Atest
Re: Atest
U Srbiji, ima toliko nelogičnosti,ne samo u plinskim pravilnicima,nego u svemu onome štoje regulisano zakonom ili pravilnikom.Hoćemo da budemo(ne mi,već naši političari) Europejci i na osnovu toga dobijemo pare od EU,ali nikako da usvojimo pravila ponašanja.
Pravilnik oko atestiranja,primene i aplikacije istog prilikom registracije i upotrebe vozila na TNG/KPG je pisan kako bi zadovoljio finansijske potrebe određenih struktura,a ne iz potrebe da se ta grana unapredi u bezbedonosnom i tehnološkom pravcu.
Osim manjkavosti tog dela sistema,vi imate oooogromne bezbedonosne propuste od strane policije,koja odobrava registraciju vozila na TNG/KPG.Možete da odete u bilo koju agenciju, ili MUP sa bilo kakvim falsifikovanim papirom(atest/uverenje) i produžite registracijeu, jer MUP,kao i agencija,nemaju nikakav uvid o tome dali je dokument(atest) uopšte postojeći pod tim delovodnim brojem i dali se pod istim vodi na to određeno vozilo.Lično poznajem gomilu ljudi koja svake godine registruje vozilo,prilažući na uvid krivotvoreno uverenje.Na to niko ne reaguje,iako dobro znaju šta se dešava.A ne reaguje se,jer treba menjati sistem,a promeniti sistem,to znači da treba da se oznoji zadnjica,a s obzirom da činovička plata i bez znojenja,leže svakog meseca,onda,zašto trošiti snagu i energiju.Ima tu još gomila,ali stvarno gomila brljotina,da se napiše,međutim,mrzi me da pišem,jer se posle smorim kad se podsetim koja smo mi banana republika.
Sve u svemu,sistem te tera da ga zaobiđeš i ako tako uradiš,neće biti problema,a ako kojim slučajem,želiš da budeš deo regularnog sistema,znaj da ćeš debelo platiti,a ništa dobiti nećeš,osim povišenog krvnog pritiska.
Pravilnik oko atestiranja,primene i aplikacije istog prilikom registracije i upotrebe vozila na TNG/KPG je pisan kako bi zadovoljio finansijske potrebe određenih struktura,a ne iz potrebe da se ta grana unapredi u bezbedonosnom i tehnološkom pravcu.
Osim manjkavosti tog dela sistema,vi imate oooogromne bezbedonosne propuste od strane policije,koja odobrava registraciju vozila na TNG/KPG.Možete da odete u bilo koju agenciju, ili MUP sa bilo kakvim falsifikovanim papirom(atest/uverenje) i produžite registracijeu, jer MUP,kao i agencija,nemaju nikakav uvid o tome dali je dokument(atest) uopšte postojeći pod tim delovodnim brojem i dali se pod istim vodi na to određeno vozilo.Lično poznajem gomilu ljudi koja svake godine registruje vozilo,prilažući na uvid krivotvoreno uverenje.Na to niko ne reaguje,iako dobro znaju šta se dešava.A ne reaguje se,jer treba menjati sistem,a promeniti sistem,to znači da treba da se oznoji zadnjica,a s obzirom da činovička plata i bez znojenja,leže svakog meseca,onda,zašto trošiti snagu i energiju.Ima tu još gomila,ali stvarno gomila brljotina,da se napiše,međutim,mrzi me da pišem,jer se posle smorim kad se podsetim koja smo mi banana republika.
Sve u svemu,sistem te tera da ga zaobiđeš i ako tako uradiš,neće biti problema,a ako kojim slučajem,želiš da budeš deo regularnog sistema,znaj da ćeš debelo platiti,a ništa dobiti nećeš,osim povišenog krvnog pritiska.
Re: Atest
Sloba je napisao:Nije mi logicno da papir mora da se nosi, ako je isti uslov da kola budu registrovana. Dakle, ako si registrovan, i atestiran si... Al, sve je moguce.
U pravu si da nije logicno ali je takva mogucnost da te kazne ako ga nemas kod sebe, od 6.000-20.000, pa je moguce da ti zatreba papir. Ovako su mi rekli izdavaoci Uverenja a onda ja pogledao u propise i zakljucio isto.
Pri tome to novo Uverenje ne vazi bez onog starog kartona, barem tako kazu, jer nisu povezali podatke, pa bi trebalo po nekoj njihovoj logici da uz vazece Uverenje reatesta pokazes i nevazeci karton od prvog atesta.
Slika i prilika (dez)organizacije.
Re: Atest
Kakvo glupo komplikovanje, umesto da sve lepo piše u saobraćajnoj tj. čipu. I lepo zaustavite saobraćajac, očita lepo i kada je atestiran, i gdee, i do kada važi, a ne ovako pored svih dokumenta da se vuče i papir sa atesta.
Re: Atest
imam plin koji nije upisan u dozvolu, od papira imam samo ovo. I na boci piše da važi do 2020. (ako sam dobro razumeo da /20 znači 2020 godina)
evo slike pa pogledajte
da li bi mogao da uradim samo reatest ovoga ili bi morao da stavljam sve novo pa onda atest. Da napomenem da imam i zatamnjena stakla a koliko čitam i to je problem pri atestu plina
evo slike pa pogledajte
da li bi mogao da uradim samo reatest ovoga ili bi morao da stavljam sve novo pa onda atest. Da napomenem da imam i zatamnjena stakla a koliko čitam i to je problem pri atestu plina
- TheWickerMan
- Postovi: 10478
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Atest
Ti imaš uverenje od 2007. do 2017. i tad menjaš bocu. Ne do 2020. godine. i na boci ti piše 2007. godina. ono /20 ko zna šta je.
- TheWickerMan
- Postovi: 10478
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Atest
Nema na cemu. Ma nije ono da vazi do 2020. , verovatno je neki drugi podatak
sent from Huawei P8 Lite using Tapatalk
sent from Huawei P8 Lite using Tapatalk
Re: Atest
Ovde imas listu i prikaze pa odaberi sta te interesuje
http://www.amss-cmv.co.rs/prihvaceni.html
http://www.amss-cmv.co.rs/prihvaceni.html
Re: Atest
Prilozi atest od stakala, prihvatice ga i nece biti problem. Isto i za bilo koju modifikaciju ako si radio na kolima nakon izlaska iz fabrike.dj90 je napisao: Da napomenem da imam i zatamnjena stakla a koliko čitam i to je problem pri atestu plina