2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka
Din skroz...
Nadam se da ce i kod nas moci ovaj paket sa celim branicima u boji da se uzme,posto mi se mnogo vise svidja Buick verzija...
Nadam se da ce i kod nas moci ovaj paket sa celim branicima u boji da se uzme,posto mi se mnogo vise svidja Buick verzija...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka
Prvi model nemačkog proizvođača u novom subkompaktnom SUV segmentu
· Novi Mokka obogaćuje Opelov portfolio i podstiče brzo rastuće evropsko tržište SUV modela
· Svež i dinamičan, sportski dizajn u kombinaciji sa prefinjenom funkcionalnošću i
· Pogon na prednje ili sve točkove, šestostepeni manuelni ili automatski menjač
· Dva benzinska i jedan dizel motor, standardna Start/Stop tehnologija za štednju goriva
Riselshajm. Novo ime i novi segment za Opel: na početku nove godine i dva meseca pre svetske premijere na Sajmu automobila u Ženevi u 6. marta 2012. godine, Opel otkriva prve fotografije svog dinamičnog, subkompaktnog vozila sa sportskom vizijom, pod nazivom Mokka.
Sa novim modelom Mokka, Opel je prvi nemački proizvođač koji će lansirati svog kandidata u rastućem subkompaktnom SUV segmentu.
Upkos svojim dimenzijama od 4.28 metara, u Mokka lako može da se smesti petoro ljudi u sedećem položaju. Ovaj model takođe ispunjava Opelovo obećanje da će kombinovati atraktivan dizajn sa inovativnom tehnologijom i luksuznim funkcijama koje ga na taj način čini dostupnim širem krugu klijenata.
“Opel Mokka je nasledio snagu tradicionalnih većih SUV modela, koju je uklopio u moderan kompaktan format”, kaže izvršni direktor Opela, Karl-Fridrih Štrake.“Mokka proširuje Opelovu liniju vozila i predstavlja nastavak elana koji gradimo proteklih nekoliko godina pomoću snažne ofanzive proizvoda. On takođe podstiče novi SUV B segment za koji se predviđa da će se znatno proširiti u narednih nekoliko godina.”
Dinamiča vožnja i životni stil
Opel Mokka spaja funkcionalnost i komfor, visoki položaj sedenja i ukus avanture. Postoji verzija sa tehnologijom pogona na sva četiri točka koja neprimetno prebacuje obrtni moment na zadnje točkove ukoliko je to potrebno radi bolje vuče i upravljanja. Snagu obezbeđuju tri efikasna motora. Svaki od ova tri motora sa manuelnim menjačem je opremljen Opelovom kreni/stani tehnologijom za štednju goriva. Benzinske varijante uključuju motor od 1,6 litara sa prirodnim usisavanjem snage 85 kW/115 ks, kao i turbo motor od 1.4 litara, 103kW/140ks sa obrtnim momentom od 200 Nm. Što se tiče dizel ponude, ona uključuje CDTI turbo dizel motor od 1.7 litara, 93kW/130ks sa obrtnim momentom od 300 Nm. I turbo motor od 1.4 litara i CDTI motor od 1.7 litara mogu da se kombinuju sa šestostepenim manuelnim ili sa šestostepenim automatskim menjačem.
Mokka uvodi nove, najmodernije tehnologije u SUV B segment, kao što je niz sistema pomoći vozaču koji se zasnivaju na sistemu prednjih kamera “Opelovo oko” i na zadnjoj kameri. Štaviše, Mokka ima ergonomična sedišta sa sertifikatom nemačke organizacije stručnjaka za zdrava leđa AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V.”) Pored prostranog prtljažnog prostora, Mokka nudi u potpunosti ugrađeni nosač za bicikle poslednje generacije Flex-Fix, koji je jedinstven za Opel.
Sa svim ovim karakteristikama, Mokka je dizajniran za ljude sa aktivnim i sofisticiranim životni stilom. To se takođe vidi iz naziva modela, koji je inspirisan malim, okruglim zrnima prestižne vrste kafe “Coffea Arabica”. Napitci koji se prave od sorte kafe Moka su sofisticirani i prosvećeni, bogatog karaktera i puni energije. Baš kao i ti napitci, Opel Mokka je kompaktan, sa velikim stavom.
Smeo SUV dizajn u kombinaciji sa prefinjenom funkcionalnošću
Sa novim modelom Mokka, Opelova filozofija dizajna da spoji “vajarsku umetnost i nemačku preciznost” dobija novi oblik u subkompaktnom SUV segmentu. Opel Mokka pokazuje smeo stav sa izvajanim i elegantnim crtama, dok sa druge strane zadržava sportski karakter zahvaljujući mišićavim i atletskim linijama karoserije. Svemu tome dodatnu energiju daje Opelova tipična “oštrica” na bočnim stranama karoserije koja se penje prema zadnjoj strani automobila. Sportski karakter modela Mokka je naglašen i pomoću većeg odstojanja od tla, što ga čini pogodnima za puteveod šljunka, kao i razmakom između točkova od 1540 mm. Robusan izgled modela je dodatno istaknut alu felnama od 18 inča, koje su standardni deo konfiguracija “Enjoy” i “Cosmo”.
Što se tiče enterijera, novi Mokka pokazuje tipične vrednosti Opela, kao što su svestranost i pristupačna funkcionalnost. Mokka ima do 1.372 litara prtljažnog prostora i do 19 pregrada za skladištenje stvari. Nosivost modela Mokka može da se pohvali novom generacijom nosača za bicikle Flex-Fix, koji se savršeno uklapa u aktivan životni stil. Opel je jedini proizvođač koji nudi ovakav sistem. Pristupačan nosač je kompletno ugrađen u zadnji deo auta, funkcioniše kao fioka i može da nosi do tri bicikla od jednom.
Dostupnost pogona na sva četiri točka, pogona na prednje točkove i eksluzivnih tehnologija
Novi Opel Mokka je dostupan kako sa pogonom na sva četiri točka, tako i sa pogonom na prednje točkove. Pogonski sistem na sva četiri točka osigurava visok nivo stabilnosti i bezbednosti, a istovremeno prilagođava kapacitete modela Mokka neravnim površinama. Test upravljanja i vuče je pokazao da ovaj sistem automatski i neprimetno prenosi snagu na zadnje točkove.
Standardna oprema koja poboljšava iskustvo pri vožnji u svim verzijama modela Mokka uključuje elektronsku kontrolu stabilnosti (ECS), kontrolu vuče (TC), kao i pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i pomoć pri spuštanju nizbrdo (HDC). Ovi sistemi povećavaju komfor i bezbednost pri vožnji uzbrdo i nizbrdo.
Bogat i prefinjen, Opel Mokka čini najmodernije luksuzne tehnologije dostupnim SUV B segmentu. Napredni sistem prilagodljivih prednjih svetla (AFL+), koji poboljšava bezbednost pri vožnji, zasniva se na trećoj generaciji sistema biksenonskih svetla, koji uključuje i sistem koji automatski menja položaj prednjih farova (HBA). Nova generacija prednje kamere “Opelovo oko” je takođe dostupna. Ovaj sistem vozaču nudi pristup određenim funkcijama, uključujući upozorenje o napuštanju trake (LDW) i drugu generaciju sistema za prepoznavanje saobraćajnih znakova.
Nijedno drugo subkompaktno SUV vozilo ne nudi ovakav sistem koji povećava nivo bezbednosti i udobnosti pri vožnji.
Opel Mokka će se naći u Opelovim prodajnim centrima krajem 2012. godine.
Posto je opel skrt sa slikama, malo unutrasnjosti iz verzije Buick za amere
I samo u naslovu treba da se promeni 2013>2012 jer jepremijera planirana za zenevu a prodaja na jesen
· Novi Mokka obogaćuje Opelov portfolio i podstiče brzo rastuće evropsko tržište SUV modela
· Svež i dinamičan, sportski dizajn u kombinaciji sa prefinjenom funkcionalnošću i
· Pogon na prednje ili sve točkove, šestostepeni manuelni ili automatski menjač
· Dva benzinska i jedan dizel motor, standardna Start/Stop tehnologija za štednju goriva
Riselshajm. Novo ime i novi segment za Opel: na početku nove godine i dva meseca pre svetske premijere na Sajmu automobila u Ženevi u 6. marta 2012. godine, Opel otkriva prve fotografije svog dinamičnog, subkompaktnog vozila sa sportskom vizijom, pod nazivom Mokka.
Sa novim modelom Mokka, Opel je prvi nemački proizvođač koji će lansirati svog kandidata u rastućem subkompaktnom SUV segmentu.
Upkos svojim dimenzijama od 4.28 metara, u Mokka lako može da se smesti petoro ljudi u sedećem položaju. Ovaj model takođe ispunjava Opelovo obećanje da će kombinovati atraktivan dizajn sa inovativnom tehnologijom i luksuznim funkcijama koje ga na taj način čini dostupnim širem krugu klijenata.
“Opel Mokka je nasledio snagu tradicionalnih većih SUV modela, koju je uklopio u moderan kompaktan format”, kaže izvršni direktor Opela, Karl-Fridrih Štrake.“Mokka proširuje Opelovu liniju vozila i predstavlja nastavak elana koji gradimo proteklih nekoliko godina pomoću snažne ofanzive proizvoda. On takođe podstiče novi SUV B segment za koji se predviđa da će se znatno proširiti u narednih nekoliko godina.”
Dinamiča vožnja i životni stil
Opel Mokka spaja funkcionalnost i komfor, visoki položaj sedenja i ukus avanture. Postoji verzija sa tehnologijom pogona na sva četiri točka koja neprimetno prebacuje obrtni moment na zadnje točkove ukoliko je to potrebno radi bolje vuče i upravljanja. Snagu obezbeđuju tri efikasna motora. Svaki od ova tri motora sa manuelnim menjačem je opremljen Opelovom kreni/stani tehnologijom za štednju goriva. Benzinske varijante uključuju motor od 1,6 litara sa prirodnim usisavanjem snage 85 kW/115 ks, kao i turbo motor od 1.4 litara, 103kW/140ks sa obrtnim momentom od 200 Nm. Što se tiče dizel ponude, ona uključuje CDTI turbo dizel motor od 1.7 litara, 93kW/130ks sa obrtnim momentom od 300 Nm. I turbo motor od 1.4 litara i CDTI motor od 1.7 litara mogu da se kombinuju sa šestostepenim manuelnim ili sa šestostepenim automatskim menjačem.
Mokka uvodi nove, najmodernije tehnologije u SUV B segment, kao što je niz sistema pomoći vozaču koji se zasnivaju na sistemu prednjih kamera “Opelovo oko” i na zadnjoj kameri. Štaviše, Mokka ima ergonomična sedišta sa sertifikatom nemačke organizacije stručnjaka za zdrava leđa AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V.”) Pored prostranog prtljažnog prostora, Mokka nudi u potpunosti ugrađeni nosač za bicikle poslednje generacije Flex-Fix, koji je jedinstven za Opel.
Sa svim ovim karakteristikama, Mokka je dizajniran za ljude sa aktivnim i sofisticiranim životni stilom. To se takođe vidi iz naziva modela, koji je inspirisan malim, okruglim zrnima prestižne vrste kafe “Coffea Arabica”. Napitci koji se prave od sorte kafe Moka su sofisticirani i prosvećeni, bogatog karaktera i puni energije. Baš kao i ti napitci, Opel Mokka je kompaktan, sa velikim stavom.
Smeo SUV dizajn u kombinaciji sa prefinjenom funkcionalnošću
Sa novim modelom Mokka, Opelova filozofija dizajna da spoji “vajarsku umetnost i nemačku preciznost” dobija novi oblik u subkompaktnom SUV segmentu. Opel Mokka pokazuje smeo stav sa izvajanim i elegantnim crtama, dok sa druge strane zadržava sportski karakter zahvaljujući mišićavim i atletskim linijama karoserije. Svemu tome dodatnu energiju daje Opelova tipična “oštrica” na bočnim stranama karoserije koja se penje prema zadnjoj strani automobila. Sportski karakter modela Mokka je naglašen i pomoću većeg odstojanja od tla, što ga čini pogodnima za puteveod šljunka, kao i razmakom između točkova od 1540 mm. Robusan izgled modela je dodatno istaknut alu felnama od 18 inča, koje su standardni deo konfiguracija “Enjoy” i “Cosmo”.
Što se tiče enterijera, novi Mokka pokazuje tipične vrednosti Opela, kao što su svestranost i pristupačna funkcionalnost. Mokka ima do 1.372 litara prtljažnog prostora i do 19 pregrada za skladištenje stvari. Nosivost modela Mokka može da se pohvali novom generacijom nosača za bicikle Flex-Fix, koji se savršeno uklapa u aktivan životni stil. Opel je jedini proizvođač koji nudi ovakav sistem. Pristupačan nosač je kompletno ugrađen u zadnji deo auta, funkcioniše kao fioka i može da nosi do tri bicikla od jednom.
Dostupnost pogona na sva četiri točka, pogona na prednje točkove i eksluzivnih tehnologija
Novi Opel Mokka je dostupan kako sa pogonom na sva četiri točka, tako i sa pogonom na prednje točkove. Pogonski sistem na sva četiri točka osigurava visok nivo stabilnosti i bezbednosti, a istovremeno prilagođava kapacitete modela Mokka neravnim površinama. Test upravljanja i vuče je pokazao da ovaj sistem automatski i neprimetno prenosi snagu na zadnje točkove.
Standardna oprema koja poboljšava iskustvo pri vožnji u svim verzijama modela Mokka uključuje elektronsku kontrolu stabilnosti (ECS), kontrolu vuče (TC), kao i pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i pomoć pri spuštanju nizbrdo (HDC). Ovi sistemi povećavaju komfor i bezbednost pri vožnji uzbrdo i nizbrdo.
Bogat i prefinjen, Opel Mokka čini najmodernije luksuzne tehnologije dostupnim SUV B segmentu. Napredni sistem prilagodljivih prednjih svetla (AFL+), koji poboljšava bezbednost pri vožnji, zasniva se na trećoj generaciji sistema biksenonskih svetla, koji uključuje i sistem koji automatski menja položaj prednjih farova (HBA). Nova generacija prednje kamere “Opelovo oko” je takođe dostupna. Ovaj sistem vozaču nudi pristup određenim funkcijama, uključujući upozorenje o napuštanju trake (LDW) i drugu generaciju sistema za prepoznavanje saobraćajnih znakova.
Nijedno drugo subkompaktno SUV vozilo ne nudi ovakav sistem koji povećava nivo bezbednosti i udobnosti pri vožnji.
Opel Mokka će se naći u Opelovim prodajnim centrima krajem 2012. godine.
Posto je opel skrt sa slikama, malo unutrasnjosti iz verzije Buick za amere
I samo u naslovu treba da se promeni 2013>2012 jer jepremijera planirana za zenevu a prodaja na jesen
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka
Smeo SUV dizajn u kombinaciji sa prefinjenom funkcionalnošću
Sa novim modelom Mokka, Opelova filozofija dizajna da spoji “vajarsku umetnost i nemačku preciznost” dobija novi oblik u subkompaktnom SUV segmentu. Opel Mokka pokazuje smeo stav sa izvajanim i elegantnim crtama, dok sa druge strane zadržava sportski karakter zahvaljujući mišićavim i atletskim linijama karoserije. Svemu tome dodatnu energiju daje Opelova tipična “oštrica” na bočnim stranama karoserije koja se penje prema zadnjoj strani automobila. Sportski karakter modela Mokka je naglašen i pomoću većeg odstojanja od tla, što ga čini pogodnima za puteveod šljunka, kao i razmakom između točkova od 1540 mm. Robusan izgled modela je dodatno istaknut alu felnama od 18 inča, koje su standardni deo konfiguracija “Enjoy” i “Cosmo”.
Što se tiče enterijera, novi Mokka pokazuje tipične vrednosti Opela, kao što su svestranost i pristupačna funkcionalnost. Mokka ima do 1.372 litara prtljažnog prostora i do 19 pregrada za skladištenje stvari. Nosivost modela Mokka može da se pohvali novom generacijom nosača za bicikle Flex-Fix, koji se savršeno uklapa u aktivan životni stil. Opel je jedini proizvođač koji nudi ovakav sistem. Pristupačan nosač je kompletno ugrađen u zadnji deo auta, funkcioniše kao fioka i može da nosi do tri bicikla od jednom.
Dostupnost pogona na sva četiri točka, pogona na prednje točkove i eksluzivnih tehnologija
Novi Opel Mokka je dostupan kako sa pogonom na sva četiri točka, tako i sa pogonom na prednje točkove. Pogonski sistem na sva četiri točka osigurava visok nivo stabilnosti i bezbednosti, a istovremeno prilagođava kapacitete modela Mokka neravnim površinama. Test upravljanja i vuče je pokazao da ovaj sistem automatski i neprimetno prenosi snagu na zadnje točkove.
Standardna oprema koja poboljšava iskustvo pri vožnji u svim verzijama modela Mokka uključuje elektronsku kontrolu stabilnosti (ECS), kontrolu vuče (TC), kao i pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i pomoć pri spuštanju nizbrdo (HDC). Ovi sistemi povećavaju komfor i bezbednost pri vožnji uzbrdo i nizbrdo.
Bogat i prefinjen, Opel Mokka čini najmodernije luksuzne tehnologije dostupnim SUV B segmentu. Napredni sistem prilagodljivih prednjih svetla (AFL+), koji poboljšava bezbednost pri vožnji, zasniva se na trećoj generaciji sistema biksenonskih svetla, koji uključuje i sistem koji automatski menja položaj prednjih farova (HBA). Nova generacija prednje kamere “Opelovo oko” je takođe dostupna. Ovaj sistem vozaču nudi pristup određenim funkcijama, uključujući upozorenje o napuštanju trake (LDW) i drugu generaciju sistema za prepoznavanje saobraćajnih znakova.
Nijedno drugo subkompaktno SUV vozilo ne nudi ovakav sistem koji povećava nivo bezbednosti i udobnosti pri vožnji.
Opel Mokka će se naći u Opelovim prodajnim centrima krajem 2012. godine.
http://www.youtube.com/watch?v=_jmQlUk14OY
Sa novim modelom Mokka, Opelova filozofija dizajna da spoji “vajarsku umetnost i nemačku preciznost” dobija novi oblik u subkompaktnom SUV segmentu. Opel Mokka pokazuje smeo stav sa izvajanim i elegantnim crtama, dok sa druge strane zadržava sportski karakter zahvaljujući mišićavim i atletskim linijama karoserije. Svemu tome dodatnu energiju daje Opelova tipična “oštrica” na bočnim stranama karoserije koja se penje prema zadnjoj strani automobila. Sportski karakter modela Mokka je naglašen i pomoću većeg odstojanja od tla, što ga čini pogodnima za puteveod šljunka, kao i razmakom između točkova od 1540 mm. Robusan izgled modela je dodatno istaknut alu felnama od 18 inča, koje su standardni deo konfiguracija “Enjoy” i “Cosmo”.
Što se tiče enterijera, novi Mokka pokazuje tipične vrednosti Opela, kao što su svestranost i pristupačna funkcionalnost. Mokka ima do 1.372 litara prtljažnog prostora i do 19 pregrada za skladištenje stvari. Nosivost modela Mokka može da se pohvali novom generacijom nosača za bicikle Flex-Fix, koji se savršeno uklapa u aktivan životni stil. Opel je jedini proizvođač koji nudi ovakav sistem. Pristupačan nosač je kompletno ugrađen u zadnji deo auta, funkcioniše kao fioka i može da nosi do tri bicikla od jednom.
Dostupnost pogona na sva četiri točka, pogona na prednje točkove i eksluzivnih tehnologija
Novi Opel Mokka je dostupan kako sa pogonom na sva četiri točka, tako i sa pogonom na prednje točkove. Pogonski sistem na sva četiri točka osigurava visok nivo stabilnosti i bezbednosti, a istovremeno prilagođava kapacitete modela Mokka neravnim površinama. Test upravljanja i vuče je pokazao da ovaj sistem automatski i neprimetno prenosi snagu na zadnje točkove.
Standardna oprema koja poboljšava iskustvo pri vožnji u svim verzijama modela Mokka uključuje elektronsku kontrolu stabilnosti (ECS), kontrolu vuče (TC), kao i pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i pomoć pri spuštanju nizbrdo (HDC). Ovi sistemi povećavaju komfor i bezbednost pri vožnji uzbrdo i nizbrdo.
Bogat i prefinjen, Opel Mokka čini najmodernije luksuzne tehnologije dostupnim SUV B segmentu. Napredni sistem prilagodljivih prednjih svetla (AFL+), koji poboljšava bezbednost pri vožnji, zasniva se na trećoj generaciji sistema biksenonskih svetla, koji uključuje i sistem koji automatski menja položaj prednjih farova (HBA). Nova generacija prednje kamere “Opelovo oko” je takođe dostupna. Ovaj sistem vozaču nudi pristup određenim funkcijama, uključujući upozorenje o napuštanju trake (LDW) i drugu generaciju sistema za prepoznavanje saobraćajnih znakova.
Nijedno drugo subkompaktno SUV vozilo ne nudi ovakav sistem koji povećava nivo bezbednosti i udobnosti pri vožnji.
Opel Mokka će se naći u Opelovim prodajnim centrima krajem 2012. godine.
http://www.youtube.com/watch?v=_jmQlUk14OY
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka
Da li je ovo vozilo u klasi SX4? Sviđa mi se.
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka
Recimo u toj klasi, samo malo skuplji.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka
Bojim se da neće biti malo, al baš nas briga, mi smo iovako kibiceri.
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka
Chevroletovo izdanje pod imenom Trax.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
Opel Mokka dobila integrisani nosač bicikala FlexFix
Opelov novi SUV Mokka biće dostupan sa nadograđenom, drugom generacijom nosača bicikala FlexFix koji sada može da ponese do tri bicikla. Ovaj Opelov ekskluzivni sistem integrisan je u zadnji branik vozila, pa je tako uvek na dohvat ruke.
Čak i kada su na njemu bicikli, nosač FlexFix se može nagnuti tako da se poklopac prtljažnika lako otvara, pa nije teško pristupiti predmetima u prtljažniku. Nešto kasnije tokom godine, sa približavanjem zvaničnog tržišnog predstavljanja, ovaj mali SUV ponudiće još više mogućnosti za skladištenje jer će dobiti i dodatni FlexFix nosač.
Da je na Mokku montirana standardna verzija sistema FlexFix, ovaj bi automobil mogao poneti tek jedan bicikl. No u poređenju sa prvom generacijom, druga generacija nosača FlexFix može poneti dodatnih 10 kg - ukupno njih 30. Druga generacija FlexFixa sada je dostupna sa adapterom na koji je moguće smestiti još dodatna dva bicikla. Ukupna nosivost sa tri bicikla iznosi 60 kg.
FlexFix nudi jedinstvene prednosti
Opel je i dalje jedini proizvođač automobila koji nudi sasvim integrisani sistem nosača bicikala koji je uvek na dohvat ruke. Ovim nosačem je izuzetno jednostavno upravljati i može se prilagoditi ručno, bez potrebe za alatom. Bicikli se učvršćuju posebnim držačima obloženim gumom, a sistem nosača može se zaključati tako da su bicikli zaštićeni od krađe kada je Mokka parkirana. Čak i kad su bicikli na njemu, FlexFix sistem druge generacije se može nagnuti, a poklopac prtljažnika se tada vrlo lako otvara i Mokkinom prtljažniku se pristupa jednostavno i brzo.
Druga velika prednost Opelovog FlexFix sistema u poređenju s uobičajenim nosačima bicikala je da ga je lako dohvatiti, pa ga tako krasi i izvanredna ergonomičnost. Za razliku od ostalih sistema, kao što su krovni nosači kod kojih morate bicikl dići iznad glave, sa FlexFix sistemom ne naprežete leđa. Još jedna prednost FlexFixa nad sistemima krovnih nosača je da sa njim vozilo nije podložno ograničenju brzine od 120 km/h jer su bicikli smešteni pozadi.
Mokka spaja funkcionalnost, udobnost i avanturu
Zahvaljujući svojoj dužini od 4,28 metara, u Mokku se može udobno smestiti petoro putnika. Vozna dinamika Mokke prilagođena je potrebama gradskog života sa svim prednostima off-road vožnje. Upravo zbog toga Mokka, osim sa prednjim (FWD) pogonom, dolazi i sa tehnologijom pogona na sve točkove (AWD) što doprinosi da se vozilo bolje drži uz podlogu, a bolje je i upravljanje na neasfaltiranim putevima.
Ponuđena su tri efikasna motora. Svi modeli sa mauelnim menjačem su opremljeni Opelovim Start/Stop sistemom koji štedi gorivo. Ponuda benzinskih motora sastoji se od atmosferskog 1.6-litarskog motora sa 85 kW/115 KS i 155 Nm, kao i 1.4-litarskog Turbo motora sa 103 kW/140 KS i 200 Nm. Što se dizelske ponude tiče, tu je 1.7 CDTI turbo dizel motor sa 93 kw/130 KS i 300 Nm obrtnog momenta koji nudi visoku ekonomičnost i niske emisije štetnih gasova.
Opelov novi SUV Mokka biće dostupan sa nadograđenom, drugom generacijom nosača bicikala FlexFix koji sada može da ponese do tri bicikla. Ovaj Opelov ekskluzivni sistem integrisan je u zadnji branik vozila, pa je tako uvek na dohvat ruke.
Čak i kada su na njemu bicikli, nosač FlexFix se može nagnuti tako da se poklopac prtljažnika lako otvara, pa nije teško pristupiti predmetima u prtljažniku. Nešto kasnije tokom godine, sa približavanjem zvaničnog tržišnog predstavljanja, ovaj mali SUV ponudiće još više mogućnosti za skladištenje jer će dobiti i dodatni FlexFix nosač.
Da je na Mokku montirana standardna verzija sistema FlexFix, ovaj bi automobil mogao poneti tek jedan bicikl. No u poređenju sa prvom generacijom, druga generacija nosača FlexFix može poneti dodatnih 10 kg - ukupno njih 30. Druga generacija FlexFixa sada je dostupna sa adapterom na koji je moguće smestiti još dodatna dva bicikla. Ukupna nosivost sa tri bicikla iznosi 60 kg.
FlexFix nudi jedinstvene prednosti
Opel je i dalje jedini proizvođač automobila koji nudi sasvim integrisani sistem nosača bicikala koji je uvek na dohvat ruke. Ovim nosačem je izuzetno jednostavno upravljati i može se prilagoditi ručno, bez potrebe za alatom. Bicikli se učvršćuju posebnim držačima obloženim gumom, a sistem nosača može se zaključati tako da su bicikli zaštićeni od krađe kada je Mokka parkirana. Čak i kad su bicikli na njemu, FlexFix sistem druge generacije se može nagnuti, a poklopac prtljažnika se tada vrlo lako otvara i Mokkinom prtljažniku se pristupa jednostavno i brzo.
Druga velika prednost Opelovog FlexFix sistema u poređenju s uobičajenim nosačima bicikala je da ga je lako dohvatiti, pa ga tako krasi i izvanredna ergonomičnost. Za razliku od ostalih sistema, kao što su krovni nosači kod kojih morate bicikl dići iznad glave, sa FlexFix sistemom ne naprežete leđa. Još jedna prednost FlexFixa nad sistemima krovnih nosača je da sa njim vozilo nije podložno ograničenju brzine od 120 km/h jer su bicikli smešteni pozadi.
Mokka spaja funkcionalnost, udobnost i avanturu
Zahvaljujući svojoj dužini od 4,28 metara, u Mokku se može udobno smestiti petoro putnika. Vozna dinamika Mokke prilagođena je potrebama gradskog života sa svim prednostima off-road vožnje. Upravo zbog toga Mokka, osim sa prednjim (FWD) pogonom, dolazi i sa tehnologijom pogona na sve točkove (AWD) što doprinosi da se vozilo bolje drži uz podlogu, a bolje je i upravljanje na neasfaltiranim putevima.
Ponuđena su tri efikasna motora. Svi modeli sa mauelnim menjačem su opremljeni Opelovim Start/Stop sistemom koji štedi gorivo. Ponuda benzinskih motora sastoji se od atmosferskog 1.6-litarskog motora sa 85 kW/115 KS i 155 Nm, kao i 1.4-litarskog Turbo motora sa 103 kW/140 KS i 200 Nm. Što se dizelske ponude tiče, tu je 1.7 CDTI turbo dizel motor sa 93 kw/130 KS i 300 Nm obrtnog momenta koji nudi visoku ekonomičnost i niske emisije štetnih gasova.
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum