Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...
Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...
Uzeo sam interfejs za ac stag,instalirao drajvere za win10 ali kako se nakači na auto u sekundi izbaci ovo i ne mogu mu ništa. Čak neće ni da se ugasi,moram preko task managera da ugasim ceo program. Zna li neko šta drnda?
t
t
Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...
Rešio sam... Lepo piše ugasi motor. Kako sam ugasio,pokrenuo je sam update softvera,ponovo upalio auto i automatski se povezao.
t
t
Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...
Sent from my S10e using Tapatalk Pro
- Saša
- Postovi: 13133
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...
Kad ljubitelji dizela skontaju da se ugradnjom plina dobija više konja i još više obrtnog momenta pa ga krenu ugrađivati, nadrljali smo. Ode cena plina u nebesa.
TT
TT
Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...
Kažu da su na valjcima izmerili 38% nižu potrošnju dizela pri 80kmh.
1200€ ugradnja u putničko vozilo.
Povoljnije od tng-a na priusu.
Sent from my S10e using Tapatalk Pro
1200€ ugradnja u putničko vozilo.
Povoljnije od tng-a na priusu.
Sent from my S10e using Tapatalk Pro
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23816
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...
A koliko TNG-a trosi?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Saša
- Postovi: 13133
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...
Ne znam, ali znam da TNG/CNG masovno ugrađuju u kamione jer je i najmanja ušteda ogromna na njihovim kilometražama. Recimo, samo 10% uštede ti otplati kompletan trošak vozača (njegovu platu i ostalo). Plus, dobija se na kvaliteti izduvnih gasova jer TNG/CNG ubrizgan zajedno sa dizelom deluje kao svojevrstan katalizator kod sagorevanja tako da se sagori veliki deo onih štetnih čestica koje bi inače završile u atmosferi. Dakle, TNG/CNG - ogroman plus kako god da okreneš.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14248
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...
I dalje (smanjeno) troši dizel, uz dodatak TNGa, ukoliko sam dobro razumeo?
Benefit je 20ak% uštede u parama i skoro potpuno sagorevanje dizela?
T-T
Benefit je 20ak% uštede u parama i skoro potpuno sagorevanje dizela?
T-T
Poslednja izmena od pedja u 04 Jan 2020, 19:22, izmenjeno 1 put ukupno.
- Saša
- Postovi: 13133
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...
Tako je - manje troši skupog dizela zbog ubacivanja jeftinog TNG-a.
Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...
Odavno se to radi, i Ivan (Todorovc, iz Rasica) i ja smo razmatrali pre mnogo godina i zaključak je da se ne isplati u privatni putnički auto ugradnja jer treba baš mnogo kilometara samo da se povrati uloženo.
Procena je da prvih 250-300,000km je trošak a tek posle toga kreće novčana ušteda.
Ja sam probao radi eksperimenta na atmo dizelu TNG i rezultati su jako dobri, tako da i ovi dobijeni na Doblu su sigurno očekivani i realni.
I dalje je jaka cena, tih 1200 evra + papirologija/homologacija. Jedino aku su u medjuvremenu ukinuli da nije potrebna homologacija i oni silni papiri.
Inače kombije i minibuseve standardno prepravljaju, VW Crafter 2,5 i Fiatovi dizeli su popularni i dobro su se pokazali uz TNG, tj dual fuel kako se zove pošto istovremeno troši oba goriva.
Radi se i dizel+TNG i dizel+CNG ugradnja.
Javni bus prevoz je u mnogim gradovima je sa takvim konverzijama mnogo godina, Beč na primer a i Novi Sad je na listi.
ps. ima kompletna priča sa AC Stag dizel +TNG opisana za VW minibus koji prelazi godišnje 80-100,000km, sa sve merenjima potrošnje kroz praksu. Uglavnom uprosečeno mešavina ima oko 30% TNG i 70% dizela a sama potrođanja goriva se povećava za oko 20% za mešavinu u odnosu na solo čist dizel.
Objavljeno je kao zvanično testiranje samog AC Stag tj kao podrška reklami.
Procena je da prvih 250-300,000km je trošak a tek posle toga kreće novčana ušteda.
Ja sam probao radi eksperimenta na atmo dizelu TNG i rezultati su jako dobri, tako da i ovi dobijeni na Doblu su sigurno očekivani i realni.
I dalje je jaka cena, tih 1200 evra + papirologija/homologacija. Jedino aku su u medjuvremenu ukinuli da nije potrebna homologacija i oni silni papiri.
Inače kombije i minibuseve standardno prepravljaju, VW Crafter 2,5 i Fiatovi dizeli su popularni i dobro su se pokazali uz TNG, tj dual fuel kako se zove pošto istovremeno troši oba goriva.
Radi se i dizel+TNG i dizel+CNG ugradnja.
Javni bus prevoz je u mnogim gradovima je sa takvim konverzijama mnogo godina, Beč na primer a i Novi Sad je na listi.
ps. ima kompletna priča sa AC Stag dizel +TNG opisana za VW minibus koji prelazi godišnje 80-100,000km, sa sve merenjima potrošnje kroz praksu. Uglavnom uprosečeno mešavina ima oko 30% TNG i 70% dizela a sama potrođanja goriva se povećava za oko 20% za mešavinu u odnosu na solo čist dizel.
Objavljeno je kao zvanično testiranje samog AC Stag tj kao podrška reklami.
Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...
U slučaju ovog dobla pored uštede u gorivu dobili su i 30 ks i 50nm više. Znači i čip o istom trošku.
Sent from my S10e using Tapatalk Pro
Sent from my S10e using Tapatalk Pro
Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...
Ivan (AC Rasic) je pre par godina ugradio u njegovog Mondea sistem dizel/tng.
Pored povecanja snage dodavanjem tng-a u smesu dobija se skoro potpuno sagorevanje dizela, jako malo cestica ostaje posle sagorevanja, manja kolicina dima znaci duzi vek sistema koji stradaju od posledica talozenja cadji (egr, dpf,..).
A prena slici koju je tada Ivan postavio na Ford forum za put od 1000 km mu je trebalo 30l tng-a i 34l dizela.
Sto ce reci potrosnja je oko 50/50 i samim tim usteda u ceni goriva oko 25%. Dakle, ovaj sistem se isplati tek nako 60-70k km.
Ako se gleda sa te strane da se u toj ceni dobija i "cipovanje" i ako se cena ugradnje umanji za cenu cipovanja dolazimo do matematike da se sistem isplati za 40-50k km.
Pored povecanja snage dodavanjem tng-a u smesu dobija se skoro potpuno sagorevanje dizela, jako malo cestica ostaje posle sagorevanja, manja kolicina dima znaci duzi vek sistema koji stradaju od posledica talozenja cadji (egr, dpf,..).
A prena slici koju je tada Ivan postavio na Ford forum za put od 1000 km mu je trebalo 30l tng-a i 34l dizela.
Sto ce reci potrosnja je oko 50/50 i samim tim usteda u ceni goriva oko 25%. Dakle, ovaj sistem se isplati tek nako 60-70k km.
Ako se gleda sa te strane da se u toj ceni dobija i "cipovanje" i ako se cena ugradnje umanji za cenu cipovanja dolazimo do matematike da se sistem isplati za 40-50k km.
Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...
Nešto nikad nisam verovao tim manjim pumpama.
Skoro sam radio zamenu filtera i nije bio prljav. Sipam na NIS ili Mol i to samo par određenih pumpi.
Sent from my S10e using Tapatalk Pro
Skoro sam radio zamenu filtera i nije bio prljav. Sipam na NIS ili Mol i to samo par određenih pumpi.
Sent from my S10e using Tapatalk Pro
- Saša
- Postovi: 13133
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Autogas, kvarovi, popravke, servisi, majstori...
Ja se držim Petrola kada god mogu a kada baš moram sipam na NIS-u (jer imam firminu karticu za gorivo kod njih). Svi oni manje-više imaju neke vikend akcije ili kartice lojalnosti sa pogodnostima. Petrol recimo vikendom spušta redovno cene svih derivata za par ili više dinara plus za TNG vraćaju još 2 din po litri na njihovu zlatnu karticu (za ostala goriva vraćaju i više), tako da su isto vrlo povoljni. No glavni razlog što sipam kod njih je što sa njihovim plinom do sada nikad nisam imao problema.
TT
TT