Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
- Nikolaa
- Postovi: 1316
- Pridružio se: 09 Feb 2014, 10:58
- Garaža: Reasonably Priced Car
- Lokacija: Beograd
Re: Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
da li vredi stedeti potencijalno 200-300 evra godisnje, a u startu dati 2-3 puta toliko zarad ustede?
da li vredi izgubiti prtljazni prostor, odrzavati jos jedan sistem kod jos jednog majstora?
da li vredi nervirati se zbog ocajnog OCAJNOG kvaliteta plina u Srbiji?
da li vredi cimanje sa atestom/reatestom(jer je jos skuplje izbaciti tng iz atestiranog auta) na svakih 5 godina?
na kraju svega toga, ja ne znam apsolutno nikog ko nije imao probleme u prvih 100kkm voznje na plin, ukljucujuci sebe.
plin? moze, samo ako auto vredi max 1-2k eur, i da ti sluzi kao mazga za po gradu, posle toga je za bacanje.
da li vredi izgubiti prtljazni prostor, odrzavati jos jedan sistem kod jos jednog majstora?
da li vredi nervirati se zbog ocajnog OCAJNOG kvaliteta plina u Srbiji?
da li vredi cimanje sa atestom/reatestom(jer je jos skuplje izbaciti tng iz atestiranog auta) na svakih 5 godina?
na kraju svega toga, ja ne znam apsolutno nikog ko nije imao probleme u prvih 100kkm voznje na plin, ukljucujuci sebe.
plin? moze, samo ako auto vredi max 1-2k eur, i da ti sluzi kao mazga za po gradu, posle toga je za bacanje.
- Saša
- Postovi: 13038
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
Jedna reč: vredi.Nikolaa je napisao: ↑11 Dec 2017, 21:06da li vredi stedeti potencijalno 200-300 evra godisnje, a u startu dati 2-3 puta toliko zarad ustede?
da li vredi izgubiti prtljazni prostor, odrzavati jos jedan sistem kod jos jednog majstora?
da li vredi nervirati se zbog ocajnog OCAJNOG kvaliteta plina u Srbiji?
da li vredi cimanje sa atestom/reatestom(jer je jos skuplje izbaciti tng iz atestiranog auta) na svakih 5 godina?
na kraju svega toga, ja ne znam apsolutno nikog ko nije imao probleme u prvih 100kkm voznje na plin, ukljucujuci sebe.
plin? moze, samo ako auto vredi max 1-2k eur, i da ti sluzi kao mazga za po gradu, posle toga je za bacanje.
Pogotovo kada je ušteda i veća od toga. I pogotovo kada kupiš nov auto sa gasnim uređajem pa ga u rati i ne osetiš. I kada ti uštedu pravi bukvalno od prvog kilometra. I kada kompletan servis radiš na jednom mestu u isto vreme sa malim servisom i kada ti pritom taj gasni uređaj tek mizerno podiže cenu tog istog servisa. I kada sa toroidnom bocom minimalno izgubiš veličinu prtljažnog prostora.... Cimanje ti je atest na svakih 5 godina? Ajde, da je na svakih 5 meseci pa da i razumem da je problem... Problemi sa plinom? Na benzin problema uopšte nema?
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
"I kada sa toroidnom bocom minimalno izgubiš veličinu prtljažnog prostora..."
I onda vozis bez rezervnog tocka, a kada ides negde dalje za svaki slucaj isti ubacujes u gepek .
I onda vozis bez rezervnog tocka, a kada ides negde dalje za svaki slucaj isti ubacujes u gepek .
- Saša
- Postovi: 13038
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
Pa šta? Koliko ti je puta zatrebao dosad rezervni točak? Meni u poslednjih 10 godina - nijednom. Svejedno imam set za brzu reparaciju, imam i rezervni točak, nosim oboje. No realno, full prtljažni prostor mi zaista treba samo jednom godišnje kada se ide na more. U mom slučaju dakle - nikakav problem.
Re: Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
Što bi neko pametan rekao: gledajte kako da zaradite više, a ne kako da potrošite manje.
Kraj citata.
Kraj citata.
- Saša
- Postovi: 13038
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
Zaradiš više, potrošiš više... i gde si opet?
p.s. Ne kažu džabe, "Nije srećan onaj koji puno ima, nego onaj kome malo treba..."
p.s. Ne kažu džabe, "Nije srećan onaj koji puno ima, nego onaj kome malo treba..."
Re: Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
Ne napisa sa kojim si autom tako doziveo koriscenje plina?Nikolaa je napisao: ↑11 Dec 2017, 21:06da li vredi stedeti potencijalno 200-300 evra godisnje, a u startu dati 2-3 puta toliko zarad ustede?
da li vredi izgubiti prtljazni prostor,
da li vredi nervirati se zbog ocajnog OCAJNOG kvaliteta plina u Srbiji?
na kraju svega toga, ja ne znam apsolutno nikog ko nije imao probleme u prvih 100kkm voznje na plin, ukljucujuci sebe.
Ne znam nikog ko je toliko problema imao sa plinom.
Mene je ugradnja plina na jednom autu kostala 180 evra+ 55 evra atest. Problema NULA do sada, za 50.000km. Jednom menjan filter tecne faze, i jedno crevo usled ostecenja.
Na drugom autu turbo plin sekvent set placen 360 eura+120 eura boca sa ugradnjom, atest oko 60 evra.
Pravi problem jedan jedini, crkao u garanciji senzor diferencije pritiska. Fabricka greska te proizvodne serije, pokazalo se kao opsti problem u Evropi, Cena popravke 40 eura.
Ostalo predvidjeno odrzavanje, nikakvih problema u radu 100.000+ km.
Nakon toga generalni remont isparivaca (popustila jedna membrana ali je radjeno sve komplet). Trosak zamene membrana, regulacionog ventila, sigurnostnog ventila- set kupljen kod uvoznika oko 25 eura,
I promenjene one plasticne T racve posto je bila zgodna prilika.
Za 100.000km 4 puta menjan filter tecne faze i 1 menjan filter gasne faze.
Na redu je uskoro fabricki predvidjena zamena ulozaka dizni, cena seta dizni je 18 eura (4 kom po 4.50 eura).
Jednom izvrsen kontrolni pregled zazora ventila, nema troska. Svi zazori u okviru fabrikce tolerancije za nov auto po specifikaciji. Iz konsultacije sa iskusnijim preporuka je na svakih 200.000km voznje na plin preventivno prokonotrolisati zazor ventila a na svakih 500.000km rasklopiti sklop bregaste i proveriti da li ima tragova trosenja bregova.
Do sada usteda u novcu oko 1.000.000 dinara odnosno oko 8.000 eura na tom autu,
Sve komplet, investicija, odrzavanje, popravke, atesti nije ni 1.000 eura.
Neto razlika 7.000 eura za period od 11 godina voznje na plin sa tim autom.
I to jos turbo plin koji bi kako se misli trebalo da je osetljiviji na prepravku,
Godisnja registracija je taman dosla kao besplatna od te godisnje ustede na trosku goriva.
Ja zadovoljan postignutim rezultatima. Vozim sa perfomansama i komforom turbo plinskog motora a po ceni kilometra kao da je dizel.
Kada bi napunio rezervaor benzina kostalo bi me 75litara *140 dinara....a za taj novac se ipak poprilicno fino navozam na plin.
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
Pa nista... (morao sam da ti odgovorim u duhu kako si i ti mene pitao, bez uvrede) .Saša je napisao: ↑11 Dec 2017, 21:42Pa šta? Koliko ti je puta zatrebao dosad rezervni točak? Meni u poslednjih 10 godina - nijednom. Svejedno imam set za brzu reparaciju, imam i rezervni točak, nosim oboje. No realno, full prtljažni prostor mi zaista treba samo jednom godišnje kada se ide na more. U mom slučaju dakle - nikakav problem.
Samo sam primetio da time sto imas bocu smestenu u mestu za rezervni tocak gubis rezervni tocak, ili pak opet gubis na prostoru u prtljaznom prostoru (posto nosis oboje, tako da konstatacija da nista/minimalno nisi izgubio na prostoru nije tacna).
Ici na more bez rezervnog tocka ...hm.
Potpisujem
Poslednja izmena od ddanijell u 11 Dec 2017, 22:24, izmenjeno 1 put ukupno.
- Saša
- Postovi: 13038
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
Samo kažem da je taj "problem" sa prtljažnim prostorom preuveličan. 99% vremena (kao i većina drugih) vozim prazan gepek odnosno ništa u njemu tako da to realno nije nikakav problem. A kada zaista zatreba onda je mali pa mali, sve i da je bez tog točka unutra, pa se to onda rešava na druge načine.
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
Pa sad, ako je tebi mali ne znaci da je svima ovde mali
(mali ali tehnicar )
Dobar je plin, ja ga koristim vec 20ak godina intenzivno, prvih 15godina metan, sad tng.
(mali ali tehnicar )
Dobar je plin, ja ga koristim vec 20ak godina intenzivno, prvih 15godina metan, sad tng.
Re: Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
Za mesto u gepeku imaš rešenje. Video si ga na skupu, realizaciju još uvek čekamo .
Ja nemam plin, a nemam ni rezevni točak. I šta sad?
Ja nemam plin, a nemam ni rezevni točak. I šta sad?
-
- Postovi: 1366
- Pridružio se: 24 Maj 2017, 23:41
- Garaža: SEAT ATECA 2.0 CR TDI 190hp DSG 4Drive XCELLENCE
Re: Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
Ti si volvo specijalac u belom maskirnom odelu (za sneg), i nosis skije sakrivene, kao Sasa camac u gepeku umesto rezervnog tocka
Re: Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
@ljubitelj
Koliko km si presao tim autom za 11 godina? Koji je auto/model?
Koliko km si presao tim autom za 11 godina? Koji je auto/model?
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30005
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Koliko je vožnja na plin jeftinija od vožnje na benzin?
Ne, Mikka, izgleda me nisi uopšte razumeo. Napisaću detaljno sve sutra.
Posetite www.garaza.rs !