U službi bezbednosti
Re: U službi bezbednosti
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: U službi bezbednosti
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: U službi bezbednosti
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: U službi bezbednosti
Meni se licno ni jedan od ovih sistema preterano ne dopada i bojim se da mogu napraviti vise stete nego koristi.
Bas sam pre par dana citao clanak u EVO magazinu koji ko da sam ga ja pisao, ali tezina toga je jos veca jer su ga pisali ljudi koji su vozili automobile sa svim ovim sistemima.
Ulgavnom, lepo je to sve u 99% sluacajeva, ali dzabe sve to kad on zabrlja u onih 1% i onda je sve besmisleno.
Najgore od svega je sto se vozacima uliva lazni osecaj sigurnosti, pa onda samouvereno smanjuju paznju u voznji, pocinju da zveraju okolo i sl i tako postaje veoma opasan po okolinu. Kao neko ko se razume u tehniku, zamisljao sam situacije gde ovi sistemi mogud a brljave, a oni su ih nabrojali u realnim situacijama...
Sve u svemu, ja bih od gomile tih sistema uzeo samo detekciju mrtvog ugla, ali bi i to koristio kao backup a ne bih mu verovao bez provere u ogledalu, eventualno obavestenje o napustanju trake jer ne moze da skodi, a ove gluposti sa automatksim kocenjem, tempomatom koji prati brzinu vozila ispred i sl, automatsko prebacivanje duga/kratka svetla bih zaobisao u sirokom luku...
I na kraju, svidelo mi se kad su u clanku napisali, automatsko kocenje blaa bla bla, super ideja, sve dok auto odjednom bez razloga ne pocne da snazno koci na sred puta...
Bas sam pre par dana citao clanak u EVO magazinu koji ko da sam ga ja pisao, ali tezina toga je jos veca jer su ga pisali ljudi koji su vozili automobile sa svim ovim sistemima.
Ulgavnom, lepo je to sve u 99% sluacajeva, ali dzabe sve to kad on zabrlja u onih 1% i onda je sve besmisleno.
Najgore od svega je sto se vozacima uliva lazni osecaj sigurnosti, pa onda samouvereno smanjuju paznju u voznji, pocinju da zveraju okolo i sl i tako postaje veoma opasan po okolinu. Kao neko ko se razume u tehniku, zamisljao sam situacije gde ovi sistemi mogud a brljave, a oni su ih nabrojali u realnim situacijama...
Sve u svemu, ja bih od gomile tih sistema uzeo samo detekciju mrtvog ugla, ali bi i to koristio kao backup a ne bih mu verovao bez provere u ogledalu, eventualno obavestenje o napustanju trake jer ne moze da skodi, a ove gluposti sa automatksim kocenjem, tempomatom koji prati brzinu vozila ispred i sl, automatsko prebacivanje duga/kratka svetla bih zaobisao u sirokom luku...
I na kraju, svidelo mi se kad su u clanku napisali, automatsko kocenje blaa bla bla, super ideja, sve dok auto odjednom bez razloga ne pocne da snazno koci na sred puta...
Re: U službi bezbednosti
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: U službi bezbednosti
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: U službi bezbednosti
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: U službi bezbednosti
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: U službi bezbednosti
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: U službi bezbednosti
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: U službi bezbednosti
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: U službi bezbednosti
BMW
kakva svjetla, odusevljen sam, ovo bi mi bas mnogo znacilo u voznji nocu na otvorenom... a mogu misliti i koliko kosta far kad cuknes auto
kakva svjetla, odusevljen sam, ovo bi mi bas mnogo znacilo u voznji nocu na otvorenom... a mogu misliti i koliko kosta far kad cuknes auto
- nuk
- Postovi: 7607
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:49
- Garaža: Renault Espace 2.0dCi
- Lokacija: Ns
- Kontakt:
Re: U službi bezbednosti
Ma daj, gledas da izbegnes rupe i neravnine a svetla satru ove ispred kao i one sto ti dolaze u susret.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: U službi bezbednosti
to stoji, ja sam odusevljen ovakvim svjetlima jer mislim da mogu mnogo da pomognu nama sa slabijim vidom... mozda ovo trenutno nije na najvisem nivou ali vjerujem da ce za par godina ovakva svjetla biti mnogo bolja... volio bih imati auto sa ovakvim svjetlima
Re: U službi bezbednosti
Ne vidim mogucnost da u krivini to tako brzo odreaguje,a da ne oslepi ostale...
Iskreno,koliko god delovalo gotivno na ovom njihovom demou,cenim da to nece bas najbolje funkcionisati uzivo...
Isto mislim i za Mercedesov sistem koji gasi duga svetla kada kamera detektuje auto...
Cenim da sve to u realnosti,malo kasnije reaguje nego sto to oni ovde prikazu...
Kao sto je Night Vision 30% losiji na svima nego sto su oni to prikazali u reklamama...
Iskreno,koliko god delovalo gotivno na ovom njihovom demou,cenim da to nece bas najbolje funkcionisati uzivo...
Isto mislim i za Mercedesov sistem koji gasi duga svetla kada kamera detektuje auto...
Cenim da sve to u realnosti,malo kasnije reaguje nego sto to oni ovde prikazu...
Kao sto je Night Vision 30% losiji na svima nego sto su oni to prikazali u reklamama...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.