Atest
- Day Walker
- Postovi: 23325
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Atest
Kad smo kod G3, burazer uzeo od tacke A do tacke B za Bg.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10595
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Atest
Pre je sigurno moglo da ide i umesto rezervnog tocka, ali uz obaveznu zastitu od milimetarskog lima sa donje strane. Obicno se na Nivama zastita jasno moze videti, sa razlikom sto na Nivu staje cilindricna boca iza zadnje osovine.
Re: Atest
viewtopic.php?p=550661#p550661Saša je napisao: Plus, ECU ovog uređaja je zaštićen paswordom koji niko ne zna (sem ovlašćenih Fiat servisa - a oni opet neće ništa da "budže" i eksperimetišu, stavljaju samo originalne Med dizne) pa se ne može ni eksperimentisati sa nekim drugim diznama. Ili bar takve glasine kruže, moguće i da je neko konačno našao prihvatljivo rešenje.
The LPG ECU has no password, the calibration is just not displayed.
Opening time, closing time and dead time of the nozzles can be freely chosen.
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10595
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Atest
Samo delove tng instalacije... Upisuju serijske brojeve i fotografisu. Dva puta sam radio u AMSS i oba puta je bilo tako.
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
Sent from my Sony EXPERIA M2 Aqua
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Atest
Ja sam reatest odradio u "Autoradu", Ilirska u NS-u, tamo pregled vrše ljudi sa Instituta za zaštitu na radu, imaju iza mali novoizgrađen objekat sa dve stubne dizalice, odnosno dva mesta za pregled. Baš su sve detaljno pretrkeljisali, slikali do poslednjeg šrafa (što se tiče TNG instalacije), napravili milion fotki. Tražiili su da zakopčam sve pojaseve pa i to slikali. Kome je do "samo da nekako prođem" ne preporučujem da ide tamo, baš su detaljni...
Re: Atest
Za reatest,nije bitno dali imate zatamnjene folije,neatestiranu kuku,slomljenu šoferku,truo auto i slično.Bitno je da čitljiv broj šasije i motora i da plinski uređaj,ne odstupa od propisanih normi.Za prethodno navedene nedostatke na vozilu,eventualno može zapasti u problem tehnički pregled,ako su iste vidljive na fotografijama prilikom areatestiranja, a voziilo istog dana prođe tehnički pregled sa pozitivnim ishodom.
Re: Atest
Kreće od 4.000rsd pa do,ako se ne varam 30.000+ rsd i ako na vreme ne doneseš atest o ugradnji ili o skidanju uređaja, onda računaš + tablice i saobraćajnusuperboss je napisao:15000. Plus skidanje tablica.aleksa je napisao:Koje su kazne ako se vozi bez atesta?