2021 Renault Austral
Re: 2021 Renault Austral
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- gosn'prirodni
- Postovi: 13
- Pridružio se: 23 Sep 2013, 22:17
- Lokacija: Beograd
Re: 2021 Renault Austral
Meni je volan prevliki i ružan, sedeo na sajmu unutra - ima više stvari koje su mi onako.... Bolje mi je rešen spolja nego unutra.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13095
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: 2021 Renault Austral
Meni se samo ne sviđa taj motor od 3 clindra i cena naravno. Za bolje opremljen primerak treba dati 35-40.000 evra. Četrdeset hiljada evra za Renoa, eeeej, kuda ovo ide?
Re: 2021 Renault Austral
Čekaj zar ne ide i 1.3TCe u Austral-u? Mogao bih da se zakunem da ima je onaj lako hibriid od 140/160ks 1.3
Dok je onaj od 130ks 1.2
A full hibrid je 1.2+elektro motor =200ks
40k eur, ali šta se nudi za tu cenu - na žalost više za tu cenu ne možeš dobiti full hibrid ni jednog drugog proizvođača (osim MG-a)
Dok je onaj od 130ks 1.2
A full hibrid je 1.2+elektro motor =200ks
40k eur, ali šta se nudi za tu cenu - na žalost više za tu cenu ne možeš dobiti full hibrid ni jednog drugog proizvođača (osim MG-a)
- AleksandarAca
- Postovi: 773
- Pridružio se: 21 Jul 2021, 14:54
- Garaža: VW Tiguan 2.0TDI Elegance 4Motion
- Lokacija: Beograd
Re: 2021 Renault Austral
Pocetna cena oko 29k, dobro napakovan primerak oko 35-36k.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Re: 2021 Renault Austral
Bem li ga, jedino da su menjali nešto - pre 10ak dana početna je bila oko 27, a onaj zadnji nivo 1.3 automatik 160ks oko 33k
Re: 2021 Renault Austral
Cena je i dalje 27.490e.
https://www.renault.rs/CountriesData/Se ... celist.pdf
Po meni je to najbolja kupovina za taj novac.
Ne isplati se dodati nista od opreme jer onda ulazi u neki drugi rang.
Generalno,cene eletričnih auta,opasno zalaze u cene klasicnih.Tesko ce Reno i ostali uspeti sa ovim visokim cenama da opstanu.
Pogledajte Tesly Y,SUV najbezdeniji auto na svetu,najsofticiraniji auto,of toplotne pumpe,do učinkovitosti,softvera,motora.
On bi da je Tesla kod nas,sa sumbvencijom,isao ispod 40k.
https://www.renault.rs/CountriesData/Se ... celist.pdf
Po meni je to najbolja kupovina za taj novac.
Ne isplati se dodati nista od opreme jer onda ulazi u neki drugi rang.
Generalno,cene eletričnih auta,opasno zalaze u cene klasicnih.Tesko ce Reno i ostali uspeti sa ovim visokim cenama da opstanu.
Pogledajte Tesly Y,SUV najbezdeniji auto na svetu,najsofticiraniji auto,of toplotne pumpe,do učinkovitosti,softvera,motora.
On bi da je Tesla kod nas,sa sumbvencijom,isao ispod 40k.
Re: 2021 Renault Austral
Nemoj misliti da ta Tesla nema problema i to velikih dosta su oni uložili u marketing i zataškivanja nekih stvari.
Inače model Y je pravi bum u EU (mada je po meni to najružnija Tesla).
Ali polako izlaze problemi na površinu, jer je ogroman problem sa mrežom 'brzih' punjača - pa je i dalje za one koji mnogo prelaze bolji izbor SUS motor ili hibrid
Inače model Y je pravi bum u EU (mada je po meni to najružnija Tesla).
Ali polako izlaze problemi na površinu, jer je ogroman problem sa mrežom 'brzih' punjača - pa je i dalje za one koji mnogo prelaze bolji izbor SUS motor ili hibrid
Re: 2021 Renault Austral
Mora se doplatiti bar za senzore, to je oko 30k koliko se sećam paketa.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Re: 2021 Renault Austral
E da ga j**** ako nemaju senzore. Pa C5 kad sam uzimao 2012-e godine su u svakom paketu išli senzori napred i nazad jbt
Re: 2021 Renault Austral
Ne znam koliko pratiš auto industriju i Teslu.dzonic87 je napisao: ↑10 Apr 2023, 14:00Nemoj misliti da ta Tesla nema problema i to velikih dosta su oni uložili u marketing i zataškivanja nekih stvari.
Inače model Y je pravi bum u EU (mada je po meni to najružnija Tesla).
Ali polako izlaze problemi na površinu, jer je ogroman problem sa mrežom 'brzih' punjača - pa je i dalje za one koji mnogo prelaze bolji izbor SUS motor ili hibrid
Tesla nema problema,,velikih kako kažeš.
Moj savet je da pogledaš malo rad ove kompanije: Munro & Associates.
Posle možemo stručno da razmenimo mišljena.
Re: 2021 Renault Austral
Tesla nema problema, vic dana majke mi
- mironiko
- Postovi: 629
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Premium 2019.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: 2021 Renault Austral
Zapravo, ima valjda zadnje senzore standardno, ali postoji paket (oko 600e) koji dodaje i prednje i kameru za vožnju unazad.Heinz je napisao:Mora se doplatiti bar za senzore, to je oko 30k koliko se sećam paketa.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
Dodaš metalik boju, i za nekih 28.5k se dobije korektno opremljen auto, bez većih "šupljina" (bar za moj ukus).
Meni recimo čak i smeta što u svim većim paketima gume/felne rastu na 19", što lično nikad ne bih odabrao ispred 17ica (koje su standardne).
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Astra >> Lambo
Re: 2021 Renault Austral
Pratim Teslu, ne bas auto industriju.
Tj zainteresovan sam, pratim - razvoj koji Tesla donosi u IT industriji (AI).
E sad Tesla nema problema sa pogonom. Verujem ja da su elektro motori pouzdaniji od SUS motora.
Trenutno kod Tesle, svi 'korisnici' njiovih automobila su test korisnici, ili kako ja zovem beta korisnici. Kao sto, mozda, znas - ideja Musk-a jeste da imas autonomnu voznju i da sve to funkcionise samo uz pomoc kamere (bez ikakvih drugih senzora, jer sve imas u kameri). I naravno ultimativni cilj je da ti se auto prodaje kao usluga (bukvalno platis paket, kao kod mobilnih operatera sada) - tj da budem precizniji auto ce biti samo medijum koji ce isporucivati uslugu (usluga je voznja od A->B i entertainment u toku voznje).
Da ne duzim, trenutno Tesla (i mnogi drugi) imaju dosta problema sa softverom. Jednostavno sama priroda, tj sam razvoj tehnologije je takav da nista nije (a i nece biti) savrseno - ima dosta zabelezenih problema da recimo auto neceda upali, da sistem krene da se restartuje (da da), da se auto zaglupi nakon punjenja...
A moje misljenje je da smo previse brzopleto krenuli u odsecanje automobila sa SUS motorima. Jednostavno, trenutno usko grlo jeste baterija i punjenje iste. A drugi problem jeste sto ovi automobili uopste nisu zeleni.
Bukvalno sada su oni koji predstavljaju 'zeleni' biznis isti kao i predstavnici naftne industrije...