Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
- profesorPROST
- Postovi: 3282
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Ma Golf je izmislio hedžbek davne 1974. , samo je malo zakasnio za Francuzima, Italijanima, Japancima...
1948. - Citroen Spaček
1961. - Renault 4
1965. - Renault 16
1967. - Simca 1100
1967. - Citroen Diana
1969. - Citroen Ami 8
1971. - Fiat 127
1971. - Zastava 101
1971. - Alfa Romeo Alfasud
1972. - Renault 5
1973. - Honda Civic...
...ima ih još pre 1974. , samo što to neki neće nikada priznati, jer je VW izmislio sve
1948. - Citroen Spaček
1961. - Renault 4
1965. - Renault 16
1967. - Simca 1100
1967. - Citroen Diana
1969. - Citroen Ami 8
1971. - Fiat 127
1971. - Zastava 101
1971. - Alfa Romeo Alfasud
1972. - Renault 5
1973. - Honda Civic...
...ima ih još pre 1974. , samo što to neki neće nikada priznati, jer je VW izmislio sve
Never Say Never Again
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Neki su supermini ,gradski automobili sa spiska ..trebalo bi bar razmatrati c klasu kakvu danas imamo.Sve je ovo uprosceno broj ,vrata i prednji pogon pa u tu kategoriju upada sve zivo zato mislim da nisu bas precizni parametri..verujem da niko ziv nije definisao taj citroen kao hatchback u to vreme niti je on recimo izvrsio neki uticaj na inzenjere u VW ili Fiatu na primer..no nebitno iako jeste..
Po mnei je Civic pravi hatch sa ovog spiska pre svih .. u odnosu na one kriterijume koje danas imamo da ima dovoljno prostora,da je auto za sve namene ,da nije gradski auto iskljucivo (kao renult 5)
Sa ovim automobilom su japanci osvojili Ameriku izmedju ostalih.
@Swemir nemoj da verujes u te teorije zavere -nisu nemacki novinari izmislili Golf klasu nego se auto sa svojim vise- decenijskim statusom izborio za to -uvek je u vrhu klase i eto ti odgovora.
Kao sto nisu izmislili "premium" oznacavajuci proizvodjace vrhunskog kvaliteta u odnosu na one druge i to nije samo slucaj sa BMW,Aud vec sa raznoraznim proizvodima koji se srecu u Nemackoj ..kao sto su i piva izmedju ostalog.
To je jedna vise ekonomska strana price pre nego neka gola propaganda bez pokrica.
Po mnei je Civic pravi hatch sa ovog spiska pre svih .. u odnosu na one kriterijume koje danas imamo da ima dovoljno prostora,da je auto za sve namene ,da nije gradski auto iskljucivo (kao renult 5)
Sa ovim automobilom su japanci osvojili Ameriku izmedju ostalih.
@Swemir nemoj da verujes u te teorije zavere -nisu nemacki novinari izmislili Golf klasu nego se auto sa svojim vise- decenijskim statusom izborio za to -uvek je u vrhu klase i eto ti odgovora.
Kao sto nisu izmislili "premium" oznacavajuci proizvodjace vrhunskog kvaliteta u odnosu na one druge i to nije samo slucaj sa BMW,Aud vec sa raznoraznim proizvodima koji se srecu u Nemackoj ..kao sto su i piva izmedju ostalog.
To je jedna vise ekonomska strana price pre nego neka gola propaganda bez pokrica.
- Prikačeni fajlovi
-
- tumblr_lkwjv7aRe01qzzmkno1_500.jpg (35.05 KiB) Pogledano 2148 puta
Poslednja izmena od mirko alvirko u 30 Dec 2012, 15:53, izmenjeno 2 puta ukupno.
- profesorPROST
- Postovi: 3282
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Mirko, najbolje da završimo i da svi priznamo da je Golf 1 prvi, jedini i pravi hedžbek, sve ostalo su plagijati
Never Say Never Again
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
To sto se zove golf klasa ne znaci nista, osim da pokazuje moc nemackih novinara finansiranih od starane nemacke auto industrije.
Toliko su jaki ti placeni novinari i njihova moc da nametnu naziv da zaista sad svi nazivaju tu klasu golf klasu
a sto bi rekli Nidje veze
Toliko su jaki ti placeni novinari i njihova moc da nametnu naziv da zaista sad svi nazivaju tu klasu golf klasu
a sto bi rekli Nidje veze
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Ovo nidje veze je samo za vas sto vam Renault stoji u potpisu .Nijedan Renult c klase nije bio na vrhu kao VW Golf svih godina proizvodnje jos od 74 .
Ako znas koji je javi mi molim te posto sam neobavesten .
Ako znas koji je javi mi molim te posto sam neobavesten .
- Uroš S.
- Postovi: 10890
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Jasno da VW sa Golfom prve generacije nije izmislio novi koncept automobila, ali mislim da je to bio prvi opšte i široko popularan heč sa prednjim pogonom (uz Reno 5 mada on po mom mišljenju malo odskače od koncepta zbog linijski postavljneog motora u odnosu na smer kretanja tj. komplet preuzima mehaniku i pogone od R4, dok je Golf bio nov proizvod).
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Prvi, ali posle ostalih sa spiska
Boringly average, but also perfect for school run mums
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Mogli bi sada da nastavimo o tome kako je Audi prvi napravio 4wd auto, VW izmislio TDI motor, Audi prvi napravio aluminijumski auto, VW prvi motor sa kompresorom i turbom...
- bane valjevo
- Postovi: 3224
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:57
- Garaža: Hyundai Getz 1.3b
- Lokacija: Beograd-Valjevo
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Pa tačno da imam akcije u nekoj automobilskoj firmi, ne verujem da bih bio toliko zaslepljen tim brendom...
http://www.felicity.edu.rs" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Golf 1 bi se mogao porediti sa Puntom klasik po klasi gde pripada.
Mala kabina u koju jedva stanu 4 odrasla putnika, slabasni motor (sa kojim je najcesce nudjen i prodavan od celih 45KS u maksimumu), koji jedva dostize 130 km/h, trosi ko limuzina vise klase, sa karburatorskom automatikom koju ni fabrika nije umela da podesi da radi istovremeno i leti i zimi, sve u svemu tehnicki prilicno zastareo auto kada se pojavio u odnosu na italijansku francusku englesku japansku konkurenciju.
I Civic sa slike je malecni auto, kao Punto i daleko od pojma C klase.
Ondasnji Pasat 1 je bio blizu C klase i blizu konkurencije koji je bio nista drugo do prepakovan popularni Audi 80.
VW sa modelima iz 70tih je sve samo ne reper bilo kakve klase i bio je u debelom zaostatku za ostalim proizvodjacima.
Ako se vec prica o VWu 70te godine i nisu neki primer uspesnosti.
Danas je druga prica, i potpuno drugacija firma.
Naravno, VW jeste obelezio jednu epohu upravo marketingom i kvalitetom izrade karoserije ali da je izmislio hecbek tip karoserije je bas dobar vic.
Mala kabina u koju jedva stanu 4 odrasla putnika, slabasni motor (sa kojim je najcesce nudjen i prodavan od celih 45KS u maksimumu), koji jedva dostize 130 km/h, trosi ko limuzina vise klase, sa karburatorskom automatikom koju ni fabrika nije umela da podesi da radi istovremeno i leti i zimi, sve u svemu tehnicki prilicno zastareo auto kada se pojavio u odnosu na italijansku francusku englesku japansku konkurenciju.
I Civic sa slike je malecni auto, kao Punto i daleko od pojma C klase.
Ondasnji Pasat 1 je bio blizu C klase i blizu konkurencije koji je bio nista drugo do prepakovan popularni Audi 80.
VW sa modelima iz 70tih je sve samo ne reper bilo kakve klase i bio je u debelom zaostatku za ostalim proizvodjacima.
Ako se vec prica o VWu 70te godine i nisu neki primer uspesnosti.
Danas je druga prica, i potpuno drugacija firma.
Naravno, VW jeste obelezio jednu epohu upravo marketingom i kvalitetom izrade karoserije ali da je izmislio hecbek tip karoserije je bas dobar vic.
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Jes' vala smešno...
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
@ ljubitelj
Ja verujem da je gledanje slika po internetu ovog modela MK1 malo kod tebe stvorilo pogresan utisak po pitanju mnogih stvari a evo ja sam se nasao bas tu da ti razbijem tu pogresnu predstavu jer sam imao jedan duze vreme.
Prvo,zaboravio si jednu stvar svi automobili su tada bili manji u odnosu na ove danasnje ,i opet on nije spadao u B klasu ..jer su i tada postojali manji Hatch-evi kao Renult 5 .Znaci greska!Da je Renult 5 ili neki drugi gradski autopionir ovoga sta danas imamo kao hatch tj.sinonim za danasnjeg hatcha bi bio auto B klase,a ne kompakt auto!
Pricas o potrosnji -5 l max u gradu D2 ..kome je cena bila bar 50 dinara niza u odnosu na beznin .
Drugo,Evo recimo ja nisam upoznat za tih 45 konja al verujem da je to najslabiji u ponudi ..jer sam vozio dizela iz 83( 84 JGLD -za jugoslaviju mk1 TAS) koji je imao bar 52 konja ako se secam .Ono sto je bilo bitno kako se ta snaga isporucivala iz 1.6 litarskog dizela ja cu ti reci -Fire u Puntu je fantastican motor ali je ona voznja u 1.6 dizelu u onoj skoljci bila
MK 1 Dizel je isporucivao snagu na vrh gasa u minimalnim obrtajima (radio je kao traktor) drugom je isao bez gasa ne samo na ravnom nego do neke mere i laganijem neravnom terenu! Nie bilo potrebe menjati brzine ma gde vozio treca ti je zavrsavala sve po gradu po raznoraznim terenima ,uzgred imao je 4 brzine.
Verujem da je vukao vec na ispod 1500 obrtaja a to ti je jedva stisnut gas i da izvuce tri osobe uzbrdicom -taj auto se ni pocetniku nikad nije mogao ugasiti jer mu gas u prvoj ,drugoj nije ni trebalo dodavati za polazak.
O lezanaju na putu,upravljivosti ,prostoru nebi trosio reci .Auto kome servo nije bio potreban.Ceo svet hvali taj model a ti si se nasao pozvanim da pobijes sve te istine.Na osnovu kog znanja i iskustva.
Trece,prostran -kazes mali .Iz kog iskustva? prvi put kada su mi dva prijatelja usla u taj auto bila je recenica koliko prostora nisamo ocekivali.I to posebno pozadi ,mada si ti mozda samo taj auto gledao na slikama ba ti se ucinio mali pozadi ko ce ga znati.Nemas argumentaciju valjanu ,pa moras da konstruises neke izmisljotine.
Mozda i ova Jeremy Clarkson veze nema pa kao i ja postuje MK1 -pogotovo GTI .
http://www.youtube.com/watch?v=JKM30lytfvU
ne valja ti ova prica @ljubitelj
Ja verujem da je gledanje slika po internetu ovog modela MK1 malo kod tebe stvorilo pogresan utisak po pitanju mnogih stvari a evo ja sam se nasao bas tu da ti razbijem tu pogresnu predstavu jer sam imao jedan duze vreme.
Prvo,zaboravio si jednu stvar svi automobili su tada bili manji u odnosu na ove danasnje ,i opet on nije spadao u B klasu ..jer su i tada postojali manji Hatch-evi kao Renult 5 .Znaci greska!Da je Renult 5 ili neki drugi gradski autopionir ovoga sta danas imamo kao hatch tj.sinonim za danasnjeg hatcha bi bio auto B klase,a ne kompakt auto!
Pricas o potrosnji -5 l max u gradu D2 ..kome je cena bila bar 50 dinara niza u odnosu na beznin .
Drugo,Evo recimo ja nisam upoznat za tih 45 konja al verujem da je to najslabiji u ponudi ..jer sam vozio dizela iz 83( 84 JGLD -za jugoslaviju mk1 TAS) koji je imao bar 52 konja ako se secam .Ono sto je bilo bitno kako se ta snaga isporucivala iz 1.6 litarskog dizela ja cu ti reci -Fire u Puntu je fantastican motor ali je ona voznja u 1.6 dizelu u onoj skoljci bila
MK 1 Dizel je isporucivao snagu na vrh gasa u minimalnim obrtajima (radio je kao traktor) drugom je isao bez gasa ne samo na ravnom nego do neke mere i laganijem neravnom terenu! Nie bilo potrebe menjati brzine ma gde vozio treca ti je zavrsavala sve po gradu po raznoraznim terenima ,uzgred imao je 4 brzine.
Verujem da je vukao vec na ispod 1500 obrtaja a to ti je jedva stisnut gas i da izvuce tri osobe uzbrdicom -taj auto se ni pocetniku nikad nije mogao ugasiti jer mu gas u prvoj ,drugoj nije ni trebalo dodavati za polazak.
O lezanaju na putu,upravljivosti ,prostoru nebi trosio reci .Auto kome servo nije bio potreban.Ceo svet hvali taj model a ti si se nasao pozvanim da pobijes sve te istine.Na osnovu kog znanja i iskustva.
Trece,prostran -kazes mali .Iz kog iskustva? prvi put kada su mi dva prijatelja usla u taj auto bila je recenica koliko prostora nisamo ocekivali.I to posebno pozadi ,mada si ti mozda samo taj auto gledao na slikama ba ti se ucinio mali pozadi ko ce ga znati.Nemas argumentaciju valjanu ,pa moras da konstruises neke izmisljotine.
Mozda i ova Jeremy Clarkson veze nema pa kao i ja postuje MK1 -pogotovo GTI .
http://www.youtube.com/watch?v=JKM30lytfvU
ne valja ti ova prica @ljubitelj
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Dobro sad, nije bilo baš tako malo dimamirko alvirko je napisao:voznja u 1.6 dizelu u onoj skoljci bila
- mirko alvirko
- Postovi: 224
- Pridružio se: 25 Dec 2012, 12:17
- Garaža: Punto 1.2 classic dyn 2010
- Lokacija: AR-BG
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Ja volim dim ,danas i TDI
Priznajem ja i Spacek i Dianu sve su to bile prve neke realizovane ideje i niko to ne osporava ali ova je zazivela i opstala do danas u formi koju imamo -znaci kompakt auto a ne neki punto iz B klase ili drugi Fiat naslednik 128 ce
.Jos jedna stvar nije moglo stati 5 osoba u mk1 ?!
Pa ni u dansanjeg Golfa 7 ovaj 5 sedi sa nogama na centralnom "tunelu" i sta cemo sad .Tako sede i u nekim kolima vise klase .
najvise me raduje ovo poredjenje mk1 i punta classica .Prvi iz 74do 83 a drugi evo konkretno moj 2010.A gde je evolucija,automobilu su "porasli".
Isto mi je na jednom komsijskom sajtu "kolega " rekao ma kkav VW Buba i mercede w123 to su bile mrcine znas kako ide moj audi .
I ne samo to covek ne priznaje znacaj i velicinu tih modela .Pa samo kolika je armija ljubitelja ,clanova klubova Bube i w 123 a sad ce neko da se nadje da kaze kako je trosio 10 l i ubrznaje mu nije bilo ispd 10 s .
Priznajem ja i Spacek i Dianu sve su to bile prve neke realizovane ideje i niko to ne osporava ali ova je zazivela i opstala do danas u formi koju imamo -znaci kompakt auto a ne neki punto iz B klase ili drugi Fiat naslednik 128 ce
.Jos jedna stvar nije moglo stati 5 osoba u mk1 ?!
Pa ni u dansanjeg Golfa 7 ovaj 5 sedi sa nogama na centralnom "tunelu" i sta cemo sad .Tako sede i u nekim kolima vise klase .
najvise me raduje ovo poredjenje mk1 i punta classica .Prvi iz 74do 83 a drugi evo konkretno moj 2010.A gde je evolucija,automobilu su "porasli".
Isto mi je na jednom komsijskom sajtu "kolega " rekao ma kkav VW Buba i mercede w123 to su bile mrcine znas kako ide moj audi .
I ne samo to covek ne priznaje znacaj i velicinu tih modela .Pa samo kolika je armija ljubitelja ,clanova klubova Bube i w 123 a sad ce neko da se nadje da kaze kako je trosio 10 l i ubrznaje mu nije bilo ispd 10 s .
Poslednja izmena od mirko alvirko u 30 Dec 2012, 22:22, izmenjeno 1 put ukupno.