Vesti iz auto-industrije
- grujicd
- Postovi: 9063
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Preuzeo sa Honda foruma:
Honda je danas, dva dana pre otvaranja Tokyo Show 2013, predstavila svoje novitete u pogledu pogona budućih modela.
Paleta modernih turbo motora, sa direktnim ubruzgavanjem benzina, otvara mali trocilindarski 1.0 motor.
Raspolaže sa 127KS i 200Nm obrtnog momenta.
Srednji u grupi je na redu četvorocilindarski 1.5, sa 201KS i 260Nm, sa kompresijom, dosta visokom za turbo motore, od 10.6:1.

Biser četvorocilindarske ponude je buduća perjanica sivika, sa 2.0 od 280KS i 400Nm obrtnog momenta. Lepotan sa donje slike ima kompresiju 9.8:1, unapređene tehnologije hlađenja i klipove sa "rashladnim galerijama".
Za budući NSX, na raspolaganju će biti V6 3.5 tvin-turbo, sa očekivanih 490KS. Predviđeno je da ovom agregatu potpomažu i električni motori, koji će znatno popraviti potencijal ove mašine (napominjem da u poslednjem akordu hibrid, 2.0 motor od 140KS, uz pomoć elektromotora ima ekvivalent od 200KS, dakle +40-ak%)

Tu se sve ne završava. Honda je predstavila i novu osmostepenu transmisiju, sa dvostrukim kvačilom ( Dual Clutch Transmission). Rariret za rešenje ovog tipa je dodatak konvertora momenta, uobičajenog za klasične automatske menjače. Ovim rešenjem se postiže veća uglađenost u radu, pri jakom ubrzavanju i menjanju brzina na niže. Stavke koje su bile na meti kritika kod, dosad viđenih, rešenja sa dvostrukim kvačilom.
Sve u svemu veoma zanimljivo, 1.0 je više nego adekvatan za Jazz, a 1.5 bi trebao čak i CR-V-a da pokreće bez problema.
Honda je danas, dva dana pre otvaranja Tokyo Show 2013, predstavila svoje novitete u pogledu pogona budućih modela.
Paleta modernih turbo motora, sa direktnim ubruzgavanjem benzina, otvara mali trocilindarski 1.0 motor.
Raspolaže sa 127KS i 200Nm obrtnog momenta.


Srednji u grupi je na redu četvorocilindarski 1.5, sa 201KS i 260Nm, sa kompresijom, dosta visokom za turbo motore, od 10.6:1.

Biser četvorocilindarske ponude je buduća perjanica sivika, sa 2.0 od 280KS i 400Nm obrtnog momenta. Lepotan sa donje slike ima kompresiju 9.8:1, unapređene tehnologije hlađenja i klipove sa "rashladnim galerijama".

Za budući NSX, na raspolaganju će biti V6 3.5 tvin-turbo, sa očekivanih 490KS. Predviđeno je da ovom agregatu potpomažu i električni motori, koji će znatno popraviti potencijal ove mašine (napominjem da u poslednjem akordu hibrid, 2.0 motor od 140KS, uz pomoć elektromotora ima ekvivalent od 200KS, dakle +40-ak%)

Tu se sve ne završava. Honda je predstavila i novu osmostepenu transmisiju, sa dvostrukim kvačilom ( Dual Clutch Transmission). Rariret za rešenje ovog tipa je dodatak konvertora momenta, uobičajenog za klasične automatske menjače. Ovim rešenjem se postiže veća uglađenost u radu, pri jakom ubrzavanju i menjanju brzina na niže. Stavke koje su bile na meti kritika kod, dosad viđenih, rešenja sa dvostrukim kvačilom.
Sve u svemu veoma zanimljivo, 1.0 je više nego adekvatan za Jazz, a 1.5 bi trebao čak i CR-V-a da pokreće bez problema.
- starac vujadin
- Postovi: 11445
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Oni su probali Maseratijev V8 u 159, ali ga nažalost nisu pravili i taj motor je u tom prototipu. Procena je bila da se to ne bi prodavalo. Uopšte 159 se nije razvila u paleti motora i verzija kao što su uspeli sa 156.Geza napisao:Globalizacija je kučka.
Alfa je nekada davno imala u planu sa predstavi GTA verziju modela 159. Od toga se iz nepoznatih razloga odustalo. GM-ov 3.2-litarski benzinac je još uvek živ, a evoluciju tog motora možemo da očekujemo u modelu Cadillac ATS-V. Uz pomoć turbopunjača motor bi razvijao od 450-500 KS.
http://rumors.automobilemag.com/cadilla ... z2k2fuFJd6
A moglo je biti svašta sa Alfom.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... q4Q5n72iDE
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nissan GT-R Nismo












600 ks, 652 Nm, ubrzanje do 100 za 2.5 s, cena 150k evra.
Na Nordschleife-u su postigli vreme 7:08.69 sto ga posle Porsche-a 918 Spyder cini drugim najbrzim serijskim automobilom na svetu.
http://www.youtube.com/watch?v=sNAT_c3CLHw#t=463












600 ks, 652 Nm, ubrzanje do 100 za 2.5 s, cena 150k evra.
Na Nordschleife-u su postigli vreme 7:08.69 sto ga posle Porsche-a 918 Spyder cini drugim najbrzim serijskim automobilom na svetu.
http://www.youtube.com/watch?v=sNAT_c3CLHw#t=463
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Kad ce biti model "Jesmo" ?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nece biti 
Nismo je Nissan-ovo odeljnje za proizvodnju automobila visokih performansi...kao AMG kod Merca.
Skracenica od Nissan Motorsport.
Mada naziv na srpskom jeste smesan...istina manje nego macan

Nismo je Nissan-ovo odeljnje za proizvodnju automobila visokih performansi...kao AMG kod Merca.
Skracenica od Nissan Motorsport.
Mada naziv na srpskom jeste smesan...istina manje nego macan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Daihatsu Copen u sajamskom izdanju.


Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
2015 Subaru WRX








WRX will come with a 2.0-liter flat-four pushing out 268hp at 5,600 rpm and 258 lb-ft of peak torque at 4,800, linked to a standard six-speed manual or an optional CVT, both paired to Subaru's all-wheel drive system.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...



- Ji 4Tze
- Postovi: 8231
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Vrhunski... Render
šteta što nema veze s predstavljenim konceptom od pre koju godinu.

Boringly average, but also perfect for school run mums
- Puzo81
- Postovi: 3363
- Pridružio se: 11 Mar 2012, 23:42
- Garaža: Ford S-Max 2.0 Tdci Titanium
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Lepse su starije generacije al dobro, makar nisu nastavili sa hecbekom 

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
GTR objasnio



- kvcali
- Postovi: 3007
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
ako je nissan motorsport > NISMO, kako je skracenica za honda motorsport 


GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- Day Walker
- Postovi: 23530
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: BMW X3
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ahahaha 
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!




Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Mitsubishi set to drop Lancer Evo
http://www.motoring.com.au/news/2013/sm ... hold-40172
Speaking at the Tokyo motor show today, Ryugo Nakao, product planning boss for the Japanese manufacturer, says the Evolution line as we know it will stop with the 10th generation.
"We can not do both environmental protection and sports car development at the same time," he says.
"Therefore we would like to focus on the development of electric vehicles.
"Evolution 10 is the last model with petrol engine."
Nakao says an all-new, electric Evo may go on sale when the time amd technology is right. But such a car is several years away, and not an important part of current product planning.
http://www.motoring.com.au/news/2013/sm ... hold-40172
Speaking at the Tokyo motor show today, Ryugo Nakao, product planning boss for the Japanese manufacturer, says the Evolution line as we know it will stop with the 10th generation.
"We can not do both environmental protection and sports car development at the same time," he says.
"Therefore we would like to focus on the development of electric vehicles.
"Evolution 10 is the last model with petrol engine."
Nakao says an all-new, electric Evo may go on sale when the time amd technology is right. But such a car is several years away, and not an important part of current product planning.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...


