Škoda Kamiq
Re: Škoda Kamiq
skoda kod nas nije davala abs u fabiji u elegans opremi za sve motore, za razliku od ostalih trzista.
Re: Škoda Kamiq
2004. godine zaboravih da napisemftj je napisao:skoda kod nas nije davala abs u fabiji u elegans opremi za sve motore, za razliku od ostalih trzista.
-
- Postovi: 1215
- Pridružio se: 04 Maj 2012, 10:59
- Garaža: kia ceed 1.4, pezo 206 1.4 hdi
- Lokacija: Loznica
Re: Škoda Kamiq
Gde pise da je hill hold obaveza u gsr2 regulativi?
Brzim pregledom ne pise nigde.
I ima hill hold u osnovnoj opremi uz dsg menjac.
Brzim pregledom ne pise nigde.
I ima hill hold u osnovnoj opremi uz dsg menjac.
Re: Škoda Kamiq
Znači, Hill Hold nije obavezan ni po tim dolazećim bezbednosnim propisima?
Opet, kako je moguće da ga onda Dačija već sada ima u standardnoj opremi za sve modele, čak i u baznim paketima opreme. Svuda piše da ima "Sistem za pomoć prilikom kretanja na uzbrdici (HSA)". Pa i sa mauelnim menjačima i sa najslabijim motorima. A da Škoda Fabija, Kamiq i Scala kao MY 2024 to nemaju u osnovnoj opremi uz manuelne menjače (npr uz TSI 110 ) ?
Neverovatno da Dacija ima više aktivno bezbednosne standarde.
Opet, kako je moguće da ga onda Dačija već sada ima u standardnoj opremi za sve modele, čak i u baznim paketima opreme. Svuda piše da ima "Sistem za pomoć prilikom kretanja na uzbrdici (HSA)". Pa i sa mauelnim menjačima i sa najslabijim motorima. A da Škoda Fabija, Kamiq i Scala kao MY 2024 to nemaju u osnovnoj opremi uz manuelne menjače (npr uz TSI 110 ) ?
Neverovatno da Dacija ima više aktivno bezbednosne standarde.
Re: Škoda Kamiq
Zato što košta 0 ?
Zato što neka budžet kola to već imaju 20 godina ?
Zato što neka budžet kola to već imaju 20 godina ?
Re: Škoda Kamiq
Zna neko da li je sajmu izložen novi model?
- stejer
- Postovi: 392
- Pridružio se: 11 Mar 2018, 03:04
- Garaža: Audi A3 1.9 TDI Sportback, VW Scirocco 2.0 TSI DSG, BMW F10 525d Xdrive
- Lokacija: Beograd
Škoda Kamiq
Izlozen je Kamiq u nekoj dobroj opremi, pretpostavljam najaktuelniji. Karoq nije bio koliko videh, a izlozeni su novi Superb Combi i Kodiaq.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kamiq
Izložen je Monte Carlo
TapaT
TapaT
Re: Škoda Kamiq
Super, možda i skočim da pogledam ako je najnoviji Monte Carlo izložen.
Re: Škoda Kamiq
"Monte Carlo" kao top paket a nema prednje parking senzore kao deo standardne opreme ? Kameru da i razumem da nema.
Još da nadoplatiš i za nedostajuće sisteme asistencije, ode cena lepo gore, a i dalje si na 1,0 TSI.
No, verujem da će to kod nas lepo da se prodaje.
Još da nadoplatiš i za nedostajuće sisteme asistencije, ode cena lepo gore, a i dalje si na 1,0 TSI.
No, verujem da će to kod nas lepo da se prodaje.
- Day Walker
- Postovi: 23323
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Škoda Kamiq
Nije to top model, samo “sportski” paket.
Filozofija Skode je personalizacija, ne kao kod Japanaca imas 2 paketa, u drugom sveee.
Doplata je 600-700€ za paket sa senzorima. Kamerom, kessy sistemom itd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Filozofija Skode je personalizacija, ne kao kod Japanaca imas 2 paketa, u drugom sveee.
Doplata je 600-700€ za paket sa senzorima. Kamerom, kessy sistemom itd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Škoda Kamiq
"Filozofija Skode je personalizacija, ne kao kod Japanaca imas 2 paketa, u drugom sveee."
Mislim da je pogrešno pokušavati generalizovati na taj način, ma koji brend da je u pitanju Pogledaj Toyotu. RAV hibrid recimo.
RAV ima u Evropi ( a i kod nas) 6 paketa opreme (a ne dva), a i u najvišem paketu opreme ti je panoramski krov samo opcija (znači, nema "sve" u top paketu).
Da li je način paketiranja Toyote neprihtavljiv za kupce? Pa, u Evropi je prošle godine prodala 1,17 miliona vozila. Bila je druga po obimu prodaje u Evropi.
Filozofija Škode je personalizacija?
U nekoj meri jeste. Jer kao i kod BMW-a, recimo kod XM-a (npr. onog od 197.200 € bez ikakvih opcionala ), koji u standardnoj nema sve napredne sisteme asistencije, pa ni ACC (koji ACC standardno ima i "klotara" Toyota Aygo X od 16.390 ), tako je i kod većine verzija Škode, pa i kod Kamiq-a.
Pa kao što kod XM-a da bi imao sve napredne sisteme asistencije (pa i ACC) moraš da doplatiš (kod njega je to paket "Driving Assistant Professional" ), tako se (aktivno bezbednosno) opciono "personalizuje" i Kamiq ( to je valjda ASSISTED DRIVE / Plus ).
Opet, sa druge strane, koja crna "personalizacija" kod Kamiq-a u Monte Carlo izdanju kada svaki ima panoramski krov standardno ? Kao da je BMW X7 (koji je nemoguće uzeti bez panorame, jer je to deo standardne opreme, za razliku od XM-a, koga je nemoguće uzeti sa panoramom, pa mu to nije ni opcija).
Drugim rečima, čak i kada postoji u nekoj meri, mogućnost personalizacije je uvek limitirana ( i kod premijuma i kod nepremijuma ).
Sve u svemu, nema tu mesta generalizacijama.
A koliko je Kamiq u standardnoj opremi (pa i kao Monte Carlo ) dobro ili ne toliko dobro opremljen, vidi se iz konfiguratora, kada se (sa razumevanjem) sagledaju dostupne opcije. Jer tek tada čovek može da shvati šta zapravo nema u standardnoj opremi i koliko para treba da se tu možda "zakrpe" neke "rupe". U odnosu na ono šta je danas uobičajeno i podrazumevano za kola te klase
Mislim da je pogrešno pokušavati generalizovati na taj način, ma koji brend da je u pitanju Pogledaj Toyotu. RAV hibrid recimo.
RAV ima u Evropi ( a i kod nas) 6 paketa opreme (a ne dva), a i u najvišem paketu opreme ti je panoramski krov samo opcija (znači, nema "sve" u top paketu).
Da li je način paketiranja Toyote neprihtavljiv za kupce? Pa, u Evropi je prošle godine prodala 1,17 miliona vozila. Bila je druga po obimu prodaje u Evropi.
Filozofija Škode je personalizacija?
U nekoj meri jeste. Jer kao i kod BMW-a, recimo kod XM-a (npr. onog od 197.200 € bez ikakvih opcionala ), koji u standardnoj nema sve napredne sisteme asistencije, pa ni ACC (koji ACC standardno ima i "klotara" Toyota Aygo X od 16.390 ), tako je i kod većine verzija Škode, pa i kod Kamiq-a.
Pa kao što kod XM-a da bi imao sve napredne sisteme asistencije (pa i ACC) moraš da doplatiš (kod njega je to paket "Driving Assistant Professional" ), tako se (aktivno bezbednosno) opciono "personalizuje" i Kamiq ( to je valjda ASSISTED DRIVE / Plus ).
Opet, sa druge strane, koja crna "personalizacija" kod Kamiq-a u Monte Carlo izdanju kada svaki ima panoramski krov standardno ? Kao da je BMW X7 (koji je nemoguće uzeti bez panorame, jer je to deo standardne opreme, za razliku od XM-a, koga je nemoguće uzeti sa panoramom, pa mu to nije ni opcija).
Drugim rečima, čak i kada postoji u nekoj meri, mogućnost personalizacije je uvek limitirana ( i kod premijuma i kod nepremijuma ).
Sve u svemu, nema tu mesta generalizacijama.
A koliko je Kamiq u standardnoj opremi (pa i kao Monte Carlo ) dobro ili ne toliko dobro opremljen, vidi se iz konfiguratora, kada se (sa razumevanjem) sagledaju dostupne opcije. Jer tek tada čovek može da shvati šta zapravo nema u standardnoj opremi i koliko para treba da se tu možda "zakrpe" neke "rupe". U odnosu na ono šta je danas uobičajeno i podrazumevano za kola te klase
Re: Škoda Kamiq
"Neko to od gore vidi sve ...", kaže ona pesma
I dan posle onog mog posta iznad javlja mi se moj najbolji drug i moli me da pomognem njegovom sinu (25) da izabere nova kola u SUV B segmentu (a drug će, naravno, da plati).
I ja mu za početak pošaljem spisak 13 modela SUV B segmenta (toliko sam ih se tada setio), sa cenovnicima i mojim kratkim mišljenjem šta od toga ne bih preporučio, a za šta mislim da ima "razvojnog potencijala" i da to detaljnije sagleda. A jedan od njih je bio i Kamiq.
Tek, njegov sin je sam na kraju izbor sveo samo na Yaris Cross i Kamiq.
I danas smo zajedno bili u salonu Škode, da pogleda Kamiqa ( gledasmo FL, ali i dve stare verzije, Style i Ambition), a njegova želja je bila da Kamiq opciono dovedem na iole sličan nivo opreme ciljanog Yaris Cross-a (koga je već gledao, drugi nivo opreme+opcioni park. senzori i još dva aktivno bezbednosna opcionala).
Rekoh ja prodavcu da na drugi nivo opreme FL Kamiqa doda alu felne, metalik boju i dva paketa ( 1. PIA ASSISTED DRIVE: Lane assist +, "FRONT ASSIST", adaptivni tempomat sa speedlimiterom i 2. WIM CONVENIENCE (w/o safe), Drive Mode Select, Keyless Entry, prednji i zadnji parking senzori, zadnja kamera). I rekosmo da nam sutra pošalje ponudu.
Zove me posle taj drugar i pita :"A, da li bi onako konfigurisana kola imala i virtuelni cocpit?".
Rekoh da ne bi, pa me on zamoli da vidim dodatno i neki opcioni paket u kome i to ima.
I ja malo pre pogledam konfigurator i sve je "veoma jednostavno" za personalizaciju. Ali, "malo sutra", a iz ovog ispod se vidi šta je fejslift doneo ukidanjem pojeidnačnih opcija iz ponude i uvodjenjem opcionih paketa.
WIO CONVENIENCE Premium (ohne SAFE)
Drive Mode Select, senzorski kontrolisana vrata prtljažnika, Keyless Entry, "PARK PILOT", "Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.677 €
WIN CONVENIENCE Plus (w/o SAFE)
Drive Mode Select, senzorski kontrolisana vrata prtljažnika, Keyless Entry, prednji i zadnji parking senzori, "Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.544 €
WJN CONVENIENCE Plus (with SAFE)
Drive Mode Select, senzorski kontrolisana vrata prtljažnika, "Keyless Entry", alarm sa kontrolom unutrašnjeg prostora i zaštitom od vuče, prednji i zadnji parking senzori, "Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.808 €
WJO CONVENIENCE Premium (with SAFE)
Drive Mode Select, senzorski kontrolisana vrata prtljažnika, "Keyless Entry", alarm sa kontrolom unutrašnjeg prostora i zaštitom od vuče, "PARK PILOT", "Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.940 €
WIO CONVENIENCE Premium (ohne SAFE)
Drive Mode Select, senzorski kontrolisana vrata prtljažnika, Keyless Entry, "PARK PILOT", "Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.677 €
PKW DRIVE (with SAFE)
Drive Mode Select uključujući Sport Chassis Control, "Keyless Entry", Sunset, spoljašnji retrovizori u crnoj boji, crna rešetka, alarm sa kontrolom unutrašnjeg prostora i zaštitom od vuče, "Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.608 €
PKS DRIVE (w/o SAFE)
Drive Mode Select uključujući Sport Chassis Control,Keyless Entry,Sunset,spoljašnji retrovizori u crnoj boji,crna rešetka,"Virtual Cockpit",zadnja kamera.
1.331 €
WIT NAVI
Web Radio, Navi Amundsen 9,2", 8 zvučnika, "Virtual Cockpit", Wired & Wireless Smart Link+, glasovna kontrola.
1.359 €
Pa ćemo nešto i od toga da "ubacimo" u molbu za ponudu (verovatno onaj paket od 1.544 € umesto onog već izabranog od 820 €)
I onda će drugar, odnosno, njegov sin, sam da odluči ...
A kada sve bolje sagledam, nemam dileme ni da je Škoda sa fejsliftom praktično ogolila opremu.
Jer, do fejslifta Style paket je standardno imao i Matrix LED svetla (sada je to samo deo dva opciona paketa, oba od preko 1.400 evra), kao što je imao i bočni hrom paket na ramu prozora, hrom krovne šine, široku lajsnu na sajtanama, alu felne ... A sve su to sada ukinuli i postale su samo opcije (npr. samo za alu felne 16" treba preko 600), pa i uz viši paket opreme. Šteta.
I dan posle onog mog posta iznad javlja mi se moj najbolji drug i moli me da pomognem njegovom sinu (25) da izabere nova kola u SUV B segmentu (a drug će, naravno, da plati).
I ja mu za početak pošaljem spisak 13 modela SUV B segmenta (toliko sam ih se tada setio), sa cenovnicima i mojim kratkim mišljenjem šta od toga ne bih preporučio, a za šta mislim da ima "razvojnog potencijala" i da to detaljnije sagleda. A jedan od njih je bio i Kamiq.
Tek, njegov sin je sam na kraju izbor sveo samo na Yaris Cross i Kamiq.
I danas smo zajedno bili u salonu Škode, da pogleda Kamiqa ( gledasmo FL, ali i dve stare verzije, Style i Ambition), a njegova želja je bila da Kamiq opciono dovedem na iole sličan nivo opreme ciljanog Yaris Cross-a (koga je već gledao, drugi nivo opreme+opcioni park. senzori i još dva aktivno bezbednosna opcionala).
Rekoh ja prodavcu da na drugi nivo opreme FL Kamiqa doda alu felne, metalik boju i dva paketa ( 1. PIA ASSISTED DRIVE: Lane assist +, "FRONT ASSIST", adaptivni tempomat sa speedlimiterom i 2. WIM CONVENIENCE (w/o safe), Drive Mode Select, Keyless Entry, prednji i zadnji parking senzori, zadnja kamera). I rekosmo da nam sutra pošalje ponudu.
Zove me posle taj drugar i pita :"A, da li bi onako konfigurisana kola imala i virtuelni cocpit?".
Rekoh da ne bi, pa me on zamoli da vidim dodatno i neki opcioni paket u kome i to ima.
I ja malo pre pogledam konfigurator i sve je "veoma jednostavno" za personalizaciju. Ali, "malo sutra", a iz ovog ispod se vidi šta je fejslift doneo ukidanjem pojeidnačnih opcija iz ponude i uvodjenjem opcionih paketa.
WIO CONVENIENCE Premium (ohne SAFE)
Drive Mode Select, senzorski kontrolisana vrata prtljažnika, Keyless Entry, "PARK PILOT", "Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.677 €
WIN CONVENIENCE Plus (w/o SAFE)
Drive Mode Select, senzorski kontrolisana vrata prtljažnika, Keyless Entry, prednji i zadnji parking senzori, "Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.544 €
WJN CONVENIENCE Plus (with SAFE)
Drive Mode Select, senzorski kontrolisana vrata prtljažnika, "Keyless Entry", alarm sa kontrolom unutrašnjeg prostora i zaštitom od vuče, prednji i zadnji parking senzori, "Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.808 €
WJO CONVENIENCE Premium (with SAFE)
Drive Mode Select, senzorski kontrolisana vrata prtljažnika, "Keyless Entry", alarm sa kontrolom unutrašnjeg prostora i zaštitom od vuče, "PARK PILOT", "Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.940 €
WIO CONVENIENCE Premium (ohne SAFE)
Drive Mode Select, senzorski kontrolisana vrata prtljažnika, Keyless Entry, "PARK PILOT", "Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.677 €
PKW DRIVE (with SAFE)
Drive Mode Select uključujući Sport Chassis Control, "Keyless Entry", Sunset, spoljašnji retrovizori u crnoj boji, crna rešetka, alarm sa kontrolom unutrašnjeg prostora i zaštitom od vuče, "Virtual Cockpit", zadnja kamera.
1.608 €
PKS DRIVE (w/o SAFE)
Drive Mode Select uključujući Sport Chassis Control,Keyless Entry,Sunset,spoljašnji retrovizori u crnoj boji,crna rešetka,"Virtual Cockpit",zadnja kamera.
1.331 €
WIT NAVI
Web Radio, Navi Amundsen 9,2", 8 zvučnika, "Virtual Cockpit", Wired & Wireless Smart Link+, glasovna kontrola.
1.359 €
Pa ćemo nešto i od toga da "ubacimo" u molbu za ponudu (verovatno onaj paket od 1.544 € umesto onog već izabranog od 820 €)
I onda će drugar, odnosno, njegov sin, sam da odluči ...
A kada sve bolje sagledam, nemam dileme ni da je Škoda sa fejsliftom praktično ogolila opremu.
Jer, do fejslifta Style paket je standardno imao i Matrix LED svetla (sada je to samo deo dva opciona paketa, oba od preko 1.400 evra), kao što je imao i bočni hrom paket na ramu prozora, hrom krovne šine, široku lajsnu na sajtanama, alu felne ... A sve su to sada ukinuli i postale su samo opcije (npr. samo za alu felne 16" treba preko 600), pa i uz viši paket opreme. Šteta.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30136
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Škoda Kamiq
To je sad na papiru šta se dobije za iste novce. Meni lično je Yaris Cross poprilično negativno iznenadio kao komplet proizvod. U poređenju sa Mokkom koju sam vozio gotivo u isto vreme, Yaris Cross je bio maltene poluproizvod. Zato puno očekujem od facelift-a. Jedino ako nije već facelift u ponudi kod nas. Tu već ne mogu da dam ocenu.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !