Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
- Kuzmanovic
- Postovi: 15138
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir
- Lokacija: Beograd
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Imao sam neki osecaj da mi majstor ne govori istinu.
Nista, potrazicu drugog majstora koji je voljan da odradi reparaciju isparivaca. Hvala puno.
P.S. Ako neko ima preporuku za neki auto gas servis u Beogradu, neka pise.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Nista, potrazicu drugog majstora koji je voljan da odradi reparaciju isparivaca. Hvala puno.
P.S. Ako neko ima preporuku za neki auto gas servis u Beogradu, neka pise.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
I kod mene je Zeta isparivac (Zeta N) Posmatram sistem kao celinu, nema veze sto isparivac nije Zavoli, ako je konfiguracija sklopljena u Zavoli ovlascenom servisu. Isparivac se po planu odrzavanja radi na 60k km, sa i bez problema, u garanciji ili van nje.ljubitelj je napisao:A pa ti pricas o redovnom odrzavanju gasne instalacije kod lokalnog ugradjivaca, nema Zavoli isparivac ni filter niti odrzavanje na 20k. Posto smo pricali o remontu isparivaca mislio sam da i ti pricas o istoj temi.
Evo iz prve ruke 103.000km sa Zeta isparivacem. Bez remonta, savrseno radio i samo slucajnoscu sam primetio da povremeno gubi 2-3dcl antifriza nakon gasenja motora.
Da, i ja sam kod Stanisica uzeo reparatur set a za Imgrunda sam cuo sve najbolje.
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Interesantno, bas sam pitao "Stanisica" (neko od njegovih) i rekao mi da nema potrebe servisirati Zeta isparivace dok se ne pojavi problem.
U instalacionom uputstvu originalnom na italijanskom Zavolija ne vidim tih obavezujucih 60k, niti sam igde procitao da to neko radi.
Da nije u pitanju to sto navodis opet neki lokalni po obicaju skraceni servisni interval?
Pitam te ozbiljno, Zavoli spada u boje isparivace a 60k bi bio bas kratak interval remonta u poredjenju sa drugim proizvodjacima.
Tih 60k obaveznog remonta ti pise u garanciji/uputstvu sto si dobio od Zavolija Italija (ne Stanisic servis)?
U instalacionom uputstvu originalnom na italijanskom Zavolija ne vidim tih obavezujucih 60k, niti sam igde procitao da to neko radi.
Da nije u pitanju to sto navodis opet neki lokalni po obicaju skraceni servisni interval?
Pitam te ozbiljno, Zavoli spada u boje isparivace a 60k bi bio bas kratak interval remonta u poredjenju sa drugim proizvodjacima.
Tih 60k obaveznog remonta ti pise u garanciji/uputstvu sto si dobio od Zavolija Italija (ne Stanisic servis)?
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10571
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
U kolima mi je samo servisna knjizica Zavoli Srbija. Od Imgrunda sam dobio jos neke papire, sertifikat za bocu i ko zna sta jos, ali mi to nije pri ruci. Evo, gledam servisnu, kaze zamena filtera gasne i tecne faze, revizija isparivaca i dizni, zamenjrna neka creva, svecice itd. Ne sumnjam da su pravila lokalna kao i za odrzavanje kola pod garancijom.
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Nekada,je Stanišić praktikovao/primenjivao pravilo servisiranja/remontovanja reduktora i plinskih brizgaljki na 60kkm, dali je tako ostalo i do danas,to ne znam.Inače,reduktor je dobar i radi odlično dok se ne zapuše plinski kanali,a tad je,po meni, bolje zameniti ceo reduktor,nego li remontovati postojeći.
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Šta je problem kod Dačijinih automobila?
http://mondo.rs/a981931/Magazin/Lifesty ... nt=februar
Udruženje Zaštita potrošača ukazalo na probleme koje automobili Dačija imaju sa 0.9 motorom opremljenog TNG uređajem. Od zastupnika traži da obustavi prodaju automobila na srpskom tržištu dok problem ne bude otklonjen.
Pojedini vlasnici automobila Dačija žalili su se Udruženju Zaštita potrošača da tokom rada na gas 0.9 TCe motor trza, gasi se i da se uključuje lampica koja upozorava da motor nepravilno radi.
Distributerima Dačije je već više meseci poznato da 0.9 motor opremljen sa TNG uređajem često ne funkcioniše kako treba, objavilo je Udruženje Zaštita potrošača.
Vlasnici automobila su nakon više neuspešnih pokušaja popravki obavešteni od Reno Nisana (u čijem je vlasništvu Dačija), da oni intenzivno rade na pronalaženju rešenja i da će ih pozvati čim ga nađu, ističe ovo Udruženje.
U saopštenju nije navedeno koliko je vlasnika automobila prijavilo problem.
Nenad Bumbić iz Udruženja Zaštita potrošača u pisanoj izjavi ističe da su nadležni iz Reno Nisana u odgovoru na njihov dopis naveli da je uzrok problema loš TNG i da je Srbija jedina zemlja u kojoj su zabeleženi problemi sa 0.9 TCe motorom.
"Apsolutno je neprihvatljivo da Reno Nisan na našem tržištu prodaje Dačija automobile sa motorom za koji već mesecima dileri znaju da ima probleme pri radu na TNG. Pozivamo Reno Nisan da obustavi prodaju vozila u kojima je ugrađen TNG na 0.9 motor, dok ne bude potpuno sigurno da su problemi otklonjeni", rekao je Bumbić i dodaje da Reno Nisan treba da objavi i rezultate analize TNG-a koje oni tvrde da su naručili.
U udruženju Zaštita potrošača ističu da su svi prigovori koje su primili u vezi sa navedenim motorom vezani za rad na TNG što znači da potrošači mogu slobodno da kupuju Dačija automobile sa 0.9 motorom bez ugrađenog TNG-a.
Udruženje Zaštita potrošača ističe da vlasnici Dačija vozila, na kojima problemi sa motorom nisu otklonjeni, imaju pravo da traže povraćaj novca u potpunosti ili povraćaj razlike između cene vozila koje ima motor sa TNG uređajem i onog bez njega.
"Pozivamo sve vlasnike Dačija vozila sa 0.9 motorom na TNG koji smatraju da su oštećeni, da nam se jave ukoliko im je potrebna besplatna pravna pomoć; navodi se u saopštenju Udruženja Zaštita potrošača.
http://mondo.rs/a981931/Magazin/Lifesty ... nt=februar
Udruženje Zaštita potrošača ukazalo na probleme koje automobili Dačija imaju sa 0.9 motorom opremljenog TNG uređajem. Od zastupnika traži da obustavi prodaju automobila na srpskom tržištu dok problem ne bude otklonjen.
Pojedini vlasnici automobila Dačija žalili su se Udruženju Zaštita potrošača da tokom rada na gas 0.9 TCe motor trza, gasi se i da se uključuje lampica koja upozorava da motor nepravilno radi.
Distributerima Dačije je već više meseci poznato da 0.9 motor opremljen sa TNG uređajem često ne funkcioniše kako treba, objavilo je Udruženje Zaštita potrošača.
Vlasnici automobila su nakon više neuspešnih pokušaja popravki obavešteni od Reno Nisana (u čijem je vlasništvu Dačija), da oni intenzivno rade na pronalaženju rešenja i da će ih pozvati čim ga nađu, ističe ovo Udruženje.
U saopštenju nije navedeno koliko je vlasnika automobila prijavilo problem.
Nenad Bumbić iz Udruženja Zaštita potrošača u pisanoj izjavi ističe da su nadležni iz Reno Nisana u odgovoru na njihov dopis naveli da je uzrok problema loš TNG i da je Srbija jedina zemlja u kojoj su zabeleženi problemi sa 0.9 TCe motorom.
"Apsolutno je neprihvatljivo da Reno Nisan na našem tržištu prodaje Dačija automobile sa motorom za koji već mesecima dileri znaju da ima probleme pri radu na TNG. Pozivamo Reno Nisan da obustavi prodaju vozila u kojima je ugrađen TNG na 0.9 motor, dok ne bude potpuno sigurno da su problemi otklonjeni", rekao je Bumbić i dodaje da Reno Nisan treba da objavi i rezultate analize TNG-a koje oni tvrde da su naručili.
U udruženju Zaštita potrošača ističu da su svi prigovori koje su primili u vezi sa navedenim motorom vezani za rad na TNG što znači da potrošači mogu slobodno da kupuju Dačija automobile sa 0.9 motorom bez ugrađenog TNG-a.
Udruženje Zaštita potrošača ističe da vlasnici Dačija vozila, na kojima problemi sa motorom nisu otklonjeni, imaju pravo da traže povraćaj novca u potpunosti ili povraćaj razlike između cene vozila koje ima motor sa TNG uređajem i onog bez njega.
"Pozivamo sve vlasnike Dačija vozila sa 0.9 motorom na TNG koji smatraju da su oštećeni, da nam se jave ukoliko im je potrebna besplatna pravna pomoć; navodi se u saopštenju Udruženja Zaštita potrošača.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Pozdrav svima,
Ove godine treba da radim 10. godisnji reatest plina.
Uredjaj je instaliran kod Ranka u Zemunu, medjutim izgleda da on vise ne radi
pa me zanima, ima li neko predlog, preporuku za "plinadziju" slicnog kvaliteta.
Unapred vam hvala
Jelena
da.. auto je Alfa 2.0 TS 1999.
Ove godine treba da radim 10. godisnji reatest plina.
Uredjaj je instaliran kod Ranka u Zemunu, medjutim izgleda da on vise ne radi
pa me zanima, ima li neko predlog, preporuku za "plinadziju" slicnog kvaliteta.
Unapred vam hvala
Jelena
da.. auto je Alfa 2.0 TS 1999.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30016
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Pozdrav i dobrodošla.
Da li znaš koje je marke plinski uređaj?
Da li znaš koje je marke plinski uređaj?
Posetite www.garaza.rs !
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Posto pominje Ranka verovatno komplet Zavoli.
Inace, na 5 godina se radi obavezno, ne na 10, sto znaci da verovatno vec 5 godina nemate validan atest.
Posle 10 godina sleduje zamena rezervoara.
Inace, na 5 godina se radi obavezno, ne na 10, sto znaci da verovatno vec 5 godina nemate validan atest.
Posle 10 godina sleduje zamena rezervoara.
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Da, Zavoli je uredjaj
a re-atest je radjen pre 5 godina, sada je doslo vreme za zamenu i ponovno atestiranje
pa molim za preporuku servisera koji radi sekvencijalne plinske uredjaje.
Hvala
a re-atest je radjen pre 5 godina, sada je doslo vreme za zamenu i ponovno atestiranje
pa molim za preporuku servisera koji radi sekvencijalne plinske uredjaje.
Hvala
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30016
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Izgleda niko nema preporuku? Ovde su mnogi ugrađivali AC Stag, imam ga i ja. Za Zavoli se često na internetu spominje "Auto gas Nikolić" Banovo brdo, mob:063 205 918, pa probajte kod njih.
Posetite www.garaza.rs !
- Saša
- Postovi: 13042
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Ugradnja gasnog uredjaja u vozilo
Imamo i ovde na forumu odličnog majstora, nick Speedplus, moja preporuka za njega. Ako nije problem da se ode do Lazarevca, poslaću kontakt na pp.
TT
TT