2016 Opel Insignia
Re: 2016 Opel Insignia
Video sam Insigniu GSI na sajmu. Sviđa mi se kako izgleda, posebno enterijer koji je baš dobar. Meni lično mnogo bolji od Superb koji joj je glavni konkurent.
- Day Walker
- Postovi: 23308
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
- shandu90
- Postovi: 12316
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2016 Opel Insignia
+1
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Sent from my LG-H440n using Tapatalk
Re: 2016 Opel Insignia
https://youtu.be/r4zGHc78D6c
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2016 Opel Insignia
Mnogo dobro izgleda!
https://www.youtube.com/watch?v=s7VMVX4Hta4
https://www.youtube.com/watch?v=s7VMVX4Hta4
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: 2016 Opel Insignia
Baš sam u ovom sedeo. Super je.
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: 2016 Opel Insignia
Nova Opel Insignia GSi pokorila Nirburgring
Najbolje vreme: Do dvanaest sekundi bolje od prethodnika, modela Insignia OPC
U najboljim rukama: Volker Strycek i njegov tim napravili poslednja usavršavanja upravo na “ringu”
Najbolji sastojci: Laka konstrukcija, FlexRide oslanjanje i upravljanje, pogon na sva četiri točka
Riselhajm. Nova Opel Insignia GSi je precizan instrument. Deset milimetara je bliže tlu nego standardna Insignia i najamanje 160 kilograma je laganija od prethodnika, modela Insignia OPC. Sa inteligentnim pogonom na sva četiri točka, koji šalje precizno odmerenu količinu obrtnog momenta svakom točku posebno, zahvaljujući Torque Vectoring sistemu, upravljanje je dovedeno do perfekcije, a podupravljanje eliminisano. Michelin Pilot Sport 4 S pneumatici na točkovima prečnika 20 inča obezbeđuju visok nivo prijanjanja, dok moćne Brembo kočnice garantuju kratak zaustavni put i visoku bezbednost. Pored toga, direktno upravljanje i podesivi amortizeri funkcionišu u saradnji sa kontrolisanim radom motora i transmisije, a reaguju veoma ošto kada je odabran Sport mod vožnje. U najkraćem, Insignia GSi je najbolji primer kako treba da izgleda i funkcioniše moderna i efikasna sportska limuzina.
“Najzahtevnije mesto na svetu da se auto testira do maksimuma” (Volker Strycek)
Originalni 28 kilometara dug test poligon u vidu izuvijanog planinskog puta je otvoren 18. Juna 1927. godine. Ova staza je imala delove sa karakteristikama seoskih puteva, pa je kao takva postala najbolje mesto gde proizvođači mogu da testiraju nove automobile. Prvu pobedu na stazi u Eifel planinama je ubeležio superstar Rudolf Caracciola, koji je kasnije priznao da je staza veoma komplikovana za vožnju i zahtevna. Trostruki šampion Formule jedan, Sir Džeki Stjuart je ovoj stazi okruženoj gustim šumama dao danas svima poznati nadimak – Zeleni pakao. Jedan od vodećih eksperata na ovoj stazi je Volker Strycek, Opelov direktor sportskih automobila i moto sporta. Tokom 2003. godine on je pobedio na trci 24 časa Opel Astra V8 kupa. Nedavno Strycek i njegov tim su baš na ovom mestu izvršili finalna podešavanja na modelu Insignia GSi.
“Laka konstrukcija, vrhunsko oslanjanje sa unapređenom hidrulikom amortizera, softverskim podešvanjem i jedinstvenim pogonom na sva četiri točka sa vrhunskim pneumaticima, čine model Insignia GSi upravo onoliko oštrim i preciznom koliko mi to želimo” reako je Strycek posle test vožnji. “Rezultat govori sm za sebe. U mogućnosti sam da za upravljačem Insignie GSi izvezem krug za dvanaest sekundi manje nego u snažnijem prethodniku, modelu Insignia OPC. Ali očigledno je da automobil vozim do krajnjih granica i koristim apsoluno svaki centimetar asfalta. Automobil je naročito brži u kompleksnijim deonicama staze, sa više složenih rivina, kao i na mestima gde je prijanjanje za asfalt slabije, pa do izražaja dolazi preciznost upravljnja.”
“Ovo je preciznost i efikasnost kakva se očekuje od modernog sportskog automobila”
Opelovi inženjeri su za model GSi osmislili potpuno drugačije oslanjanje nego za klasičnu verziju modela Insignia. Kraće opruge spuštaju karoseriju modela GSi za deset milimetara, dok specijalni amortizeri redukuju vertikano kretanje karoserije na minimum. Moćne četvoroklipne Brembo kočnice sa diskovima prečnka 345 milimetara i direktnije upravljanje su takođe tu da se pobrinu da vozne karakteristike GSi verzije mudu bolje nego kod standaardne. Insignia GSi je serijski opremljena FlexRide oslanjanjem i upravljanjem. Ono prilagođava amortizere i upravljanje u deliću sekunde, a kontrolna jedinica takođe menja kalibraciju komande “gasa”, a podešava i trenutak promene stepeni prenosa automatske transimisije. Vozač može da bira između Standard, Tour i Sport moda. U skladu sa odabranim vozačkim modom, upravljač i pedala “gasa” su još osetljiviji i direktniji. Isključivo u GSi modelu se nudi i Competition mod, koji se aktivira uz pomoć ESP prekidača. Dupli pritisak na njega omogućava veštim vozačima više zanošenja, jer je elektronska kontrola stabilnosti deaktivirana. Neophodno kada iskusan vozač želi da postigne željeno vreme, na primer na Nirburgringu.
Sportsko oslanjanje i upravljanje su razvijeni u kombinaciji sa Michelin Pilot Sport 4 S pneumaticima visokog nivoa prijanjanja, koji su od početka postavljeni na točkove prečnika 20 inča. Poseban doprinos stiže i od pogona na sva četiri točka sa sistemom raspodele obrtnog momenta po točkovima, koji je deo standardne opreme, što je presedan u ovoj klasi vozila. Kod ovako naprednog automobila klasičan diferencijal na zadnjoj osovini je zamenjen sa dve spojnice koje upravljaju svakim točkom posebno, a njihov radni režim se po potrebi menja u delićima sekunde.
Ovaj sportski sedan je pokretan impresivnim benzinskim turbo motorom, koji kombinuje performnse i ekonomičnost. Ovaj dvolitarski četvorocilindraš oslobađa 191 kW (260 ks) i masivan obrtni moment od 400 Nm (NDEC potrošnja: 11,2 litra na 100 kilometara u gradskim uslovima, 7,1 l/100 km van grada, kombinovano 8,6 l/100 km, 197 g/CO2). Pored benzinskog motora, Insignia GSi je dostupna i sa BiTurbo dizel motorom od 154kW/210 ks (NDEC potrošnja: 8,9 litra na 100 kilometara u gradskim uslovima, 6,1 l/100 km van grada, kombinovano 7,3 l/100 km, 192 g/CO2). Ovaj motor isporučuje 480 njutnmetara obrtnog momenta. Oba motora su uparena sa potpuno novom osmostepenom automatskom transmisijom. Vozač ima mogućnost da stepene prenosa menja u uz pomoć polugica iza upravljača, bez sklanjanja ruku sa upravljača, ili pogleda sa druma. Pored toga, rad automatske transmisije, odnosno trenutak promene stepena prenosa, može da se koriguje izborom određenog moda vožnje, Standard ili Sport.
Nova Opel Insignia GSi je dostupna kao sedan, ali i kao porodično orijentisani i praktični karavan – Opel Insignia GSi Sports Tourer.
Najbolje vreme: Do dvanaest sekundi bolje od prethodnika, modela Insignia OPC
U najboljim rukama: Volker Strycek i njegov tim napravili poslednja usavršavanja upravo na “ringu”
Najbolji sastojci: Laka konstrukcija, FlexRide oslanjanje i upravljanje, pogon na sva četiri točka
Riselhajm. Nova Opel Insignia GSi je precizan instrument. Deset milimetara je bliže tlu nego standardna Insignia i najamanje 160 kilograma je laganija od prethodnika, modela Insignia OPC. Sa inteligentnim pogonom na sva četiri točka, koji šalje precizno odmerenu količinu obrtnog momenta svakom točku posebno, zahvaljujući Torque Vectoring sistemu, upravljanje je dovedeno do perfekcije, a podupravljanje eliminisano. Michelin Pilot Sport 4 S pneumatici na točkovima prečnika 20 inča obezbeđuju visok nivo prijanjanja, dok moćne Brembo kočnice garantuju kratak zaustavni put i visoku bezbednost. Pored toga, direktno upravljanje i podesivi amortizeri funkcionišu u saradnji sa kontrolisanim radom motora i transmisije, a reaguju veoma ošto kada je odabran Sport mod vožnje. U najkraćem, Insignia GSi je najbolji primer kako treba da izgleda i funkcioniše moderna i efikasna sportska limuzina.
“Najzahtevnije mesto na svetu da se auto testira do maksimuma” (Volker Strycek)
Originalni 28 kilometara dug test poligon u vidu izuvijanog planinskog puta je otvoren 18. Juna 1927. godine. Ova staza je imala delove sa karakteristikama seoskih puteva, pa je kao takva postala najbolje mesto gde proizvođači mogu da testiraju nove automobile. Prvu pobedu na stazi u Eifel planinama je ubeležio superstar Rudolf Caracciola, koji je kasnije priznao da je staza veoma komplikovana za vožnju i zahtevna. Trostruki šampion Formule jedan, Sir Džeki Stjuart je ovoj stazi okruženoj gustim šumama dao danas svima poznati nadimak – Zeleni pakao. Jedan od vodećih eksperata na ovoj stazi je Volker Strycek, Opelov direktor sportskih automobila i moto sporta. Tokom 2003. godine on je pobedio na trci 24 časa Opel Astra V8 kupa. Nedavno Strycek i njegov tim su baš na ovom mestu izvršili finalna podešavanja na modelu Insignia GSi.
“Laka konstrukcija, vrhunsko oslanjanje sa unapređenom hidrulikom amortizera, softverskim podešvanjem i jedinstvenim pogonom na sva četiri točka sa vrhunskim pneumaticima, čine model Insignia GSi upravo onoliko oštrim i preciznom koliko mi to želimo” reako je Strycek posle test vožnji. “Rezultat govori sm za sebe. U mogućnosti sam da za upravljačem Insignie GSi izvezem krug za dvanaest sekundi manje nego u snažnijem prethodniku, modelu Insignia OPC. Ali očigledno je da automobil vozim do krajnjih granica i koristim apsoluno svaki centimetar asfalta. Automobil je naročito brži u kompleksnijim deonicama staze, sa više složenih rivina, kao i na mestima gde je prijanjanje za asfalt slabije, pa do izražaja dolazi preciznost upravljnja.”
“Ovo je preciznost i efikasnost kakva se očekuje od modernog sportskog automobila”
Opelovi inženjeri su za model GSi osmislili potpuno drugačije oslanjanje nego za klasičnu verziju modela Insignia. Kraće opruge spuštaju karoseriju modela GSi za deset milimetara, dok specijalni amortizeri redukuju vertikano kretanje karoserije na minimum. Moćne četvoroklipne Brembo kočnice sa diskovima prečnka 345 milimetara i direktnije upravljanje su takođe tu da se pobrinu da vozne karakteristike GSi verzije mudu bolje nego kod standaardne. Insignia GSi je serijski opremljena FlexRide oslanjanjem i upravljanjem. Ono prilagođava amortizere i upravljanje u deliću sekunde, a kontrolna jedinica takođe menja kalibraciju komande “gasa”, a podešava i trenutak promene stepeni prenosa automatske transimisije. Vozač može da bira između Standard, Tour i Sport moda. U skladu sa odabranim vozačkim modom, upravljač i pedala “gasa” su još osetljiviji i direktniji. Isključivo u GSi modelu se nudi i Competition mod, koji se aktivira uz pomoć ESP prekidača. Dupli pritisak na njega omogućava veštim vozačima više zanošenja, jer je elektronska kontrola stabilnosti deaktivirana. Neophodno kada iskusan vozač želi da postigne željeno vreme, na primer na Nirburgringu.
Sportsko oslanjanje i upravljanje su razvijeni u kombinaciji sa Michelin Pilot Sport 4 S pneumaticima visokog nivoa prijanjanja, koji su od početka postavljeni na točkove prečnika 20 inča. Poseban doprinos stiže i od pogona na sva četiri točka sa sistemom raspodele obrtnog momenta po točkovima, koji je deo standardne opreme, što je presedan u ovoj klasi vozila. Kod ovako naprednog automobila klasičan diferencijal na zadnjoj osovini je zamenjen sa dve spojnice koje upravljaju svakim točkom posebno, a njihov radni režim se po potrebi menja u delićima sekunde.
Ovaj sportski sedan je pokretan impresivnim benzinskim turbo motorom, koji kombinuje performnse i ekonomičnost. Ovaj dvolitarski četvorocilindraš oslobađa 191 kW (260 ks) i masivan obrtni moment od 400 Nm (NDEC potrošnja: 11,2 litra na 100 kilometara u gradskim uslovima, 7,1 l/100 km van grada, kombinovano 8,6 l/100 km, 197 g/CO2). Pored benzinskog motora, Insignia GSi je dostupna i sa BiTurbo dizel motorom od 154kW/210 ks (NDEC potrošnja: 8,9 litra na 100 kilometara u gradskim uslovima, 6,1 l/100 km van grada, kombinovano 7,3 l/100 km, 192 g/CO2). Ovaj motor isporučuje 480 njutnmetara obrtnog momenta. Oba motora su uparena sa potpuno novom osmostepenom automatskom transmisijom. Vozač ima mogućnost da stepene prenosa menja u uz pomoć polugica iza upravljača, bez sklanjanja ruku sa upravljača, ili pogleda sa druma. Pored toga, rad automatske transmisije, odnosno trenutak promene stepena prenosa, može da se koriguje izborom određenog moda vožnje, Standard ili Sport.
Nova Opel Insignia GSi je dostupna kao sedan, ali i kao porodično orijentisani i praktični karavan – Opel Insignia GSi Sports Tourer.
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: 2016 Opel Insignia
Pa mogli su da napisu i koje je vreme postavila.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Re: 2016 Opel Insignia
Bitno da je pokorila
Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30009
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: 2016 Opel Insignia
Ovo je bilo samo podešavanje, da vide gde su, pa da smisle kako da obore rekord.
Posetite www.garaza.rs !
Re: 2016 Opel Insignia
Mogu samo neki svoj da obore. Taj auto tesko da je brzi od Octavije RS230 recimo, a to vreme je oko 8.25 cini mi se.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: 2016 Opel Insignia
kazu gore 12s brzi od predhodne OPC, e sad kolko je ona isla ?
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: 2016 Opel Insignia
Za OPC/VXR su pricali da je bolja od Astre OPC (8:35), ali nisam nasao zvanicno vreme, tako da je vrlo moguce da je "patka".
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... a-vxr-ring
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... a-vxr-ring
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
Re: 2016 Opel Insignia
Nema zvanično vreme, samo da je 10s brža od RS. To bi bilo 8:20.Markoni je napisao:Mogu samo neki svoj da obore. Taj auto tesko da je brzi od Octavije RS230 recimo, a to vreme je oko 8.25 cini mi se.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
Re: 2016 Opel Insignia
PSA CEO Carlos Tavares wants to quickly end production of the current Insignia, even though the latest generation only launched this year to stop payments to GM to license the use of its platform. A new, PSA-based Insignia would give Opel a model that could be sold in growth markets such as China, where GM sells the Buick Regal, which shares its GM underpinnings with the Insignia.
http://europe.autonews.com/article/2017 ... -in-hybrid
http://europe.autonews.com/article/2017 ... -in-hybrid
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...