2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax

Noviteti i razne vesti iz auto-industrije
Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45833
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax

Post od Geza » 13 Avg 2012, 23:24

Opelova verzija.

Slika
Slika
Slika
Slika

Chevrolet.

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Cenovnik za holandsko tržište.

1.6 Start/Stop 5 Selection € 21.995
1.6 Start/Stop 5 Edition € 24.695
1.6 Start/Stop 5 Cosmo € 26.295
1.4 Turbo Start/Stop 6 Edition 4x4 € 29.095
1.4 Turbo Start/Stop 6 Cosmo 4x4 € 30.695
1.7 CDTI Start/Stop 6 Edition € 30.695
1.7 CDTI Start/Stop 6 Cosmo € 32.295
1.7 CDTI 6-traps aut Edition € 34.195
1.7 CDTI 6-traps aut Cosmo € 35.795
1.7 CDTI Start/Stop 6 Edition 4x4 € 33.895
1.7 CDTI Start/Stop 6 Cosmo 4x4 € 35.495
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Texonja
Postovi: 4510
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:09
Garaža: X3
Lokacija: Poker table

Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax

Post od Texonja » 14 Avg 2012, 02:06

Ako su ovakve ili slicne cene i za ostala trzista, ovo je preterivanje. Ovaj njihov dizel je duboko zagazio u teritoriju BMW X1 (sa dizelom od 2000cc i xDrive), kao i Audija Q3 TDI quattro, a ko pored ova dva navedena kupi Mokku za iste pare... :srbin:
Jeste lep autic, ali malo razuma nije na odmet.

EDIT - joj, sad se setih jos necega.... CX-5 , koji moze da se kupi za manje para sa jacim motorom i vise opreme. :opustanje:
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax

Post od kvcali » 05 Sep 2012, 21:14

Slika

Opel je saopštio da je do sada već primio više od 25.000 narudžbina za novi model Mokka.

Najviše narudžbina za ovaj mali crossover je stiglo iz Nemačke, Velike Britanije i Italije.

Opel Mokka je dugačak 428 cm (31 cm kraći od Antare), međuosovinsko rastojanje je 256 cm, klirens iznosi 158 mm, u ponudi motora su dva benzinca (1.6 16v sa 115KS i 1.4 turbo sa 140KS) i jedan dizelaš (1.7 CDTi sa 130KS), a od menjača su na raspolaganju šestostepeni manuelni i automatik. Kao opcpija je na raspolaganju i pogon na sva četiri točka.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax

Post od kvcali » 17 Sep 2012, 16:39

Nova Opel Mokka sa jedinstvenim sistemima pomoći u vožnji

Slika

Sa potpuno novim SUV-om, Mokkom, Opel prvi put donosi svoje bogate jedinstvene nemačke tehnologije i sisteme pomoći u vožnji u sub-kompaktni SUV segment. Ekskluzivne Opelove tehnologije koje povećavaju i bezbednost i udobnost, sada su dostupne širem segmentu kupaca. One uključuju nagrađivanu, jedinstvenu Opel Eye prednju kameru, kao i Mokkinu sofisticiranu Elektronsku kontrolu stabilnosti (ESC), Pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i Pomoć pri spuštanju nizbrdo (HDC).

"Opel je ponovo pokazao industrijsko vođstvo, pružajući tehnologije koje povećavaju udobnost i sigurnost. One nisu samo rezultat najsavremenijeg nemačkog inženjerstva, već su takođe pristupačne i dostupne vozačima SUV-a", kaže potpredsednik Opelovog Inženjeringa, Michael F. Ableson. "Ponosni smo što Mokka uvodi mnoge Opelove ekskluzivne sisteme pomoći u vožnji poput Opel Eye kamere u ovaj brzorastući segment vozila."

Slika

Opel Eye prednja kamera, koja se nalazi između vetrobrana i retrovizora, pomaže vozačima Mokke na dva različita načina. Kamera je u stanju da prepozna znakove na putu i ​​oznake traka, pa pruža osnovu za Sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova (TSR), Upozorenje o napuštanju trake (LDW) i Upozorenje na čeoni sudar (FCA). Sistem Prepoznavanja saobraćajnih znakova čita ograničenja brzine, zabrane preticanja i mnoge druge znakove i prikazuje ih na instrument tabli. Zavisno od uslova osvetljenja, trenutni sistem (TSR II) počinje da prepoznaje i iščitava znakove na svakih 60 metara.

Slika

Upozorenje o napuštanju trake upozorava vozača kada nenamerno napusti svoju traku. Ovo pomaže u sprečavanju opasnih situacija, kao na primer kada vozač zaspi za volanom. Upozorenje o napuštanju trake može da se uključi ili isključi preko tastera. Kada je aktivno, ono upozorava vozača zvučnim signalom i treperenjem ikone na instrument tabli. Upozorenje na čeoni sudar (FCA) upozorava vozača glasnim alarmom, kao i vizuelnim upozorenjem na instrument tabli ako se vozilo nađe u kritičnoj situaciji gde je sudar sa vozilom ispred neminovan. FCA upozorava i na objekte u kretanju i u mirovanju. Vozač može podesiti osetljivost FCA preko kontrola na volanu.

Pored toga, Opel Mokka je jedan od retkih automobila u svom segmentu koja nudi Pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i Pomoć pri spuštanju nizbrdo (HDC), kao standardni deo ESC-a, kako za varijantu sa pogonom na sve točkove, tako i za pogon na prednje točkove. HSA funkcija povećava udobnost vožnje, pomažući vozaču kada vozilo treba da krene uzbrdo. HSA sprečava da vozilo krene unazad čak i nakon što je ručna kočnica spuštena. HDC funkcija je veoma korisna u obrnutom scenariju, kada se vozilo spušta niz strminu. Ona se može aktivirati pritiskom na dugme. Tada vozač može da odredi i ograniči brzinu kojom vozilo treba da se spusti. Automatizovana kontrola brzine znači da vozač ne mora da primenjuje kočnice da bi se spustio nizbrdo. Ovo je posebno korisno u ograničenim uslovima, kao što su zaleđene površine ili makadamski putevi, na kojima je važno održati konstantnu brzinu. Željenu brzinu može da podesi vozač, bilo ubrzavanjem ili kočenjem - sistem pomoći će održavati brzinu.

Drugi ključni sistem pomoći vozaču koji je dostupan u Mokki je Opelovo nagrađivano, biksenonsko Prilagodljivo prednje osvetljenje (AFL+) koje preko jedanaest različitih funkcija osvetljenja prilagođava svoj intenzitet i opseg tako da odgovara preovlađujućim uslovima vožnje i puta. AFL+ funkcije uključuju svetla za seoske puteve, svetla za autoput, svetla za vožnju u gradu, svetla za vožnju u pešačkim zonama, svetla za loše vremenske uslove, duga svetla, statična ugaona svetla, dinamična ugaona svetla, LED dnevna svetla i asistenciju dugih svetala. Ovo poslednje podešava duga svetla automatski, tako da vozač koji je napred i pozadi nije zaslepljen. U poređenju sa konvencionalnim dugim svetlima, LED dnevna svetla smanjuju potrošnju goriva jer zahtevaju znatno manje električne energije. LED svetla imaju izuzetan životni vek, koji je i do 30 puta duži nego kod H7 halogenih sijalica.

Mokka je prva od tri modela koja otvaraju novi segment vozila za brend Opel. U prvoj polovini 2013., moderan, mali, gradski automobil, ADAM i novi kabriolet Cascada će takođe debitovati na tržištu.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

nenad.fil
Postovi: 1378
Pridružio se: 21 Maj 2012, 19:16
Lokacija: Beograd

Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax

Post od nenad.fil » 24 Sep 2012, 12:36

Čudna mi čuda mercedes te sisteme ima već par godina...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45833
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax

Post od Geza » 24 Sep 2012, 14:40

Mislim da nije stvar u tome, već da se ti sistemi iz kola više klase spuštaju u nižu.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax

Post od Xepoj87 » 24 Sep 2012, 15:24

Pise ekskluzivne Opelove tehnologije... I svoje bogate jedinstvene nemacke tehnologije...
I jedinstvena Opel eye kamera :kezo:
Texonja je napisao:Ako su ovakve ili slicne cene i za ostala trzista, ovo je preterivanje. Ovaj njihov dizel je duboko zagazio u teritoriju BMW X1 (sa dizelom od 2000cc i xDrive), kao i Audija Q3 TDI quattro, a ko pored ova dva navedena kupi Mokku za iste pare... :srbin:
Jeste lep autic, ali malo razuma nije na odmet.

EDIT - joj, sad se setih jos necega.... CX-5 , koji moze da se kupi za manje para sa jacim motorom i vise opreme. :opustanje:
Ma jok,to je cena za Holandiju,tamo je pocetna cena najjeftinijeg X1 1.6d, 38.000e...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax

Post od kvcali » 24 Sep 2012, 15:56

Geza je napisao:Mislim da nije stvar u tome, već da se ti sistemi iz kola više klase spuštaju u nižu.
bas to, maliciozni komentari su suvisni
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax

Post od nikaragva » 24 Sep 2012, 16:00

A sad gore na slici bas astra ide ispred njega :kezo:

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax

Post od Xepoj87 » 24 Sep 2012, 16:05

Sistem je jasno programiran,Opele ne diraj,druge gazi! :kezo:
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Floyd
Postovi: 19654
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:18

Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax

Post od Floyd » 24 Sep 2012, 16:15

Xepoj87 je napisao:Pise ekskluzivne Opelove tehnologije...
Pa isto kao kad su onaj tjunirani JTD nazvali ekskluzivnim Opelovim bi-turbo dizelom :uf:
Xepoj87 je napisao:I jedinstvena Opel eye kamera :kezo:
Uuuu jeeeee :klanjamse:

nenad.fil
Postovi: 1378
Pridružio se: 21 Maj 2012, 19:16
Lokacija: Beograd

Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax

Post od nenad.fil » 24 Sep 2012, 20:27

Komentar uopšte nije bio maliciozan, to je prosto moja reakcija na predstavljanje tehnologije koja postoji već par godina kao ''svemirske.''

Tako je i iPhone 4 kada je izašao predstavio ''revolucionarnu'' tehnologiju video poziva koji je u tom trenutku postojao kod recimo nokije 10-ak godina.

Ukratko prodavanje ''m*da za bubrege.''

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax

Post od Xepoj87 » 24 Sep 2012, 21:09

A sto se tice klase,Mercedes B klase ima te sisteme vec godinu dana ili koliko vec ima od kada je izasao...
Neki su cak i standardni,za razliku od Mokke,gde se hvale sto je Hill Assyst standardan...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax

Post od kvcali » 24 Sep 2012, 21:48

aj po 2.x
Geza je napisao:Mislim da nije stvar u tome, već da se ti sistemi iz kola više klase spuštaju u nižu.
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
Xepoj87
Postovi: 28022
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:37
Lokacija: Beograd

Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax

Post od Xepoj87 » 24 Sep 2012, 21:55

A onda uzmes da A klasa od 20.000e ima pola tih sistema u sebi,a ostatak kosta oko 2.000e,dok Mokka sa istim tim sistemima nece kod nas biti ispod 25.000e i da te pitam onda: Koja niza klasa?
Ajde bre,pa procitaj celu vest bez omamljenosti Opelom i reci da su samo to mislili...
Jedno je kada kazes da su sada ti sistemi dostupni nizem segmentu,a drugo kada kazes da su Opelove EKSKLUZIVNE tehnologije sada dostupne i nizem segmentu...
I Golf je prvi uveo automatsko parkiranje i slicne stvari,pa nisu to pretvorili u vest o marsovcima...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.

Odgovori