Audi R8
Re: Audi R8
Pa dobro, nije prvi put da neko ne moze da skapira sta neko drugi prica, pa se lupa po glavi od blama
Ne znam za tebe, ali ja ne bih hteo da platim onakav enterijer petinu, do cetvrtine miliona eura.
Evo da uporedimo jedan enterijer automobila od 40k eura:
Evo i od 60k eura:
Na R8 su cak i tockici klime plasticni, dizajnerski najvazniji detalj tog enterijera.
Da se razumemo, fenomenalan je to auto, ali je enterijer, i ako lep dizajnerski, socijala u odnosu na cenu, a ovaj dole sa slika ima jedno 30k eura opreme, na cenu od 165.000e za osnovni model.
Ne znam za tebe, ali ja ne bih hteo da platim onakav enterijer petinu, do cetvrtine miliona eura.
Evo da uporedimo jedan enterijer automobila od 40k eura:
Evo i od 60k eura:
Na R8 su cak i tockici klime plasticni, dizajnerski najvazniji detalj tog enterijera.
Da se razumemo, fenomenalan je to auto, ali je enterijer, i ako lep dizajnerski, socijala u odnosu na cenu, a ovaj dole sa slika ima jedno 30k eura opreme, na cenu od 165.000e za osnovni model.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi R8
Ne treba ni tasteri podizaca prozora da budu plasticni i isti kao u Skodi (ovo ni BMW nikako da skonta, kao i za podesavanje sedista), a ni resetke zvucnika ne treba da budu plasticne, ima tu jos dosta detalja koji nisu dostojni cene.
Re: Audi R8
Mislim da je to i kod GT-a plasticno, jer je isti enterijer neki hibrid nove i stare generacije, ali nova C klasa ima metalne, sto mi se mnogo svidelo.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi R8
I meni se to bas svidelo kod C klase.
Re: Audi R8
Koliko ja vidim enterijer je komplet u kozi, a okvir ventilacije u karbonu. Licno mislim da bi aluminijum izgledao bogatije, ali dobro. Mozda izgleda kao plastika iz daljine i na slici, ali vidi se sav po celoj tabli. Cak izgleda i kvalitetnije od GT-a oko menjaca jer onaj ima veliko parce crne piano plastike po sredini u svim paketima izgleda i to mi bas ne prati ostatak enterijera.
A sto se prekidaca tice, pa svojevremeno je Gallardo imao prekidace iz A4 B7 / Seat Exea, tako da... Navikao sam od VAGa na te stvari.
edit: yup, sve kozura
samo parce plastike ispred menjaca i poklopac kasete nisu.
A sto se prekidaca tice, pa svojevremeno je Gallardo imao prekidace iz A4 B7 / Seat Exea, tako da... Navikao sam od VAGa na te stvari.
edit: yup, sve kozura
samo parce plastike ispred menjaca i poklopac kasete nisu.
Re: Audi R8
Okacio si enterijer iz V10 plus modela, koji je 20.000 eura skuplji u startu.
Onaj dole okacen je obican R8 i nema nista karbonsko, a jako me cudi da tu nisi prokomentarisao kako ti je ruzan piano black:
Drugo, AMG GT nema standardno piano black, vec je to doplata, a standardno ide bruseni aluminium, dok naravno ima i karbon sa kombinacijom piano black ili brusenog aluminijuma, kao i svetli karbon, cak i sipku iza sedista mozes da biras od kog ce materijala da bude, carbon, bruseni alu ili mat carbon.
Slike su sa konfiguratora, pa su ruzne, s obzirom da je grafika u pitanju, a ne fotografija.
Onaj dole okacen je obican R8 i nema nista karbonsko, a jako me cudi da tu nisi prokomentarisao kako ti je ruzan piano black:
Drugo, AMG GT nema standardno piano black, vec je to doplata, a standardno ide bruseni aluminium, dok naravno ima i karbon sa kombinacijom piano black ili brusenog aluminijuma, kao i svetli karbon, cak i sipku iza sedista mozes da biras od kog ce materijala da bude, carbon, bruseni alu ili mat carbon.
Slike su sa konfiguratora, pa su ruzne, s obzirom da je grafika u pitanju, a ne fotografija.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi R8
Heroj, jel ti i 458 ima sranje plastiku u enterijeru?
Amg GT i R8 su potpuno druga koncepcija automobila. GT je kao sto i samo ime kaze GT auto, dok je R8 supercar. Enterijer u GTu je i meni odlican, zato ne vidim zasto postavljas slike tog enterijera. Ono sto sam rekao da je ocaj su ona dva tableta nalepljena jedan do drugog. Ti ne adresiras to, nego odmah u kontra napad.
Amg GT i R8 su potpuno druga koncepcija automobila. GT je kao sto i samo ime kaze GT auto, dok je R8 supercar. Enterijer u GTu je i meni odlican, zato ne vidim zasto postavljas slike tog enterijera. Ono sto sam rekao da je ocaj su ona dva tableta nalepljena jedan do drugog. Ti ne adresiras to, nego odmah u kontra napad.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Audi R8
Ljudi, ja mislim da je malo bespredmetno da se ovako komentarise i kritikuje enterijer u koji se nije sedelo.
Mozemo pisati o dizajnu, ali za sud o kvalitetu jako je tesko doneti zakljucke bez licnog iskustva.
Uz sve to, pa taj isti R8 u opcijama ima ako zelis da mu ali apsolutno sve sto vidis okom i mozes da dodirnes rukom oblozeno kozom, alkantarom, aluminiumom, karbonom... i to nikakve veze nema koja je verzija R8 posto je sve dostupno i u osnovnoj verziji, samo je pitanje da li zelis da doplatis za te opcije.
Uzmes lepo Audi Exclusive katalog pa da vidis kako mozes da izvoljevas sta god pozelis, da biras konac, apsolutno svaku povrsinu, patosnice od koze.....
Pritom, drugar vozi stari R8 (bas prva verzija sa najslabijim V8 motorom) i enterijer mu je bas kompletno presvucen kozom, cela instrument tabla, plafon i stubovi u alkantari... a svi potencijalno plasticni delovi kompletno u karbonu. Bas sve deluje kvalitetno, tako da ne mislim da su sa novim otisli korak unazad.
Mozemo pisati o dizajnu, ali za sud o kvalitetu jako je tesko doneti zakljucke bez licnog iskustva.
Uz sve to, pa taj isti R8 u opcijama ima ako zelis da mu ali apsolutno sve sto vidis okom i mozes da dodirnes rukom oblozeno kozom, alkantarom, aluminiumom, karbonom... i to nikakve veze nema koja je verzija R8 posto je sve dostupno i u osnovnoj verziji, samo je pitanje da li zelis da doplatis za te opcije.
Uzmes lepo Audi Exclusive katalog pa da vidis kako mozes da izvoljevas sta god pozelis, da biras konac, apsolutno svaku povrsinu, patosnice od koze.....
Pritom, drugar vozi stari R8 (bas prva verzija sa najslabijim V8 motorom) i enterijer mu je bas kompletno presvucen kozom, cela instrument tabla, plafon i stubovi u alkantari... a svi potencijalno plasticni delovi kompletno u karbonu. Bas sve deluje kvalitetno, tako da ne mislim da su sa novim otisli korak unazad.
Re: Audi R8
Cim moze da se doplati ja ne vidim nikakav problem. Onaj sa krem nebom i patosnicama je brutalan, steta i cudi me sto nema kozu preko table suvozaca, ali deluje mi i tu da se vidi neki konac u polju van fokusa, mada nije ni bitno.
Piano moze da izgleda odlicno, a moze i ocajno, ovako mali isečci se meni svidjaju. To sam pomenuo vec x puta ranije i kacio primere gde mi je ruzno, a gde ok. I ovde mi je super, kad je ispod tu gde je rupa aluminijum.
Oba enterijera su mi vrhunska, dosta bolja od ovog u 458, ali to nije ni cudno, jos je od 458 Ferrari drasticno podigao utisak unutra, ranije je tek bilo tuzno i jeftino.
Piano moze da izgleda odlicno, a moze i ocajno, ovako mali isečci se meni svidjaju. To sam pomenuo vec x puta ranije i kacio primere gde mi je ruzno, a gde ok. I ovde mi je super, kad je ispod tu gde je rupa aluminijum.
Oba enterijera su mi vrhunska, dosta bolja od ovog u 458, ali to nije ni cudno, jos je od 458 Ferrari drasticno podigao utisak unutra, ranije je tek bilo tuzno i jeftino.
Re: Audi R8
Meni su u audiju sedista najslabiji deo. Sigurno da ima doplata za kadice, ali ona su mi bas bleda.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Audi R8
Dusane, tebi sam samo iz zezanja rekao da ti je glup ukus, sve ostalo nije tebi upuceno, niti replika na tvoje postove.
GT postavljam kao dobar primer koliko enterijer ne treba da deluje jeftino u automobilu od 120.000e, a R8 pocinje od 165.000e.
Niti kao bolji automobil, niti da nekome treba da bude lepsi, niti bilo sta, vec samo da nista u tom enterijeru ne izgleda jeftino.
Audi R8, AMG SLS, AMG GT i Porsche 911 su sve GT automobili(Audi R8 se ne bi trkao na GT trkama u suprotnom), a takodje su svi ujedno i sportski, do supersportski automobili.
A i uopste ne vidim poentu te izjave, da je jedan GT, a drugi supersportski, kakve to veze ima sa socijalnim delovima enterijera?
SLS je takodje imao super enterijer za svoje vreme
Da, dodas 2000e i imas izduve klime u karbonu, ali ako pogledamo realno, nije neki napredak, jer i tako deluju socijalno.
Sustina price je da su mogli malo vise da se potrude oko enterijera, boleo ih tuki i to je to.
Meni nije ok da pogledam enterijer TT-a i da mi 80% tog enterijera bude bolje nego u R8-ici.
Pominjem TT, jer su enterijeri slicni i napravljeni sa istom namerom, da budu spartanski i sportski.
Pogledam 10 godina star R8 i skapiram koliko su se vise potrudili.
Scuderia, GT i nema taj donji deo u Piano Blacku, uvek je ili u aluminijumu ili u karbonu.
Cini mi se kao da nisi ni gledao dobro enterijer GT-a, vec da si sve do sada pretpostavio.
Inace, piano black je jaka doplata na aluminijum i ako se i meni retko gde svidja.
GT postavljam kao dobar primer koliko enterijer ne treba da deluje jeftino u automobilu od 120.000e, a R8 pocinje od 165.000e.
Niti kao bolji automobil, niti da nekome treba da bude lepsi, niti bilo sta, vec samo da nista u tom enterijeru ne izgleda jeftino.
Audi R8, AMG SLS, AMG GT i Porsche 911 su sve GT automobili(Audi R8 se ne bi trkao na GT trkama u suprotnom), a takodje su svi ujedno i sportski, do supersportski automobili.
A i uopste ne vidim poentu te izjave, da je jedan GT, a drugi supersportski, kakve to veze ima sa socijalnim delovima enterijera?
SLS je takodje imao super enterijer za svoje vreme
Da, dodas 2000e i imas izduve klime u karbonu, ali ako pogledamo realno, nije neki napredak, jer i tako deluju socijalno.
Sustina price je da su mogli malo vise da se potrude oko enterijera, boleo ih tuki i to je to.
Meni nije ok da pogledam enterijer TT-a i da mi 80% tog enterijera bude bolje nego u R8-ici.
Pominjem TT, jer su enterijeri slicni i napravljeni sa istom namerom, da budu spartanski i sportski.
Pogledam 10 godina star R8 i skapiram koliko su se vise potrudili.
Scuderia, GT i nema taj donji deo u Piano Blacku, uvek je ili u aluminijumu ili u karbonu.
Cini mi se kao da nisi ni gledao dobro enterijer GT-a, vec da si sve do sada pretpostavio.
Inace, piano black je jaka doplata na aluminijum i ako se i meni retko gde svidja.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi R8
Meni je sve to ok kad vec postoji doplata. Jedino ne znam jel ima alu okvir klime kod R8, ako ima odlicno, ako ne jbg, to mi je zamerka, ali daleko da bi ga okarakterisao kao socijalu iako je slika u pitanju, uzivo verujem da je pokid.
Sto se GTa tice, nit je alu nit je carbon, nego koliko mene vid sluzi 100% piano.
ovde je alu
Sto se GTa tice, nit je alu nit je carbon, nego koliko mene vid sluzi 100% piano.
ovde je alu
Re: Audi R8
@Heroj, Razlika je izmedju GTa i R8, u ergonomiji jer je ovaj mid-engined. Nije ni vazno, ja sam samo hteo reci da mi je vrhunski enterijer i u R8 (osim onih sedista) i u GTu. U R8 mi je virtual cockpit kul resenje i ako i dalje preferiram standardne cajgere, dok su mi dva tableta jedan pored drugog kod drugih mercedesa nesto najjadnije sto sam video.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Audi R8
Cek, cek, ovaj je mid engined i zbog toga ima drugaciju ergonomiju, te je zbog toga supercar?
Ne znam da li kapiras da jedino ti u ovoj temi poredis R8 i S/E klasu i da vec peti put spominjes dva ekrana?
Pored toga, nista jadno tu nije, niti moze biti, moze ti biti ruzno.
Kao sto meni enterijer R8-ice nije ruzan, samo deluje previse jeftino za tu klasu i cenu.
Meni je fascinantno da je Lakijevo i moje misljenje toliko vazno, da se vec 5 strana o istom razglaba.
Scuderia, u pravu si, to je neki Piano Black paket, odvojen od intarzije u konfiguratoru, pa mi je promakao.
Ne znam da li kapiras da jedino ti u ovoj temi poredis R8 i S/E klasu i da vec peti put spominjes dva ekrana?
Pored toga, nista jadno tu nije, niti moze biti, moze ti biti ruzno.
Kao sto meni enterijer R8-ice nije ruzan, samo deluje previse jeftino za tu klasu i cenu.
Meni je fascinantno da je Lakijevo i moje misljenje toliko vazno, da se vec 5 strana o istom razglaba.
Scuderia, u pravu si, to je neki Piano Black paket, odvojen od intarzije u konfiguratoru, pa mi je promakao.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.