2015 Volvo S90/V90

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Korisnikov avatar
starac vujadin
Postovi: 11396
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo S90/V90

Post od starac vujadin » 25 Jan 2017, 17:16

DasAuto je napisao:
Scuderia je napisao:U kom smislu vuce i osecaja? Ne kontam ako je po svemu inferiorniji, kako osecaj moze biti bolji? Ne mislim da aktuelne konkurente, nego recimo taj 224hp A6 TDI i ovaj novi S90?

I da uzmemo u obzir da su zeperfs podaci tacni i da izuzmemo osecaj izolovanosti zbog kvaliteta materijala sto moze da ubije utisak.
Jednostavno ima drugaciji feeling. Neznam kako bih to objasnio.
Vozio sam recimo A8 3.7 V8 D2 koji je sporiji od mog auta kad gledas cifre i podatke, ali je taj osjecaj sa V8 je nesto hiljadu puta lijepse od 4cyl(Sa bilo kojom snagom)

Isto sam stekao taj dojam kad sam vozio od rodjaka 530iA E60 2004 Godiste, moj sa cipom je cak i malo brzi od njegovog, ali sestak je tu.
Taj drugačji feeling je proizvod pre svega manjih vibracija i lakše isporuke snage koju daju motori s više cilindara. Ako uzmemo motor iste zapremine onaj koji ima više cilindara ima lakše klipove i sve ostale delove koji prave manje vibracija u radu, kraći je rad ventila, manji pritisak na radilicu. Zatim, četvrotaktini motor s jednim cilindrom da bi odradio čitav ciklus mora da se "okrene" dva puta...kako raste broj cilindara, taj radni ciklus zahteva "manje rada" i motor radi ravnomernije. Ono što je ranije bilo posledica je i bolji obrtni moment, ali to je sada kompenzovano s turbom u velikoj meri, ali ostaje da iz motora s više cilindara može da se izvuče više snage i više obrtnog momenta koji utiče na rafiniranost i lakoću rada motora. Takođe i sve bolja izolacija automobila kompenzuje taj mirniji rad, ali ostaje to kao prednost. Takođe, ti motori imaju manje habanje i dugovečniji su za eksplotaciju. I ta prdnost je nažalost kompnezovana time što se kola više ni ne prave da budu dugovečna. Ranije je bilo nezamislivo da motor s 4 cilindra bude ozbiljno vozilo državnika, diplomata, direktora...nisu ni uzimani u obzir. Sada to više nije slučaj jer te prednosti nisu više toliko velike zbog gore navednih razloga..
No, sve to nema veze sa samim perfomansama jer konji su konji bez obzira na način isporuke te snage. Perfomsne na istu snagu mogu poboljšati ili pogršati drugi parametri.

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: 2015 Volvo S90/V90

Post od passenger » 25 Jan 2017, 17:28

Scuderia je napisao:Moj komentar se odnosi na Passengerov i slicne komentare koje malo malo pa cujem s tim pitanjem ''jel slab samo zato sto je 4cil''.
bilo je ironično pitanje, znam da nije slab. Nije to 20. vek i 4 cilindra.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: 2015 Volvo S90/V90

Post od Scuderia » 25 Jan 2017, 17:30

Ma ok, nego cuo sam svakako dosta puta to i kao ''ozbiljan'' argument (ne od tebe, nego sa dosta strana), pa reko da pitam vec jednom.

Korisnikov avatar
grujicd
Postovi: 8367
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo S90/V90

Post od grujicd » 25 Jan 2017, 17:34

Da nije taj osećaj vezan za kašnjenje turbine? Možda i lupam, slaba su mi lična iskustva sa turbo motorima ali vidim da se pominje taj problem. Ne mora to da bude veliko kašnjenje ali možda je dovoljna ta nijansa da se stekne utisak da je atmosferac slične snage življi? Iako će posle tih 200-300ms da vuku isto i na kraju da poAkažu iste performanse.

Korisnikov avatar
DasAuto
Postovi: 1675
Pridružio se: 16 Sep 2015, 15:05
Lokacija: swe

Re: 2015 Volvo S90/V90

Post od DasAuto » 25 Jan 2017, 17:53

Vrlo moguce, ali u danasnjim 4cyl Turbo stvarno malo Turbolega ima. Recimo motor u F30 320/328 su jako fini motori bez nekog veceg lega. Isto tako novijih 2.0 TFSI kod audija.

ljubitelj
Postovi: 10588
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo S90/V90

Post od ljubitelj » 25 Jan 2017, 18:17

HKS je napisao:Zato bi Mercedes to radio, kad sprovodi svoje kres testove vec decenijama?

Sent from my m2 using Tapatalk
Mercedes ne sprovodi kres testove simulacije stvarnih saobracajnih situacija, jedini kres test centar koji to moze poseduje Volvo. Jedino tu kres test moze da se radi pod razlicitim uslovima, uglovima itd. koji verno odslikavaju sta se desava pri realnom saobracaju.

Svakako da Mercedes testira ali ne tako kako Volvo (i nekada Saab) sveobuhvatno i detaljno.
Na americkom testu kratkog frontalnog preklapanja su Mercedes, BMW i AUdi podbacili dok je Volvo potpuno zastitio putnike. Tada zvanicno taj konkretan test jos nije bio obavezan.

Volvou moze da se zameri mozda nesto drugo ali bezbednost je njihov trade mark koji se dokazao u stvarnim nesrecama.

Korisnikov avatar
Ji 4Tze
Postovi: 8094
Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
Garaža: Honda CR-V 2.0 4WD
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo S90/V90

Post od Ji 4Tze » 25 Jan 2017, 18:48

Taj test je i poslužio da neki poboljšaju svoje automobile. Mada, XC90 recimo samo produži posle udesa dok se Q7 odbije od prepreke, a opet oba imaju prelaznu ocenu. Ima baš uporedni snimak, kačio sam ranije u XC90 temi.
Boringly average, but also perfect for school run mums

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: 2015 Volvo S90/V90

Post od passenger » 25 Jan 2017, 18:53

To odbijanje od prepreke u suprutnu traku je opasnije nego prvi udarac. Dele te vrata od sudara sa nekim iz suprotnog smera, dok u frontalnom imaš 2 metra zaštite.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: 2015 Volvo S90/V90

Post od HKS » 25 Jan 2017, 18:54

Ivan je napisao:Mozda nema potrebe za euroncap dok se ne pravi vise od neke cifre godisnje, jer nema ni za sportske marke, od porschea npr. ima samo za macan.
Ali A8 se pravi u nezanemarljivim kolicinama.

Za ovo poredjenje centara cu kasnije pogledati, dok uhvatim malo vremena.

Sent from my m2 using Tapatalk

ljubitelj
Postovi: 10588
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo S90/V90

Post od ljubitelj » 25 Jan 2017, 21:40

Ji 4Tze je napisao:Taj test je i poslužio da neki poboljšaju svoje automobile. Mada, XC90 recimo samo produži posle udesa dok se Q7 odbije od prepreke, a opet oba imaju prelaznu ocenu. Ima baš uporedni snimak, kačio sam ranije u XC90 temi.
Da, mnogi su poboljsali svoje modele i to je dobro za sve vozace bilo koje marke.
Kada je taj test radio Volvo sredinom 90tih za tada nove modele S/V90 nije bio obavezan a jos manje uobicajen kod drugih proizvodjaca. Saab je isto tada radio na tome za model 9-5.
Volvo je tada uveo konstruktivna poboljsanja upravo za taj slucaj relativno redak i specifican zbog malog preklopa. 15tak godina kasnije ta ili slicna resenja imaju i druge marke i postizu prelazne ocene, kazem opet to je jako dobar napredak i dobrobit za sve.

Test izletanja u kanal pored puta nije jos obavezujuci na kres testovima koji se ocenjuju a eto proslo je par godina kako je Volvo to uvrstio u proceduru njihovog standardnog kres testa.

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45821
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 2015 Volvo S90/V90

Post od Geza » 26 Jan 2017, 10:57

2017 Volvo V90 Cross Country
https://www.media.volvocars.com/global/ ... ss-country

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... y2SL5kOtnM

Slika
Slika
Slika
Slika
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: 2015 Volvo S90/V90

Post od passenger » 27 Jan 2017, 16:52

https://www.youtube.com/watch?v=yi3afe2s3gA
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
HKS
Postovi: 11164
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31
Lokacija: Soba

Re: 2015 Volvo S90/V90

Post od HKS » 27 Jan 2017, 17:45

Ljubitelju nova E klasa nije testirana na tom IIHS (ili koji već bi) tesu na taj small overlap (mali preklop, ako se tako prevodi). Sad ko ima bolji centar za sprovođenje kreš testova nemam pojma, ali iz priloženog Ncap testa vidim da je pri udarcu u stub bolje prošla E klasa od S90.

ljubitelj
Postovi: 10588
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo S90/V90

Post od ljubitelj » 27 Jan 2017, 23:07

Naravno da nova E klasa nije testirana kada je taj test uvedene jer nije ni postojala.
Tada aktuelni modeli su testirani i nijedan od velike nemacke trojke nije prosao, tj pao je kao nebezbedan dok je Volvo koji je vec bio koju godinu prodavan prosao bez zamerke.

Prosto, Volvo (svedski nacin razmiljsanja generalno) ima jace standarde od zvanicno minimalno zahtevanih uslova tako da nema smisla pitanje da li su stimali ponasanje auta prema tim minimalnim zahtevima.

Volvo jedini ima takav kompletan kres test centar tako da nema sa cime da se poredi dok jos neko ne izgradi slican.

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2015 Volvo S90/V90

Post od Xepoj87 » 28 Jan 2017, 03:33

Ljubitelj po obicaju siri dezinformacije, i to sa sigurnoscu doktora nauke na predavanju.
Najmoderniji crash centar na svetu je otvorio Mercedes-Benz u maju 2015. godine:

http://www.carsdistrict.com/car-crash-t ... rn-center/
http://mercedesblog.com/mercedes-benz-h ... st-center/

Verovatno je zahvaljujuci tom modernijem centru, E klasa ostvarila bolje rezultate od S90 na crash testu.


https://www.youtube.com/watch?v=WpUBb8s4tH0

Evo i E klase:

https://www.youtube.com/watch?v=dekrODcBJrs
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Odgovori