Vesti iz auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
http://www.reuters.com/article/us-audi- ... SKBN1AF0UB
Audi targets 10 billion euros in cost cuts to fund electric-car push: sources
Audi targets 10 billion euros in cost cuts to fund electric-car push: sources
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
https://www.wsj.com/articles/toyota-maz ... 1501837532
The two Japanese car makers will buy $455 million stakes, build $1.6 billion U.S. factory
The two Japanese car makers will buy $455 million stakes, build $1.6 billion U.S. factory
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Mazda CX-8
2017 VW Jetta.
2017 VW Jetta.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- shandu90
- Postovi: 12317
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Koja je razlika izmedju CX8 i CX9?
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ko se odrekne starog dizelaša dobija između 3.000 i 10.000€
Audi je za kupce u Nemačkoj pripremio paket stimulativnih mera kako bi svoj stari dizelaš zamenili za neki od novih modela ove marke.
Izvor: sreda, 9.08.2017. | 12:19
Tako će vlasnici vozila sa starim dizel motorima, Euro 1 do Euro 4, koji se odluče za kupovinu Audija sa Euro 6 agregatom (po principu “staro za novo”) dobiti bonus između 3.000 i 10.000 evra, u zavisnosti od toga koji novi model žele da kupe.
Ova akcija, koju u potpunosti finansira Audi, za sada je dostupna samo kupcima u Nemačkoj i uklapa se u druge mere koje vlada te zemlje preduzima kako bi smanjila broj “prljavih” dizelaša na putevima. Osim za nove Audije, akcija važi i za neke korišćene automobile tog proizvođača, koji takođe zadovoljavaju Euro 6 norme.
Kupci koji se odluče za neki od ekološki prihvatljivijih modela, sa plug-in hibridnim ili pogonom na komprimovani prirodni gas (CNG), dobiće bolju ponudi. Na primer, za najavljeni Audi A4 Avant g-tron i A5 Sportback g-tron bonus iznosi 9.500 evra.
Najnovija mera dolazi nakon sporazuma koji su sa nemačkom vladom postigli Audi, Volkswagen, BMW, Daimler i Opel, a kojim je predviđena brža zamena starih modela automobila novim, ekološki prihvatljivim.
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... id=1291438
Audi je za kupce u Nemačkoj pripremio paket stimulativnih mera kako bi svoj stari dizelaš zamenili za neki od novih modela ove marke.
Izvor: sreda, 9.08.2017. | 12:19
Tako će vlasnici vozila sa starim dizel motorima, Euro 1 do Euro 4, koji se odluče za kupovinu Audija sa Euro 6 agregatom (po principu “staro za novo”) dobiti bonus između 3.000 i 10.000 evra, u zavisnosti od toga koji novi model žele da kupe.
Ova akcija, koju u potpunosti finansira Audi, za sada je dostupna samo kupcima u Nemačkoj i uklapa se u druge mere koje vlada te zemlje preduzima kako bi smanjila broj “prljavih” dizelaša na putevima. Osim za nove Audije, akcija važi i za neke korišćene automobile tog proizvođača, koji takođe zadovoljavaju Euro 6 norme.
Kupci koji se odluče za neki od ekološki prihvatljivijih modela, sa plug-in hibridnim ili pogonom na komprimovani prirodni gas (CNG), dobiće bolju ponudi. Na primer, za najavljeni Audi A4 Avant g-tron i A5 Sportback g-tron bonus iznosi 9.500 evra.
Najnovija mera dolazi nakon sporazuma koji su sa nemačkom vladom postigli Audi, Volkswagen, BMW, Daimler i Opel, a kojim je predviđena brža zamena starih modela automobila novim, ekološki prihvatljivim.
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... id=1291438
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Za Golf 2 dizel dobiješ 10 hiljada. Mislim da je to korektna ponuda
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Zavisi od stanja
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ako je istina:
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1293054
U Nemačkoj, nova odluka jednog od regionalnih sudova glasi: za sve automobile bez standarda motora EURO 6 - sledi parking. Jedini cilj Nemačke je da u gradovima smanji emisiju štetnih gasova i zaštiti životnu sredinu.
Osim ekološkog aspekta, to je kazna i za proizvođače koji su lažirali testove o emisijama ugljen-dioksida, ali i stimulacija da građani kupe nova vozila, objašnjava Matija Dagović, sa sajta Polovni automobili.
"Naravno da će ta vozila sa nemačkog tržišta da nestanu i da dođu do nas, do Crne Gore, Bugarske, Rumunije... Neki će posmatrati to kao 'još krševa sa Zapada' koji dolaze do nas, dok sa druge strane objektivno gledano, ta vozila mogu biti i EURO 5 norma iz 2010. jako dobro održavana, vožena po autoputevima", smatra Dagović.
A sručnjaci tvrde: odluka Nemačke najviše će se odraziti na tržišta Balkana, Azije i Afrike i dodaju da bi u naredne tri godine oko 300.000 starih dizelaša moglo da završi u Srbiji. To bi značilo i da Srbija uvozi tehnologiju od koje naprednije evropske zemlje odustaju.
"Vozićemo vozila koja u ovom trenutku u Nemačkoj ne ispunjavaju visoke materijalne standarde i visoke zdravstvene standarde, ali će zato u Srbiji ona biti bolja vozila nego ona koja trenutno imamo. Sve je to ekonomska kategorija, donošenje ovakvog zakona nije motivisano samo zdravstvenim problemima, jer su ta vozila postojala i pre deset godina, pa su ta vozila vožena. Motivisano je i novim ciklusom proizvodnje", objašnjava profesor Saobraćajnog fakulteta Milan Vujanić.
Jer su u 2016. godini 46 odsto automobila prodatih u Nemačkoj - dizelaši, a svako peto radno mesto zavisi od automobilske industrije. U Srbiji su dizel vozila i dalje najtraženija, čine 60 odsto prodatih automobila u 2016.
Samo jedan od razloga što je, prema rečima profesora Tehnološko-metalurškog fakulteta Petra Đukića, Srbija jedan od najvećih zagađivača u Evropi.
"Mislim da svaki stanovnik Srbije emituje preko 6,2 tone ugljen-dioksida. Možda je jedini trend rasta veći u Kini i Indiji, tako nekim velikim zemljama - zagađivačima. A to će nas koštati. Ne samo zbog onoga što je princip ulaska u Evropsku uniju, kao poglavlje 27 već je i zbog toga što imamo ogromne štete, pre svega u zdravlju javnom i drugim problemima koji nastaju zbog ogromnih troškova zagađenja", objašnjava Đukić.
I dok države u Evropi preduzimaju pomenute mere iz zdravstvenih ili ekonomskih razloga, u iščekivanju da električni automobili budu sve zastupljenije prevozno sredstvo, u Srbiji je nedavno postavljen jedan od tek nekolicine punjača za električna vozila kod Bubanj potoka.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1293054
U Nemačkoj, nova odluka jednog od regionalnih sudova glasi: za sve automobile bez standarda motora EURO 6 - sledi parking. Jedini cilj Nemačke je da u gradovima smanji emisiju štetnih gasova i zaštiti životnu sredinu.
Osim ekološkog aspekta, to je kazna i za proizvođače koji su lažirali testove o emisijama ugljen-dioksida, ali i stimulacija da građani kupe nova vozila, objašnjava Matija Dagović, sa sajta Polovni automobili.
"Naravno da će ta vozila sa nemačkog tržišta da nestanu i da dođu do nas, do Crne Gore, Bugarske, Rumunije... Neki će posmatrati to kao 'još krševa sa Zapada' koji dolaze do nas, dok sa druge strane objektivno gledano, ta vozila mogu biti i EURO 5 norma iz 2010. jako dobro održavana, vožena po autoputevima", smatra Dagović.
A sručnjaci tvrde: odluka Nemačke najviše će se odraziti na tržišta Balkana, Azije i Afrike i dodaju da bi u naredne tri godine oko 300.000 starih dizelaša moglo da završi u Srbiji. To bi značilo i da Srbija uvozi tehnologiju od koje naprednije evropske zemlje odustaju.
"Vozićemo vozila koja u ovom trenutku u Nemačkoj ne ispunjavaju visoke materijalne standarde i visoke zdravstvene standarde, ali će zato u Srbiji ona biti bolja vozila nego ona koja trenutno imamo. Sve je to ekonomska kategorija, donošenje ovakvog zakona nije motivisano samo zdravstvenim problemima, jer su ta vozila postojala i pre deset godina, pa su ta vozila vožena. Motivisano je i novim ciklusom proizvodnje", objašnjava profesor Saobraćajnog fakulteta Milan Vujanić.
Jer su u 2016. godini 46 odsto automobila prodatih u Nemačkoj - dizelaši, a svako peto radno mesto zavisi od automobilske industrije. U Srbiji su dizel vozila i dalje najtraženija, čine 60 odsto prodatih automobila u 2016.
Samo jedan od razloga što je, prema rečima profesora Tehnološko-metalurškog fakulteta Petra Đukića, Srbija jedan od najvećih zagađivača u Evropi.
"Mislim da svaki stanovnik Srbije emituje preko 6,2 tone ugljen-dioksida. Možda je jedini trend rasta veći u Kini i Indiji, tako nekim velikim zemljama - zagađivačima. A to će nas koštati. Ne samo zbog onoga što je princip ulaska u Evropsku uniju, kao poglavlje 27 već je i zbog toga što imamo ogromne štete, pre svega u zdravlju javnom i drugim problemima koji nastaju zbog ogromnih troškova zagađenja", objašnjava Đukić.
I dok države u Evropi preduzimaju pomenute mere iz zdravstvenih ili ekonomskih razloga, u iščekivanju da električni automobili budu sve zastupljenije prevozno sredstvo, u Srbiji je nedavno postavljen jedan od tek nekolicine punjača za električna vozila kod Bubanj potoka.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Jeste. Dizel skandal ubrzava ono što se već dugo planira a kači i benzince.
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Istina. Dobro nama, dobro njima Mada mislio sam da je granica Euro5, ovako kao Euro 6 jos bolje.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
- grujicd
- Postovi: 8367
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Video sam kod Bubanj potoka putokaz za elektropunjač koji se pominje u tekstu.
- Pulp Fiction
- Postovi: 1629
- Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
- Garaža: Astra G 1.7 dti
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Jedino u tekstu ne piše koji regionalni sud i kada će to da bude...Šta znači parking? Zabrana u nekim gradovima u nekim delovima grada, u nekim saveznim državama, šta? Tekst, eto samo tako da se piše...
Reko bi čovek kad ovo pročita bum evo ga nema više starih dizelaša. Da nisam bio u Nemačkoj i da nemam rodbinu pomislio bih da tamo svi voze najnovija kola i menjaju ih posle 2 godine...
Reko bi čovek kad ovo pročita bum evo ga nema više starih dizelaša. Da nisam bio u Nemačkoj i da nemam rodbinu pomislio bih da tamo svi voze najnovija kola i menjaju ih posle 2 godine...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
https://autopress.hr/aktualno/kinezi-ze ... um=twitter
Kinezi žele kupiti Fiat/Chrysler
Fiat Chrysler Automobiles (FAC) dobio je nekoliko ponuda da dođe u kineske ruke, no zasad su sve odbijene. Međutim, šef Sergio Marchionne nije rekao konačno ‘ne’, samo nije zadovoljan financijskim kolačem, tako da je vrlo izvjesno da će FAC vjerojatno dobiti kineskog vlasnika
Marchionne je imao planove o udruživanju, no budući da nije mogao pronaći partnere u Europi i Americi, okrenuo se Kinezima. Među zainteresiranim tvrtkama koje žele kupiti FAC su Guangzhou, Geely, Dongfeng i Great Wall.
Kinezi se očajnički žele probiti na američko tržište, a kupnja FCA-ja idealna je ulaznica jer Fiat Chrysler Automobiles u Americi ima 2600 prodajnih salona. Brendovi koji će ući pod kinesku kapu bit će Fiat, Chrysler, Dodge, Jeep i Ram, no Alfa Romeo i Maserati trebali bi biti izuzeti iz te priče.
Kinezi žele kupiti Fiat/Chrysler
Fiat Chrysler Automobiles (FAC) dobio je nekoliko ponuda da dođe u kineske ruke, no zasad su sve odbijene. Međutim, šef Sergio Marchionne nije rekao konačno ‘ne’, samo nije zadovoljan financijskim kolačem, tako da je vrlo izvjesno da će FAC vjerojatno dobiti kineskog vlasnika
Marchionne je imao planove o udruživanju, no budući da nije mogao pronaći partnere u Europi i Americi, okrenuo se Kinezima. Među zainteresiranim tvrtkama koje žele kupiti FAC su Guangzhou, Geely, Dongfeng i Great Wall.
Kinezi se očajnički žele probiti na američko tržište, a kupnja FCA-ja idealna je ulaznica jer Fiat Chrysler Automobiles u Americi ima 2600 prodajnih salona. Brendovi koji će ući pod kinesku kapu bit će Fiat, Chrysler, Dodge, Jeep i Ram, no Alfa Romeo i Maserati trebali bi biti izuzeti iz te priče.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Jako lepo.
Samo još volan da redizajniraju, jer je ovaj
Samo još volan da redizajniraju, jer je ovaj