Ako ćeš da uzimaš ovde, može se naći. Ako juriš dole za dole, nema od ta posla ništa. To se ne održava, kupuju se ko zna kakvi delovi, krpi se sa svih strana.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
passenger napisao:Ako ćeš da uzimaš ovde, može se naći. Ako juriš dole za dole, nema od ta posla ništa. To se ne održava, kupuju se ko zna kakvi delovi, krpi se sa svih strana.
Ma kakvi dole, ovde. Našao sam jedan u Francuskoj pre dve godine, na slici sve super ali onda pozovem i skontam da je Marokanac neki preprodavac, neka mutna priča.
Dosta su skupi, ispod 10-12k chf nema sa nižom km, a pitanje je koliko treba uložiti. Mada oteraš ga dole i uzmeš mu ovde delove i predaš nekome da sredi to, da te sačeka spreman auto.
Ja sam počeo da računam za neki sleeper. Za sada onako bezveze. Jedan W123T karavan: kompletno farbanje i zaštita, motori menjač sa W210 E430, kočnice takodje sa njega, eibach vešanje, kompletan izduv od prohroma itd. Oprilike 10-12k bi izašlo ako bi sve išlo lakšim putem. Do 1000 eura neka stara W123ka, E430 i menjač 1500 eura, da se motor malo osvezi još 500 eura (računam samo delove), farbanje 1200-1500 eura, zavisi od limarije, kočnice: kočiona klješta, brembo diskovi, kočnice, glavine sa W210: 800 eura, eibach 1000, auspuh 1000e, sredjivanje enterijera, ko zna koje još sitnice još 1500 eura, felge i gume 800 e...majstor da sklopi sve to 1500 eura... Bio bi to odličan projekat za onog lika u KG-u koji radio Bobanu Alfu.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Ideja je od toga i krenula, ali V8 je bolji izbor. Nema zezancija sa vecim turbinama,hladnjacima itd. Skupo bi mi bilo da sredjujem to ovde ako nesto bude.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''