40 godina Honde Civic
- starac vujadin
- Postovi: 11403
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: 40 godina Honde Civic
Nije "tanak" auto", nego je tvoje pisanje "tanko"...tj. tvoji argumenti. Već sam dosta detaljno objasnio zašto, pa nema potrebe da se ponavljam.
- Ji 4Tze
- Postovi: 8154
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
40 godina Honde Civic
Pa mrzi me da naklapam, ako tebi treba da se pojašnjava kvalitet X gen onda ništa, čekaj 15 godina da prođe
Prostim govorom, X TypeR se pegla i sa STi-em što je pre nekoliko godina bilo apsolutno nezamislivo.
Prostim govorom, X TypeR se pegla i sa STi-em što je pre nekoliko godina bilo apsolutno nezamislivo.
Boringly average, but also perfect for school run mums
- starac vujadin
- Postovi: 11403
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: 40 godina Honde Civic
Vidim da te mrzi, da nisi imao strpljenja da pročitaš šta sam napisao, pa si stao na reč "tanko" u mom tekstu koja ti je suzila vidik, pa si na brzinu otpisao i počeo da spuštaš priču na lični nivo. Nema veze, bitno je drugi mogu da pročitaju priču o značaju pojedinih generacija, a nekog će to sigurno zanimati. Bilo mi je zadovljstvo.,
Porediti značaj prve i četvrte generacije u odnosu na 10. zato što jedna od verzija te generacija ide dobro je kao da se u istu ravan stavljaju Jordan i Chamberlain sa najboljim šuterom trojki u prošloj sezoni. "Peglale" su se Honde vrlo često sa jačim takmacima decenijama unazad, već viđena priča, često bolja nego sada.
I da spustimo nivo priče na tvoj nivo argumetacije (peglanje, type r...) i da nastavim sa sportskim metaforama - nije isto tući se šampionom u snazi i kada je na izmaku karijere i kad je đamion u pravoj snazi. WRX STi je odličan i meni jako simpatičan auto koji označava kraj jedne karijere, već arhaičan u mnogo čemu, koji je na skoro istom tehnološkom nivou već skoro 20 godina. Potpuno je druga stvar kada se sa deficitom snage tučeš sa mnogo moćnijim šamionom Imprezom STi kao što je činio type R fd2.
https://www.driven.co.nz/reviews/road-t ... ne-s-best/
Porediti značaj prve i četvrte generacije u odnosu na 10. zato što jedna od verzija te generacija ide dobro je kao da se u istu ravan stavljaju Jordan i Chamberlain sa najboljim šuterom trojki u prošloj sezoni. "Peglale" su se Honde vrlo često sa jačim takmacima decenijama unazad, već viđena priča, često bolja nego sada.
I da spustimo nivo priče na tvoj nivo argumetacije (peglanje, type r...) i da nastavim sa sportskim metaforama - nije isto tući se šampionom u snazi i kada je na izmaku karijere i kad je đamion u pravoj snazi. WRX STi je odličan i meni jako simpatičan auto koji označava kraj jedne karijere, već arhaičan u mnogo čemu, koji je na skoro istom tehnološkom nivou već skoro 20 godina. Potpuno je druga stvar kada se sa deficitom snage tučeš sa mnogo moćnijim šamionom Imprezom STi kao što je činio type R fd2.
https://www.driven.co.nz/reviews/road-t ... ne-s-best/
- Ji 4Tze
- Postovi: 8154
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: 40 godina Honde Civic
Kakav sad crni lični nivo, što mislim da grešiš i/ili odbijaš da priznaš značaj X gen?...
Mrzi me bre da naklapam i prepirem se oko nečega što već znam odavno
X gen prosto ima daleko veći značaj nego što mu se (ne) pripisuje u odnosu na druge generacije, i za kupce i za fabriku (paušalno, je l... tu je već tri godine, plus par godina najave)
Pogrešna je potreba da se nešto svede na samo 3 generacije, kad je kod Civica mnogo više u odnosu na druge automobile, a to je naravno više zbog drugih tržišta, a ne samo evropskog.
Za mene je svaki Civic doneo nešto revolucionarno i vredno pomena, ali svaki redom.
Mrzi me bre da naklapam i prepirem se oko nečega što već znam odavno
X gen prosto ima daleko veći značaj nego što mu se (ne) pripisuje u odnosu na druge generacije, i za kupce i za fabriku (paušalno, je l... tu je već tri godine, plus par godina najave)
Pogrešna je potreba da se nešto svede na samo 3 generacije, kad je kod Civica mnogo više u odnosu na druge automobile, a to je naravno više zbog drugih tržišta, a ne samo evropskog.
Za mene je svaki Civic doneo nešto revolucionarno i vredno pomena, ali svaki redom.
Boringly average, but also perfect for school run mums
- starac vujadin
- Postovi: 11403
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: 40 godina Honde Civic
Ne odbijam ja ništa oko 10. generacije nego je još rano za uzdizanje na takav značajani pijedestal.
Reč "naklapanje" nije pristojna reč. Zato sam rekao da si počeo da svodiš na lični nivo.
Ne znam gde si video da se prepirem. Ja sam napisao zašto su prva i 4. generacija verovatno najbitnije u istoriji i reč nisam rekao protiv bilo koje generacije. Kad si me prvi put pitao oko X ja sam ti odgovorio bez njenog dezavuisanja. Jedino što je na nivou prepirke je što sam ti ukazao na slabost tvojih argumenta, ali ne lično i paušalno, nego sam objasnio zašto.
Da se vratimo na temu...neka neko drugi preuzme štafetu.
Reč "naklapanje" nije pristojna reč. Zato sam rekao da si počeo da svodiš na lični nivo.
Ne znam gde si video da se prepirem. Ja sam napisao zašto su prva i 4. generacija verovatno najbitnije u istoriji i reč nisam rekao protiv bilo koje generacije. Kad si me prvi put pitao oko X ja sam ti odgovorio bez njenog dezavuisanja. Jedino što je na nivou prepirke je što sam ti ukazao na slabost tvojih argumenta, ali ne lično i paušalno, nego sam objasnio zašto.
Da se vratimo na temu...neka neko drugi preuzme štafetu.
Re: 40 godina Honde Civic
@starac vujadin
Šta kažeš, ovde su OK ljubitelji Honde.
Šta kažeš, ovde su OK ljubitelji Honde.
- starac vujadin
- Postovi: 11403
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: 40 godina Honde Civic
Sve je pod kontrolom
Mislio sam da će možda neko da se pobuni "a što si rekao da je osma generacija problematična", ali eto...
Mislio sam da će možda neko da se pobuni "a što si rekao da je osma generacija problematična", ali eto...
Re: 40 godina Honde Civic
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- TheWickerMan
- Postovi: 10590
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: 40 godina Honde Civic
...
Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk
Sent from my Mate10 Lite using Tapatalk
- Kabe
- Postovi: 993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
- Garaža: Japanska vozila
- Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/
Re: 40 godina Honde Civic
Mi Honda ljubitelji se samo pravimo fini
Salu na stranu, svako normalan ko postuje Honda brend, postuje i ostalu auto industriju . Kada je rec o Starcevoj replici, imao bih dosta toga da dodam vezano za odredjene konstatacije i modele. Ne da negiram neke cinjenice, vec da ih dopunim ili malcice usmerim u drugu stranu (pozitivnu ili negativnu). Necu to ciniti jer je diskusija sasvim konstruktivna, te cu se potruditi samo da iznesem neke cinjenice, kao i moje misljenje o famoznoj desetoj generaciji.
Ono sto se mora staviti na prvu tacku price je RAZNOVRSNOST ovog modela i oblika karoserije u jednoj generacijskoj gami. Ona je razlicita od samog trzista i potreba. Stoga sve fotografije i komparacije generacija nisu potpune, jer su na nekima samo hecbeci, a na nekima je sve zamesano. Da bi se shvatila smisao, neophodno je sve to lepo spakovati. Npr. u nijednom postu ispred ne postoji ovaj Civic, koji se takodje po necemu vredi pomenuti. Makar po tome zasto je uopste izbacen u etar kao derivat seste generacije? Cak je uspeo da ima i svoj VTEC bedz, pa onda VTEC krompiraski bedz, uz vec standardnu motorizaciju koja je bila u ponudi. Pomenuo sam ga u svom tekstu svojevremeno jer to zasluzuje kada se govori o sestoj generaciji.
Sve gore navedeno ukazuje na to da je Civic sve, samo ne obican auto, hecbek ili hothec. On je stigao da bude kupe, karavan, "liftovani karavan" koji je pomenuo Starac - Shutle, sedan (cetvorosed), sedan (standardni) i ovo poslednje sto je deseta generacija (ajd neka bude petovrati hecbek). Sigurno sam propustio nesto...
Njegovo prisustvo je veoma bitno za sam Honda brend, jer je sve pocinjalo i zavrsavalo se njime. I danas je to slucaj. Sve ce se vrteti, smenjivati, ali Civic ce ostati. Ako se ja licno pitam, sve ono sto je do sada Honda izbacila od generacija uvek je bilo revolucionarno. Ako ne tehnoloskim resenjima vezanim za oslanjanje, upravljanje i motore (a bilo je toga dosta), revolucionaran i vanvremenski je bio sigurno dizajn, kao i njegov "pravac". Nekome je on u datom trenutku plasiranja generacije odgovarao, nekom ne. Neko ga je vremenom "svario", neko nije, a nekome je godinama nakon plasiranja bilo jasno da je to ipak bio vid vizionarstva.
O desetoj generaciji ne mogu da dam neki specifican zakljucak jer je to auto koji ce tek izraziti pravu stranu. I on je revolucionaran u odnosu na devetu koju mnogi kritikuju i postavljaju kao najomrazeniju. Mozda zato sto nije pomerila neku zamisljenu granicu? To cemo ostaviti po strani za razmisljanje.
Stoga, svaka generacija je ostavila neki trag kod obicnih korisnika, a i u auto svetu. Ja bih iz svake rado posedovao svoj omiljeni "oblik" sasije uz adekvatnu motorizaciju, te cu kako bi ovu temu ucinio zabavnijom izbaciti o kojim modelima je rec. Prvu, drugu, trecu i devetu generaciju bih preskocio zato sto nemam nesto sto bih izdvojio.
Cetvrta generacija
1,6 VTEC
Shutle 4WD
Peta generacija
1.6 VTI
Sesta generacija
EK9 TypeR
Sedma generacija
Type R hatch
Osma generacija
Type R sedan FD
Deseta generacija
Type R
Nazalost, danas se ponuda mahom kod svih proizvodjaca svela na neinovantnost, globalizaciju i uniformnost. Nema vise iskonske mehanike sa mikro protkanom elektronikom, nema vise istinskih unapredjenja i resenja. Sve se svelo na marketing i imaginaciju. Dobijaju kapitalisti, gube kupci i ljubitelji...
Salu na stranu, svako normalan ko postuje Honda brend, postuje i ostalu auto industriju . Kada je rec o Starcevoj replici, imao bih dosta toga da dodam vezano za odredjene konstatacije i modele. Ne da negiram neke cinjenice, vec da ih dopunim ili malcice usmerim u drugu stranu (pozitivnu ili negativnu). Necu to ciniti jer je diskusija sasvim konstruktivna, te cu se potruditi samo da iznesem neke cinjenice, kao i moje misljenje o famoznoj desetoj generaciji.
Ono sto se mora staviti na prvu tacku price je RAZNOVRSNOST ovog modela i oblika karoserije u jednoj generacijskoj gami. Ona je razlicita od samog trzista i potreba. Stoga sve fotografije i komparacije generacija nisu potpune, jer su na nekima samo hecbeci, a na nekima je sve zamesano. Da bi se shvatila smisao, neophodno je sve to lepo spakovati. Npr. u nijednom postu ispred ne postoji ovaj Civic, koji se takodje po necemu vredi pomenuti. Makar po tome zasto je uopste izbacen u etar kao derivat seste generacije? Cak je uspeo da ima i svoj VTEC bedz, pa onda VTEC krompiraski bedz, uz vec standardnu motorizaciju koja je bila u ponudi. Pomenuo sam ga u svom tekstu svojevremeno jer to zasluzuje kada se govori o sestoj generaciji.
Sve gore navedeno ukazuje na to da je Civic sve, samo ne obican auto, hecbek ili hothec. On je stigao da bude kupe, karavan, "liftovani karavan" koji je pomenuo Starac - Shutle, sedan (cetvorosed), sedan (standardni) i ovo poslednje sto je deseta generacija (ajd neka bude petovrati hecbek). Sigurno sam propustio nesto...
Njegovo prisustvo je veoma bitno za sam Honda brend, jer je sve pocinjalo i zavrsavalo se njime. I danas je to slucaj. Sve ce se vrteti, smenjivati, ali Civic ce ostati. Ako se ja licno pitam, sve ono sto je do sada Honda izbacila od generacija uvek je bilo revolucionarno. Ako ne tehnoloskim resenjima vezanim za oslanjanje, upravljanje i motore (a bilo je toga dosta), revolucionaran i vanvremenski je bio sigurno dizajn, kao i njegov "pravac". Nekome je on u datom trenutku plasiranja generacije odgovarao, nekom ne. Neko ga je vremenom "svario", neko nije, a nekome je godinama nakon plasiranja bilo jasno da je to ipak bio vid vizionarstva.
O desetoj generaciji ne mogu da dam neki specifican zakljucak jer je to auto koji ce tek izraziti pravu stranu. I on je revolucionaran u odnosu na devetu koju mnogi kritikuju i postavljaju kao najomrazeniju. Mozda zato sto nije pomerila neku zamisljenu granicu? To cemo ostaviti po strani za razmisljanje.
Stoga, svaka generacija je ostavila neki trag kod obicnih korisnika, a i u auto svetu. Ja bih iz svake rado posedovao svoj omiljeni "oblik" sasije uz adekvatnu motorizaciju, te cu kako bi ovu temu ucinio zabavnijom izbaciti o kojim modelima je rec. Prvu, drugu, trecu i devetu generaciju bih preskocio zato sto nemam nesto sto bih izdvojio.
Cetvrta generacija
1,6 VTEC
Shutle 4WD
Peta generacija
1.6 VTI
Sesta generacija
EK9 TypeR
Sedma generacija
Type R hatch
Osma generacija
Type R sedan FD
Deseta generacija
Type R
Nazalost, danas se ponuda mahom kod svih proizvodjaca svela na neinovantnost, globalizaciju i uniformnost. Nema vise iskonske mehanike sa mikro protkanom elektronikom, nema vise istinskih unapredjenja i resenja. Sve se svelo na marketing i imaginaciju. Dobijaju kapitalisti, gube kupci i ljubitelji...
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: 40 godina Honde Civic
Civic je u mojim očima uvek bio nekako iznad konkurencije, van mainstreama, nudio je nešto više i drugačije u odnosu na druge.
Šteta je što je globalizacija dovela do toga da se i sam Civic nudi u jednoj karoserijskoj verziji, nekako sam navikao na više od Civica ali nije Honda kriva za to što su pravila igre takva.
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Šteta je što je globalizacija dovela do toga da se i sam Civic nudi u jednoj karoserijskoj verziji, nekako sam navikao na više od Civica ali nije Honda kriva za to što su pravila igre takva.
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Re: 40 godina Honde Civic
Imaš hatch i sedan, dve verzije.
Re: 40 godina Honde Civic
Zasto je 9tka tako osporovana? Nm meni je u fl verziji i dan danas top izgledom. Odskace od svega na putu.
10tka je isto dobra ali mi je vise konvencionalna, ziheraska nego 9tka.
10tka je isto dobra ali mi je vise konvencionalna, ziheraska nego 9tka.
- Risto
- Postovi: 6023
- Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
- Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro
- Lokacija: Klagenfurt, AT
Re: 40 godina Honde Civic
Sorry, zaboravio sam na sedana, ali su meni uvek 3v Civici bili najlepše verzije a ta karoserijska verzija izumire
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-G950F mit Tapatalk
- Ji 4Tze
- Postovi: 8154
- Pridružio se: 22 Jan 2012, 23:10
- Garaža: Mercedes E Class 220d All-Terrain
- Lokacija: Beograd
Re: 40 godina Honde Civic
Boringly average, but also perfect for school run mums