Vesti iz auto-industrije
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Floyd, odakle ti ideja da raste prodaja malih jeftinih auta?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
U Nemačkoj je tako.
Za X-eve je glupo i da pišem.
Jeste kod serije 1, 2 i 3. Evo ovde na oglasima imaš ukupno 439 petica 2017. 300 su dizeli. 6GT 11 prema 2 u korist dizela.Delija je napisao:Pogledaj ponudu novih BMW benzinaca na mobile.de - nikad ih nije bilo ni blizu toliko.
Za X-eve je glupo i da pišem.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Gledam 5-icu 2017, novi i do 5000 km predjenih. 25% su benzinci.
Ranije je bilo daleko manje. Pogledaj ponudu od 2009. do 2016. - samo 7% su benzinci.
Ranije je bilo daleko manje. Pogledaj ponudu od 2009. do 2016. - samo 7% su benzinci.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
To ništa ne čudi a obzirom da tek od pre par godina benzinci mogu da ih prate performansama a i ne prosipaju gorivo kao nekad.
Btw, poenta je bila da nema ni govora o dramatičnom padu prodaje dizela zbog nekakvog straha od zabrane.
Btw, poenta je bila da nema ni govora o dramatičnom padu prodaje dizela zbog nekakvog straha od zabrane.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
To naprosto nije tacno.
Sto iz prve ruke, kolega sa kojima sedim koji vise ne razmatraju dizelase, sto iz analiza trzista koje sam ciao negde za oktobar.
Evo iz Autobilta:
How are the sales figures developing?
Germany was an absolute diesel country until 2016: last year almost every second newly registered vehicle was a diesel. However, the ongoing debate over emissions and driving bans has led to a dramatic decline in sales - in October 2017 were only 34.9 percent of the total of 272,855 newly registered cars diesel, nearly ten percent less than a year earlier, according to Kraftfahrt-Bundesamt (KBA). Gasoline engines, on the other hand, are in greater demand than ever, and their share of new registrations rose by a whopping 18.8% to 60.9% in October 2017. On the other hand, the number of vehicles with alternative drive systems has risen sharply: in hybrid cars, they rose by 67.8 percent (8410 cars), in e-cars by 86.8 (2180 cars), which included liquefied natural gas and passenger cars it is 24.6 or 34.8 percent.
Sto iz prve ruke, kolega sa kojima sedim koji vise ne razmatraju dizelase, sto iz analiza trzista koje sam ciao negde za oktobar.
Evo iz Autobilta:
How are the sales figures developing?
Germany was an absolute diesel country until 2016: last year almost every second newly registered vehicle was a diesel. However, the ongoing debate over emissions and driving bans has led to a dramatic decline in sales - in October 2017 were only 34.9 percent of the total of 272,855 newly registered cars diesel, nearly ten percent less than a year earlier, according to Kraftfahrt-Bundesamt (KBA). Gasoline engines, on the other hand, are in greater demand than ever, and their share of new registrations rose by a whopping 18.8% to 60.9% in October 2017. On the other hand, the number of vehicles with alternative drive systems has risen sharply: in hybrid cars, they rose by 67.8 percent (8410 cars), in e-cars by 86.8 (2180 cars), which included liquefied natural gas and passenger cars it is 24.6 or 34.8 percent.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Kao što rekoh, nema to veze sa navodnim zabranama o kojima piše samo kurir.rs nego sa činjenicom da su dizeli u malim automobilima, koji se najviše prodaju, izgubili smisao masovnom pojavom jeftinih malih turbo benizinaca.
Trenutno planiraju da brane samo stare dizele. Sledeći korak je zabrana svih sus motora...
Naravno, svako može da donosi zaključke kako mu je volja.
Trenutno planiraju da brane samo stare dizele. Sledeći korak je zabrana svih sus motora...
Naravno, svako može da donosi zaključke kako mu je volja.
Poslednja izmena od Floyd u 06 Nov 2017, 13:01, izmenjeno 1 put ukupno.
Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Gotovi su dizeli.
Koliko vidim na nekim forumima, glavni razlog odustajanja od dizela je strah od postprodaje tj da ce za par god biti veliki problem. Ironicno, postprodaja je do sada bilo ono sto je guralo kupce ka dizelima.
Ko zna, mozda sada i Goblin konacno bude mogao da kupi benzinca.
Koliko vidim na nekim forumima, glavni razlog odustajanja od dizela je strah od postprodaje tj da ce za par god biti veliki problem. Ironicno, postprodaja je do sada bilo ono sto je guralo kupce ka dizelima.
Ko zna, mozda sada i Goblin konacno bude mogao da kupi benzinca.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ljudi su glupi. Plaši ih pisanje žute štampe.
Kad lizing kuće budu davale loše procene ostatne vrednosti za dizel, onda možemo da pričamo o tome. To trenutno nije slučaj.
Da ne pričamo o tome što je benzin u Nemačkoj 18% skuplji, uz 10-50% veću potrošnju benzinaca, u zavisnosti od klase.
Evo ga jedan od debilnih naslova iz SRB medija...
Pet zemalja koje proteruju dizelaše, spremni?
A onda čitaš tekst i vidiš da se ne odnosi samo na dizele
Kad lizing kuće budu davale loše procene ostatne vrednosti za dizel, onda možemo da pričamo o tome. To trenutno nije slučaj.
Da ne pričamo o tome što je benzin u Nemačkoj 18% skuplji, uz 10-50% veću potrošnju benzinaca, u zavisnosti od klase.
Evo ga jedan od debilnih naslova iz SRB medija...
Pet zemalja koje proteruju dizelaše, spremni?
A onda čitaš tekst i vidiš da se ne odnosi samo na dizele
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Nisu ljudi glupi, vec racionalni, bar u DE. Zasto da rizikuju zbog postprodaje i slobode kretanja.
A pise se i o tome koliki ce udarac biti za lizing kuce zabrana za sve ispod neke verzije 2 EUR 6 (gde se ne racunaju EUR 6 VWa koji su varali, bar ne bez modifikacije).
Sve u svemu 18. Februara se ceka odluka federalnog suda o zabranama, jer ako uvedu samo EUR 6 bice ugrozena privreda koja koristi kombije i ostale aute, kao i lizing kuce koje nece moci da prodaju aute.
A pise se i o tome koliki ce udarac biti za lizing kuce zabrana za sve ispod neke verzije 2 EUR 6 (gde se ne racunaju EUR 6 VWa koji su varali, bar ne bez modifikacije).
Sve u svemu 18. Februara se ceka odluka federalnog suda o zabranama, jer ako uvedu samo EUR 6 bice ugrozena privreda koja koristi kombije i ostale aute, kao i lizing kuce koje nece moci da prodaju aute.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Kao što si rekao, Nemci su racionalni i sigurno neće pucati svojoj privredi u nogu. Zabrane će biti ali ne preko noći.
Ne brinem se ja za lizing kuće, jer nema te računice po kojoj će oni biti na gubitku. U krajnjoj liniji imaju siromašne EU zemlje na istoku kojima će uvaliti Vagene i ostale eur5 dizele.
Ne brinem se ja za lizing kuće, jer nema te računice po kojoj će oni biti na gubitku. U krajnjoj liniji imaju siromašne EU zemlje na istoku kojima će uvaliti Vagene i ostale eur5 dizele.
- shandu90
- Postovi: 12304
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Malo verovatno ali si nekim delom i imao uticaja, pisao je utiske posle sajma i 6gt mu je privukao paznju.Laki021 je napisao:Gotovi su dizeli.
Koliko vidim na nekim forumima, glavni razlog odustajanja od dizela je strah od postprodaje tj da ce za par god biti veliki problem. Ironicno, postprodaja je do sada bilo ono sto je guralo kupce ka dizelima.
Ko zna, mozda sada i Goblin konacno bude mogao da kupi benzinca.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Evo interesantnog clanka iz Autobilda, ali je na nemackom.
Inace ADAC ne preporucuje kupovinu dizela jer je trenutno vise pitanja nego odgovora.
http://www.autobild.de/artikel/diesel-k ... 02895.html
Inace ADAC ne preporucuje kupovinu dizela jer je trenutno vise pitanja nego odgovora.
http://www.autobild.de/artikel/diesel-k ... 02895.html
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Ko voli dizele sada se nudi Skoda Octavia za 9,386 evra sto je rabat 46%, za Golf je rabat 44% pa je ispod 10,000 a tu je i Audi A4 karavan sa 40% rabata.
Pise i da je kraj laziranju emisije gasova, pocelo je od septembra realno merenje podataka i prikazivanje stvarnih brojki potrosnje i zagadjenja.
Meni deluje da novi propisi u Nemackoj vise sluze da pokrenu zamajac prodaje novih auta a da je tu pitanje dizela uzgred dodato da se obrne ciklus nabavke.
Slicno kao sto je Nemacka vec radila nekoliko puta u kampanjama podsticanja domace auto industrije.
Pise u tekstu da je VAG ulozio 9 milijardi evra, i da vec 2018. krece da izbacuje dizel iz ponude malih auta.
Ionako je vec dugo vremena upitno ubacivanje malih dizela u male gradske aute, barem ja to nisam nikako kapirao kada je benzin/LPG superioran po ponasanju za kratke gradske voznje.
Sa druge strane sef BMWa navodi i da oni nemaju nameru da bitno menjaju sadasnju ponudu motora.
Videcemo koliko ce se ostvariti predvidjanje koje je Auto Bild postavio, ima tu svasta da se procita.
Pise i da je kraj laziranju emisije gasova, pocelo je od septembra realno merenje podataka i prikazivanje stvarnih brojki potrosnje i zagadjenja.
Meni deluje da novi propisi u Nemackoj vise sluze da pokrenu zamajac prodaje novih auta a da je tu pitanje dizela uzgred dodato da se obrne ciklus nabavke.
Slicno kao sto je Nemacka vec radila nekoliko puta u kampanjama podsticanja domace auto industrije.
Pise u tekstu da je VAG ulozio 9 milijardi evra, i da vec 2018. krece da izbacuje dizel iz ponude malih auta.
Ionako je vec dugo vremena upitno ubacivanje malih dizela u male gradske aute, barem ja to nisam nikako kapirao kada je benzin/LPG superioran po ponasanju za kratke gradske voznje.
Sa druge strane sef BMWa navodi i da oni nemaju nameru da bitno menjaju sadasnju ponudu motora.
Videcemo koliko ce se ostvariti predvidjanje koje je Auto Bild postavio, ima tu svasta da se procita.
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
Gde ima ta Octavia, duzmem jednu?
Re: Vesti iz domaće i svetske auto-industrije
U Nemackoj, nije samo Octavio. Vrte se reklame sa eko popustima, koliko ofrlje odgledam reklame iznos je tipa 6000-8500 evra popusta pri zameni staro za novo. Nije samo VAG, i ostali daju masne popuste sada.