2016 Opel Insignia

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Odgovori
Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: 2016 Opel Insignia

Post od Floyd » 28 Sep 2017, 19:00

Video sam Insigniu GSI na sajmu. Sviđa mi se kako izgleda, posebno enterijer koji je baš dobar. Meni lično mnogo bolji od Superb koji joj je glavni konkurent.

Korisnikov avatar
Day Walker
Postovi: 23308
Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
Lokacija: Beograd

Re: 2016 Opel Insignia

Post od Day Walker » 28 Sep 2017, 19:11

Definitivno bolja.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!

Slika

Slika

Korisnikov avatar
shandu90
Postovi: 12316
Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
Lokacija: Novi Sad

Re: 2016 Opel Insignia

Post od shandu90 » 28 Sep 2017, 19:12

+1

Sent from my LG-H440n using Tapatalk


Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45821
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 2016 Opel Insignia

Post od Geza » 11 Okt 2017, 23:58

https://youtu.be/r4zGHc78D6c
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18945
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 2016 Opel Insignia

Post od Delija » 12 Okt 2017, 10:14

Mnogo dobro izgleda!

https://www.youtube.com/watch?v=s7VMVX4Hta4
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: 2016 Opel Insignia

Post od Floyd » 12 Okt 2017, 10:27

Baš sam u ovom sedeo. Super je.

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: 2016 Opel Insignia

Post od kvcali » 12 Okt 2017, 16:26

Nova Opel Insignia GSi pokorila Nirburgring

Slika



Najbolje vreme: Do dvanaest sekundi bolje od prethodnika, modela Insignia OPC
U najboljim rukama: Volker Strycek i njegov tim napravili poslednja usavršavanja upravo na “ringu”
Najbolji sastojci: Laka konstrukcija, FlexRide oslanjanje i upravljanje, pogon na sva četiri točka



Riselhajm. Nova Opel Insignia GSi je precizan instrument. Deset milimetara je bliže tlu nego standardna Insignia i najamanje 160 kilograma je laganija od prethodnika, modela Insignia OPC. Sa inteligentnim pogonom na sva četiri točka, koji šalje precizno odmerenu količinu obrtnog momenta svakom točku posebno, zahvaljujući Torque Vectoring sistemu, upravljanje je dovedeno do perfekcije, a podupravljanje eliminisano. Michelin Pilot Sport 4 S pneumatici na točkovima prečnika 20 inča obezbeđuju visok nivo prijanjanja, dok moćne Brembo kočnice garantuju kratak zaustavni put i visoku bezbednost. Pored toga, direktno upravljanje i podesivi amortizeri funkcionišu u saradnji sa kontrolisanim radom motora i transmisije, a reaguju veoma ošto kada je odabran Sport mod vožnje. U najkraćem, Insignia GSi je najbolji primer kako treba da izgleda i funkcioniše moderna i efikasna sportska limuzina.



“Najzahtevnije mesto na svetu da se auto testira do maksimuma” (Volker Strycek)



Originalni 28 kilometara dug test poligon u vidu izuvijanog planinskog puta je otvoren 18. Juna 1927. godine. Ova staza je imala delove sa karakteristikama seoskih puteva, pa je kao takva postala najbolje mesto gde proizvođači mogu da testiraju nove automobile. Prvu pobedu na stazi u Eifel planinama je ubeležio superstar Rudolf Caracciola, koji je kasnije priznao da je staza veoma komplikovana za vožnju i zahtevna. Trostruki šampion Formule jedan, Sir Džeki Stjuart je ovoj stazi okruženoj gustim šumama dao danas svima poznati nadimak – Zeleni pakao. Jedan od vodećih eksperata na ovoj stazi je Volker Strycek, Opelov direktor sportskih automobila i moto sporta. Tokom 2003. godine on je pobedio na trci 24 časa Opel Astra V8 kupa. Nedavno Strycek i njegov tim su baš na ovom mestu izvršili finalna podešavanja na modelu Insignia GSi.



“Laka konstrukcija, vrhunsko oslanjanje sa unapređenom hidrulikom amortizera, softverskim podešvanjem i jedinstvenim pogonom na sva četiri točka sa vrhunskim pneumaticima, čine model Insignia GSi upravo onoliko oštrim i preciznom koliko mi to želimo” reako je Strycek posle test vožnji. “Rezultat govori sm za sebe. U mogućnosti sam da za upravljačem Insignie GSi izvezem krug za dvanaest sekundi manje nego u snažnijem prethodniku, modelu Insignia OPC. Ali očigledno je da automobil vozim do krajnjih granica i koristim apsoluno svaki centimetar asfalta. Automobil je naročito brži u kompleksnijim deonicama staze, sa više složenih rivina, kao i na mestima gde je prijanjanje za asfalt slabije, pa do izražaja dolazi preciznost upravljnja.”



“Ovo je preciznost i efikasnost kakva se očekuje od modernog sportskog automobila”



Opelovi inženjeri su za model GSi osmislili potpuno drugačije oslanjanje nego za klasičnu verziju modela Insignia. Kraće opruge spuštaju karoseriju modela GSi za deset milimetara, dok specijalni amortizeri redukuju vertikano kretanje karoserije na minimum. Moćne četvoroklipne Brembo kočnice sa diskovima prečnka 345 milimetara i direktnije upravljanje su takođe tu da se pobrinu da vozne karakteristike GSi verzije mudu bolje nego kod standaardne. Insignia GSi je serijski opremljena FlexRide oslanjanjem i upravljanjem. Ono prilagođava amortizere i upravljanje u deliću sekunde, a kontrolna jedinica takođe menja kalibraciju komande “gasa”, a podešava i trenutak promene stepeni prenosa automatske transimisije. Vozač može da bira između Standard, Tour i Sport moda. U skladu sa odabranim vozačkim modom, upravljač i pedala “gasa” su još osetljiviji i direktniji. Isključivo u GSi modelu se nudi i Competition mod, koji se aktivira uz pomoć ESP prekidača. Dupli pritisak na njega omogućava veštim vozačima više zanošenja, jer je elektronska kontrola stabilnosti deaktivirana. Neophodno kada iskusan vozač želi da postigne željeno vreme, na primer na Nirburgringu.



Sportsko oslanjanje i upravljanje su razvijeni u kombinaciji sa Michelin Pilot Sport 4 S pneumaticima visokog nivoa prijanjanja, koji su od početka postavljeni na točkove prečnika 20 inča. Poseban doprinos stiže i od pogona na sva četiri točka sa sistemom raspodele obrtnog momenta po točkovima, koji je deo standardne opreme, što je presedan u ovoj klasi vozila. Kod ovako naprednog automobila klasičan diferencijal na zadnjoj osovini je zamenjen sa dve spojnice koje upravljaju svakim točkom posebno, a njihov radni režim se po potrebi menja u delićima sekunde.



Ovaj sportski sedan je pokretan impresivnim benzinskim turbo motorom, koji kombinuje performnse i ekonomičnost. Ovaj dvolitarski četvorocilindraš oslobađa 191 kW (260 ks) i masivan obrtni moment od 400 Nm (NDEC potrošnja: 11,2 litra na 100 kilometara u gradskim uslovima, 7,1 l/100 km van grada, kombinovano 8,6 l/100 km, 197 g/CO2). Pored benzinskog motora, Insignia GSi je dostupna i sa BiTurbo dizel motorom od 154kW/210 ks (NDEC potrošnja: 8,9 litra na 100 kilometara u gradskim uslovima, 6,1 l/100 km van grada, kombinovano 7,3 l/100 km, 192 g/CO2). Ovaj motor isporučuje 480 njutnmetara obrtnog momenta. Oba motora su uparena sa potpuno novom osmostepenom automatskom transmisijom. Vozač ima mogućnost da stepene prenosa menja u uz pomoć polugica iza upravljača, bez sklanjanja ruku sa upravljača, ili pogleda sa druma. Pored toga, rad automatske transmisije, odnosno trenutak promene stepena prenosa, može da se koriguje izborom određenog moda vožnje, Standard ili Sport.



Nova Opel Insignia GSi je dostupna kao sedan, ali i kao porodično orijentisani i praktični karavan – Opel Insignia GSi Sports Tourer.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9724
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: 2016 Opel Insignia

Post od Markoni » 12 Okt 2017, 17:32

Pa mogli su da napisu i koje je vreme postavila. :)

Sent from my SM-N910C using Tapatalk


Korisnikov avatar
stefanan
Postovi: 9518
Pridružio se: 16 Jan 2012, 17:46
Garaža: Fiat Stilo 1.9 mjet

Re: 2016 Opel Insignia

Post od stefanan » 12 Okt 2017, 17:38

Bitno da je pokorila :kezo:

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk


Korisnikov avatar
trojanac
Editor in Chief
Postovi: 30009
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
Garaža: KIA Ceed JD 1.4
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: 2016 Opel Insignia

Post od trojanac » 12 Okt 2017, 17:45

Ovo je bilo samo podešavanje, da vide gde su, pa da smisle kako da obore rekord.
Posetite www.garaza.rs !

Korisnikov avatar
Markoni
Postovi: 9724
Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:47
Lokacija: Београд

Re: 2016 Opel Insignia

Post od Markoni » 12 Okt 2017, 17:48

Mogu samo neki svoj da obore. Taj auto tesko da je brzi od Octavije RS230 recimo, a to vreme je oko 8.25 cini mi se.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk


Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: 2016 Opel Insignia

Post od kvcali » 12 Okt 2017, 18:47

kazu gore 12s brzi od predhodne OPC, e sad kolko je ona isla ?
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
Delija
Postovi: 18945
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: 2016 Opel Insignia

Post od Delija » 12 Okt 2017, 19:18

Za OPC/VXR su pricali da je bolja od Astre OPC (8:35), ali nisam nasao zvanicno vreme, tako da je vrlo moguce da je "patka".
https://www.autocar.co.uk/car-news/new- ... a-vxr-ring
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21090
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: 2016 Opel Insignia

Post od nidza » 13 Okt 2017, 22:01

Markoni je napisao:Mogu samo neki svoj da obore. Taj auto tesko da je brzi od Octavije RS230 recimo, a to vreme je oko 8.25 cini mi se.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk
Nema zvanično vreme, samo da je 10s brža od RS. To bi bilo 8:20.

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45821
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 2016 Opel Insignia

Post od Geza » 10 Nov 2017, 18:17

PSA CEO Carlos Tavares wants to quickly end production of the current Insignia, even though the latest generation only launched this year to stop payments to GM to license the use of its platform. A new, PSA-based Insignia would give Opel a model that could be sold in growth markets such as China, where GM sells the Buick Regal, which shares its GM underpinnings with the Insignia.

http://europe.autonews.com/article/2017 ... -in-hybrid
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Odgovori