Kanal za majstorije :)
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Kanal za majstorije :)
Mozes sa zemlje, ja sam tako radio. Jeste seljacki, ali ako bas hoces sto da ne. Ja bih ti saveto ao bizalicom malo da podignes jednu stranu, i svakako neki karton/tepih na koji mozes da legnes. Takodje posudu za staro ulje, za to je najbolje prirucno iseci onaj veliki kanister od ulja(5litara) i staviti ispod. Ima i namenske posude za to.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Kuzmanovic
- Postovi: 15146
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
- Garaža: Alfa Romeo MiTo 1.4 MultiAir Turbo
- Lokacija: Beograd
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kanal za majstorije :)
Šta ti ono voziš? Ako je neki VW - pazi da ne oštetiš navoj čepa na karteru, drugar nedavno tako zeznuo na svojoj Bori 1.9 TDi i morao da skida i nosi na varenje. Rekli mu tamo da nedeljno imaju bar nekoliko VW kartera na intervenciji, prave ih od aluminijuma i užasno su osetljivi. U ovlašćenim VW znaju za jadac pa više i ne diraju uopšte taj šraf već izvlače pumpom/vakum crevom ulje iz motora.
Re: Kanal za majstorije :)
Karter je Alu od pre ko zna koliko, nije to ništa novo.
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kanal za majstorije :)
Nije novo, ali su ovi baš osetljivi. Plus se navoj tog čepa lako ošteti. Malo jače zavrneš i... ćao.
Re: Kanal za majstorije :)
Hvala na savetu. Ako ostanem pri stavu da odradim sam za vikend, i nađem zgovdno mesto, pažljivo ću sa navojem. Daleko mi termin koji mi servis predložio kao slobodan, a vec 2 nedelje jurim kako da se uklopimo pa sam se iskreno malo pronervozio i gledam da sasečem to i rešim.
Baxu su na nekom autu majstori zeznuli navoj kad su menjali svećice, ako se sećam. Mene plašili da ne menjam sam grejače isto zbog navoja. Za sad nisam kiksnuo sa svećicama i grejačima.
Baxu su na nekom autu majstori zeznuli navoj kad su menjali svećice, ako se sećam. Mene plašili da ne menjam sam grejače isto zbog navoja. Za sad nisam kiksnuo sa svećicama i grejačima.
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kanal za majstorije :)
To sa oštećivanjem navoja svećice odnosno zavrtanjem ukrivo je žešći debilizam. Svećica se uvek najpre zavrne rukom do kraja (ako je duboko onda cevastim ključem koji vrtiš prstima, nikako onom polugom) i ako je nisi ravno zavrnuo osetićeš to odmah pod prstima da ne ide kako treba pa ćeš stati, izvaditi je i ponovo uvrnuti kako treba. A kod Baxa je neki sivonja odmah ključem sprašio ukrivo do kraja i naravno oštetio navoj.
Re: Kanal za majstorije :)
Malo je to prljav posao, obicno hoce da ti zamene za 500kinti, ali ako zelis da se vezbas, sto da ne, zameni ulje, nije nikakva mudrost. Pazi da ga ne prepunis.
Posle prvog paljenja od par sekundi, napuni filter pa obori nivo, onda dospi jos malo, da dodjes na 80, 90 posto sipkice.
Trebace ti i alat za skidanje starog filtera, mada mozes i da ga probijes sa srafcigerom, pa skines.
Posle prvog paljenja od par sekundi, napuni filter pa obori nivo, onda dospi jos malo, da dodjes na 80, 90 posto sipkice.
Trebace ti i alat za skidanje starog filtera, mada mozes i da ga probijes sa srafcigerom, pa skines.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Kanal za majstorije :)
I malo namaži uljem gumicu na novom pre zavrtanja.
t
t
Re: Kanal za majstorije :)
Ma nije stvar u 500kinti za zamenu, ili koliko već traže. Nego što se 2 sedmice jurcam da se uklopim u termin (il meni ne odgovara predložen il servis nema kad ja mogu). Pa mi danas palo ovo na pamet.
A gledao sam više pita iz neposredne blizine i poznati su mi svi ovi koraci koje pominjete, tako da ne smatram ozbiljnim i nedostižnim poduhvatom da sam ovo rešim. Nek' uigranom treba 20 minuta za sve, a meni duplo duže. Isti mi vrag.
A da mi se ne igra oko auta, ne bi mi ovo ni sinulo kao ideja.
A gledao sam više pita iz neposredne blizine i poznati su mi svi ovi koraci koje pominjete, tako da ne smatram ozbiljnim i nedostižnim poduhvatom da sam ovo rešim. Nek' uigranom treba 20 minuta za sve, a meni duplo duže. Isti mi vrag.
A da mi se ne igra oko auta, ne bi mi ovo ni sinulo kao ideja.
Re: Kanal za majstorije :)
Evo mom bivsem kolegi je bas na Punticu, lose usravljen cep od kartera, na novijoj Z10, nekako je ispao cep i prolupao mu motor, na putu NS-BG....
Eto i to je moguce, ako je govorio istinu.
Eto i to je moguce, ako je govorio istinu.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- meidling
- Postovi: 1069
- Pridružio se: 02 Feb 2017, 19:16
- Garaža: Volvo XC90 II D4
- Lokacija: Wien_Leskovac
Re: Kanal za majstorije :)
Te pumpe kostaju oko 30 €.Koje je vase misljenje, da li je bolje klasično na karteru ispustiti ulje ili izvuci sa pumpom kroz cev gde se nalazi merac nivoa ulja?
Gesendet von meinem SM-A750FN mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-A750FN mit Tapatalk
- Misha
- Postovi: 3689
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 17:55
- Garaža: RAV4 2.2 D4D 4WD Executive
- Lokacija: Novi Sad
Re: Kanal za majstorije :)
Bolje je klasično,na karteru ispustiti ulje.
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Sent from my SM-A520F using Tapatalk
Live TODAY as each breath is precious and will never come again.