Mislim da za ove poprečno postavljene 6 i 8 cilindrične motore i prednji pogon treba nova tema, da ne kvarimo ovu zanimljivuljubitelj je napisao: U novije doba, Volvo S80 prvi poprecni 6cilindarski prednji pogon.
Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
- profesorPROST
- Postovi: 3282
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Never Say Never Again
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
i 12, 14, 20,30..
sve parni brojevi kada ovako napisem
sve parni brojevi kada ovako napisem
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Kad smo kod parnih brojeva, i Renault 18 je bio super auto... samo što je on kontra od hečbeka - nema nikakvu komunikaciju između gepeka i putničke kabine, čak ni kada se izvade zadnja sedišta. Iza sedišta je smešten rezervoar, čime je gepek dosta smanjen i to je po meni najveća mana ovog auta. S druge strane, prednji kraj je prevelik, zbog uzdužno postavljenog motora. Srećom, sve to je ispravljeno kod njegovog naslednika, 21-ice.
Ђенерал Јанковић
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Posedovao...-i to poslednju slovenačku verziju TLJ. Jedan od retkih Renoa koji je izgledao baš dobro, ono da ga voziš sa guštom. Bio je vrlo udoban i imao solidnu opremu za kraj '80ih. Tonirana stakla i prednji prozori na dugme su bili atrakcija za snajke
Kvalitet -kanta. Za par meseci koliko sam ga vozio, od kontakt brave, preko zadnjeg ležaja, gl kočionog cilindra, zadnjeg lonca. Yeb'o mi kevu, a bio je star 2-3 god...
Kvalitet -kanta. Za par meseci koliko sam ga vozio, od kontakt brave, preko zadnjeg ležaja, gl kočionog cilindra, zadnjeg lonca. Yeb'o mi kevu, a bio je star 2-3 god...
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
A R21 je imao i uzduzno i poprecno postavljene motore, kako koji tip. Ne znam da je jos neki model imao takve kombinacije.
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
jbg mister big, provalila 18ca da si uljez, vagenovac, to ne oprasta...
za verne ljubitelje daje sve od sebe, nema da izneveri...
evo primera hedzbeka i sedana iz perioda
i evo 18
za verne ljubitelje daje sve od sebe, nema da izneveri...
evo primera hedzbeka i sedana iz perioda
i evo 18
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Eee, mr.Big, ti si sve vozio iste automobile kao moj ćale... R18 nam je bio poslednji Francuz u kući, pre nego što smo prešli na Italijane. Na njemu sam naučio da vozim. Ali je bio stariji od tog tvog (točkovi sa tri rupe, menjač sa 4 brzine, bez naslona za glavu). Prešao je bar 250 hiljada km pre prodaje i nije imao nikakvih problema (ne računam zamenu auspuha i ostalne potrošne stvari).mr.Big je napisao:Posedovao...-i to poslednju slovenačku verziju TLJ. Jedan od retkih Renoa koji je izgledao baš dobro, ono da ga voziš sa guštom. Bio je vrlo udoban i imao solidnu opremu za kraj '80ih. Tonirana stakla i prednji prozori na dugme su bili atrakcija za snajke
Kvalitet -kanta. Za par meseci koliko sam ga vozio, od kontakt brave, preko zadnjeg ležaja, gl kočionog cilindra, zadnjeg lonca. Yeb'o mi kevu, a bio je star 2-3 god...
Renault 18 je postojao i u turbo varijanti, kao i 4x4 i karavan, ali su one bile retke kod nas.
Ђенерал Јанковић
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
A R18 kupe se zvao vatreno Fuego
Re: Idejni tvorac koncepta danasnjeg hedzbeka
Ja sam ovaj R18 kupio od jedne raspadajuće firme ( bio direktorski auto ) za smešne pare -ondašnje fore, licitacija, inflacija, knjiženje preko računa i ostale gluposti.
Šta znam, dužio ga je samo jedan šofer, redovno je održavan na Starom sajmištu u jedinom ovl. servisu itd...
Šta znam, dužio ga je samo jedan šofer, redovno je održavan na Starom sajmištu u jedinom ovl. servisu itd...