Vesti iz auto-industrije

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19266
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Heinz » 31 Jul 2017, 11:45

http://www.reuters.com/article/us-audi- ... SKBN1AF0UB
Audi targets 10 billion euros in cost cuts to fund electric-car push: sources

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19266
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Heinz » 04 Avg 2017, 13:34

https://www.wsj.com/articles/toyota-maz ... 1501837532
The two Japanese car makers will buy $455 million stakes, build $1.6 billion U.S. factory

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45823
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza » 04 Avg 2017, 15:00

Mazda CX-8

Slika

Slika

Slika

Slika


2017 VW Jetta.

Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12317
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od shandu90 » 04 Avg 2017, 15:25

Koja je razlika izmedju CX8 i CX9?

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Korisnikov avatar
maxer
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od maxer » 09 Avg 2017, 14:42

Ko se odrekne starog dizelaša dobija između 3.000 i 10.000€

Audi je za kupce u Nemačkoj pripremio paket stimulativnih mera kako bi svoj stari dizelaš zamenili za neki od novih modela ove marke.
Izvor: sreda, 9.08.2017. | 12:19

Tako će vlasnici vozila sa starim dizel motorima, Euro 1 do Euro 4, koji se odluče za kupovinu Audija sa Euro 6 agregatom (po principu “staro za novo”) dobiti bonus između 3.000 i 10.000 evra, u zavisnosti od toga koji novi model žele da kupe.

Ova akcija, koju u potpunosti finansira Audi, za sada je dostupna samo kupcima u Nemačkoj i uklapa se u druge mere koje vlada te zemlje preduzima kako bi smanjila broj “prljavih” dizelaša na putevima. Osim za nove Audije, akcija važi i za neke korišćene automobile tog proizvođača, koji takođe zadovoljavaju Euro 6 norme.

Kupci koji se odluče za neki od ekološki prihvatljivijih modela, sa plug-in hibridnim ili pogonom na komprimovani prirodni gas (CNG), dobiće bolju ponudi. Na primer, za najavljeni Audi A4 Avant g-tron i A5 Sportback g-tron bonus iznosi 9.500 evra.

Najnovija mera dolazi nakon sporazuma koji su sa nemačkom vladom postigli Audi, Volkswagen, BMW, Daimler i Opel, a kojim je predviđena brža zamena starih modela automobila novim, ekološki prihvatljivim.

http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... id=1291438

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Floyd » 09 Avg 2017, 15:10

Za Golf 2 dizel dobiješ 10 hiljada. Mislim da je to korektna ponuda :)

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Korisnikov avatar
McGruja
Site Admin
Postovi: 13409
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:48
Garaža: Suzuki Vitara 1.6 16v AT

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od McGruja » 09 Avg 2017, 15:14

Zavisi od stanja

Korisnikov avatar
maxer
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od maxer » 14 Avg 2017, 17:39

Ako je istina:
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1293054

U Nemačkoj, nova odluka jednog od regionalnih sudova glasi: za sve automobile bez standarda motora EURO 6 - sledi parking. Jedini cilj Nemačke je da u gradovima smanji emisiju štetnih gasova i zaštiti životnu sredinu.

Osim ekološkog aspekta, to je kazna i za proizvođače koji su lažirali testove o emisijama ugljen-dioksida, ali i stimulacija da građani kupe nova vozila, objašnjava Matija Dagović, sa sajta Polovni automobili.

"Naravno da će ta vozila sa nemačkog tržišta da nestanu i da dođu do nas, do Crne Gore, Bugarske, Rumunije... Neki će posmatrati to kao 'još krševa sa Zapada' koji dolaze do nas, dok sa druge strane objektivno gledano, ta vozila mogu biti i EURO 5 norma iz 2010. jako dobro održavana, vožena po autoputevima", smatra Dagović.

A sručnjaci tvrde: odluka Nemačke najviše će se odraziti na tržišta Balkana, Azije i Afrike i dodaju da bi u naredne tri godine oko 300.000 starih dizelaša moglo da završi u Srbiji. To bi značilo i da Srbija uvozi tehnologiju od koje naprednije evropske zemlje odustaju.

"Vozićemo vozila koja u ovom trenutku u Nemačkoj ne ispunjavaju visoke materijalne standarde i visoke zdravstvene standarde, ali će zato u Srbiji ona biti bolja vozila nego ona koja trenutno imamo. Sve je to ekonomska kategorija, donošenje ovakvog zakona nije motivisano samo zdravstvenim problemima, jer su ta vozila postojala i pre deset godina, pa su ta vozila vožena. Motivisano je i novim ciklusom proizvodnje", objašnjava profesor Saobraćajnog fakulteta Milan Vujanić.

Jer su u 2016. godini 46 odsto automobila prodatih u Nemačkoj - dizelaši, a svako peto radno mesto zavisi od automobilske industrije. U Srbiji su dizel vozila i dalje najtraženija, čine 60 odsto prodatih automobila u 2016.

Samo jedan od razloga što je, prema rečima profesora Tehnološko-metalurškog fakulteta Petra Đukića, Srbija jedan od najvećih zagađivača u Evropi.

"Mislim da svaki stanovnik Srbije emituje preko 6,2 tone ugljen-dioksida. Možda je jedini trend rasta veći u Kini i Indiji, tako nekim velikim zemljama - zagađivačima. A to će nas koštati. Ne samo zbog onoga što je princip ulaska u Evropsku uniju, kao poglavlje 27 već je i zbog toga što imamo ogromne štete, pre svega u zdravlju javnom i drugim problemima koji nastaju zbog ogromnih troškova zagađenja", objašnjava Đukić.

I dok države u Evropi preduzimaju pomenute mere iz zdravstvenih ili ekonomskih razloga, u iščekivanju da električni automobili budu sve zastupljenije prevozno sredstvo, u Srbiji je nedavno postavljen jedan od tek nekolicine punjača za električna vozila kod Bubanj potoka.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Floyd » 14 Avg 2017, 17:52

Jeste. Dizel skandal ubrzava ono što se već dugo planira a kači i benzince.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od HKS » 14 Avg 2017, 18:41

Istina. Dobro nama, dobro njima :) Mada mislio sam da je granica Euro5, ovako kao Euro 6 jos bolje.

Послато са m2 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8367
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od grujicd » 14 Avg 2017, 18:49

Video sam kod Bubanj potoka putokaz za elektropunjač koji se pominje u tekstu.

Korisnikov avatar
Pulp Fiction
Postovi: 1629
Pridružio se: 19 Jul 2015, 21:52
Garaža: Astra G 1.7 dti

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Pulp Fiction » 14 Avg 2017, 19:14

Jedino u tekstu ne piše koji regionalni sud i kada će to da bude...Šta znači parking? Zabrana u nekim gradovima u nekim delovima grada, u nekim saveznim državama, šta? Tekst, eto samo tako da se piše...
Reko bi čovek kad ovo pročita bum evo ga nema više starih dizelaša. Da nisam bio u Nemačkoj i da nemam rodbinu pomislio bih da tamo svi voze najnovija kola i menjaju ih posle 2 godine...

Korisnikov avatar
Heinz
Postovi: 19266
Pridružio se: 12 Mar 2012, 19:27
Garaža: Civic FK2 1.8
Lokacija: Voždovac

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Heinz » 15 Avg 2017, 13:26

https://autopress.hr/aktualno/kinezi-ze ... um=twitter
Kinezi žele kupiti Fiat/Chrysler

Fiat Chrysler Automobiles (FAC) dobio je nekoliko ponuda da dođe u kineske ruke, no zasad su sve odbijene. Međutim, šef Sergio Marchionne nije rekao konačno ‘ne’, samo nije zadovoljan financijskim kolačem, tako da je vrlo izvjesno da će FAC vjerojatno dobiti kineskog vlasnika

Marchionne je imao planove o udruživanju, no budući da nije mogao pronaći partnere u Europi i Americi, okrenuo se Kinezima. Među zainteresiranim tvrtkama koje žele kupiti FAC su Guangzhou, Geely, Dongfeng i Great Wall.

Kinezi se očajnički žele probiti na američko tržište, a kupnja FCA-ja idealna je ulaznica jer Fiat Chrysler Automobiles u Americi ima 2600 prodajnih salona. Brendovi koji će ući pod kinesku kapu bit će Fiat, Chrysler, Dodge, Jeep i Ram, no Alfa Romeo i Maserati trebali bi biti izuzeti iz te priče.

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45823
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od Geza » 16 Avg 2017, 14:24

Aston Martin Vanquish Zagato Speedster & Shooting Brake

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
maxer
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije

Post od maxer » 16 Avg 2017, 19:40

Jako lepo.
Samo još volan da redizajniraju, jer je ovaj :kuku:

Odgovori