2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
Opelova verzija.
Chevrolet.
Cenovnik za holandsko tržište.
1.6 Start/Stop 5 Selection € 21.995
1.6 Start/Stop 5 Edition € 24.695
1.6 Start/Stop 5 Cosmo € 26.295
1.4 Turbo Start/Stop 6 Edition 4x4 € 29.095
1.4 Turbo Start/Stop 6 Cosmo 4x4 € 30.695
1.7 CDTI Start/Stop 6 Edition € 30.695
1.7 CDTI Start/Stop 6 Cosmo € 32.295
1.7 CDTI 6-traps aut Edition € 34.195
1.7 CDTI 6-traps aut Cosmo € 35.795
1.7 CDTI Start/Stop 6 Edition 4x4 € 33.895
1.7 CDTI Start/Stop 6 Cosmo 4x4 € 35.495
Chevrolet.
Cenovnik za holandsko tržište.
1.6 Start/Stop 5 Selection € 21.995
1.6 Start/Stop 5 Edition € 24.695
1.6 Start/Stop 5 Cosmo € 26.295
1.4 Turbo Start/Stop 6 Edition 4x4 € 29.095
1.4 Turbo Start/Stop 6 Cosmo 4x4 € 30.695
1.7 CDTI Start/Stop 6 Edition € 30.695
1.7 CDTI Start/Stop 6 Cosmo € 32.295
1.7 CDTI 6-traps aut Edition € 34.195
1.7 CDTI 6-traps aut Cosmo € 35.795
1.7 CDTI Start/Stop 6 Edition 4x4 € 33.895
1.7 CDTI Start/Stop 6 Cosmo 4x4 € 35.495
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
Ako su ovakve ili slicne cene i za ostala trzista, ovo je preterivanje. Ovaj njihov dizel je duboko zagazio u teritoriju BMW X1 (sa dizelom od 2000cc i xDrive), kao i Audija Q3 TDI quattro, a ko pored ova dva navedena kupi Mokku za iste pare...
Jeste lep autic, ali malo razuma nije na odmet.
EDIT - joj, sad se setih jos necega.... CX-5 , koji moze da se kupi za manje para sa jacim motorom i vise opreme.
Jeste lep autic, ali malo razuma nije na odmet.
EDIT - joj, sad se setih jos necega.... CX-5 , koji moze da se kupi za manje para sa jacim motorom i vise opreme.
Everything happens for a reason. Sometimes the reason is that you're stupid and make bad decisions!
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
Opel je saopštio da je do sada već primio više od 25.000 narudžbina za novi model Mokka.
Najviše narudžbina za ovaj mali crossover je stiglo iz Nemačke, Velike Britanije i Italije.
Opel Mokka je dugačak 428 cm (31 cm kraći od Antare), međuosovinsko rastojanje je 256 cm, klirens iznosi 158 mm, u ponudi motora su dva benzinca (1.6 16v sa 115KS i 1.4 turbo sa 140KS) i jedan dizelaš (1.7 CDTi sa 130KS), a od menjača su na raspolaganju šestostepeni manuelni i automatik. Kao opcpija je na raspolaganju i pogon na sva četiri točka.
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
Nova Opel Mokka sa jedinstvenim sistemima pomoći u vožnji
Sa potpuno novim SUV-om, Mokkom, Opel prvi put donosi svoje bogate jedinstvene nemačke tehnologije i sisteme pomoći u vožnji u sub-kompaktni SUV segment. Ekskluzivne Opelove tehnologije koje povećavaju i bezbednost i udobnost, sada su dostupne širem segmentu kupaca. One uključuju nagrađivanu, jedinstvenu Opel Eye prednju kameru, kao i Mokkinu sofisticiranu Elektronsku kontrolu stabilnosti (ESC), Pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i Pomoć pri spuštanju nizbrdo (HDC).
"Opel je ponovo pokazao industrijsko vođstvo, pružajući tehnologije koje povećavaju udobnost i sigurnost. One nisu samo rezultat najsavremenijeg nemačkog inženjerstva, već su takođe pristupačne i dostupne vozačima SUV-a", kaže potpredsednik Opelovog Inženjeringa, Michael F. Ableson. "Ponosni smo što Mokka uvodi mnoge Opelove ekskluzivne sisteme pomoći u vožnji poput Opel Eye kamere u ovaj brzorastući segment vozila."
Opel Eye prednja kamera, koja se nalazi između vetrobrana i retrovizora, pomaže vozačima Mokke na dva različita načina. Kamera je u stanju da prepozna znakove na putu i oznake traka, pa pruža osnovu za Sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova (TSR), Upozorenje o napuštanju trake (LDW) i Upozorenje na čeoni sudar (FCA). Sistem Prepoznavanja saobraćajnih znakova čita ograničenja brzine, zabrane preticanja i mnoge druge znakove i prikazuje ih na instrument tabli. Zavisno od uslova osvetljenja, trenutni sistem (TSR II) počinje da prepoznaje i iščitava znakove na svakih 60 metara.
Upozorenje o napuštanju trake upozorava vozača kada nenamerno napusti svoju traku. Ovo pomaže u sprečavanju opasnih situacija, kao na primer kada vozač zaspi za volanom. Upozorenje o napuštanju trake može da se uključi ili isključi preko tastera. Kada je aktivno, ono upozorava vozača zvučnim signalom i treperenjem ikone na instrument tabli. Upozorenje na čeoni sudar (FCA) upozorava vozača glasnim alarmom, kao i vizuelnim upozorenjem na instrument tabli ako se vozilo nađe u kritičnoj situaciji gde je sudar sa vozilom ispred neminovan. FCA upozorava i na objekte u kretanju i u mirovanju. Vozač može podesiti osetljivost FCA preko kontrola na volanu.
Pored toga, Opel Mokka je jedan od retkih automobila u svom segmentu koja nudi Pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i Pomoć pri spuštanju nizbrdo (HDC), kao standardni deo ESC-a, kako za varijantu sa pogonom na sve točkove, tako i za pogon na prednje točkove. HSA funkcija povećava udobnost vožnje, pomažući vozaču kada vozilo treba da krene uzbrdo. HSA sprečava da vozilo krene unazad čak i nakon što je ručna kočnica spuštena. HDC funkcija je veoma korisna u obrnutom scenariju, kada se vozilo spušta niz strminu. Ona se može aktivirati pritiskom na dugme. Tada vozač može da odredi i ograniči brzinu kojom vozilo treba da se spusti. Automatizovana kontrola brzine znači da vozač ne mora da primenjuje kočnice da bi se spustio nizbrdo. Ovo je posebno korisno u ograničenim uslovima, kao što su zaleđene površine ili makadamski putevi, na kojima je važno održati konstantnu brzinu. Željenu brzinu može da podesi vozač, bilo ubrzavanjem ili kočenjem - sistem pomoći će održavati brzinu.
Drugi ključni sistem pomoći vozaču koji je dostupan u Mokki je Opelovo nagrađivano, biksenonsko Prilagodljivo prednje osvetljenje (AFL+) koje preko jedanaest različitih funkcija osvetljenja prilagođava svoj intenzitet i opseg tako da odgovara preovlađujućim uslovima vožnje i puta. AFL+ funkcije uključuju svetla za seoske puteve, svetla za autoput, svetla za vožnju u gradu, svetla za vožnju u pešačkim zonama, svetla za loše vremenske uslove, duga svetla, statična ugaona svetla, dinamična ugaona svetla, LED dnevna svetla i asistenciju dugih svetala. Ovo poslednje podešava duga svetla automatski, tako da vozač koji je napred i pozadi nije zaslepljen. U poređenju sa konvencionalnim dugim svetlima, LED dnevna svetla smanjuju potrošnju goriva jer zahtevaju znatno manje električne energije. LED svetla imaju izuzetan životni vek, koji je i do 30 puta duži nego kod H7 halogenih sijalica.
Mokka je prva od tri modela koja otvaraju novi segment vozila za brend Opel. U prvoj polovini 2013., moderan, mali, gradski automobil, ADAM i novi kabriolet Cascada će takođe debitovati na tržištu.
Sa potpuno novim SUV-om, Mokkom, Opel prvi put donosi svoje bogate jedinstvene nemačke tehnologije i sisteme pomoći u vožnji u sub-kompaktni SUV segment. Ekskluzivne Opelove tehnologije koje povećavaju i bezbednost i udobnost, sada su dostupne širem segmentu kupaca. One uključuju nagrađivanu, jedinstvenu Opel Eye prednju kameru, kao i Mokkinu sofisticiranu Elektronsku kontrolu stabilnosti (ESC), Pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i Pomoć pri spuštanju nizbrdo (HDC).
"Opel je ponovo pokazao industrijsko vođstvo, pružajući tehnologije koje povećavaju udobnost i sigurnost. One nisu samo rezultat najsavremenijeg nemačkog inženjerstva, već su takođe pristupačne i dostupne vozačima SUV-a", kaže potpredsednik Opelovog Inženjeringa, Michael F. Ableson. "Ponosni smo što Mokka uvodi mnoge Opelove ekskluzivne sisteme pomoći u vožnji poput Opel Eye kamere u ovaj brzorastući segment vozila."
Opel Eye prednja kamera, koja se nalazi između vetrobrana i retrovizora, pomaže vozačima Mokke na dva različita načina. Kamera je u stanju da prepozna znakove na putu i oznake traka, pa pruža osnovu za Sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova (TSR), Upozorenje o napuštanju trake (LDW) i Upozorenje na čeoni sudar (FCA). Sistem Prepoznavanja saobraćajnih znakova čita ograničenja brzine, zabrane preticanja i mnoge druge znakove i prikazuje ih na instrument tabli. Zavisno od uslova osvetljenja, trenutni sistem (TSR II) počinje da prepoznaje i iščitava znakove na svakih 60 metara.
Upozorenje o napuštanju trake upozorava vozača kada nenamerno napusti svoju traku. Ovo pomaže u sprečavanju opasnih situacija, kao na primer kada vozač zaspi za volanom. Upozorenje o napuštanju trake može da se uključi ili isključi preko tastera. Kada je aktivno, ono upozorava vozača zvučnim signalom i treperenjem ikone na instrument tabli. Upozorenje na čeoni sudar (FCA) upozorava vozača glasnim alarmom, kao i vizuelnim upozorenjem na instrument tabli ako se vozilo nađe u kritičnoj situaciji gde je sudar sa vozilom ispred neminovan. FCA upozorava i na objekte u kretanju i u mirovanju. Vozač može podesiti osetljivost FCA preko kontrola na volanu.
Pored toga, Opel Mokka je jedan od retkih automobila u svom segmentu koja nudi Pomoć pri kretanju uzbrdo (HSA) i Pomoć pri spuštanju nizbrdo (HDC), kao standardni deo ESC-a, kako za varijantu sa pogonom na sve točkove, tako i za pogon na prednje točkove. HSA funkcija povećava udobnost vožnje, pomažući vozaču kada vozilo treba da krene uzbrdo. HSA sprečava da vozilo krene unazad čak i nakon što je ručna kočnica spuštena. HDC funkcija je veoma korisna u obrnutom scenariju, kada se vozilo spušta niz strminu. Ona se može aktivirati pritiskom na dugme. Tada vozač može da odredi i ograniči brzinu kojom vozilo treba da se spusti. Automatizovana kontrola brzine znači da vozač ne mora da primenjuje kočnice da bi se spustio nizbrdo. Ovo je posebno korisno u ograničenim uslovima, kao što su zaleđene površine ili makadamski putevi, na kojima je važno održati konstantnu brzinu. Željenu brzinu može da podesi vozač, bilo ubrzavanjem ili kočenjem - sistem pomoći će održavati brzinu.
Drugi ključni sistem pomoći vozaču koji je dostupan u Mokki je Opelovo nagrađivano, biksenonsko Prilagodljivo prednje osvetljenje (AFL+) koje preko jedanaest različitih funkcija osvetljenja prilagođava svoj intenzitet i opseg tako da odgovara preovlađujućim uslovima vožnje i puta. AFL+ funkcije uključuju svetla za seoske puteve, svetla za autoput, svetla za vožnju u gradu, svetla za vožnju u pešačkim zonama, svetla za loše vremenske uslove, duga svetla, statična ugaona svetla, dinamična ugaona svetla, LED dnevna svetla i asistenciju dugih svetala. Ovo poslednje podešava duga svetla automatski, tako da vozač koji je napred i pozadi nije zaslepljen. U poređenju sa konvencionalnim dugim svetlima, LED dnevna svetla smanjuju potrošnju goriva jer zahtevaju znatno manje električne energije. LED svetla imaju izuzetan životni vek, koji je i do 30 puta duži nego kod H7 halogenih sijalica.
Mokka je prva od tri modela koja otvaraju novi segment vozila za brend Opel. U prvoj polovini 2013., moderan, mali, gradski automobil, ADAM i novi kabriolet Cascada će takođe debitovati na tržištu.
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
Čudna mi čuda mercedes te sisteme ima već par godina...
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
Mislim da nije stvar u tome, već da se ti sistemi iz kola više klase spuštaju u nižu.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
Pise ekskluzivne Opelove tehnologije... I svoje bogate jedinstvene nemacke tehnologije...
I jedinstvena Opel eye kamera
I jedinstvena Opel eye kamera
Ma jok,to je cena za Holandiju,tamo je pocetna cena najjeftinijeg X1 1.6d, 38.000e...Texonja je napisao:Ako su ovakve ili slicne cene i za ostala trzista, ovo je preterivanje. Ovaj njihov dizel je duboko zagazio u teritoriju BMW X1 (sa dizelom od 2000cc i xDrive), kao i Audija Q3 TDI quattro, a ko pored ova dva navedena kupi Mokku za iste pare...
Jeste lep autic, ali malo razuma nije na odmet.
EDIT - joj, sad se setih jos necega.... CX-5 , koji moze da se kupi za manje para sa jacim motorom i vise opreme.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
bas to, maliciozni komentari su suvisniGeza je napisao:Mislim da nije stvar u tome, već da se ti sistemi iz kola više klase spuštaju u nižu.
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
A sad gore na slici bas astra ide ispred njega
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
Sistem je jasno programiran,Opele ne diraj,druge gazi!
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
Pa isto kao kad su onaj tjunirani JTD nazvali ekskluzivnim Opelovim bi-turbo dizelomXepoj87 je napisao:Pise ekskluzivne Opelove tehnologije...
Uuuu jeeeeeXepoj87 je napisao:I jedinstvena Opel eye kamera
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
Komentar uopšte nije bio maliciozan, to je prosto moja reakcija na predstavljanje tehnologije koja postoji već par godina kao ''svemirske.''
Tako je i iPhone 4 kada je izašao predstavio ''revolucionarnu'' tehnologiju video poziva koji je u tom trenutku postojao kod recimo nokije 10-ak godina.
Ukratko prodavanje ''m*da za bubrege.''
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Tako je i iPhone 4 kada je izašao predstavio ''revolucionarnu'' tehnologiju video poziva koji je u tom trenutku postojao kod recimo nokije 10-ak godina.
Ukratko prodavanje ''m*da za bubrege.''
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
A sto se tice klase,Mercedes B klase ima te sisteme vec godinu dana ili koliko vec ima od kada je izasao...
Neki su cak i standardni,za razliku od Mokke,gde se hvale sto je Hill Assyst standardan...
Neki su cak i standardni,za razliku od Mokke,gde se hvale sto je Hill Assyst standardan...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
aj po 2.x
Geza je napisao:Mislim da nije stvar u tome, već da se ti sistemi iz kola više klase spuštaju u nižu.
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: 2013 Buick Encore/Opel Mokka/Chevrolet Trax
A onda uzmes da A klasa od 20.000e ima pola tih sistema u sebi,a ostatak kosta oko 2.000e,dok Mokka sa istim tim sistemima nece kod nas biti ispod 25.000e i da te pitam onda: Koja niza klasa?
Ajde bre,pa procitaj celu vest bez omamljenosti Opelom i reci da su samo to mislili...
Jedno je kada kazes da su sada ti sistemi dostupni nizem segmentu,a drugo kada kazes da su Opelove EKSKLUZIVNE tehnologije sada dostupne i nizem segmentu...
I Golf je prvi uveo automatsko parkiranje i slicne stvari,pa nisu to pretvorili u vest o marsovcima...
Ajde bre,pa procitaj celu vest bez omamljenosti Opelom i reci da su samo to mislili...
Jedno je kada kazes da su sada ti sistemi dostupni nizem segmentu,a drugo kada kazes da su Opelove EKSKLUZIVNE tehnologije sada dostupne i nizem segmentu...
I Golf je prvi uveo automatsko parkiranje i slicne stvari,pa nisu to pretvorili u vest o marsovcima...
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.