Yugo GVX
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Yugo GVX
Moguce da nije izlazio iz fabrike, ali to ne mora da znaci da dileri nisu prodavali kao fabricku opremu. Skoda Favorit je u UK prodavana sa nekim dodatnim detaljima koji nisu ugradjivani u fabrici (al felne, sibedah, mislim i mesto za sitnice na vratima, nisam siguran za sve, ali nesto sigurno jeste ovako radjeno), nego su kola modifikovana u UK samo za potrebu njihovog trzista.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Yugo GVX
Ne znam kad je klima ugrađivana i koiko dugo, ali znam za jedan nebo plavi metalik sa klimom i automatskim menjačem. Vozila ga je Jadranka Jovanović.starac vujadin je napisao:Nije izlazio iz fabrike s klimom u to vreme. Kao što se vidi na svim ovim brošurama koje su okačene nema klime u spisku opcija. Fabricki je klima bila ugrađena mnogo, mnogo kasnije, a to je služilo više za pokazivanje po beogradskom sajmu.
Re: Yugo GVX
Ne ulazeći u verodostojnost podataka na Wikipedii.
http://en.wikipedia.org/wiki/Zastava_Koral#1988-1991In 1990 a batch of 450 cars with automatic transmission and air conditioning was shipped to the United States.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Yugo GVX
Šta je Zastava pravila sa desnim volanom?
Sećam se da sam u Engleskoj video nešto. Nisam siguran da li je bio Yugo (mada mislim da jeste) ili 128.
Sećam se da sam u Engleskoj video nešto. Nisam siguran da li je bio Yugo (mada mislim da jeste) ili 128.
Re: Yugo GVX
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Yugo GVX
Gezo svašta ti znaš.
Re: Yugo GVX
Uopšte nije bio loš za svoje vreme. Dapače, lepo se vozilo u njemu. Nemojte ga porediti sa golfom, jer bi on bio u klasi Pola, ako ne i manjoj.
Meni je odlično poslužio u studentskim danima, spušten, gasni amortizeri, nabrijana 45ica, potrošnja da joj mnogi sad auti pozavide, ma idi. Budite objektivni i kao reper uzimajte dobre jugiće, a ne dreševe koje vlasnik nije imao para da održava veselih 90tih.
Za koji auto je far sa sijalicom bio 10dm (300din). Trap čitav je mogao da se sredi za par desetina maraka, pločice od 250din do 750 za najskuplje Ferodo ili Lucas. Moj je prešao preko 200.000km bez ijednog kvara da je stao na putu, samo preventivno održavanje, a prodao sam ga kada je imao 17 godina u savršeno voznom stanju, iako estetski nije bio za pohvalu.
Meni je odlično poslužio u studentskim danima, spušten, gasni amortizeri, nabrijana 45ica, potrošnja da joj mnogi sad auti pozavide, ma idi. Budite objektivni i kao reper uzimajte dobre jugiće, a ne dreševe koje vlasnik nije imao para da održava veselih 90tih.
Za koji auto je far sa sijalicom bio 10dm (300din). Trap čitav je mogao da se sredi za par desetina maraka, pločice od 250din do 750 za najskuplje Ferodo ili Lucas. Moj je prešao preko 200.000km bez ijednog kvara da je stao na putu, samo preventivno održavanje, a prodao sam ga kada je imao 17 godina u savršeno voznom stanju, iako estetski nije bio za pohvalu.
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Yugo GVX
U Redingu, u Engleskoj, su pravili mnoge specijalne edicije Yuga i to nije sporno. Dan danas tamo postoji fanatični klub ljubitelja koji ima stok delova kojih nema ni u Kragujevcu. Takođe, iste stvari su radili i dileri u Americi. Ja sam samo rekao da Yugo sa klimom nije izlazio iz Kragujevca u to vreme. Posle je bilo, uglavnom samo za pokazivanje na salonu, a nisi mogao da ga kupiš...isto važi za verzije sa automatskim menjačem, sportske verzije sa Fiatovim i Peugetovom motorima. To što se u Srbiji voza 4-5 primerka preko veze ništa ne govori.
Inače instalacija za klimu na Fiatu 128 je postojala godinama unazad, naročito u Americi i za veštog majstora nije bilo nemoguće da se instlaira klima u Yugo.
Inače instalacija za klimu na Fiatu 128 je postojala godinama unazad, naročito u Americi i za veštog majstora nije bilo nemoguće da se instlaira klima u Yugo.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Yugo GVX
Koliko sam citao za Egipat su pravili 128 sa klimom, to nije Yugo GVX doduse.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Yugo GVX
Opet to je druga priča...tamo su sva kola sa klimom, a bez grejanja...tj. najviše što može je da mlači malo.
Re: Yugo GVX
Nije druga prica, tako je i Jugo imao za odredjena trzista klimu obavezno kao standardnu opremu inace se uopste ne bi niti prodavao.
Sa desnim volanom je izvozeno i na Kipar, a i po raznim zemljama Afrike i srednje Amerike, SAD gde je klima nesto sto se podrazumeva da ima svaki auto.
Bilo je serija i bez klime ako je tako narucio lokalni diler.
Isto je bilo i sa Skodama, sa Ladama Riva i posle Ladama Samara(koje su se zvale Natasa) koji su imali fabricki standardno klimu za modele u export varijanti.
Jugo koji se kod nas nudio pa i na sajmu nije imao dodirnih tacaka sa export modelima osim naziva i oblika karoserije. Isto ni Skode ni Lade koje su kod nas bile modeli za istocni blok sa klot opremom.
Export modeli Juga su imali radio kasetofon, klimu, airbag za vozaca, posebno katalult sediste, elektronsko ubrizgavanje goriva, katalizator, cak je i lakiranje bilo sa drugacijim vrstama boja.
Modeli za export su prolazili posebnu zavrsnu kontrolu koju je sprovodila zasebna firma van Zastava sistema, a na proizvodnji takvih export serija su radili posebno izdvojeni, obuceni i placeni radnici.
Jako malo export modela je kod nas zavrsilo i to uglavnom kada su na dopunskom pregledu u Baru pre ukrcavanja na brod nadjeni nedostaci pa je kao skart skinuto.
Tada je obicno skidana uvozna skupa oprema i prepravljano na domace standarde mada je i tu bilo propusta pa su ponekada ostajale i table u miljama, katapult sedista ili katalizator.
Tristac, 1300 koji se prodavao u Africi nije imao klimu, valjda nije moglo ili je bilo preskupo ili nesto trece uglavnom u salonima je bio takav.
Jugo sa klimom se nije proslavio u Africi i Bliskom Istoku jer je klima slabo hladila a motor se gusio pa je i brzo povucen iz prodaje. Ideja da se takmici sa Peugoetom 504 koji je u to doba bio vrlo rasiren u tim podrucjima nije se pokazala kao dobra.
U to doba je klima u autu van Evrope uglavnom bila tipicna oprema koja se ocekivala ili podrazumevala a narocito su japanci rado stavljali klimu bez posebne doplate. Cak je i VW bez doplate stavljao klimu u modele koji su se prodavali van Evrope dok je u Nemackoj to bio i dalje luksuzni doplatni dodatak.
Klime koje su naknadno ugradjivane kod dilera mogle su se prepoznati po karakteristicnoj kutiji sa izmenjivacem i ventilatorom koja se stavljala ispred nogu suvozaca a direktno ispod kasete za sitnice.
Italijanska firma Diavia je bila poznata po takvim kitovima klima uredjaja za mnoge evropske modele a za naknadnu ugradnju.
Sa desnim volanom je izvozeno i na Kipar, a i po raznim zemljama Afrike i srednje Amerike, SAD gde je klima nesto sto se podrazumeva da ima svaki auto.
Bilo je serija i bez klime ako je tako narucio lokalni diler.
Isto je bilo i sa Skodama, sa Ladama Riva i posle Ladama Samara(koje su se zvale Natasa) koji su imali fabricki standardno klimu za modele u export varijanti.
Jugo koji se kod nas nudio pa i na sajmu nije imao dodirnih tacaka sa export modelima osim naziva i oblika karoserije. Isto ni Skode ni Lade koje su kod nas bile modeli za istocni blok sa klot opremom.
Export modeli Juga su imali radio kasetofon, klimu, airbag za vozaca, posebno katalult sediste, elektronsko ubrizgavanje goriva, katalizator, cak je i lakiranje bilo sa drugacijim vrstama boja.
Modeli za export su prolazili posebnu zavrsnu kontrolu koju je sprovodila zasebna firma van Zastava sistema, a na proizvodnji takvih export serija su radili posebno izdvojeni, obuceni i placeni radnici.
Jako malo export modela je kod nas zavrsilo i to uglavnom kada su na dopunskom pregledu u Baru pre ukrcavanja na brod nadjeni nedostaci pa je kao skart skinuto.
Tada je obicno skidana uvozna skupa oprema i prepravljano na domace standarde mada je i tu bilo propusta pa su ponekada ostajale i table u miljama, katapult sedista ili katalizator.
Tristac, 1300 koji se prodavao u Africi nije imao klimu, valjda nije moglo ili je bilo preskupo ili nesto trece uglavnom u salonima je bio takav.
Jugo sa klimom se nije proslavio u Africi i Bliskom Istoku jer je klima slabo hladila a motor se gusio pa je i brzo povucen iz prodaje. Ideja da se takmici sa Peugoetom 504 koji je u to doba bio vrlo rasiren u tim podrucjima nije se pokazala kao dobra.
U to doba je klima u autu van Evrope uglavnom bila tipicna oprema koja se ocekivala ili podrazumevala a narocito su japanci rado stavljali klimu bez posebne doplate. Cak je i VW bez doplate stavljao klimu u modele koji su se prodavali van Evrope dok je u Nemackoj to bio i dalje luksuzni doplatni dodatak.
Klime koje su naknadno ugradjivane kod dilera mogle su se prepoznati po karakteristicnoj kutiji sa izmenjivacem i ventilatorom koja se stavljala ispred nogu suvozaca a direktno ispod kasete za sitnice.
Italijanska firma Diavia je bila poznata po takvim kitovima klima uredjaja za mnoge evropske modele a za naknadnu ugradnju.
Re: Yugo GVX
Yugo nikada nije imao vazdušni jastuk.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Yugo GVX
Al' su perjani mogli bez problema da se instaliraju.
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Yugo GVX
Brick kao i uvek ima svoju "filozofiju".
- TheWickerMan
- Postovi: 10471
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Yugo GVX
Tacno.Geza je napisao:Yugo nikada nije imao vazdušni jastuk.
sent from Kenda digitron using Tapatalk