rekao da mu nije bio blizu), da li je isao prebrzo(opet mi se cini da jeste, ako uporedim njegovo kretanje i kretanje pickupa pre idiota u Opelu), ne znam, ali znam da ni bezanje od sudara na livadu ili trotoar, tek nije dobar postupak, a eto, ti mu ovde cestitas na "dobroj" reakciji, cak i snimak.
Ne, dobra reakcija je da je zakocio i da je sa 2 prikolice isao znatno sporije od ostalih, a meni se cini da ide brze i da blene negde van puta, pa se iznenadio Opelom i samo skrenuo da ga izbegne.
Opet, sreca da je tu poljana i nema nikoga.
Daleko od toga da ja liku u Opelu ne bih svirao i da mu ne bih spominjao blizu familiju, ali bih takodje i prihvatio krivicu da sam ga udario.
Cak ovde kamion nije ni vozio blizu Opela, pa ne znam zasto spominjes vozenje na branik jedan drugom.
I ne, ne vozim nikome na branik brze od 30 km/h, pa mi se nikada za ovih oko pola miliona kilometara po guzvama, nije desilo da lupim nekoga zato sto je zakocio.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Možda zbog ovog dela:
Ovde se ne slažem sa tobom. Bežanje od sudara i spasavanje svoje guzice i guzice drugih u rizičnim situacijama, po meni je opravdano.
Moj stav, kad dođe do kritične situacije bio da sam ja kriv ili drugi učesnik u saobraćaju uvek treba juriti najbolje moguće rešenje u tom trenutku. Ako je to u livadu, onda u livadu. Bolje nego direktan sudar. Nelogično mi ramišljanje da kad ukapiraš da ne možeš da staneš, da ako ćeš da udariš vozilo/pešaka ispred sebe ne pokušaš da izbegneš sudar tako da svi prođu neoštećeno. To se ovde na kraju i desilo, ne? Zato mu čestitam. Napravio je propust i video da ne može da stane (napisali i ti i ja da je to tako i složili se). Ali je ipak izvukao situaciju. Nemerljivo bolje nego da je svojom masom oduvao Astru, rikošetirao je u neko vozilo u koloni i slično.
Moj stav je da i ako nisam u opšte kriv, već drugi učesnik, a mogu da izbegnem rizičnu situaciju tko što ću pobeći na trotoar, livadu i sl, to ću i uraditi umesto ukopati se u mestu i čekati da dođe do sudara pa posle dokazivati njegovu krivicu, juriti se sa zapisnicima, osiguranjima, majstorima... Pa i ako to bežanje prouzrokuje neko oštećenje, a koje je značajno manje nego što bi bilo pri sudaru, po meni je opravdano. Biranje manjeg od dva zla.
Zašto misliš da bezanje u ovakvim situacijama nije dobar postupak?
Da je rečenica bila obaveštajnog tipa a ne upitnog, i da joj nije prethodila rečenica sa dozom ironije, cepo post bi ti imao drugačiji smisao. Sa kojim se slažem jer je i logučno da uvek moraš biti spreman da ukočiš i izbegneš situaciju. Napisasmo to jasno i ti i ja. Ovako bi kako bi, idemo dalje. Ko mi kriv za upuštanje u raspravu, za koju će se pre ili kasnije ispostaviti da je bespotrebna.
Bilo kako bilo za ovo gore, ajmo normalno ovo da ispolemišemo. Ovo gore da zanemarimo, da se ne bi jurili kao kerovi oko svog repa.
Ovde se ne slažem sa tobom. Bežanje od sudara i spasavanje svoje guzice i guzice drugih u rizičnim situacijama, po meni je opravdano.
Moj stav, kad dođe do kritične situacije bio da sam ja kriv ili drugi učesnik u saobraćaju uvek treba juriti najbolje moguće rešenje u tom trenutku. Ako je to u livadu, onda u livadu. Bolje nego direktan sudar. Nelogično mi ramišljanje da kad ukapiraš da ne možeš da staneš, da ako ćeš da udariš vozilo/pešaka ispred sebe ne pokušaš da izbegneš sudar tako da svi prođu neoštećeno. To se ovde na kraju i desilo, ne? Zato mu čestitam. Napravio je propust i video da ne može da stane (napisali i ti i ja da je to tako i složili se). Ali je ipak izvukao situaciju. Nemerljivo bolje nego da je svojom masom oduvao Astru, rikošetirao je u neko vozilo u koloni i slično.
Moj stav je da i ako nisam u opšte kriv, već drugi učesnik, a mogu da izbegnem rizičnu situaciju tko što ću pobeći na trotoar, livadu i sl, to ću i uraditi umesto ukopati se u mestu i čekati da dođe do sudara pa posle dokazivati njegovu krivicu, juriti se sa zapisnicima, osiguranjima, majstorima... Pa i ako to bežanje prouzrokuje neko oštećenje, a koje je značajno manje nego što bi bilo pri sudaru, po meni je opravdano. Biranje manjeg od dva zla.
Zašto misliš da bezanje u ovakvim situacijama nije dobar postupak?
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Jebiga, sada si napisao kao da sam ja rekao da je trebao da ga udari.
Moja recenica je bila usmerena la tome da do izbegavanja nije ni smelo doci i da je to krivica kamiondzije.
I za to mu ne treba cestitati, a pogotovo ne bez inicijalnog spominjanja da je on i kriv za to sto je morao da bezi na livadu.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Moja recenica je bila usmerena la tome da do izbegavanja nije ni smelo doci i da je to krivica kamiondzije.
I za to mu ne treba cestitati, a pogotovo ne bez inicijalnog spominjanja da je on i kriv za to sto je morao da bezi na livadu.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Vecina vozaca instiktivno pokusava da izbegne prepreku i pri tom ne mali broj puta predje u suprotnu traku i napravi direktan sudar, ili skrene desno i ubije nekog pesaka. Jako zajebana situacija, srecom dobro je proslo u ovom slucaju.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
A sad, razumemo se a ne razumemo se.
Ajmo opet, cela rečenica.
-slažemo se da je njegova odgovornost da se zaustavi na vreme, odnosno krivica je ako se ne zaustavi i udari vozilo ispred sebe
-nisam rekao da nije kriv za bežanje na livadu, ali uzročno posledično je logično da ako nije mogao da stane a pobegao je, time je i odgovoran što je morao da beži (birao manje od dva zla).
-malo grublju formulaciju imaš "do izbegavanja nije ni smelo doći". Suština je ista, iako meni lpše zvuči "da je prilagodio brzinu i rastojanje, ne bi morao da beži kako bi izbegao sudar".
-Dakle došlo je do kritične situacije. Tu ide boldirani deo iz prvog citata u ovom postu "tek nije dobar postupak". Ponavljam da je po meni to vrhunski postupak. Zagovnala se situacija, krivica vozača kamiona (ima i krivice vozača opela, i tu se sigurno slažemo, ali bi posle zapisnika sigurno sve palo na vozača kamiona - slažemo se), i isti taj vozač je izvukao situaciju. Slažeš li se da je izvukao situaciju, u kojoj ima i njegove krivice? Ovde dolazim na moj prethodni post, pa da ga ne ponavljam sad. Moj stav, da je iz nastale situacija, reakcijom vozača izbegnuta gora opcija. Da li je morao da predupredi takvu situaciju? Morao je. Da li je ipak izvukao najbolje rešenje iz nastale situacije? Jeste.
Ajmo opet, cela rečenica.
Boldiram deo koji je po meni u rečenici sporan, tj ne slažem se njim. Zašto?Xepoj87 je napisao: ↑19 Sep 2017, 14:19Kamiondzija ovde nije ni pokusao da koci, da li nije gledao, da li nije bio dovoljno daleko(a po snimku bih rekao da mu nije bio blizu), da li je isao prebrzo(opet mi se cini da jeste, ako uporedim njegovo kretanje i kretanje pickupa pre idiota u Opelu), ne znam, ali znam da ni bezanje od sudara na livadu ili trotoar, tek nije dobar postupak, a eto, ti mu ovde cestitas na "dobroj" reakciji, cak i snimak.
Da rezimiramo:
-slažemo se da je njegova odgovornost da se zaustavi na vreme, odnosno krivica je ako se ne zaustavi i udari vozilo ispred sebe
-nisam rekao da nije kriv za bežanje na livadu, ali uzročno posledično je logično da ako nije mogao da stane a pobegao je, time je i odgovoran što je morao da beži (birao manje od dva zla).
-malo grublju formulaciju imaš "do izbegavanja nije ni smelo doći". Suština je ista, iako meni lpše zvuči "da je prilagodio brzinu i rastojanje, ne bi morao da beži kako bi izbegao sudar".
-Dakle došlo je do kritične situacije. Tu ide boldirani deo iz prvog citata u ovom postu "tek nije dobar postupak". Ponavljam da je po meni to vrhunski postupak. Zagovnala se situacija, krivica vozača kamiona (ima i krivice vozača opela, i tu se sigurno slažemo, ali bi posle zapisnika sigurno sve palo na vozača kamiona - slažemo se), i isti taj vozač je izvukao situaciju. Slažeš li se da je izvukao situaciju, u kojoj ima i njegove krivice? Ovde dolazim na moj prethodni post, pa da ga ne ponavljam sad. Moj stav, da je iz nastale situacija, reakcijom vozača izbegnuta gora opcija. Da li je morao da predupredi takvu situaciju? Morao je. Da li je ipak izvukao najbolje rešenje iz nastale situacije? Jeste.
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Kao sto sam i rekao, sve goborim iz ugla da izbegavanje nije za pohvalu, jer je trebao da gleda ispred sebe i da zakoci, a ne da se iznenadi autom ispred sebe, pa da iznenada bezi van puta. Ne mozes izdvojiti jednu izjavu kao da se nista drugo nije desilo i izvrnuti je da ispadne da sam rekao da je bolje da je pokupio coveka, jer to veze sa zivotom nema.
Takodje si rekao i da su vozili 40-50, pa ja cisto sumnjam da je kamion isao 40-50.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Takodje si rekao i da su vozili 40-50, pa ja cisto sumnjam da je kamion isao 40-50.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Naši snimci saobraćajnih situacija
Nije moj snmak ali je logično da ga ovde postavim.
Evo šta ste propustili (srećom) 17.09.2017. Vi koji ste bili na Fruškoj Gori. Moglo je i Vas ovo da strefi:
kliknite na sliku da bi krenuo video (zabava počinje posle 40. sekunde)
https://www.facebook.com/LorandSzasz/vi ... 836706856/
https://www.facebook.com/LorandSzasz/vi ... 836706856/
Evo šta ste propustili (srećom) 17.09.2017. Vi koji ste bili na Fruškoj Gori. Moglo je i Vas ovo da strefi:
kliknite na sliku da bi krenuo video (zabava počinje posle 40. sekunde)
https://www.facebook.com/LorandSzasz/vi ... 836706856/
https://www.facebook.com/LorandSzasz/vi ... 836706856/