Audi R8
Re: Audi R8
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Audi R8
Glupooooo.
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Послато са m2 уз помоћ Тапатока
Re: Audi R8
Što glupo?
U Golfa R3 a u ovog V6.
U Golfa R3 a u ovog V6.
- shandu90
- Postovi: 12323
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Audi R8
Mozda ih i bude kao polovnih kod nas.
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: Audi R8
Pa ne bi se on obrukao sa V6 biturbom iz RS4/RS5. Treba da postoji.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: Audi R8
Valja al za Audi R6.
Re: Audi R8
Ne treba da postoji, zasto bi postojao umesto nekog V8, postoji li ikakva prednost u toj klasi?
Ne moraju sabani od svega da prave konfekciju.
Ne moraju sabani od svega da prave konfekciju.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi R8
Pa moze da bude malo laksi, bolje izbalansiran, zasto ne?
Ja ga ne bih shvatao kao konfekciju sa nekim motorom iz RS serije, mada ima nas raznih.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Ja ga ne bih shvatao kao konfekciju sa nekim motorom iz RS serije, mada ima nas raznih.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: Audi R8
I to je govno, bas zato sto je u RS stavljeno 6 cilindara, a pogotovo je sranje ako stave u R8.
Nego sta je, nego spustanje svog modela klasu ispod?
Nego sta je, nego spustanje svog modela klasu ispod?
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi R8
Kakve veze ima broj cilindara sa klasom? Lakši, elastičniji, jači od v8 atmo. Svakako je atmo postao stvar prošlosti.
Zvuk će malo da istrpi, ali kako drugima, tako i njima. Neka se igraju sa mapom i izduvom, multiair je izvukao sasvim dobar zvuk iz turbaka, čak i malih. To znači da je ipak moguće.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Zvuk će malo da istrpi, ali kako drugima, tako i njima. Neka se igraju sa mapom i izduvom, multiair je izvukao sasvim dobar zvuk iz turbaka, čak i malih. To znači da je ipak moguće.
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: Audi R8
Ko je spominjao V8 atmo, koji vise maltene i ne postoji?
Naravno da je moguce izvuci dobar zvuk iz turbo motora, to su pokazali i Evo/STI, pa onda Mercedes i na kraju Alfa sa QV, ali nije stvar u tome.
Da Markoni nije provozao neke dobre verzije V8 i V6 motora, pa da ne zna koja je razlika, poput tebe koji sve gledas kroz brojke, pa i da razumem, ali znam da on zna koja je razlika izmedju V8 i V/R6.
R6 tu malo popravlja stvar, ali ne moze se porediti sa V8.
Naravno da je moguce izvuci dobar zvuk iz turbo motora, to su pokazali i Evo/STI, pa onda Mercedes i na kraju Alfa sa QV, ali nije stvar u tome.
Da Markoni nije provozao neke dobre verzije V8 i V6 motora, pa da ne zna koja je razlika, poput tebe koji sve gledas kroz brojke, pa i da razumem, ali znam da on zna koja je razlika izmedju V8 i V/R6.
R6 tu malo popravlja stvar, ali ne moze se porediti sa V8.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi R8
I dalje ne vidim ništa sporno, biće tri turbaka u ponudi, R5, V6 i V8. Poslednja dva menjaju trenutne V8 i V10, a izgleda da dobijamo i segment ispod.
Naravno da gledam kroz brojke, ako su dobre, nema tu problema. R8 nije Ferrari, ima kraću zaostavštinu i od Poršea, koji uspešno prelazi na turbo, prosto nema neki breme koje vuče za sobom, postoji tek desetak godina. I treba da bude aktuelno tehnološko remek delo. Lično bih pre vozio turbaka u tom autu, lakšeg, sa više KS, nego težeg atmosferca. U nekom drugom autu bih možda ceo paket gledao drugačije, ali u R8 ne. Nekako R8 vidim i kao hibrid, bez ikakvih problema. Quattro, automatik, turbo, ekran umesto cajgera, ambijentalno osvetljenje i drugi gedžeti, sve mi to ide uz taj auto.
Naravno da gledam kroz brojke, ako su dobre, nema tu problema. R8 nije Ferrari, ima kraću zaostavštinu i od Poršea, koji uspešno prelazi na turbo, prosto nema neki breme koje vuče za sobom, postoji tek desetak godina. I treba da bude aktuelno tehnološko remek delo. Lično bih pre vozio turbaka u tom autu, lakšeg, sa više KS, nego težeg atmosferca. U nekom drugom autu bih možda ceo paket gledao drugačije, ali u R8 ne. Nekako R8 vidim i kao hibrid, bez ikakvih problema. Quattro, automatik, turbo, ekran umesto cajgera, ambijentalno osvetljenje i drugi gedžeti, sve mi to ide uz taj auto.
Re: Audi R8
https://www.youtube.com/watch?v=slCGLfnWN_k
https://www.youtube.com/watch?v=ohxxZEMWrqU
https://www.youtube.com/watch?v=yJAg7Dcp-B4
plus što je snižavanje modela
https://www.youtube.com/watch?v=ohxxZEMWrqU
https://www.youtube.com/watch?v=yJAg7Dcp-B4
plus što je snižavanje modela
Re: Audi R8
Cekajte bre. Pa niko ne kaze da se V10 i V10 Plus izbacuju iz ponude. Da su sad rekli izbacujemo V10 ubacujemo V6 biturbo stvarno bi mi teze palo. V10 je ozbiljna zver u svakom smislu. Ali zasto ne popuniti rupu sa tim sestakom. Bojim se da bi V8 turbo/biturbo bio performansama blizu V10kama, dodatno bi imao i mogucnost da ih tuningom i nadmasi u performansama. Zato mislim da je V6 biturbo safe varijanta da se popuni rupa, a opet lepo razgranici od V10, kako performansama, tako i cenom.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: Audi R8
Upravo je u tome razlika nasih misljenja, moje je da ne mora da postoji "narodski" R8, ne mora se bas sve raditi radi profita, moze nesto i srcano da ostane.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.