Vesti iz auto-industrije
- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
vrlo opsezan restajl, bar unutra, mada verujem da je i spreda i nazad spolja isto odradjeno

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
-
- Banned
- Postovi: 1259
- Pridružio se: 26 Jan 2012, 13:12
- Lokacija: Srb
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
ceka se strucnjak za Ope da nam kaze da li ovo novo model,ristaj ili Hello Kity edition 


Alfi pada cena isto koliko brzo ubrzava do sto
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Cadillac Escalade.


















Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- pedja
- član 001
- Postovi: 15353
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Novi Peugeot centar - Auto Nena


Eto, da vlasnici Pezoa iz Zemuna i sa BK ne moraju da strahuju koliko ce ih izaci slep do najblizeg servisaPolovniautomobili.com napisao: Savremeni prodajni centar novog ovlašćenog dilera Peugeot programa, salon Auto Nena Still, početkom oktobra zvanično je otvoren.
U izložbenom salonu koji obuhvata površinu od 150 m2 i 80 m2 prostora na otvorenom, a nalazi se u okviru poslovnog objekta u Zemunu, u ulici Cara Dušana 205a, predstavnici medija i saradnici imali su priliku da saznaju više o dugogodišnjoj tradiciji ove prve privatne prodavnice u velikoj Jugoslaviji koja se bavila prodajom auto delova, njihovom razvoju i najzad odluci da se pridruže Peugeot porodici. Osim novih modela 208 i 301, prisutni su imali mogućnost da provozaju i najnoviji Peugeot 2008 i upoznaju se sa specijalnom akcijom koja podrazumeva poklon četiri zimske gume za prve kupce Peugeot vozila.
"Uvereni smo da će proširenje kapaciteta u budućnosti i objedinjena usluga u našem prostoru unaprediti delatnost, a osim rapid servisa, tj. brzog servisa bez zakazivanja, u planu je i redovno servisiranje koje ispunjava sve Peugeot standarde", izjavila je Nevenka Pestić, izvršni direktor Auto Nena Still.

- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24656
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
A nije da im nece trebati. 


Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
2014 Toyota Harrier. Japanska verzija Lexusa RX.










Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Licimuri...
BMW-ov novac za nagradu njemačkim političarima?
http://www.dw.de/bmw-ov-novac-za-nagrad ... a-17161813
Vlasnik koncerna BMW, obitelj Quandt, donirala je Merkeličinim kršćanskim demokratima 690.000 eura. Problem je: novac je plaćen nakon što se Njemačka usprotivila europskim još strožim ekološkim propisima za automobile.
Na prvi pogled, tu nema ničega što bi se nekome moglo prigovoriti. Vlasnici 46,7% automobilskog koncerna BMW, Johanna Quandt i njezina djeca Stefan Quandt i Susanne Klatten su stranci CDU uplatili svako po 230 tisuća eura. To zapravo nije novac koji bi mogao baš osobito uzmanjkati jednoj od najbogatijih obitelji u Njemačkoj da plate račune koji stižu u njihov sandučić i čiji imutak se ne mjeri niti tisućama, niti milijunima, nego milijardama eura. A u ostalom, to je njihov novac i mogu raditi s njim što hoće.
Povrh toga, novac je uplaćen 9. listopada ove godine, dakle kad su izbori već bili odlučeni i ta stranka nije mogla tim novcem na bilo kakav način utjecati na birače. Njemački propisi jedino obvezuju političke stranke da sve donacije veće od 50 tisuća eura smjesta jave nadležnim tijelima njemačkog parlamenta Bundestaga i to je CDU, naravno, i učinio. Dakle i tu je sve u redu.
Automobilska industrija voli ekologiju - u granicama
Ali ipak, nakon ove rekordne donacije nekoj političkoj stranci se podigla dreka u čitavoj zemlji jer se teško oteti dojmu kako je ovaj novac povezan s nečim sasvim drugim. Naime, već neko vrijeme se Europska komisija pokušava izboriti za strože ekološke norme i još nižu maksimalnu emisiju ugljičnog dioksida kod novih automobila. Njemačka se još u kolovozu nećkala oko tih propisa da bi nedavno Berlin odlučio kako neće podržati ove planove Bruxellesa. A to je bilo neposredno prije uplate obitelji Quandt.
Obitelj Quandt - Stefan uz majku Johannu i sestru Susanne Klatten: njihov imutak se procjenjuje na oko 20 milijardi eura i takva rekordna donacija CDU-u je za njih gotovo sitnica. Tim više što je vrijednost dionica BMW-a, politikom ove vlade - porasla!
Zapravo, davno su prošla vremena kad se automobilska industrija rukama i nogama borila protiv svih propisa za očuvanje okoliša, kako je to na primjer bilo sredinom osamdesetih kad se uvodio katalizator. U međuvremenu su i u tom sektoru naučili kako je ekologija sjajna stvar. Naravno, ne zato jer se time čuvaju nekakve biljke i životinje, nego zato jer se tako može odlično zaraditi novac. Jer, što su propisi oštriji, to je sve više onih koji će kupiti novi auto. "Stari" doduše možda još odlično ide, ali ekološki propisi i porezi koji su vezani uz te norme, prije ili kasnije tjeraju i najtvrdoglavije vlasnike da kupe nov auto - zašto ne, možda baš BMW.
U tome nije iznimka niti najnovija jagma protiv emisije ugljičnog dioksida. Dok na primjer brodske prijevoznike jedino cijena mazuta tjera da ugrađuju štedljivije motore, kod brodova jedva da postoji nekakvih ekoloških propisa - i jedva da ikome pada na pamet uopće ih donositi. Ali kod automobila se propisi pooštravaju svako malo: redom se od standarda Euro 1 uvedenog 1992. već došlo do standarda Euro 6, ali se zaštitarima okoliša čini kako niti to nije dovoljno.
Nema više vrdanja
Treba priznati kako su postojeće europske "preporuke" o emisiji ugljičnog dioksida kod novih automobila, beznadna zbrka. Naime, tu se određuje emisija izračunata od prosjeka čitave palete automobila koji se proizvode pa se tako jedan Fiat sili na proizvodnju kud i kamo "čišćih" automobila nego na primjer Porsche ili Mercedes. Trik je tu posve jednostavan: rade se i "hibridni" ili "električni" automobili koje nikad nitko neće kupiti, ali se njima "spušta prosjek" čitave palete koja se nude kupcima.
I u luksuznim limuzinama i terencima se nude električni i hibridni automobili. Prednost te ponude jest ne da će netko i kupiti takav automobil - nego se tako ispunjavaju odredbe EU.
Bruxellesu je dosta takve zbrke i želi da automobili koji budu proizvedeni i prodani nakon 2020. emitiraju još najviše 95 grama ugljičnog dioksida po kilometru - u svim kategorijama osobnih vozila. To je zapravo golem skok: doduše, davno su prošla vremena kad su emisije i od 300 ili 400 grama bile još "normalne" i došlo se do nekih 150 do 200 grama po kilometru čak i kod luksuznih limuzina. Ali manje od 95 grama - to je granica koju danas s lakoćom premašuju i neki motocikli, a ispunjavaju tek najštedljiviji automobili.
Obzirom na važnost automobilske industrije za Njemačku, Berlin nije bio oduševljen: on predlaže, kao prvo - odgodu do 2024. a do predviđenog roka nudi da će 80% proizvodne palete automobila ispunjavati te stroge propise. Povrh toga, predlaže "bonus" za automobile koji ne koriste konvencionalne motore. Jer, na žalost, električni automobili još nisu "zreli" za svakodnevnu upotrebu gdje vozač neće razmišljati ako pred njim stoji put na primjer od Bonna do Zagreba (1.100 kilometara) - a istraživanje je basnoslovno skupo.
Ljubomora Europskih susjeda?
Takav prijedlog se nipošto nije dopao na primjer predsjednici kluba zastupnika stranke Zelenih u Europskom parlamentu Rebeci Harms koja je ustvrdila kako taj prijedlog pokazuje "pravo lice vlade Angele Merkel" i kako će njemački "proizvođači velikih gutača goriva zahvaliti kancelarki za ovaj prijedlog". Rebecca Harms je to izjavila - otprilike tjedan dana prije donacije obitelji Quandt Merkeličinom CDU-u.
Treba jasno reći: ništa tu nije učinjeno protuzakonito, a Angeli Merkel je i posao brinuti se za njemačke proizvođače - pa tako i za BMW. Ali čitava ova spletka je baš svima - veoma neugodna.
Još jednom: nema baš nikakvih dokaza kako su te dvije činjenice povezane i nečuvena je već i pomisao da neki njemački koncern može novcem "kupiti" neku odluku njemačke vlade. Naravno, BMW proizvodi "mrcine" koje troše gorivo i emitiraju gomilu ugljičnog dioksida, ali BMW nije jedini. Zapravo, njemački automobili se u svijetu i kupuju zbog njihove kvalitete i luksuza i tko je onda kriv što takav novi automobil mora imati najmanje 300 "konja".
A kad smo kod politike Europske unije, nije loše podsjetiti i kako Njemačka, upravo zbog toga, nema mnogo prijatelja na Starom kontinentu. Zapravo je još samo u Njemačkoj - i možda Slovačkoj, automobilska industrija jedna od najvažnijih industrijskih grana i jedna Francuska bi rado "pomrsila račune" njemačkim proizvođačima. Nema tog šeika ili ruskog tajkuna koji bi se odrekao novog Rolls Roycea zbog emisije ugljičnog dioksida i onda kupio Renault ili Fiat, ali i ta tradicionalna britanska marka je, podsjetimo, u vlasništvu - BMW-a.
Sve u svemu, jedino što ostaje nakon ove donacije su tek gorak okus sumnji i optužbi - bez ikakvih dokaza i daleko od bilo kakvih kaznenih prijava, jer niti jedan zakon nije prekršen. No ipak još jednom otvara općenito pitanje novčanih potpora strankama, pa tako i udruga za nadzor korupcije Transparency International poziva njemačkog predsjednika Gaucka da preuzme inicijativu i predloži još strože okvire za donacije. Predsjednica njemačkog ogranka TI Edda Müller predlaže maksimalni iznos od 50 tisuća eura - na godinu i po koncernu. To bi valjda ipak i zvučalo premalo, a da bi demokratski izabrana vlada ove zemlje "prilagodila" svoju politiku za nečije privatne interese.
BMW-ov novac za nagradu njemačkim političarima?
http://www.dw.de/bmw-ov-novac-za-nagrad ... a-17161813
Vlasnik koncerna BMW, obitelj Quandt, donirala je Merkeličinim kršćanskim demokratima 690.000 eura. Problem je: novac je plaćen nakon što se Njemačka usprotivila europskim još strožim ekološkim propisima za automobile.
Na prvi pogled, tu nema ničega što bi se nekome moglo prigovoriti. Vlasnici 46,7% automobilskog koncerna BMW, Johanna Quandt i njezina djeca Stefan Quandt i Susanne Klatten su stranci CDU uplatili svako po 230 tisuća eura. To zapravo nije novac koji bi mogao baš osobito uzmanjkati jednoj od najbogatijih obitelji u Njemačkoj da plate račune koji stižu u njihov sandučić i čiji imutak se ne mjeri niti tisućama, niti milijunima, nego milijardama eura. A u ostalom, to je njihov novac i mogu raditi s njim što hoće.
Povrh toga, novac je uplaćen 9. listopada ove godine, dakle kad su izbori već bili odlučeni i ta stranka nije mogla tim novcem na bilo kakav način utjecati na birače. Njemački propisi jedino obvezuju političke stranke da sve donacije veće od 50 tisuća eura smjesta jave nadležnim tijelima njemačkog parlamenta Bundestaga i to je CDU, naravno, i učinio. Dakle i tu je sve u redu.
Automobilska industrija voli ekologiju - u granicama
Ali ipak, nakon ove rekordne donacije nekoj političkoj stranci se podigla dreka u čitavoj zemlji jer se teško oteti dojmu kako je ovaj novac povezan s nečim sasvim drugim. Naime, već neko vrijeme se Europska komisija pokušava izboriti za strože ekološke norme i još nižu maksimalnu emisiju ugljičnog dioksida kod novih automobila. Njemačka se još u kolovozu nećkala oko tih propisa da bi nedavno Berlin odlučio kako neće podržati ove planove Bruxellesa. A to je bilo neposredno prije uplate obitelji Quandt.
Obitelj Quandt - Stefan uz majku Johannu i sestru Susanne Klatten: njihov imutak se procjenjuje na oko 20 milijardi eura i takva rekordna donacija CDU-u je za njih gotovo sitnica. Tim više što je vrijednost dionica BMW-a, politikom ove vlade - porasla!
Zapravo, davno su prošla vremena kad se automobilska industrija rukama i nogama borila protiv svih propisa za očuvanje okoliša, kako je to na primjer bilo sredinom osamdesetih kad se uvodio katalizator. U međuvremenu su i u tom sektoru naučili kako je ekologija sjajna stvar. Naravno, ne zato jer se time čuvaju nekakve biljke i životinje, nego zato jer se tako može odlično zaraditi novac. Jer, što su propisi oštriji, to je sve više onih koji će kupiti novi auto. "Stari" doduše možda još odlično ide, ali ekološki propisi i porezi koji su vezani uz te norme, prije ili kasnije tjeraju i najtvrdoglavije vlasnike da kupe nov auto - zašto ne, možda baš BMW.
U tome nije iznimka niti najnovija jagma protiv emisije ugljičnog dioksida. Dok na primjer brodske prijevoznike jedino cijena mazuta tjera da ugrađuju štedljivije motore, kod brodova jedva da postoji nekakvih ekoloških propisa - i jedva da ikome pada na pamet uopće ih donositi. Ali kod automobila se propisi pooštravaju svako malo: redom se od standarda Euro 1 uvedenog 1992. već došlo do standarda Euro 6, ali se zaštitarima okoliša čini kako niti to nije dovoljno.
Nema više vrdanja
Treba priznati kako su postojeće europske "preporuke" o emisiji ugljičnog dioksida kod novih automobila, beznadna zbrka. Naime, tu se određuje emisija izračunata od prosjeka čitave palete automobila koji se proizvode pa se tako jedan Fiat sili na proizvodnju kud i kamo "čišćih" automobila nego na primjer Porsche ili Mercedes. Trik je tu posve jednostavan: rade se i "hibridni" ili "električni" automobili koje nikad nitko neće kupiti, ali se njima "spušta prosjek" čitave palete koja se nude kupcima.
I u luksuznim limuzinama i terencima se nude električni i hibridni automobili. Prednost te ponude jest ne da će netko i kupiti takav automobil - nego se tako ispunjavaju odredbe EU.
Bruxellesu je dosta takve zbrke i želi da automobili koji budu proizvedeni i prodani nakon 2020. emitiraju još najviše 95 grama ugljičnog dioksida po kilometru - u svim kategorijama osobnih vozila. To je zapravo golem skok: doduše, davno su prošla vremena kad su emisije i od 300 ili 400 grama bile još "normalne" i došlo se do nekih 150 do 200 grama po kilometru čak i kod luksuznih limuzina. Ali manje od 95 grama - to je granica koju danas s lakoćom premašuju i neki motocikli, a ispunjavaju tek najštedljiviji automobili.
Obzirom na važnost automobilske industrije za Njemačku, Berlin nije bio oduševljen: on predlaže, kao prvo - odgodu do 2024. a do predviđenog roka nudi da će 80% proizvodne palete automobila ispunjavati te stroge propise. Povrh toga, predlaže "bonus" za automobile koji ne koriste konvencionalne motore. Jer, na žalost, električni automobili još nisu "zreli" za svakodnevnu upotrebu gdje vozač neće razmišljati ako pred njim stoji put na primjer od Bonna do Zagreba (1.100 kilometara) - a istraživanje je basnoslovno skupo.
Ljubomora Europskih susjeda?
Takav prijedlog se nipošto nije dopao na primjer predsjednici kluba zastupnika stranke Zelenih u Europskom parlamentu Rebeci Harms koja je ustvrdila kako taj prijedlog pokazuje "pravo lice vlade Angele Merkel" i kako će njemački "proizvođači velikih gutača goriva zahvaliti kancelarki za ovaj prijedlog". Rebecca Harms je to izjavila - otprilike tjedan dana prije donacije obitelji Quandt Merkeličinom CDU-u.
Treba jasno reći: ništa tu nije učinjeno protuzakonito, a Angeli Merkel je i posao brinuti se za njemačke proizvođače - pa tako i za BMW. Ali čitava ova spletka je baš svima - veoma neugodna.
Još jednom: nema baš nikakvih dokaza kako su te dvije činjenice povezane i nečuvena je već i pomisao da neki njemački koncern može novcem "kupiti" neku odluku njemačke vlade. Naravno, BMW proizvodi "mrcine" koje troše gorivo i emitiraju gomilu ugljičnog dioksida, ali BMW nije jedini. Zapravo, njemački automobili se u svijetu i kupuju zbog njihove kvalitete i luksuza i tko je onda kriv što takav novi automobil mora imati najmanje 300 "konja".
A kad smo kod politike Europske unije, nije loše podsjetiti i kako Njemačka, upravo zbog toga, nema mnogo prijatelja na Starom kontinentu. Zapravo je još samo u Njemačkoj - i možda Slovačkoj, automobilska industrija jedna od najvažnijih industrijskih grana i jedna Francuska bi rado "pomrsila račune" njemačkim proizvođačima. Nema tog šeika ili ruskog tajkuna koji bi se odrekao novog Rolls Roycea zbog emisije ugljičnog dioksida i onda kupio Renault ili Fiat, ali i ta tradicionalna britanska marka je, podsjetimo, u vlasništvu - BMW-a.
Sve u svemu, jedino što ostaje nakon ove donacije su tek gorak okus sumnji i optužbi - bez ikakvih dokaza i daleko od bilo kakvih kaznenih prijava, jer niti jedan zakon nije prekršen. No ipak još jednom otvara općenito pitanje novčanih potpora strankama, pa tako i udruga za nadzor korupcije Transparency International poziva njemačkog predsjednika Gaucka da preuzme inicijativu i predloži još strože okvire za donacije. Predsjednica njemačkog ogranka TI Edda Müller predlaže maksimalni iznos od 50 tisuća eura - na godinu i po koncernu. To bi valjda ipak i zvučalo premalo, a da bi demokratski izabrana vlada ove zemlje "prilagodila" svoju politiku za nečije privatne interese.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
E to se zove lobiranje, ili što bi mi neotesani Balkanci rekli: korupcija. 

Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Da li je pod uticajem BMW-a 
AMG embraces all-wheel drive, set to become a core part of the brand
http://www.worldcarfans.com/11310166455 ... -core-part
Take rate is up to 90 percent in some markets
AMG recently dipped their toes in the all-wheel drive waters and the results have been astounding. As such, AMG CEO Tobias Moers has revealed all-wheel drive will become a key part of their future lineup.
Speaking to Motoring, Moers said “We have certain markets where we have both cars [rear and all-wheel drive E63 AMGs] available… and the take rate is more than 90 percent [all-wheel drive]. So we get our answer out of the customers.”
The executive went on to say "There’s not a fear to compromise [the] AMG brand in terms of drive and performance when you use an all-wheel driven car." However, Moers said there is still "room for rear-wheel driven cars" especially track-focused models.

AMG embraces all-wheel drive, set to become a core part of the brand
http://www.worldcarfans.com/11310166455 ... -core-part
Take rate is up to 90 percent in some markets
AMG recently dipped their toes in the all-wheel drive waters and the results have been astounding. As such, AMG CEO Tobias Moers has revealed all-wheel drive will become a key part of their future lineup.
Speaking to Motoring, Moers said “We have certain markets where we have both cars [rear and all-wheel drive E63 AMGs] available… and the take rate is more than 90 percent [all-wheel drive]. So we get our answer out of the customers.”
The executive went on to say "There’s not a fear to compromise [the] AMG brand in terms of drive and performance when you use an all-wheel driven car." However, Moers said there is still "room for rear-wheel driven cars" especially track-focused models.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- methane.master
- Postovi: 21561
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Zar ne radi AMG već neko vreme 4matic varijante?
Širim haos!
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
da, AMG 4Matic postoji negdje od proljeca tako da ne vidim kako je to MB (odnosno AMG) to uradio pod uticajem BMW-a...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Future BMW M cars to get all-wheel-drive option
http://www.leftlanenews.com/future-bmw- ... drive.html
Already standard on the X5 M and X6 M performance SUVs, all-wheel-drive will likely soon be extended to the BMW M division’s car lineup as well.
Speaking with Australia’s Car Sales, M division president Dr. Friedrich Nitschke revealed that increased sales of AWD-equipped Audi S/RS and Mercedes AMG models have forced the outfit to reconsider its exclusive focus on RWD cars.
“I’ve looked at the numbers and 70 to 80 percent of E63 AMGs are all-wheel drive in the US now,” Nitschke said. “On our cars we are thinking of all-wheel drive, but it won’t come before we get the successor of the M5 and M6.”
With the next-generation M5 not expected until 2017 at the earliest, it will be some time before those looking for quicker acceleration or extra foul-weather traction will be able to purchase an AWD M model.
To appease purists, AWD will be an optional extra rather than a standard feature, Nitschke said, adding that it will not be offered on the smaller M3 and M4 models.
“Not with the M3 or M4. Never….to accelerate out of corners with this rear-end architecture concept is so fantastic that it [all-wheel drive] is not needed.
http://www.leftlanenews.com/future-bmw- ... drive.html
Already standard on the X5 M and X6 M performance SUVs, all-wheel-drive will likely soon be extended to the BMW M division’s car lineup as well.
Speaking with Australia’s Car Sales, M division president Dr. Friedrich Nitschke revealed that increased sales of AWD-equipped Audi S/RS and Mercedes AMG models have forced the outfit to reconsider its exclusive focus on RWD cars.
“I’ve looked at the numbers and 70 to 80 percent of E63 AMGs are all-wheel drive in the US now,” Nitschke said. “On our cars we are thinking of all-wheel drive, but it won’t come before we get the successor of the M5 and M6.”
With the next-generation M5 not expected until 2017 at the earliest, it will be some time before those looking for quicker acceleration or extra foul-weather traction will be able to purchase an AWD M model.
To appease purists, AWD will be an optional extra rather than a standard feature, Nitschke said, adding that it will not be offered on the smaller M3 and M4 models.
“Not with the M3 or M4. Never….to accelerate out of corners with this rear-end architecture concept is so fantastic that it [all-wheel drive] is not needed.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


