Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Mislim da treba da šaltaš na 2000 rpm.
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Ja mislim da ne treba ovoliko da ga ganjaš nerazrađenog. I slažem se s prethodnim komentarom. Nije benzinac.
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Uha, pa ako hoće što pre da ga sahrani treba da ga vozi na niskim obrtajima.
2000 je OK ako se drži konstantno. A kada bi šaltao na 2000 to bi bilo baš loše za ovaj motor jer ima predugačke brzine.
Bučnije je ovo dosta nego kod mene na Rapidu, što ne bi smelo.
Ja snimio sa tihom muzikom isto, međutim sad pustio i kod mene se samo muzika čuje na 130 km/h na telefonu. Sutra ću snimiti skroz bez muzike. Mislim da veze nema sa ovim.
Edit: Evo da ima i sa muzikom
2000 je OK ako se drži konstantno. A kada bi šaltao na 2000 to bi bilo baš loše za ovaj motor jer ima predugačke brzine.
Bučnije je ovo dosta nego kod mene na Rapidu, što ne bi smelo.
Ja snimio sa tihom muzikom isto, međutim sad pustio i kod mene se samo muzika čuje na 130 km/h na telefonu. Sutra ću snimiti skroz bez muzike. Mislim da veze nema sa ovim.
Edit: Evo da ima i sa muzikom
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
To je bilo bas izrazeno kod tdieva nekad, saltas na 2,000 obrtaja i mozes ocekivati crknutu turbinu do 100k km, naravno retko ko je imao svest o tome. Pretpostavljam da danas nema bas tolko uticaja kao nekad.
Sto se ovog primerka tice i meni se cini da se nesto previse cuje.
Sto se ovog primerka tice i meni se cini da se nesto previse cuje.
- carov2
- Postovi: 4441
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Taj 1.6 je baš mrtav u niskim obrtajima, osetno u odnosu na 2.0 TDI.
Isto i 2.0 u odnosu na 3.0 ...
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Isto i 2.0 u odnosu na 3.0 ...
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Ne bi on bio toliko mrtav da ima menjač iz tog 2.0 TDI. To je najveći problem. Predugačke brzine za tu snagu.
Evo još 2 videa ubrzanja neka od ranije koja sam imao.
Evo još 2 videa ubrzanja neka od ranije koja sam imao.
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Meni ona buka ne zvuči kao da je od motora, već kao da nešto ometa opstrujavanje vazduha.
Btw, ja u Floridi pri 80 ne čujem radio.
Btw, ja u Floridi pri 80 ne čujem radio.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- sasa lbg
- Postovi: 1575
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:11
- Garaža: citroen C5 ,passat B3,citroen C3,vw caddy
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Mazda CX-5
Bas tako mrtav,dovoljno da ga nikad ne kupim u novom autu.carov2 je napisao:Taj 1.6 je baš mrtav u niskim obrtajima, osetno u odnosu na 2.0 TDI.
Isto i 2.0 u odnosu na 3.0 ...
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Sa dsg-om je boljii tj brže pregura tu početnu knedlu.
Послато са POCOPHONE F1 помоћу Тапатока
- carov2
- Postovi: 4441
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
I do motora je, oseti se i u drugoj i u prvoj brzini.Markoni je napisao:Ne bi on bio toliko mrtav da ima menjač iz tog 2.0 TDI. To je najveći problem. Predugačke brzine za tu snagu.
Evo još 2 videa ubrzanja neka od ranije koja sam imao.
Da je menjač sa 6 brzina, gotovo sve bi bilo bolje.
Po meni, nov auto(u 2017.god.) koji košta cca 17000e, mora da ima menjač sa 6 brzina.
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Markoni, hvala na videu. Ova škoda ima nešto malo duži prenos u 5 brzini od moje Oktavije. Taman da možeš sa manje buke voziti 130-135 autoputem. I ovaj motor ima "te" slične buke, ali mi se čini za nijansu na višim obrtajima kreće, možda nešto ispod 3000. I taman da možeš voziti normalno (normalnije) autoputem. Ova moja ide na 2500 tačno 135 po satu.Markoni je napisao: ↑20 Avg 2020, 20:53Uha, pa ako hoće što pre da ga sahrani treba da ga vozi na niskim obrtajima.
2000 je OK ako se drži konstantno. A kada bi šaltao na 2000 to bi bilo baš loše za ovaj motor jer ima predugačke brzine.
Bučnije je ovo dosta nego kod mene na Rapidu, što ne bi smelo.
Ja snimio sa tihom muzikom isto, međutim sad pustio i kod mene se samo muzika čuje na 130 km/h na telefonu. Sutra ću snimiti skroz bez muzike. Mislim da veze nema sa ovim.
Edit: Evo da ima i sa muzikom
@Markoni
Šta misliš, da li se ova buka vremenom povećava ili se smanjuje, kao se auto razrađuje?
@Heinz
Što se tiče šaltanja, može se u laganoj vožnji šaltati čim se pređe 1500 (recimo 1600), to jeste ovam motor se može voziti na 1250. Ima malo vibracija, ali ako se drži mali gas bez ubrzavanja to je OK i to "traži" na displeju. Za ubrzavanje min 1800. Jeste tromiji na malim obrtajima od konkurencije ali posle bolje povuče.
Već se motor razradio (račinam) prešao blizu 2000 km, pa ga nekada i "poteram".
Na ovom videu sam namerno bagljavo šaltao, da vidite razliku buke do 2400 obrtaja i preko toga. Ko da se radi o drugom motoru. Ko nije čitao temu, za mene problem nastaje na autoputu, jer preko 118 km/h, kreće ova dosadna buka koja zahteva da gasim radio. Za običan put, to nije problem. Možda nizbrdo kad se koči motorom preko 2500 rpm, isto je ružno (već me pitali šta mije sa autom )
@svi
NIje ovo do prenosa i menjača, nego karakteristika motora, koju očigledno brkaju sa "fali 6". Jer ova 5 je kao na sličnim autima 6.
Kad bude servis, prijaviću ovaj problem svakako a možda i ranije ako uhvatim vremena. Mada ne znam šta bi to moglo biti neispravno. Možda nema filtera za vazduh u njegovom kućištu
- carov2
- Postovi: 4441
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Mislim da je kod svih iz konkurencije koji imaju 6 brzinu, ta 6-a duža nego spomenuta 5-a.
Pežo, Opel, Ford...
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Pežo, Opel, Ford...
Sent from my SM-G980F using Tapatalk
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Nije duža.
Imam i Focusa 1.5 TDCI i on je u 6oj na 2000 o/min malo ispod 110 km/h. Proveriću i za ostale ali suguran sam da je ova peta duža.
Ne kažem ja da fali 6ta. Nego da ima 6 stepeni, makar poslednji bio isti kao sat peti. U tom slučaju bi niži stepenovi bili bolje naslagani i auto bi se mnogo lepše vozio.
@Moma
Ne verujem da će se smanjivati. Zanimljivo je da kad gledam (slušam) sa kompa ove klipove čini mi se da kod tebe postoji neko bubnjanje na 25sek klipa kojeg kod mene nema. Sa telefona ga ne čujem. Na tvom mestu bih od dilera kod kojeg si kupio auto tražio neki testni 1.6 TDI za upoređivanje.
Imam i Focusa 1.5 TDCI i on je u 6oj na 2000 o/min malo ispod 110 km/h. Proveriću i za ostale ali suguran sam da je ova peta duža.
Ne kažem ja da fali 6ta. Nego da ima 6 stepeni, makar poslednji bio isti kao sat peti. U tom slučaju bi niži stepenovi bili bolje naslagani i auto bi se mnogo lepše vozio.
@Moma
Ne verujem da će se smanjivati. Zanimljivo je da kad gledam (slušam) sa kompa ove klipove čini mi se da kod tebe postoji neko bubnjanje na 25sek klipa kojeg kod mene nema. Sa telefona ga ne čujem. Na tvom mestu bih od dilera kod kojeg si kupio auto tražio neki testni 1.6 TDI za upoređivanje.
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Neuobičajeno je glasan, mada je teško proceniti ovako sa telefona. Kao da ima zvučni aktuator.
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Izem ti dizele, ja benzinca šaltam na 2000 (po gradu)
Re: Škoda Octavia 2013/2017 A7FL
Pa lakse je sa benzincima. Moze da se salta i kao sto Moma kaze, ali kada se vozi lagano. Ako treba da se ubrzava najbolje je da ode malo u obrtaje pa da se po promeni vrati na 2000 o/min.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk