Pa gama modela im je ista.
Pre 10godina su imali neuspjeli pokušaj da pariraju Porsche 911ici ,tad su izbacili onaj baby Aston sa 385ks koji em se loše prodavao, em je bio kvarljiv.
Imali su dugo godina samo 1 pošten model, DB9. Rapid im je takodjer slabo prošao. Ne računam one raritetne modele poput V12 vantage.
Ovo što je Mercedes uzeo deo akcija, ja na to gledam više kao da se uprava AM hvata za slamku spasa.
Čisto sumnjam da Mercedes tu ima neke velike planove za razvoj AM.
Da ne bude da mračim, ja bih voleo da AM ima bar 5 modela u 5 klasa...ali teško da će od toga nešto biti.
Zapratio sam AM još ko klinac, kad se ona mala bosanka udala za jednog od deoničara AM.
Aston Martin DB11
Re: Aston Martin DB11
Meni je DBS baziran na DB9(znaci ne ovaj najnoviji nego onaj prosli) definitivno u top 5 najlepsih autimobila u istoriji. Od moci,elegancije pa do zvuka-sve je sjajno uklopljeno. Jedino mi njohovi enterijeri nikada nisu nesto posebno legli.
Pre neko vece neki aston projurio preko gazele,cujees ga sa 500m kad da gas.
Pre neko vece neki aston projurio preko gazele,cujees ga sa 500m kad da gas.
Re: Aston Martin DB11
Tesla je bila zaista propala, dok Mercedes nije uleteo, pa uspese da naprave cudo
AM je ime nad imenima i mislim da ce nastaviti dobrim putem.
Ne znam zasto mislis da su do sada bili neuspesni.
Kazes da godinama izbacuju iste modele, a onda navedes par modela koji su uvedeni od prosle generacije
Vantage(taj baby o kome pricas) opet izlazi sledece godine.
Nije AM nikada pokusao da parira Porseu, niti su u istom fazonu.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
AM je ime nad imenima i mislim da ce nastaviti dobrim putem.
Ne znam zasto mislis da su do sada bili neuspesni.
Kazes da godinama izbacuju iste modele, a onda navedes par modela koji su uvedeni od prosle generacije
Vantage(taj baby o kome pricas) opet izlazi sledece godine.
Nije AM nikada pokusao da parira Porseu, niti su u istom fazonu.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Poslednja izmena od Xepoj87 u 24 Avg 2018, 12:14, izmenjeno 2 puta ukupno.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Aston Martin DB11
Mislim da nisi dobro ispratio njihov rast i razvoj...
Gama modela im je ista ceo život - manje ili više sportski GT sa motorom napred i 2+2 sedištima. Pored toga pravili su manje izlete u druge segmente, uglavnom neuspešne u prodajnom smislu, ali i ti modeli su ostali upamćeni. I GT segmentu su jedni od onih koji su postavili standarde kako se to dobro radi i kod mnogih automobila ćeš naći poneki detalj ili motiv koji je imao Aston Martin. DB7 je uz Ferrari 456 oživeo tu klasu automobila koja je počela da odumire 90ih. V8 Vantage se lepo prodavao i uspeli su da se ogrebu o ponekog potencijalnog kupca 911. Uopšte, proširili su bazu kupaca.
U tehnološkom smislu su počeli da zaostaju poslednjih godina, jer su tu strahovito uvećana ulaganja i brzo se menjaju modeli što im je bilo teško da se isprati bez zaleđine. Sad su dobili zaleđinu sa Mercedesom i tehnološku bazu, modeli su na novim platformama. Nisam ultra srećan sa dizajnom DB11 (iako mu ništa ne fali) nego su me razmazili s ranijim modelima, ali kabriolet su uradili šmekerski, onako kako oni to znaju. Novi sportski modeli obećavaju. Mislim da ni ne treba mnogo da se rasipaju, nego treba da rade ono u čemu su najbolji i da ne kvare imidž šmekerske firme.
Gama modela im je ista ceo život - manje ili više sportski GT sa motorom napred i 2+2 sedištima. Pored toga pravili su manje izlete u druge segmente, uglavnom neuspešne u prodajnom smislu, ali i ti modeli su ostali upamćeni. I GT segmentu su jedni od onih koji su postavili standarde kako se to dobro radi i kod mnogih automobila ćeš naći poneki detalj ili motiv koji je imao Aston Martin. DB7 je uz Ferrari 456 oživeo tu klasu automobila koja je počela da odumire 90ih. V8 Vantage se lepo prodavao i uspeli su da se ogrebu o ponekog potencijalnog kupca 911. Uopšte, proširili su bazu kupaca.
U tehnološkom smislu su počeli da zaostaju poslednjih godina, jer su tu strahovito uvećana ulaganja i brzo se menjaju modeli što im je bilo teško da se isprati bez zaleđine. Sad su dobili zaleđinu sa Mercedesom i tehnološku bazu, modeli su na novim platformama. Nisam ultra srećan sa dizajnom DB11 (iako mu ništa ne fali) nego su me razmazili s ranijim modelima, ali kabriolet su uradili šmekerski, onako kako oni to znaju. Novi sportski modeli obećavaju. Mislim da ni ne treba mnogo da se rasipaju, nego treba da rade ono u čemu su najbolji i da ne kvare imidž šmekerske firme.
Re: Aston Martin DB11
Meni je ovo dizajnerski do j... Kad bi Porsche imao takav dizajn exterijera npr gde bi mu kraj bio...
Db9 je isto savrsenog exterijwra kao i ovaj DB11
Db9 je isto savrsenog exterijwra kao i ovaj DB11
Re: Aston Martin DB11
911 se i kupuje zbog dizajna koji traje 50 godina.
Naravno da je aston atraktivniji,ali porse ima neku svoju pricu.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: Aston Martin DB11
Jako lepe automobile pravi Aston Martin, uvek sam ih poštovao i gotivio. Još kada se setim kakve v12 motore imaju u nekim modelima, naježim se. Meni je čak i Rapide predobro izgledao, a o DBS-u i sl. da ne pričam.
Ovaj novi mi je zanimljiv, doduše, mnogo više mi se sviđa Cabrio veezija DB11.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Ovaj novi mi je zanimljiv, doduše, mnogo više mi se sviđa Cabrio veezija DB11.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7070
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Aston Martin DB11
Ja sam kao klinac mnogo vise otkidao na Astona nego danas. Setim se uvek onih Auto-kataloga sa pocetka 90-ih, a kako je bio po abecednom redu, nije trebalo puno stranica okrenuti i poceti sa balavljenjem.