Vožnja na gas - vaša iskustva

Iskustva u vezi autogasa, preporuke za ugradnju
Odgovori
Korisnikov avatar
dunx81
Postovi: 5576
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od dunx81 » 06 Jan 2017, 22:57

Sad mi kaže drugar, njemu se to letos dešavalo. Bio zaprljan isparivač,začepljeni neki kanali pa ga je remontovao.

Nego da li je kod sekventa posle zamene membrana potrebno neko kalibrisanje dijagnostikom ili sve završavaju ključ i šrafciger?


t

Korisnikov avatar
havijer
Postovi: 3074
Pridružio se: 28 Mar 2015, 07:55
Garaža: I30 mk1 1,4
Lokacija: Kragujevac/GM

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od havijer » 07 Jan 2017, 00:32

Mora mapa da se prilagodi.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Korisnikov avatar
dunx81
Postovi: 5576
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:20
Garaža: Civic 1.8
Lokacija: Zrenjanin

Re: Mobile uploads :)

Post od dunx81 » 07 Jan 2017, 00:38

Onda ništa od mog majstorisanja :-)

t

ljubitelj
Postovi: 10571
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od ljubitelj » 07 Jan 2017, 12:36

Ja sam menjao obe membrane, proverio mape. Sve u savrsenom stanju i nema potrebe da se prepodesava.

Ako samo zamenis obe membrane a ne pomeras sraf koji prednateze oprugu regulacionog ventila ne moras nista da podesavas obicno. Mape ostaju ok je i regulisuca opruga ostala nepromenjena.
Mozes reda radi da izvrsis kontrolu softverski.

Ako na bilo koji nacin pomeras stel sraf za oprugu, ili menjas oprugu, ili sediste ventila onda obavezno proveri i doradi mape prema novom stanju regulacije.

Zavisi i od samog modela reduktora, posto su vrlo jednostavne konstrukcije videces i sam kada otvoris o cemu se radi.
Savet-
Pre demontaze obelezi bojom, lakom za nokte, flomasterom...polozaj stel srafa u odnosu na kuciste.

Sto se tice unutrasnje zaprljanosti reduktora, ukoliko se zapusi i ne propusta dovoljno gasa u motor isti je efekat da pada pritisak (trza, ranije i cesto prebacuje na benzin pri iole vecem opterecenju motora,itd).

Lako se primeti, sasvim su jasni simptomi.

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13026
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od Saša » 07 Jan 2017, 12:54

Nikakvih problema jutros na -14, uredno upalio, prebacio na gas posle nekih 1.5-2 km i vozi dalje. Jedna zelena lampica goriva svetlela. :)

TT

ljubitelj
Postovi: 10571
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od ljubitelj » 08 Jan 2017, 11:46

Upali odmah direktno na gas na -14C pa javi stanje:)
Na benzin se i ne pominje paljenje pri ovim (jos blagim za to gorivo) temperaturama.

Korisnikov avatar
Velja
Banned
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od Velja » 08 Jan 2017, 12:00

Saša je napisao:Nikakvih problema jutros na -14, uredno upalio, prebacio na gas posle nekih 1.5-2 km i vozi dalje

Ne sećam se da li je februara 2010e ili 2011e bilo -26°C, iz čiste znatiželje sam sišao da upalim Punta - zaverglao i kresnuo kao da je jul...

Korisnikov avatar
Kuzmanovic
Postovi: 15136
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
Lokacija: Beograd

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od Kuzmanovic » 08 Jan 2017, 12:24

2012. je bila ona zajebana zima. :)

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13026
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od Saša » 08 Jan 2017, 12:32

ljubitelj je napisao:Upali odmah direktno na gas na -14C pa javi stanje:)
Na benzin se i ne pominje paljenje pri ovim (jos blagim za to gorivo) temperaturama.
Zašto bih ga palio direktno na banzin? :D To ne radim ni leti a ne sada da radim. Iako može i tako da upali - ali je to predviđeno samo za nuždu odnosno slučaj otkaza benzinskog sistema. Inače, pomenuo sam sve to samo u kontekstu ranije priče kako se auto ponaša/prebacuje li na gas po ovako debelom minusu (neko je pomenuo da ima problem).

Imao sam inače problem sa vožnjom na gas po minusu samo prve zime kada sam ga kupio (2012) rano ujutro na temperaturama iznad -20, prebacio bi uredno na gas kada je trebalo ali i odmah vratio uz pištanje nazad na benzin. Verovatno neka ugrađena zaštita (a koju moguće da više i nemam, obzirom da je učitan drugi firmware u gasni ECU). Popodne po povratku sa posla čim bi temperatura malo pala vozio sam na gas bez problema.

Inače, Yuga sam palio uvek direktno na gas, čak i na -27, -28 C. :)

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od passenger » 08 Jan 2017, 12:46

ja kadetta na minus 19 maksimum.
Plin naravno, benzin nije video tipa 5-6 godina.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13026
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od Saša » 08 Jan 2017, 12:54

Ako je sve ispravno, akumulator dobar - upaliće svaki karburator benzinac bez problema na gas. Ali - mora da upali bukvalno momentalno jer svakom dodatnom sekundom verglanja usled hladnog gasa koji prelazi iz tečnog u gasovito stanje (pa još na debelom minusu) dolazi do zaleđivanja isparivača/reduktora i onda ćao-zdravo, ništa od startovanja. Yugo je imao dodatni problem što mu je pumpa goriva mehanička (membranska) pa ako je prethodnim verglanjem na gas oslabio akumulator - još ćeš ga teže posle toga upaliti na benzin jer ga prvo moraš dovući iz rezervoara u karburator. Neretko se dešavalo da akumulator pre toga izdahne. Zato - ili je sve bilo 100% ispravno i tip to i pališ 100% na gas, ili je (u slučaju slabog akumulatora i poluispravnog auta) to bila kocka, jer dve šanse teško da ćeš imati da upališ. Zato su mnogi ipak radije ostavljali auto ugašen na benzinu ili palili na njega jer bi u tom slučaju ostalo u karburatoru taman toliko benzina za start. :D
Poslednja izmena od Saša u 08 Jan 2017, 12:57, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od passenger » 08 Jan 2017, 12:57

ja sam mećo akumulator u kuću tada :)
stavim ga i imam par dobrih pokušaja da upali, posle toga kraj!

al stvarno me nikada nije izdao. Palio sam pola komšiluka.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13026
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od Saša » 08 Jan 2017, 12:58

Ja sam ga nosio u kuću iz drugog razloga - da mi ga ne ukradu. :D

Korisnikov avatar
passenger
Postovi: 14231
Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od passenger » 08 Jan 2017, 13:03

Razumem te. Šta ih je moj ćale osigurao po komšiluku. Uzme debeo lim, savije oko akumulatora, zašrafi na nezgodno mesto. U suštini treba ti par minuta i lampa da odvrneš šrafove, a to već snosi rizik da neko ne vidi lopova. Komšije zadovoljne :)
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Postovi: 10469
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Giluietta TCT
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Vožnja na gas - vaša iskustva

Post od TheWickerMan » 08 Jan 2017, 14:47

Saša je napisao:Ja sam ga nosio u kuću iz drugog razloga - da mi ga ne ukradu. :D
Ovde po NSu stvarno je taj problem aktuelan i dalje, otpaše mi ruke tegleći ga svaki dan :mrgreen:

Kecko pali na -20C direkt na plin, zaboravio da prebacim na benzin pre gašenja.

Odgovori