Kružni tokovi
Re: Kružni tokovi
Tako je, migavac pred ulazak nije greska. Isto i levi migavac nije greska ako ides do krajnje unutrasnje trake samo bi ga trebalo ugasiti a ne drzati dok se ne iskljucis. A najbitniji migavac je za iskljucenje jer tako dajes znak onima koji se ukljucuju i tako ubrzavas saobracaj.
Re: Kružni tokovi
Zar nije logicno da se spoljnom trakom ide na prvi i drugi izlaz, a unutrasnjom na drugi, treci i cetvrti izlaz? Ovako bi se izblega sudaranja u toku paralelne voznje... ja bar tako vozim bem li ga
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kružni tokovi
Cemu sluzi migavac na ulasku ako ne nameravas odmah i da izadjes na prvom izlazu - kada ga u stvari dajes zbog izlaska?ftj je napisao:Tako je, migavac pred ulazak nije greska. Isto i levi migavac nije greska ako ides do krajnje unutrasnje trake samo bi ga trebalo ugasiti a ne drzati dok se ne iskljucis. A najbitniji migavac je za iskljucenje jer tako dajes znak onima koji se ukljucuju i tako ubrzavas saobracaj.
Efekat je identican kao da u krivini na putu bez ikakve raskrsnice koristis migavac zato sto put skrece
A levi/desni migavac mozes i moras da das zbog prestrojavanja u kruznom toku. Ne smes da seces trake prilikom ulaska bez obzira da li dajes ili ne dajes migavac.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Kružni tokovi
Pa nije bas kao da nailazis na krivinu, vise je kao da nailazis na T raskrsnicu gde je levo zabranjeno jer je jednosmerna.
I ne kazem ja da taj migavac ima puno smisla nego samo da nije greska.
I ne kazem ja da taj migavac ima puno smisla nego samo da nije greska.
Re: Kružni tokovi
Migavac pre ulaska u kruzni tok nema smisla. Niti je potreban po pravilima.
Prilikom prestrojavanja dajes levi/desni i prilikom izlaska desni. I to je sva mudrost.
Pre kruznog toga desni migavac nema smisla iz prostog razloga jer inicijalno svi idu gde i ti, ne menjas pravac, drzis se svoje trake, ...
Migavac se daje kada nije ocigledno kuda ces u datom trenutku nastaviti kretanje.
Prilikom prestrojavanja dajes levi/desni i prilikom izlaska desni. I to je sva mudrost.
Pre kruznog toga desni migavac nema smisla iz prostog razloga jer inicijalno svi idu gde i ti, ne menjas pravac, drzis se svoje trake, ...
Migavac se daje kada nije ocigledno kuda ces u datom trenutku nastaviti kretanje.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kružni tokovi
Ma dokle god ga koriste pri izlasku, neka ga koriste i pri ulasku - meni ne smetaftj je napisao:Pa nije bas kao da nailazis na krivinu, vise je kao da nailazis na T raskrsnicu gde je levo zabranjeno jer je jednosmerna.
I ne kazem ja da taj migavac ima puno smisla nego samo da nije greska.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Kružni tokovi
Kad zelis da ides pravo, upalis sva 4
Re: Kružni tokovi
Misljenja sam da problema sa kruznim tokovima, voznjom u njima, najvise nastaje jer su ljudi ubedjeno da znaju pravila i to bas ona koja oni misle da poznaju.
Iako se ovde cesto pisalo o tome da u kruznom toku vaze opsta pravila u saobracaju, niko nije pomenuo horizontalnu signalizaciju, koja upravo odredjuje da li treba ili ne davati svetlosnu signalizaciju kod menjanja saobracajne trake.
Pri prelasku preko isprekidane linije prethodno mora se "dati migavac" , kao iskazivanje namere menjanja saobracajne trake. Ovo je jako bitno jer se mozete sresti sa kruznim tokom takvim da je kretanje u spoljnoj traci, a ne iskljucujete se na prvom izlazu, moguce tek ako predjete preko isprekidane linije. Tada se takodje mora ispostovati pravo prvenstva, znaci i onog ko se iskljucuje iz unutrasnje trake i celog kruznog toka.
Ovo pricam jer postoji mnogo razlicitih kruznih tokova, posebno u inostranstvu, i trebalo bi voditi racuna.
Pozdrav
Iako se ovde cesto pisalo o tome da u kruznom toku vaze opsta pravila u saobracaju, niko nije pomenuo horizontalnu signalizaciju, koja upravo odredjuje da li treba ili ne davati svetlosnu signalizaciju kod menjanja saobracajne trake.
Pri prelasku preko isprekidane linije prethodno mora se "dati migavac" , kao iskazivanje namere menjanja saobracajne trake. Ovo je jako bitno jer se mozete sresti sa kruznim tokom takvim da je kretanje u spoljnoj traci, a ne iskljucujete se na prvom izlazu, moguce tek ako predjete preko isprekidane linije. Tada se takodje mora ispostovati pravo prvenstva, znaci i onog ko se iskljucuje iz unutrasnje trake i celog kruznog toka.
Ovo pricam jer postoji mnogo razlicitih kruznih tokova, posebno u inostranstvu, i trebalo bi voditi racuna.
Pozdrav
Re: Kružni tokovi
Scuderia je napisao:Tad je ovo po zakonu
Nekako imam utisak da je nikaragva ovde izrazio svoj protest
Off topic
Inače pre neki dan sam prvi put skontao kružni tok u Begeču...dugo gugo nisam išao u pravcu BP
What i do for the livin'? I live for the livin'.
Re: Kružni tokovi
I tamo sam cuo da je jedan preleteo astrom.
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Kružni tokovi
Izgleda se dejka pogubio.