AUDI - Vorsprung durch Technik
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Sumnjam da je 1.4 tdi bolji izbor od 1.4 16v. Sa tim TDIjem nemam nikakvih iskustava, provozao ga par puta u starom Polu i kao i svaki drugi mali dizel, sem sto je malo zivlji od 1.5 dci (od 65ks) i 1.4 hdi. E sad, koliko sam citao, ne hvale ga bas previse, a i pitanje je da li zelis 3cyl. Za 1.4 16v samo reci hvale, cesto koristim G4 sa tim motorom i nesto preko 300k na satu. Jeste da je mrtav konj, ali se drzi solidno.
Имам једно потпитање...
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Pa naravno da se prodavao slabo, kada je bio skuplji od Golfa
Inace, i ja oduvek gotivim a2 i slazem se da je bio ispred svog vremena.
Jedini problem vidim dostupnost zamenskih delova za tako redak model, a u suprotnom, totalno podrzavam kupovinu.
Ima ga na placu preko puta moje zgrade, znam da ga je radnik koga znam, vozikao okolo kada je bio neki pozar.
Totalno podrzavam tu kupovinu
Sent from my Sony
Inace, i ja oduvek gotivim a2 i slazem se da je bio ispred svog vremena.
Jedini problem vidim dostupnost zamenskih delova za tako redak model, a u suprotnom, totalno podrzavam kupovinu.
Ima ga na placu preko puta moje zgrade, znam da ga je radnik koga znam, vozikao okolo kada je bio neki pozar.
Totalno podrzavam tu kupovinu
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Vozi moj šef Nemac. Koja sprdnja od auta.
Njegov je bio i Touran pa kad se TDI raspolutio na dva dela mi smo ga dobili u Srbiji da ga sredimo i vozimo.
Tapatalk
Njegov je bio i Touran pa kad se TDI raspolutio na dva dela mi smo ga dobili u Srbiji da ga sredimo i vozimo.
Tapatalk
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Da ti nije šef možda istočni Nemac?
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Niej se taj auto loše prodavao jer je bio ispred svog vremena, nego zato što je bio ružan u pm. Nemci se koncentrisali na alu karoseriju, pa zaboravili na dizajn . Moj drugar ga je imao i uživao je u njemu, iako je i njemu bio ružan. Sad ima Captura i nije toliko srećan kao što je bio sa A2.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Ne znam sta je napredno kod tog auta osim aerodinamike i alu sasije sto za gradski auto i ne znaci nesto, po svemu ostalom prosek ili ispod proseka.
Послато са GT-N7100
Послато са GT-N7100
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Super je auto, pored A klase nema konkurenta, a od iste je dosta bolji. Mozda nema bas toliko mesta, ali ie vozacki super.
Sto se dizajna tice, meni je prelep.
Sent from my Sony
Sto se dizajna tice, meni je prelep.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
starac vujadin je napisao:Niej se taj auto loše prodavao jer je bio ispred svog vremena, nego zato što je bio ružan u pm.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
http://www.b92.net/automobili/vesti.php ... id=1036498
Na frankurtski salon automobila Audi stiže sa najzaštićenijim vozilom u svojoj istoriji - modelom A8 L Security sa VR9 balističkim nivoom zaštite.
Automobil koji će biti rado viđen u voznim parkovima svetskih državnika, političara, ali i ljudi sa one strane zakona koji "brinu za svoje zdravlje" nastao je unapređivanjem prethodne verzije koja je imala VR7 zaštitu.
Da bi obezbedio nivo zaštite 9, Audi je svoju blindiranu limuzinu opremio materijalima sa većom otpornošću na eventualne napade vatrenim oružjem.
Tako je kabina zaštićena kombinacijom materijala od aluminijumskih legura, aramida i čelika.
Na taj način, automobil je postao lakši u odnosu na prethodnu verziju, što je veoma bitno za manevarske sposobnosti u slučaju da je zaštićena ličnost napadnuta i da vozilo mora brzo da pobegne sa mesta incidenta.
Audi A8 L Security za 2016. standardno je opremljen specijalnom blindiranom komunikacionom jedinicom koja nalazi u prtljažniku automobila.
Uz doplatu se može dobiti opcioni sistem koji omogućava poseban izlaz za napuštanje vozila u slučaju opasnosti, zatim sistem za zaštitu od požara i uređaj za recirkulaciju svežeg vazduha u slučaju da automobil bude duže vreme izložen napadu bez mogućnosti da se skloni sa ugrožene pozicije.
Audi A8 L Security biće dostupan sa 4.0 V8 TFSI bi-turbo motorom sa 435 ks (320 kW) i 600 Nm ili sa atmosferskom W12 FSI jedinicom koja isporučuje 500 ks (368 kW) i 625 Nm.
Bez obzira na izbor pogonskog agregata, snaga se prenosi na sva 4 točka pomoću Audijevog quattro sistema, koji je specijalno prilagođen ovom blindiranom automobilu. Maksimalna brzina je ograničena na 210 km/h, zbog "run-flat" guma.
Prvi primerci najzaštićenijeg Audija svih vremena biće isporučeni VIP kupcima u proleće 2016.
Na frankurtski salon automobila Audi stiže sa najzaštićenijim vozilom u svojoj istoriji - modelom A8 L Security sa VR9 balističkim nivoom zaštite.
Automobil koji će biti rado viđen u voznim parkovima svetskih državnika, političara, ali i ljudi sa one strane zakona koji "brinu za svoje zdravlje" nastao je unapređivanjem prethodne verzije koja je imala VR7 zaštitu.
Da bi obezbedio nivo zaštite 9, Audi je svoju blindiranu limuzinu opremio materijalima sa većom otpornošću na eventualne napade vatrenim oružjem.
Tako je kabina zaštićena kombinacijom materijala od aluminijumskih legura, aramida i čelika.
Na taj način, automobil je postao lakši u odnosu na prethodnu verziju, što je veoma bitno za manevarske sposobnosti u slučaju da je zaštićena ličnost napadnuta i da vozilo mora brzo da pobegne sa mesta incidenta.
Audi A8 L Security za 2016. standardno je opremljen specijalnom blindiranom komunikacionom jedinicom koja nalazi u prtljažniku automobila.
Uz doplatu se može dobiti opcioni sistem koji omogućava poseban izlaz za napuštanje vozila u slučaju opasnosti, zatim sistem za zaštitu od požara i uređaj za recirkulaciju svežeg vazduha u slučaju da automobil bude duže vreme izložen napadu bez mogućnosti da se skloni sa ugrožene pozicije.
Audi A8 L Security biće dostupan sa 4.0 V8 TFSI bi-turbo motorom sa 435 ks (320 kW) i 600 Nm ili sa atmosferskom W12 FSI jedinicom koja isporučuje 500 ks (368 kW) i 625 Nm.
Bez obzira na izbor pogonskog agregata, snaga se prenosi na sva 4 točka pomoću Audijevog quattro sistema, koji je specijalno prilagođen ovom blindiranom automobilu. Maksimalna brzina je ograničena na 210 km/h, zbog "run-flat" guma.
Prvi primerci najzaštićenijeg Audija svih vremena biće isporučeni VIP kupcima u proleće 2016.
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
https://www.youtube.com/watch?v=vZOXVI4Xs0s
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
https://www.youtube.com/watch?v=ZIfv5ai664s
Making of...
https://www.youtube.com/watch?v=-GdN1HsjuQo
Making of...
https://www.youtube.com/watch?v=-GdN1HsjuQo
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
http://www.audishop-dresden.de/Zubehoer ... ecker.html
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... HyKdu7xYZc
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... HyKdu7xYZc
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: AUDI - Vorsprung durch Technik
Audi A5 DTM selection - 3.0 TDI sa 245 KS i 580 Nm. €74,540
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...