Audi R8
Re: Audi R8
Heroj, polako, nije mislio covek nista lose, nemoj da ga bijes
Steta je sto Merc nema taj GT enterijer u nekom vecem autu, npr da su ga stavili u S Coupe pa to bi bilo neverovatno. Ovako GT je mali autic ogranicene primene a S Coupe ima onako neki enterijer koji se bas ne uklapa sa tim autom i izaziva odredjene polemike (ne smem da pominjem dva ekrana ).
Steta je sto Merc nema taj GT enterijer u nekom vecem autu, npr da su ga stavili u S Coupe pa to bi bilo neverovatno. Ovako GT je mali autic ogranicene primene a S Coupe ima onako neki enterijer koji se bas ne uklapa sa tim autom i izaziva odredjene polemike (ne smem da pominjem dva ekrana ).
Re: Audi R8
Uvukao si u pricu GT potpuno nepotrebno. Rekao sam da su mi tableti odvratni, u blio kojoj klasi, dok mi je virtual cocpit, koliko toliko dobar u bilo kojoj klasi, standardni analogni cajgeri su mi najabolji. PozXepoj87 je napisao:Cek, cek, ovaj je mid engined i zbog toga ima drugaciju ergonomiju, te je zbog toga supercar?
Ne znam da li kapiras da jedino ti u ovoj temi poredis R8 i S/E klasu i da vec peti put spominjes dva ekrana?
Pored toga, nista jadno tu nije, niti moze biti, moze ti biti ruzno.
Kao sto meni enterijer R8-ice nije ruzan, samo deluje previse jeftino za tu klasu i cenu.
Meni je fascinantno da je Lakijevo i moje misljenje toliko vazno, da se vec 5 strana o istom razglaba.
Scuderia, u pravu si, to je neki Piano Black paket, odvojen od intarzije u konfiguratoru, pa mi je promakao.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Audi R8
Kada bi se lagali, onda si u pravu, a ako pricamo realno, onda si ti prvi spomenuo Mercedes dva puta i to ni manje, ni vise, nego S klasu, ali si fanboy, pa ti smeta kada se uradi obrnuto.
A onda ja R8 uporedim sa istom klasom automobila suparnickog brenda, GT-S-om i ti mene opominjes kako ubacujem Mercedes u pricu...pa mislim da nema dalje.
Dodatno, proradio ti je fanbojizam do te mere, da si isfantazirao da sam ja GT ubacio u pricu na kontu tvog spominjanja tableta, sto nema veze sa zivotom, nego si dva puta iskuliran totalno, te se prica nastavila o totalno drugoj stvari izmedju Lakija, Milosa, mene i Scuderie, a tablete i virtual kokpit si samo ti spomenuo i to jedno 10 puta i na kraju opet o tome drvis, a niko o tome pricao nije.
Cak repliciras na moje postove i satro ismevas mene sa pricom o tabletima i virtual kokpitom, a moji postovi veze sa tim stvarima nemaju, niti ih ja ili bilo ko drugi spominje.
Jos smesnije je to sto ubacujes GT, superautomobil i kako je razlika izmedju istih ergonomija, jer je jedan front mid engine, a drugi front engine...
Posle prvog posta gde si rekao da ti se svidja digitalna tabla kod Audija, ostali postovi veze sa temom i zivotom nemaju.
Vec sam lepo par puta napisao sta mi deluje jeftino u R8, kao i Laki, te okacio auto koji je 30% jeftiniji, ali deluje skuplje iznutra, a GT mi ima najbolji enterijer u toj klasi. Posle sam okacio i TT, koji u nekim delovima enterijera moze da posrami R8. Da sam mislio da je Jaguarov enterijer sa najmanje jeftinih detalja, okacio bih njega, prosto.
A onda ja R8 uporedim sa istom klasom automobila suparnickog brenda, GT-S-om i ti mene opominjes kako ubacujem Mercedes u pricu...pa mislim da nema dalje.
Dodatno, proradio ti je fanbojizam do te mere, da si isfantazirao da sam ja GT ubacio u pricu na kontu tvog spominjanja tableta, sto nema veze sa zivotom, nego si dva puta iskuliran totalno, te se prica nastavila o totalno drugoj stvari izmedju Lakija, Milosa, mene i Scuderie, a tablete i virtual kokpit si samo ti spomenuo i to jedno 10 puta i na kraju opet o tome drvis, a niko o tome pricao nije.
Cak repliciras na moje postove i satro ismevas mene sa pricom o tabletima i virtual kokpitom, a moji postovi veze sa tim stvarima nemaju, niti ih ja ili bilo ko drugi spominje.
Jos smesnije je to sto ubacujes GT, superautomobil i kako je razlika izmedju istih ergonomija, jer je jedan front mid engine, a drugi front engine...
Posle prvog posta gde si rekao da ti se svidja digitalna tabla kod Audija, ostali postovi veze sa temom i zivotom nemaju.
Vec sam lepo par puta napisao sta mi deluje jeftino u R8, kao i Laki, te okacio auto koji je 30% jeftiniji, ali deluje skuplje iznutra, a GT mi ima najbolji enterijer u toj klasi. Posle sam okacio i TT, koji u nekim delovima enterijera moze da posrami R8. Da sam mislio da je Jaguarov enterijer sa najmanje jeftinih detalja, okacio bih njega, prosto.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi R8
Proradio fanboizam, rece Heroj.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Audi R8
Da znam, toliko je smesno kada ispadnes smesan u vise navrata, da se na kraju i sam smejes
A jos je bolje kada repliciras na jednu jedinu rec iz celog posta, sto govori o tacnosti istog.
A jos je bolje kada repliciras na jednu jedinu rec iz celog posta, sto govori o tacnosti istog.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi R8
Evo sta ti imam reci,
Bas se primetno uzbudis kada pises te postove.
uopste nisam spominjao druge automobile, vec sam spominjao resenja cajgera, koja su mi dobra, koja losa i tu sam naveo primer iz S klase, gde smatram da je izuzetno lose reseno.Dusan je napisao:Uvukao si u pricu GT potpuno nepotrebno. Rekao sam da su mi tableti odvratni, u blio kojoj klasi, dok mi je virtual cocpit, koliko toliko dobar u bilo kojoj klasi, standardni analogni cajgeri su mi najabolji. Poz
Bas se primetno uzbudis kada pises te postove.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Audi R8
Ne, to sto ti neko detaljnije odgovara, ne znaci da se uzbudio.
Problem je sto ti spominjanjem dva tableta vec peti put barem odgovaras na postove koji nemaju veze sa dva tableta, niti ih je iko sem tebe spomenuo.
Ja se salio da ti je glup ukus i zapoceli totalno drugu pricu o jeftinom izgledu enterijera.
Ti opet spominjes
Onda jos i spominjes Ferrari 458 i pitas me da li mi je i u njemu sranje plastika...ali se i dalje cudis kako ja spominjem GT.
A ja GT spomenuo Scuderi-ji, da vidi kako enterijer r8-ice izgleda jeftino u odnosu na neki drugi auto iz te klase, pa cak i u dosta jeftinijem automobilu.
I ja ti jos i napisem:
Da bi ti meni odgovorio sa:
A na kraju, koliki si fanboj, mozes videti po tome sto Mercedesovu digitalnu instrument tablu zoves tablet, a za Audi te ne mrzi svaki put da pises vurtuelni kokpit.
Problem je sto ti spominjanjem dva tableta vec peti put barem odgovaras na postove koji nemaju veze sa dva tableta, niti ih je iko sem tebe spomenuo.
Ja se salio da ti je glup ukus i zapoceli totalno drugu pricu o jeftinom izgledu enterijera.
Ti opet spominjes
Ja te opet iskuliram i nastavim pricu o plastici, ali ti onda opet:Da se ne lazemo, dva tableta nakacena onako su uzas, pogotovu u S klasi.
Sto govori da hoces da kao i ti poredimo enterijer R8-ice sa S klasom, a mene ismevas sto ubacujem GT u pricu, jer je "potpuno druga koncepcija automobila", sto takodje nema veze sa zivotom.Amg GT i R8 su potpuno druga koncepcija automobila. GT je kao sto i samo ime kaze GT auto, dok je R8 supercar. Enterijer u GTu je i meni odlican, zato ne vidim zasto postavljas slike tog enterijera. Ono sto sam rekao da je ocaj su ona dva tableta nalepljena jedan do drugog. Ti ne adresiras to, nego odmah u kontra napad.
Onda jos i spominjes Ferrari 458 i pitas me da li mi je i u njemu sranje plastika...ali se i dalje cudis kako ja spominjem GT.
A ja GT spomenuo Scuderi-ji, da vidi kako enterijer r8-ice izgleda jeftino u odnosu na neki drugi auto iz te klase, pa cak i u dosta jeftinijem automobilu.
I ja ti jos i napisem:
Niti igde spomenem dva ekrana ili virtual kokpit, niti icime asociram na iste.Dusane, tebi sam samo iz zezanja rekao da ti je glup ukus, sve ostalo nije tebi upuceno, niti replika na tvoje postove.
Da bi ti meni odgovorio sa:
I ja onda opet odgovaram sa:@Heroj U R8 mi je virtual cockpit kul resenje i ako i dalje preferiram standardne cajgere, dok su mi dva tableta jedan pored drugog kod drugih mercedesa nesto najjadnije sto sam video.
Da bi ti meni opet odgovorio sa:Cek, cek, ovaj je mid engined i zbog toga ima drugaciju ergonomiju, te je zbog toga supercar?
Ne znam da li kapiras da jedino ti u ovoj temi poredis R8 i S/E klasu i da vec peti put spominjes dva ekrana?
Pored toga, nista jadno tu nije, niti moze biti, moze ti biti ruzno.
Kao sto meni enterijer R8-ice nije ruzan, samo deluje previse jeftino za tu klasu i cenu.
Da bi na kraju opet ti u nekom svom paralelnom univerzumu sa nekim paralelnim Xepoj-em(verovatno debeo i ruzan, ne zgodan i lep kao ja) diskutovao o "tabletima" i "vurtuelnom cockpitu":Uvukao si u pricu GT potpuno nepotrebno. Rekao sam da su mi tableti odvratni, u blio kojoj klasi, dok mi je virtual cocpit, koliko toliko dobar u bilo kojoj klasi, standardni analogni cajgeri su mi najabolji. Poz
Evo sta ti imam reci,
Dusan wrote:
Uvukao si u pricu GT potpuno nepotrebno. Rekao sam da su mi tableti odvratni, u blio kojoj klasi, dok mi je virtual cocpit, koliko toliko dobar u bilo kojoj klasi, standardni analogni cajgeri su mi najabolji. Poz
uopste nisam spominjao druge automobile, vec sam spominjao resenja cajgera, koja su mi dobra, koja losa i tu sam naveo primer iz S klase, gde smatram da je izuzetno lose reseno.
Bas se primetno uzbudis kada pises te postove.
A na kraju, koliki si fanboj, mozes videti po tome sto Mercedesovu digitalnu instrument tablu zoves tablet, a za Audi te ne mrzi svaki put da pises vurtuelni kokpit.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi R8
Mozes slobodno procitati moj predhodni post kao odgovor.
Nemam ti nista vise reci osim, da sam pogresno protumacio kada si krenu da postavljas GT enterijer, jer u njemu nema glupih tableta. Jos jednom ti ukazujem da nisam poredio automobile, vec kako je kontrolna tabla resena. u Amg GT mi se svidja, u S i E klasi je sranje. Virtual cockpit mi se isto svidja jer je lepo uklopljen, nije samo zakacen monitor-tablet.
Nemam ti nista vise reci osim, da sam pogresno protumacio kada si krenu da postavljas GT enterijer, jer u njemu nema glupih tableta. Jos jednom ti ukazujem da nisam poredio automobile, vec kako je kontrolna tabla resena. u Amg GT mi se svidja, u S i E klasi je sranje. Virtual cockpit mi se isto svidja jer je lepo uklopljen, nije samo zakacen monitor-tablet.
There's nothing worse than making your hand and losing it all, because you were drawing dead to start with.
Re: Audi R8
Kad smo kod digitale i meni je kod audija, pa cak i u passatu to mnogo bolje nego kod ostalih.
Re: Audi R8
Dobro je dok postoji opcija da se digitalna tabla ne uzme.
Re: Audi R8
Pa i ja sam do sada jedno 10-ak puta rekao da mi se svidela tabla u TT-u, a da mi se ekrani u S/E klasi ne svidjaju preterano.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi R8
To svakako.Dobro je dok postoji opcija da se digitalna tabla ne uzme.
Re: Audi R8
Milos i ja sedeli u novoj E klasi i svidela nam se osnovna opcija sa analognim cajgerima.
Posle toga sam seo i u S klasu i isto su uzivo ona dva ekrana skroz dobra.
Kod Audija mi se svidja to sto ne izgleda kao ekran.
Posle toga sam seo i u S klasu i isto su uzivo ona dva ekrana skroz dobra.
Kod Audija mi se svidja to sto ne izgleda kao ekran.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Audi R8
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...