Da ne ulazimo u to na sta danas lici novinarstvo, samo skrecem paznju na nesto sto mi je iskocilo u tekstu. Sve do jedne stavke nabrojane kao ono sto nudi paket opreme test vozila, poseduje i slabiji Challenge paket. Do jedne. I HMI komander, i gradsku automatsku kocnicu, i dvozonsku klimu, i elektro-preklopive retrovizore, i isto ozvucenje, i tempomat sa limiterom. Ceo pasus bez poente i samo da se nakiti tekst. Tri klika i nadje se sta Attraction nudi vise od Challenge-a...
Sto se CD105 tice, 2.000€ vise u odnosu na G120 u istom paketu je previse. 22k je vec cifra sa kojom se sebi moze bolje ugoditi.
Sent from my MI 5s using Tapatalk
Mazda 3 2013/FL 2017
- shandu90
- Postovi: 12314
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Mazda 3 2013/FL 2017
Gepek u hatch-u je mali, limuzina ima malo veci gepek ali je otvor manji. Dobar je auto trojka ali ubijaju sa cenama prosto.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Mazda 3 2013/FL 2017
Japanci premijum, bre
Re: Mazda 3 2013/FL 2017
Koliko sam primetio, kod većine proizvodjača, po našim cenovnicima, je dizel spram "odgovarajućeg" benz. parnjaka, 1500-2000 skuplji.
Za prosečnog srb vozača, dizel, kao nov gubi smisao.
Kod polovnjaka je ta razlika manja, pa su nam zato dizeli draži.
Imam osećaj da je onim komentarom u testu bacana lopta na stranu Octavie(oprema, gepek, zadnja klupa).
I dalje naši vole kola na metar.
€/cm dužine.
Za prosečnog srb vozača, dizel, kao nov gubi smisao.
Kod polovnjaka je ta razlika manja, pa su nam zato dizeli draži.
Imam osećaj da je onim komentarom u testu bacana lopta na stranu Octavie(oprema, gepek, zadnja klupa).
I dalje naši vole kola na metar.
€/cm dužine.
Re: Mazda 3 2013/FL 2017
To je problem Skyactive motora i "pola metra" haube vece nego ostatka segmenta.
Posle se tih "pola m" mora negde zakinuti
Posle se tih "pola m" mora negde zakinuti
Boringly average, but also perfect for school run mums
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Mazda 3 2013/FL 2017
Ne znam ko je pisao onaj gornji clanak/komentar, ali voleo bih da mi kaže koji je to auto C segmenta u koji se mogu komforno smestiti 4 odrasla muškarca? Ja još nisam naišao.
Što se trojke tiče, na skupu sam detaljno zagledao Slobin auto. Ne vidim neku izazitu manu, osim relativo malog otvora gepeka.
Što se motora tiče mislim da više od toga nema kud sa atmo benzincem. Takođe, poželeo bih takvu potrošnju u svojim kolima.
Za te pare odličan auto.
Sent from mTalk
Što se trojke tiče, na skupu sam detaljno zagledao Slobin auto. Ne vidim neku izazitu manu, osim relativo malog otvora gepeka.
Što se motora tiče mislim da više od toga nema kud sa atmo benzincem. Takođe, poželeo bih takvu potrošnju u svojim kolima.
Za te pare odličan auto.
Sent from mTalk
Širim haos!
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Mazda 3 2013/FL 2017
Astra ima osetno vise mesta.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7065
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Mazda 3 2013/FL 2017
Pitanje za vlasnike sa foruma...
Da li postoji opcija da se posebno upali svetlo za čitanje za zadnju klupu ili moraju da gore u isto vreme i prednja? Sve ne mogu da verujem da nisu to odvojili, jer je čak i moja stara to imala...
Da li postoji opcija da se posebno upali svetlo za čitanje za zadnju klupu ili moraju da gore u isto vreme i prednja? Sve ne mogu da verujem da nisu to odvojili, jer je čak i moja stara to imala...