Auto-industrija Srbije
Re: Auto industrija Srbije
Nastavak vesti o domaćem automobilu.
EVO KAKO ĆE IZGLEDATI NOVI SRPSKI AUTO: Projekat koji može da spasi posrnulu domaću privredu! (VIDEO)
http://srbin.top/evo-kako-ce-izgledati- ... edu-video/
KONKURS ELEGANCIJE, Najvažniji događaj sveta automobilizma u Jugoistočnoj Evropi 2017, u okviru manifestacije 24 sata Elegancije by Chivas, imao je svoju briljantnu završnicu u Beogradu 2. i 3. septembra.
Spektakularna izložba donela je najlepše oldtajmere koji su blistali na platou kod Beograda na Vodi, kao i jedinstvene izložbe novog automobilskog brenda AQOS, kompanije Aqos Technologies, kojom je predstavljena vizija budućnosti ove kompanije.
Futurističku viziju automobila i specijalnu promociju domaćeg dizajnerskog umeća prvog srpskog automobilskog brenda AQOS, pedstavio je CEO kompanije Saše Milovančevića sa svojim timom: Đorđem Radojčićem – 3D dizajnerom, Markom Cvetkovićem – Marketing i PR i Dragoljub Pavlović – Inženjer mašinstva.
“Deset godina, iako zvuči dugo, u auto-industriji nije dugačak period. Mi smo ostavili prvu deceniju iza sebe. Taj period je i najrizičniji u poslu, jer treba opstati, a zatim i pronaći kvalitet i performanse kako bi postali značajni i potrebni industriji”, rekao je Saša Milovančević i dodao da Aqos obraća ljudima dobrog ukusa i zavidnog tehničkog znanja.
Aqos Technologies je ovom prilikom predstavio i svoju ideju brenda: ’’Aqos predstavlja gamu od šest automobila, u tri podbrenda. Jedan je mejnstrim, svakodnevni auto namenjen gradskoj vožnji, takozvana crvena serija, drugi, “blue label“ jeste malo luksuznija varijanta, sa ručno rađenim prototipovima po narudžbini, a razvijamo i zelenu seriju – električna i solarna vozila, koja će doći na kraju, posle prve dve.’’ Zaključio je Saša Milovančević.
https://youtu.be/yolH0SMDThM
EVO KAKO ĆE IZGLEDATI NOVI SRPSKI AUTO: Projekat koji može da spasi posrnulu domaću privredu! (VIDEO)
http://srbin.top/evo-kako-ce-izgledati- ... edu-video/
KONKURS ELEGANCIJE, Najvažniji događaj sveta automobilizma u Jugoistočnoj Evropi 2017, u okviru manifestacije 24 sata Elegancije by Chivas, imao je svoju briljantnu završnicu u Beogradu 2. i 3. septembra.
Spektakularna izložba donela je najlepše oldtajmere koji su blistali na platou kod Beograda na Vodi, kao i jedinstvene izložbe novog automobilskog brenda AQOS, kompanije Aqos Technologies, kojom je predstavljena vizija budućnosti ove kompanije.
Futurističku viziju automobila i specijalnu promociju domaćeg dizajnerskog umeća prvog srpskog automobilskog brenda AQOS, pedstavio je CEO kompanije Saše Milovančevića sa svojim timom: Đorđem Radojčićem – 3D dizajnerom, Markom Cvetkovićem – Marketing i PR i Dragoljub Pavlović – Inženjer mašinstva.
“Deset godina, iako zvuči dugo, u auto-industriji nije dugačak period. Mi smo ostavili prvu deceniju iza sebe. Taj period je i najrizičniji u poslu, jer treba opstati, a zatim i pronaći kvalitet i performanse kako bi postali značajni i potrebni industriji”, rekao je Saša Milovančević i dodao da Aqos obraća ljudima dobrog ukusa i zavidnog tehničkog znanja.
Aqos Technologies je ovom prilikom predstavio i svoju ideju brenda: ’’Aqos predstavlja gamu od šest automobila, u tri podbrenda. Jedan je mejnstrim, svakodnevni auto namenjen gradskoj vožnji, takozvana crvena serija, drugi, “blue label“ jeste malo luksuznija varijanta, sa ručno rađenim prototipovima po narudžbini, a razvijamo i zelenu seriju – električna i solarna vozila, koja će doći na kraju, posle prve dve.’’ Zaključio je Saša Milovančević.
https://youtu.be/yolH0SMDThM
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24141
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Auto industrija Srbije
Da navedem i nekoliko fabrika kablovskih snopova za automobile, uglavnom se isti proizvode u zemljama sa jeftinom radnom snagom jer zahtevaju puno manuelnog rada, u Srbiju se prakticno uvezu sve sirovine i ovde se samo sastavlja.
Lear i Delphi-Novi Sad, Delphi mislim da otvara i u Leskovcu, ako vec nije
Draexlmaier-Zrenjanin (rade uglavnom za nemacke premiume)
Leoni-Nis i Prokuplje
Kromberg&Schuberth-Krusevac
PKC-Smederevo
Yazaki-Sabac
Lear-Senta i Becej
Ima sigurno jos, ovo sam napamet nabrojao
Lear i Delphi-Novi Sad, Delphi mislim da otvara i u Leskovcu, ako vec nije
Draexlmaier-Zrenjanin (rade uglavnom za nemacke premiume)
Leoni-Nis i Prokuplje
Kromberg&Schuberth-Krusevac
PKC-Smederevo
Yazaki-Sabac
Lear-Senta i Becej
Ima sigurno jos, ovo sam napamet nabrojao
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Auto industrija Srbije
Slovenački GRAH, kablovski snopovi za farove
Batočina - Kragujevac
Batočina - Kragujevac
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Auto industrija Srbije
Pa šta mislite gde završi sav bakar iz pokradenih kablova i trafoa?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24141
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Auto industrija Srbije
Uglavnom se nista od sirovina ne pravi ovde sto se kablova tice, uvozi se. Bar ovo sto ja znam.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Auto industrija Srbije
Prave Korejanci kablove u Nišu od Borskog bakra, za svoje potrebe.
Mislim da se zovu Shinwon.
Postoji i fabrika u Jagodini za auto kablove ali to je neka druga priča.
Mislim da se zovu Shinwon.
Postoji i fabrika u Jagodini za auto kablove ali to je neka druga priča.
Re: Auto industrija Srbije
Centar za istraživanje kompanije "Continental" zvanično počeo sa radom
http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/ ... radom.html
Centar za inženjering kompanije "Continental" na Bulevaru oslobođenja 60 (zgrada Bulevar centar) danas je i svečano otvoren u prisustvu predsednika Srbije Aleksandra Vučića, ambasadora Nemačke Aksela Ditmana, gradskih i pokrajinskih funkcionera i menadžmenta ove kompanije.
Na tri sprata i više stotina kvadrata, od prošlog septembra radi 100 ljudi - pretežno programera koji rade na različitim projektima Continentala, a kako je najavljeno, plan je da narednih godina povećaju broj na 500 zaposlenih u oblasti softvera i sistemskog inženjeringa.
- Razvoj rešenja elektronike za vozila, za tehnologiju pristupa preko smartfona, automatizovanu vožnju ili telematiku za komercijalna vozila samo su neki od primera inovativnih projekata na kojima ćemo raditi u novom centru za istraživanje i razvoj. Tražimo iskusne inženjere, mlade diplomce i studente IT-ja - naveo je direkor Continental automotive Saša Ćioring.
Predsednik Aleksandar Vučić ocenio je da otvaranje Centra za srpsku ekonomiju predstavlja skok unapred, imajući u vidu da se radi o "višoj ligi investicija i investitora" i napomenuo da su plate između 850 i 2.500 evra što je dramatično iznad proseka Srbije. On je poručio i da je vreme da mlade i stručne ljude koji su otišli u inostranstvo počnemo da pozivamo da se vrate, jer ovde će sve više biti poslova poput ovih, a i primanja će, dodao je, biti sve veća.
On je naveo da je jedan od tih ljudi koje treba vratiti i direktor Continentala u Srbiji Saša Ćioring, koji je poreklom iz okoline Kikinde i ovu priliku je iskoristio da mu uruči pasoš Srbije.
Continental je osnovan 1871. godine i danas zapošljava više od 233.000 ljudi u 56 zemalja. Uglavnom se bave poslovima i proizvodnjom opreme za vozila, mašine i transport. Iz ove kompanije su zainteresovane mlade stručnjake pozvali da konkurišu za radna mesta što mogu učiniti na ovom LINKU (https://poslovi.infostud.com/poslodavac ... o.o./57062) i navode da se redovno ažuriraju podaci o slobodnim mestima.
http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/ ... radom.html
Centar za inženjering kompanije "Continental" na Bulevaru oslobođenja 60 (zgrada Bulevar centar) danas je i svečano otvoren u prisustvu predsednika Srbije Aleksandra Vučića, ambasadora Nemačke Aksela Ditmana, gradskih i pokrajinskih funkcionera i menadžmenta ove kompanije.
Na tri sprata i više stotina kvadrata, od prošlog septembra radi 100 ljudi - pretežno programera koji rade na različitim projektima Continentala, a kako je najavljeno, plan je da narednih godina povećaju broj na 500 zaposlenih u oblasti softvera i sistemskog inženjeringa.
- Razvoj rešenja elektronike za vozila, za tehnologiju pristupa preko smartfona, automatizovanu vožnju ili telematiku za komercijalna vozila samo su neki od primera inovativnih projekata na kojima ćemo raditi u novom centru za istraživanje i razvoj. Tražimo iskusne inženjere, mlade diplomce i studente IT-ja - naveo je direkor Continental automotive Saša Ćioring.
Predsednik Aleksandar Vučić ocenio je da otvaranje Centra za srpsku ekonomiju predstavlja skok unapred, imajući u vidu da se radi o "višoj ligi investicija i investitora" i napomenuo da su plate između 850 i 2.500 evra što je dramatično iznad proseka Srbije. On je poručio i da je vreme da mlade i stručne ljude koji su otišli u inostranstvo počnemo da pozivamo da se vrate, jer ovde će sve više biti poslova poput ovih, a i primanja će, dodao je, biti sve veća.
On je naveo da je jedan od tih ljudi koje treba vratiti i direktor Continentala u Srbiji Saša Ćioring, koji je poreklom iz okoline Kikinde i ovu priliku je iskoristio da mu uruči pasoš Srbije.
Continental je osnovan 1871. godine i danas zapošljava više od 233.000 ljudi u 56 zemalja. Uglavnom se bave poslovima i proizvodnjom opreme za vozila, mašine i transport. Iz ove kompanije su zainteresovane mlade stručnjake pozvali da konkurišu za radna mesta što mogu učiniti na ovom LINKU (https://poslovi.infostud.com/poslodavac ... o.o./57062) i navode da se redovno ažuriraju podaci o slobodnim mestima.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Auto industrija Srbije
Prva grinfild investicija u Pančevu nakon 40 godina
http://pancevo.mojkraj.rs/vesti/ekonomi ... -40-godina
Svetski gigant, ZF Friedrichshafen AG, među deset zemalja izabrao je Srbiju i Grad Pančevo za izgradnju svoje naredne fabrike u kojoj će po završetku prve faze biti zaposleno 1.000 radnika.
Kompletno ulaganje ove svetske kompanije u Pančevu u prvoj fazi biće 85 miliona evra, od toga 20 miliona za izgradnju poslovnih zgrada i drugih nadzemnih i podzemnih građevinskih objekata i 65 miliona evra za mašine i ostale investicije.
U prvoj fazi biće izgrađeno 25.000 kvadratnih metara poslovnih objekata, na 10,8 hektara i otvoreno 540 radnih mesta.
U prvoj fazi ZF će proizvoditi u Pančevu osovine za električni pogon za E-Mobility za Premium OEM, motore sa električnom vučom za E-Mobility, elektronika/mehatronika menjača, mikrosvičevi/RSV (PŠV ploče štampanog kola).
Gradsko veće Grada Pančeva usvojilo je danas zaključak kojim se prihvata Pismo o namerama gradonačelniku Pančeva od strane nemačke kompanije TF Friedrichshafen AG, radi obezbeđenja podsticaja za otuđenje neizgrađenog građevinskog zemljišta u Severnoj industrijsko-poslovno-proizvodnoj zoni u Pančevu, površine 10,8 hektara – s fokusom na fazu 1 investicija kompanije ZF Friedrichshafen AG u periodu od 2019. do 2021. godine.
Ovim zaključkom ovlašćuje se gradonačelnik Pančeva da posebnim rešenjem obrazuje Tim za izradu Elaborata o opravdanosti otuđenja neizgrađenog građevinskog zemljišta bez naknade, u skladu sa važećim propisima.
Gradonačelnik Saša Pavlov naglasio je da je ovo veliki dan za Grad Pančevo jer može da najavi prvu grinfild investiciju u našem gradu, nakon 40 godina.
Poslednja grinfild investicija bila je 1977. godine kada je izgrađena Petrohemija. Realizacijom ove investicije Pančevo započinje petu fazu u industrijskom razvoju koji će između ostalog postati centar istraživačke i razvojne industrije u oblasti elektro automobila. Građevinska dozvola biće izdata u julu ove godine, kada će početi i izgradnja fabrike. Proizvodnja će početi sredinom 2019. godine, najavio je Saša Pavlov.
Već sada je poznato da će paralelno s fazom 1, ZF raditi i na fazi 2 – koja će biti deo posebnog Memoranduma o saradnji i koji će se odnositi na pribavljanje dodatnog građevinskog zemljišta na 9,2 hektara za izgradnju poslovnih objekata na 25.000 metara kvadratnih i otvaranje novih radnih mesta, što bi ukupno s prvom i drugom fazom bilo između 800 i 1000 novih radnih mesta u Pančevu.
Kao dalji potencijal ove saradnje navedena je i mogućnost treće faze, odnosno da se u periodu od 2021. do 2022. godine realizuje još jedan investicioni projekat ove kompanije na dodatnih 16 hektara građevinskog zemljišta i novih 300 do 800 radnih mesta, o čemu će biti više detalja nakon završenih procena o izvodljivosti za lokaciju u Pančevu.
ZF je globalni lider u tehnologiji pogona i šasije, kao i aktivnoj i pasivnoj sigurnosnoj tehnologiji, naročito poznat po proizvodnji sistema transmisije, upravljanja i kočenja, a poslednjih godina razvija i bezbednosne sisteme i elektroniku. Kompanija obuhvata oko 230 proizvodnih lokacija u 40 zemalja i zapošljava oko 137.000 radnika.
http://pancevo.mojkraj.rs/vesti/ekonomi ... -40-godina
Svetski gigant, ZF Friedrichshafen AG, među deset zemalja izabrao je Srbiju i Grad Pančevo za izgradnju svoje naredne fabrike u kojoj će po završetku prve faze biti zaposleno 1.000 radnika.
Kompletno ulaganje ove svetske kompanije u Pančevu u prvoj fazi biće 85 miliona evra, od toga 20 miliona za izgradnju poslovnih zgrada i drugih nadzemnih i podzemnih građevinskih objekata i 65 miliona evra za mašine i ostale investicije.
U prvoj fazi biće izgrađeno 25.000 kvadratnih metara poslovnih objekata, na 10,8 hektara i otvoreno 540 radnih mesta.
U prvoj fazi ZF će proizvoditi u Pančevu osovine za električni pogon za E-Mobility za Premium OEM, motore sa električnom vučom za E-Mobility, elektronika/mehatronika menjača, mikrosvičevi/RSV (PŠV ploče štampanog kola).
Gradsko veće Grada Pančeva usvojilo je danas zaključak kojim se prihvata Pismo o namerama gradonačelniku Pančeva od strane nemačke kompanije TF Friedrichshafen AG, radi obezbeđenja podsticaja za otuđenje neizgrađenog građevinskog zemljišta u Severnoj industrijsko-poslovno-proizvodnoj zoni u Pančevu, površine 10,8 hektara – s fokusom na fazu 1 investicija kompanije ZF Friedrichshafen AG u periodu od 2019. do 2021. godine.
Ovim zaključkom ovlašćuje se gradonačelnik Pančeva da posebnim rešenjem obrazuje Tim za izradu Elaborata o opravdanosti otuđenja neizgrađenog građevinskog zemljišta bez naknade, u skladu sa važećim propisima.
Gradonačelnik Saša Pavlov naglasio je da je ovo veliki dan za Grad Pančevo jer može da najavi prvu grinfild investiciju u našem gradu, nakon 40 godina.
Poslednja grinfild investicija bila je 1977. godine kada je izgrađena Petrohemija. Realizacijom ove investicije Pančevo započinje petu fazu u industrijskom razvoju koji će između ostalog postati centar istraživačke i razvojne industrije u oblasti elektro automobila. Građevinska dozvola biće izdata u julu ove godine, kada će početi i izgradnja fabrike. Proizvodnja će početi sredinom 2019. godine, najavio je Saša Pavlov.
Već sada je poznato da će paralelno s fazom 1, ZF raditi i na fazi 2 – koja će biti deo posebnog Memoranduma o saradnji i koji će se odnositi na pribavljanje dodatnog građevinskog zemljišta na 9,2 hektara za izgradnju poslovnih objekata na 25.000 metara kvadratnih i otvaranje novih radnih mesta, što bi ukupno s prvom i drugom fazom bilo između 800 i 1000 novih radnih mesta u Pančevu.
Kao dalji potencijal ove saradnje navedena je i mogućnost treće faze, odnosno da se u periodu od 2021. do 2022. godine realizuje još jedan investicioni projekat ove kompanije na dodatnih 16 hektara građevinskog zemljišta i novih 300 do 800 radnih mesta, o čemu će biti više detalja nakon završenih procena o izvodljivosti za lokaciju u Pančevu.
ZF je globalni lider u tehnologiji pogona i šasije, kao i aktivnoj i pasivnoj sigurnosnoj tehnologiji, naročito poznat po proizvodnji sistema transmisije, upravljanja i kočenja, a poslednjih godina razvija i bezbednosne sisteme i elektroniku. Kompanija obuhvata oko 230 proizvodnih lokacija u 40 zemalja i zapošljava oko 137.000 radnika.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Auto industrija Srbije
Evo teksta koji je objavila Politika 28. 3. Napisali su da će prosečna plata biti 2600 evra neto.Geza je napisao: ↑07 Mar 2018, 15:56Centar za istraživanje kompanije "Continental" zvanično počeo sa radom
http://www.021.rs/story/Novi-Sad/Vesti/ ... radom.html
Ђенерал Јанковић
Re: Auto industrija Srbije
Nije mi jasno, FAP ce i dalje proizvoditi za drzavne firme ili?
Ne znam do koga je, al su lijeni da za 30ak godina proizvodnje nisu mogli nista kozmeticki modernizovati. Evo kineskog Beiben kamiona, za primjer kako se ovaj Mercedes NG moze uciniti dosta ljepsim i modernijim.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Ne znam do koga je, al su lijeni da za 30ak godina proizvodnje nisu mogli nista kozmeticki modernizovati. Evo kineskog Beiben kamiona, za primjer kako se ovaj Mercedes NG moze uciniti dosta ljepsim i modernijim.
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Re: Auto industrija Srbije
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Auto industrija Srbije
Sta kaze frajer, 5 200 000 maraka...
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24141
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Auto industrija Srbije
Evo na ovom Focusu sto sad vozim su kablovi iz NS, Lear, verovatno i na Darkovom.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Auto industrija Srbije
Kablovi za farove za Forda su iz Batocine. Presvlake za sedista za Forda Magna Odzaci.
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''