Peugeot 205 GTI
Re: Peugeot 205 GTI
Pezo je generalno stao sa bilo kakvim razvojem trkackih motora... Koncentrisali su se na prosecne "potrosace" i bave se slabijim motorima... Hteo sam da kazem da F7P nije ni po cemu pogodniji za doradjivanje od XU9J4...
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Peugeot 205 GTI
I kada je stao i tada je Renault imao više snage (182), a nije stao sa razvojem motora (jeste sa hothatch-evima, nažalost), nego je otišao na turbo i saradnju sa BMW-om.
Re: Peugeot 205 GTI
Znam, ne poredim kompletnu gamu Renoa i Pezoa, nego samo ta dva motora, 1.8 16v i 1.9 16v... Kad kazem da je stao sa razvojem, mislim na hot hatch automobile
Demokratija je izmisljena da bi se pametni sputali, prostaci podrzali, bogati obogatili a siromasni osiromasili...
Re: Peugeot 205 GTI
Renoov 1.8 16v pre može da se poredi (po snazi u fabričkom stanju) sa Pug-ovim XU9JA (8v) koji ima 122/130ks sa i bez katalizatora. Od 16v-a je najefikasniji 1.9 bez kata od 160ks, onog od 147ks su umrtvili (ide i on, ali ne kao stari 16v), a onaj 2.0 iz novijih MI16 jeste da ima 155ks, ali ga niko ne ubacuje u 205. Možda što je teži od starog (razlika između 2.0 i 1.9 je oko 100kg, nemoguće da je sve otišlo na opremu na novom modelu), a možda i što je komplikovaniji od 1.9.
P.S. gledam one oglase, zar nije Wiliams imao 2.0 motor od 150ks?
P.S. gledam one oglase, zar nije Wiliams imao 2.0 motor od 150ks?
Имам једно потпитање...
- starac vujadin
- Postovi: 11401
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Peugeot 205 GTI
Jeste, ali naši vole da lupaju u oglasima i sve nazivaju Williams. Samo je jedan Williams u oglasima i košta preteranih 5000.
Re: Peugeot 205 GTI
Taj u Ćupriji se prodaje ko zna od kad, te pare u Srbiji neće nikad uzeti. Da je pametan, pa da ga oglasi napolju, možda bi nešto i uradio.
Имам једно потпитање...
Re: Peugeot 205 GTI
Ja bih voleo kad bi nasao neki 205 ili 309 GTI, cisto malo da se luduje.
Skoro sam imao priliku da vozim 106 sa 1,6 motorom isto ide odlicno....
Skoro sam imao priliku da vozim 106 sa 1,6 motorom isto ide odlicno....
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Peugeot 205 GTI
http://www.polovniautomobili.com/oglas2 ... i_tek_reg/
Morao sam da ga postujem ovde. Najočuvaniji primerak posle onog Miami blue (koji je otišao u Hrvatsku ). Evo, ako @Ni.St vidi temu mogao bi da kaže nešto o autu, pošto vidim da su fotke njegovih ruku delo.
Morao sam da ga postujem ovde. Najočuvaniji primerak posle onog Miami blue (koji je otišao u Hrvatsku ). Evo, ako @Ni.St vidi temu mogao bi da kaže nešto o autu, pošto vidim da su fotke njegovih ruku delo.
Имам једно потпитање...
Re: Peugeot 205 GTI
http://www.carclassic.com/Peugeot_205_T ... _EC20.html
Auuu :trljamoci: :trljamoci: :trljamoci:
Auuu :trljamoci: :trljamoci: :trljamoci:
Имам једно потпитање...
Re: Peugeot 205 GTI
http://www.shinyracing.no/bilder.html
http://www.shinyracing.no/minpug205.html
Članak o 205-ici iz Norveške. Jedna od najbolje urađenih na svetu, po mnogima i najbolje. Čist entuzijazam, nekima (mnogima) i ludost, ljubav...
http://www.shinyracing.no/minpug205.html
Članak o 205-ici iz Norveške. Jedna od najbolje urađenih na svetu, po mnogima i najbolje. Čist entuzijazam, nekima (mnogima) i ludost, ljubav...
Na autu je, kao što se može videti, uglavnom sve izmenjeno. Jedan od ekstremnijih primera (za koje znam) što se tiče skidanja kg. I nadaleko čuvene SL434 felne (koje se meni npr. sviđaju samo zato što su ultra retke, a na 205-ici mi bolje leže klasične SL299 15-ice). Školski premer hardcore-a.base car: Peugeot 205 1.9 GTI '87
engine: rebuilt from scratch, 4 cyl, 1905 ccm 8 valve, XU9J2 1.9 GTI motor, balanced bottom end, compression ratio 10,5:1 (negdje pise i 11,5:1), Kent PT27 cams, group N valve springs, pockets machined in pistons for valve clearance, ANSA 4-2-1 manifold, 2" custom exhaust with 3" centered outlet, twin Weber 45DCOE carbs, H&H ignition custom made distributor, HPD carbon air intake box, vibrant air filter, Earls fittings and braid hoses, Holley blue fuel pump & regulator, HPD polished coolant and oil breather tanks, custom made poly lower engine mount, group N upper engine mounts
transmission: BE1, 5-speed gearbox, lower final drive, sintered 4-paddle clutch, Quaife LSD, group A gear linkage, quickshift
suspension: KW Variant 2 coilovers, uni-ball top mounts, Hokus-Pokus inner wings for adjustable camber, 309 GTi front suspension arms, poly bushes all around, modified rear axle; -2.2 degree camber, castor angle changed, solid rear mounts in aluminum, 21mm torsion bar/23mm anti-roll bar, brace between front struts and bulkhead
wheels & tyres: 6.75x15" PTS Speedline SL434S, Yokohama A048 tyres
brakes: 306 GTi calipers, 285mm Black Diamond combi discs, Ferrodo DS 2000 pads, 23.9mm master pump, braided hoses, Wilwood brake bias adjuster
interior: fully stripped, 10-point weld-in roll cage connected to front struts, Sparco Touring seats, Sparco 4-point belts, Sparco steering wheel, custom dash in carbon and alcantara, custom floor with narrower exhaust tunnel in order to mount seats to the floor, carbon fibre doorcards and floor, Autometer shiflight and oil pressure warning, custom wiring loom
exterior: rebuilt from bare shell, seam welded, sunroof removed and plated, automat bonnet, smooth tailgate, custom front spoiler with air intake for cooling brakes, carbon fibre wing mirrors, BSR Aerotek gold anodised titanium and aluminium bolts/nuts, full respray in primer white
Имам једно потпитање...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Peugeot 205 GTI
Ovo je najbolje, rastaviti do sasije pa natenane.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Peugeot 205 GTI
http://www.polovniautomobili.com/oglas1 ... t_205_gti/
Automobil je od Cilleta iz Smedereva,vidim da postoji sumnja u to sto je napisao u oglasu pa mozda ne bi bilo lose da svi koje ne veruju odu do njega i provozaju se...
Automobil je od Cilleta iz Smedereva,vidim da postoji sumnja u to sto je napisao u oglasu pa mozda ne bi bilo lose da svi koje ne veruju odu do njega i provozaju se...
Re: Peugeot 205 GTI
druze nije sporno da je brz, vec i fabricki je to brz auto, ali sporno je to sto pise da je ulozio gomilu para a auto izgleda prilicno lose.
umesto cipa i titanijumskih ventila bolje da mu je sredio izguljen volan i sedista.
posto si upucen u auto, koliko je snage dobio cipom ( posto je to jak argument ) i kako je to izmerio?
umesto cipa i titanijumskih ventila bolje da mu je sredio izguljen volan i sedista.
posto si upucen u auto, koliko je snage dobio cipom ( posto je to jak argument ) i kako je to izmerio?
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V