Održavanje ulica - Beograd
Re: Održavanje ulica - Beograd
Bez obzira čije su pare, taj neko je samo postavio okvirne uslove kod koga moraju da se potroše. Nije rekao da moramo praviti kič i haos na Slaviji, ili (pre par godina) kupiti 30 baskijskih tramvaja koji su potpuno neadekvatni za beogradske ulice i konfiguraciju terena.
Ђенерал Јанковић
Re: Održavanje ulica - Beograd
Ja bih ukinuo tramvaje na Slaviji, kao i trole
Re: Održavanje ulica - Beograd
Zaboravio si automobile
Re: Održavanje ulica - Beograd
@snork
Grešiš, već na izvoru tih pristupnih fondova, kreditnih aranžmana, donacija, bratskih pomoći itd. se favorizuju rešenja, izvođači i pogotovo ,,finansijska konstrukcija".
Grešiš, već na izvoru tih pristupnih fondova, kreditnih aranžmana, donacija, bratskih pomoći itd. se favorizuju rešenja, izvođači i pogotovo ,,finansijska konstrukcija".
Jbg, neću više...trojanac je napisao:Bez politike.
Re: Održavanje ulica - Beograd
Meni ne izgleda tako. Slazem se da je moglo bolje da se isprojektuje, ali kad je vec ovako da bar postujemo to. I to sto 50% ljudi krsi propis meni implicira na to da je tih 50% onih 50% bahatih koji bi da preskoce kruzni tok ako mogu. A mozda je ipak do mene, ili do mog provincijskog nacina razmisljanja
Сад му није ништа...
Re: Održavanje ulica - Beograd
Tako je. I u svakom kruznom toku treba da voze po obodu, i bilo je do sada. I na Slaviji i na Bogosloviji i kod opstine Novi Beograd... jedno od osnovnih pravila voznje.
Trebali bi i taksisti isto da se ponasaju jer su vozila u statusu javnog prevoza i onda uz postovanje pravila moze znatno brze da se vozi i prolazi kroz kruzni tok.
Slavija se ne razlikuje od bilo kog slicnog trga i kruznog toka u Evropi, sada jos dodatno ima iscrtane trake tako da je jednostavno za voznju.
Jos i da se pesaci obuce i nauce kako da prelaze ulicu koja se uliva u kruzni tok, i postuju pravilo propustanja vozila i formiranja kolone...
Verujem da i mnogi vozaci ne znaju za to pa se ovde staje i zaustavlja protok kruznog toka i kada se samo 1 pesak pojavi na pesackom da predje, i posledicno pravi guzva bespotrebno.
- grujicd
- Postovi: 8370
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Održavanje ulica - Beograd
Ne bi rekao da u ZOBS-u postoji "pravilo propustanja vozila i formiranja kolone". Naprotiv, kao vozač si dužan da staneš ako pešak samo pokaže nameru da pređe ulicu, makar on bio jedan a ti predvodio kolonu autobusa sa par hiljada ljudi.
Inače bi voleo da nije tako, mislim da bi bilo ekonomičnije, bolje za okolinu i u većini slučajeva bezbednije da pešaci propuštaju kola a ne obrnuto. Mislim da bi najpre za decu bilo bezbednije da sačekaju da prođu kola, nego da procenjuju da li ih je vozač video i da li će da stane, ili ćak i kad stane da li će da stane onaj u drugoj traci koji ih možda i ne vidi.
Ali nije tako po zakonu.
Inače bi voleo da nije tako, mislim da bi bilo ekonomičnije, bolje za okolinu i u većini slučajeva bezbednije da pešaci propuštaju kola a ne obrnuto. Mislim da bi najpre za decu bilo bezbednije da sačekaju da prođu kola, nego da procenjuju da li ih je vozač video i da li će da stane, ili ćak i kad stane da li će da stane onaj u drugoj traci koji ih možda i ne vidi.
Ali nije tako po zakonu.
Re: Održavanje ulica - Beograd
+1001
Nekad se znao red... Sada deci pune uši da su jači od tone čelika u naletu. Moje zamalo poginulo zbog toga.
A propuštanje naravno prvo krenulo u onoj selendri ispod Gardoša
Nekad se znao red... Sada deci pune uši da su jači od tone čelika u naletu. Moje zamalo poginulo zbog toga.
A propuštanje naravno prvo krenulo u onoj selendri ispod Gardoša
Re: Održavanje ulica - Beograd
Pa nije to pravilo da vozila JGP voze po obodu, već na Slaviji tramvaji i trolejbusi moraju da se kreću tamo gde su im šine i kontaktna mreža (tj. dve različite kontaktne mreže). Autobusi su se do sada ponašali kako treba, tj. isto kao automobili - prestroje se u zavisnosti gde skreću. A dešavalo se i da budu bezobrazni, pa na silu seku kružni tok, jer su "jači" od ostalih. Ima tu i zanošenja zglobnih autobusa, i tako... Baš me zanima kako će autobusi 31, a posebno 83 da poštuju ove iscrtane linije...ljubitelj je napisao: ↑17 Nov 2017, 10:32Tako je. I u svakom kruznom toku treba da voze po obodu, i bilo je do sada. I na Slaviji i na Bogosloviji i kod opstine Novi Beograd... jedno od osnovnih pravila voznje.
Trebali bi i taksisti isto da se ponasaju jer su vozila u statusu javnog prevoza i onda uz postovanje pravila moze znatno brze da se vozi i prolazi kroz kruzni tok.
Ђенерал Јанковић
Re: Održavanje ulica - Beograd
pa vidiš na slici gore kako poštuje svoju liniju
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Održavanje ulica - Beograd
Priznaj da u grad ulaziš kod kožare jer se plašiš kružnog toka.
Sledeći nivo pogubljenosti će nastati postavljanjem semafora u Sevojnu.
Re: Održavanje ulica - Beograd
Mogu jedino da se pogubim pri ulasku na Slaviji, posto sam u Uzicu cirka 17 dana godisnje. A krecem za Ue upravo, pa javljam jesam li usao na pogresnu stranu u tok
Znas kako kazu, gde pocinje Sevojno- tu prestaje logika
Znas kako kazu, gde pocinje Sevojno- tu prestaje logika
Сад му није ништа...
Re: Održavanje ulica - Beograd
Ne postoji, Nije to jedino sto ZOBS ne sadrzi a dobre su tekovine i evropska decenijska iskustva. Ni ja nisam znao za to pravilo posto me ovde niko nije ucio o tome dok nisam u inostranstvu video na delu koliko je to dobro i kako odlicno funkcionise.
A korisno je za sve ucesnike u saobracaju po pitanju protocnosti.
Princip za pesake je slican kao pri koriscenju semafora,
Nadam se da ce neki buduci ZOBS koji bude pisala struka a ne policija biti vise usaglasen sa pravilima koja se vec dugo uspesno primenjuju negde drugde.
Vise sam pomenuo to pravilo za pesake jer je Slavija gotovo idealan primer gde je to primenljivo.