Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Slaba tacka im je reket, nosac izmedju menjaca i motora, bacire pogled dal je pukao.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pogledaću kad stignem pa javljam. Hvala.
- Филиповић
- Postovi: 543
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 07:21
- Garaža: Фијат Пунто Емоушн АБС
- Lokacija: Ja, Srb
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni se isto ovo dešava, s tim da ja imam još uvek fabričku korpu i lamelu.
Ne dešava se redovno, više sporadično i češće kad je hladno.
Ne dešava se redovno, više sporadično i češće kad je hladno.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
I meni se u početku ređe dešavalo ali sada skoro svaki put.
Što se tiče nosača motora setio sam se da sam menjao taj donji nosač pre par meseci tako da ne verujem da je do njega. Setio sam se jer smo sin i ja odvrtali dugački navoj baš dugo običnim ključem i dugačkom polugom jer je u pitanju sitan navoj, ležali smo pod kolima na parkingu i vrhovima prstiju odvrtali malo po malo, ja sa jedne strane a on sa druge strane auta, i tako bar pola sata, to neću skoro zaboraviti. Ne znam šta bi moglo biti u pitanju, ali auto se baš na kratko dobro zatrese.
Što se tiče nosača motora setio sam se da sam menjao taj donji nosač pre par meseci tako da ne verujem da je do njega. Setio sam se jer smo sin i ja odvrtali dugački navoj baš dugo običnim ključem i dugačkom polugom jer je u pitanju sitan navoj, ležali smo pod kolima na parkingu i vrhovima prstiju odvrtali malo po malo, ja sa jedne strane a on sa druge strane auta, i tako bar pola sata, to neću skoro zaboraviti. Ne znam šta bi moglo biti u pitanju, ali auto se baš na kratko dobro zatrese.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ti zamenski ne valjaju, mozda je bas to?
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Proverio sam i donji nosač je u redu. Očistili smo i karburator preventivno i nije ni do njega, zatrese se i dalje posebno ujutro kad je još hladan.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
i meni je nisač ok,ali zatrese ujutru obavezno,već sam i navikao…
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Karburator?
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
To je zastava 9 od Punta Mk1
Sent from my moto g(8) using Tapatalk
Sent from my moto g(8) using Tapatalk
- Eskimko
- Postovi: 520
- Pridružio se: 14 Jan 2018, 22:15
- Garaža: Citroën C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: Smederevo
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Meni trese uvek kad je hladno i kad je hladan motor i posle kise,menjan je i nosac motora i set kvacila i isto se desava,na kraju sam digao ruke od toga.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pitanje za limare i one koje imaju iskustvo sa zamenom krila.
(Rođak je stariji čovek i ne vozi izvan sela i nema volje da ide do grada, pogotovo ne do Beograda, kod limara, a voljan sam da ga častim ispravnim krilom jer je to zaslužio od ranije)
Dogovaram se sa rođakom iz unutrašnjosti da mu za vikend donesem krilo u bež boji (čeka me čovek sa otpada do vikenda, ceni ga 30e, možda ima i jeftinije ali sam našao u retkoj boji i ne mogu da se cenjkam).
Pošto ćemo biti zajedno u subotu 3-4 sata (izbegao bi rad nedeljom), da li mogu dva "limarski nepotkovana" čoveka da zamene krilo.
Ja imam iskustva sa skidanjem točka i podkrila, a video sam na Net-u kako se skida branik u delu ispod fara (da bi došao do dva šrafa krila ispod fara).
Zaključujem da treba odvnuti nekoliko šrafova, opisujem od najvišeg do najnižeg:
- 1 ispod kedera krova sa unutr. strane vrata u visini retrovizora, keder se vidi kada se otvore vrata - mogu da ga odvrnem okastim ključem,
- 1 ispod kedera krova pri dnu šoferke - može gedorom,
- 2 se vide kada se otvori hauba - gedora
- 2 ispod fara (vide se kad se skine deo branika) - gedora
- 1 sa unutrašnje strane kraja sajtne (ili kako se taj deo već zove, nije ni bitno) - mislim da do njega mogu doći gederom kada podvučem ruku ispod sajtne, a verovatno je pristupačniji kada skinem točak i potkrilo
- 1 sa spoljne strane sajtne, vidi kada se otvore vrata, pa pri dnu- ako ne može kratkom gedorom sigurno može okasti.
Da li su to svih 8 šrafova koje treba odvrnuti ili ih ima još ?
Kada budemo stavili kupljeno krilo, kako da počnemo centriranje da bi se uklopilo sa ostalim delovima karoserije (svaka rupa je šira od šrafa za par mm pa pretpostavljam da može ići 4 mm gore-dole i levo-desno), pretpostavljam da treba ovim redom:
- prvo od A stuba, kada se tu uklopi, stegnemo šraf ispod kedera vrara,
- na sajtni, stegnemo spoljašnji i unutrašni šraf, pazeći da bude paralelan prorez u odnosu na vrata,
- zatim stegnem ona tri šrafa koja su zadužena da budu paralelna sa haubom (prvo onaj ispod kedera šoferka pa dva koja su sidljiva kada se otvori hauba)
- zatim ona dva šrafa ispod fara, pazeći na visinu da bude iste visine sa haubom i da mu se prednji špic uklopi sa prednjom ivicom haube, iznad fara.
- onda vraćamo branik, a šraf branika ispod podkrila zavrnuti kada donji donju ivicu prednjeg dela krila uklopimo sa branikom.
Ukoliko ove aktivnosti ne preporučujete da obave amateri, koliko otpilike koštaju limarske usluge za zamenu i uklapanje krila ? (Moraće onda da čeka do proleća jer ću na duže ići na selo tek za godišnji odmor - na proleće)
(Rođak je stariji čovek i ne vozi izvan sela i nema volje da ide do grada, pogotovo ne do Beograda, kod limara, a voljan sam da ga častim ispravnim krilom jer je to zaslužio od ranije)
Dogovaram se sa rođakom iz unutrašnjosti da mu za vikend donesem krilo u bež boji (čeka me čovek sa otpada do vikenda, ceni ga 30e, možda ima i jeftinije ali sam našao u retkoj boji i ne mogu da se cenjkam).
Pošto ćemo biti zajedno u subotu 3-4 sata (izbegao bi rad nedeljom), da li mogu dva "limarski nepotkovana" čoveka da zamene krilo.
Ja imam iskustva sa skidanjem točka i podkrila, a video sam na Net-u kako se skida branik u delu ispod fara (da bi došao do dva šrafa krila ispod fara).
Zaključujem da treba odvnuti nekoliko šrafova, opisujem od najvišeg do najnižeg:
- 1 ispod kedera krova sa unutr. strane vrata u visini retrovizora, keder se vidi kada se otvore vrata - mogu da ga odvrnem okastim ključem,
- 1 ispod kedera krova pri dnu šoferke - može gedorom,
- 2 se vide kada se otvori hauba - gedora
- 2 ispod fara (vide se kad se skine deo branika) - gedora
- 1 sa unutrašnje strane kraja sajtne (ili kako se taj deo već zove, nije ni bitno) - mislim da do njega mogu doći gederom kada podvučem ruku ispod sajtne, a verovatno je pristupačniji kada skinem točak i potkrilo
- 1 sa spoljne strane sajtne, vidi kada se otvore vrata, pa pri dnu- ako ne može kratkom gedorom sigurno može okasti.
Da li su to svih 8 šrafova koje treba odvrnuti ili ih ima još ?
Kada budemo stavili kupljeno krilo, kako da počnemo centriranje da bi se uklopilo sa ostalim delovima karoserije (svaka rupa je šira od šrafa za par mm pa pretpostavljam da može ići 4 mm gore-dole i levo-desno), pretpostavljam da treba ovim redom:
- prvo od A stuba, kada se tu uklopi, stegnemo šraf ispod kedera vrara,
- na sajtni, stegnemo spoljašnji i unutrašni šraf, pazeći da bude paralelan prorez u odnosu na vrata,
- zatim stegnem ona tri šrafa koja su zadužena da budu paralelna sa haubom (prvo onaj ispod kedera šoferka pa dva koja su sidljiva kada se otvori hauba)
- zatim ona dva šrafa ispod fara, pazeći na visinu da bude iste visine sa haubom i da mu se prednji špic uklopi sa prednjom ivicom haube, iznad fara.
- onda vraćamo branik, a šraf branika ispod podkrila zavrnuti kada donji donju ivicu prednjeg dela krila uklopimo sa branikom.
Ukoliko ove aktivnosti ne preporučujete da obave amateri, koliko otpilike koštaju limarske usluge za zamenu i uklapanje krila ? (Moraće onda da čeka do proleća jer ću na duže ići na selo tek za godišnji odmor - na proleće)
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Najbolji posle Lade Nive
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Puntadzije, kako rade termostati?
Moj Behr, treca zima.
Sada kad je 0 napolju vise nije u stanju da drzi temp na skazaljki do kraja, tako da je to oko 70 stepeni max. Titra oko sredine, za par debljina kazaljkice.
Jos uvek greje kabinu, kako tako, ali tanko...
Ako me ne bude mrzelo montiracu Francuza, a mrzi me da se majem...
Sent from my Redmi 7A using Tapatalk
Moj Behr, treca zima.
Sada kad je 0 napolju vise nije u stanju da drzi temp na skazaljki do kraja, tako da je to oko 70 stepeni max. Titra oko sredine, za par debljina kazaljkice.
Jos uvek greje kabinu, kako tako, ali tanko...
Ako me ne bude mrzelo montiracu Francuza, a mrzi me da se majem...
Sent from my Redmi 7A using Tapatalk
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Juče vozio, sve je na sredini skale, grejanje sam morao da smanjim na minimum.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Tako radi ispravan stat.
Ovi zamenski su cesto neispravni iz kutije.
Ovi zamenski su cesto neispravni iz kutije.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.