Ti si 1 od 5 miliona. Zato je i propao kao model.Saša je napisao: ↑13 Jan 2021, 07:58I jeste i nije, zavisi kome je šta bitnije. Kada bih morao birati između ta dva verovatno bi presudilo više prostora i lakša mogućnost ugrađivanja plina kod 500L-a. Ili bih možda gledao novog Sandera za 2021 sa fabričkim plinom koji je sada 13.500€.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Fiat 500L
Re: Fiat 500L
- Saša
- Postovi: 13597
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Ne bih imao ništa protiv jednog u mom dvorištu. Pa još sa fabričkim plinom. Ko zna, možda opet bude nekih takvih ponuda staro za novo koje se ne odbijaju, videćemo.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Re: Fiat 500L
Iskreno, teško da će biti u budućnosti povoljnijih kupovina i sličnih akcija za nove automobile, jer cene im idu samo na više iz godine u godinu.
Re: Fiat 500L
Inflacija evra.
Logan je bio 6000e, danas je Sandero 11.000
Logan je bio 6000e, danas je Sandero 11.000
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
Ja sam mog logana u nekoj srednjoj visoj opremi platio 2005 8500Eur... Ako se uzme da je prosecna inflacija 2,5% godisnje a proslo je 16 godina, nije ni los rezultat... Dobija se dosta vise za te para sada ...
- Saša
- Postovi: 13597
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Puno su opremljeniji i napredniji automibili danas, cena mora neminovno gore. Samo ovi sistemi automatskog kočenja vrede razlike u novcu, a da ne pominjem da danas nikom više ne pada na pamet da prodaje automobile bez ABS-a i drugih sistema koji su odavno postali standard.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Re: Fiat 500L
Ne bih baš stavio u direktnu korelaciju kretanje cena i nove tehnologije. Valjda se razvojem tehnologije došlo i do jeftinije proizvodnje. Ne verujem da ih toliko više košta proizvodnja tog modela.
- mironiko
- Postovi: 789
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Subaru Forester e-Boxer Basic 2024. + Škoda Fabia 1.2 HTP 2004.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: Fiat 500L
Kao neko ko radi u automotive-u (doduse, ne bas u Management-u, pa moje vidjenje mozda nije najbolje, tj. ne mogu da sagledam vise aspekata), imam utisak da je najveci problem za proizvodjace pojava novih tehnologija, koje pre svega iziskuju inzenjere koji do sad nisu bili toliko zastupljeni u toj bransi.
Prevashodno, elektricni sistemi u kolima su znatno komplikovaniji danas nego ranije, i postaju dodatno kompleksni, te to iziskuje ukljucivanje sve vise R&D inzenjera, ciji sat standardno kosta dosta vise od onoga na sta se naviklo u automotivu. Takodje, koliko softver otezava sve to (u smislu razvoja proizvoda koji ce biti potpuno pouzdan, a vec sad je haos zakumuljen) - bolje da i ne pricam. Uostalom, i sam na tome radim.
S druge strane, uci u gubitak je za kompanije u ovom sektoru prolazak kroz vrata pakla. Retko se desava da neki do juce gigant uspe da se oporavi, kad jednom stvari krenu na dole. Trziste je surovo, realno. I onda, pokusava se i klasicnom prodajom mooda za bubrege, tipa kad malo povecas tablet, ups infotainment display u autu, da to naplatis znatno vise, a u realnosti cena za proizvodjaca (i u razvoju i u produkciji) zanemarljive razlike.
Sent from my motorola one fusion+ using Tapatalk
Prevashodno, elektricni sistemi u kolima su znatno komplikovaniji danas nego ranije, i postaju dodatno kompleksni, te to iziskuje ukljucivanje sve vise R&D inzenjera, ciji sat standardno kosta dosta vise od onoga na sta se naviklo u automotivu. Takodje, koliko softver otezava sve to (u smislu razvoja proizvoda koji ce biti potpuno pouzdan, a vec sad je haos zakumuljen) - bolje da i ne pricam. Uostalom, i sam na tome radim.
S druge strane, uci u gubitak je za kompanije u ovom sektoru prolazak kroz vrata pakla. Retko se desava da neki do juce gigant uspe da se oporavi, kad jednom stvari krenu na dole. Trziste je surovo, realno. I onda, pokusava se i klasicnom prodajom mooda za bubrege, tipa kad malo povecas tablet, ups infotainment display u autu, da to naplatis znatno vise, a u realnosti cena za proizvodjaca (i u razvoju i u produkciji) zanemarljive razlike.
Sent from my motorola one fusion+ using Tapatalk
Astra >> Lambo
- Saša
- Postovi: 13597
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Pa košta, oni te uređaje kupuju od Boscha, Valea i sličnih, plus je to tek krenulo masovnije da se ugrađuje. Pojeftiniće isto kao i ABS, ESP za koju godinicu kad to bude normalna, standardna stvar u svakom autu. Kod nas je to kod nekih proizvođača i dalje doplata.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Re: Fiat 500L
Meni to ne treba, bolje da je ostao, Logan, sa 1.4 motorom sa 6k, da ljudima moze da zavrsi posao, za sitnu lovu, koji ce npr. mom caletu, bilo sta sem menjaca, motora, gepeka, i 4 vrata i 5 mesta.....
Ovako ce morati da kupi neko polovno sranje, umesto nov auto da vozi 10ak godina kao gospodin....
Jedino sto se pokazalo kao neophodno je klima, ostalo lako mogu bez toga, ako ce me postedi nebrojenih odlazaka kod majstora tokom eksplatacije....
Ovako ce morati da kupi neko polovno sranje, umesto nov auto da vozi 10ak godina kao gospodin....
Jedino sto se pokazalo kao neophodno je klima, ostalo lako mogu bez toga, ako ce me postedi nebrojenih odlazaka kod majstora tokom eksplatacije....
Poslednja izmena od Bax u 13 Jan 2021, 10:44, izmenjeno 1 put ukupno.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
https://www.magazinauto.com/esp-obavezan-u-evropi/
Ne znam da li je ovo zaživelo.
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Ne znam da li je ovo zaživelo.
Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
Re: Fiat 500L
Pa bax to je kao kada bi rekao da treba da uvezemo brdo migranata koji ce raditi duplo jeftinije od nas Jel ako bi proizvodjaci imali duplo jeftinije (starije modele) u prodaji (na stranu regulativa i sl..) sami sebi bi pucali u nogu i pravili nepotrebnu konkurenciju...
PS: A nije da nisu pokusali - zato je i stvorena marka Dacia
PS: A nije da nisu pokusali - zato je i stvorena marka Dacia
- Saša
- Postovi: 13597
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Fiat 500L
Ma treba sve to, jako su to dobre stvari. Recimo, čim smo kupili novog RAV hibrida kolega koji ga je vozio je na autoputu imao situaciju gde ga je taj sistem spasio udesa na autoputu. Odrekao bih se zato pola stvari u autu ali to mora da se ima.
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Послато са SM-G965F помоћу Тапатока
Re: Fiat 500L
Jasna je potreba za autom tipa Sandera, i sa cenom tog auto koja je bila prihvatljiva oko 8000e za neki solidan paket. Prodavao se odlicno sirom Evrope.
Tako da na silu girati neki napredak u taj koncept, ne vidim ikakvu potrebu sem da mu vestacki dignu cenu, jer se evro obezvredio.
Jedino ako ti novi motori manje zagadjuju nego 1,2 16v, pa kao da je to neka investicija u buducnost.
JA govorim iz svoje perspektive, meni ne treba nikakav tablet u kolima, i sigurno je dobar deo trzista u tom fazonu, pogotovo stariji vozaci.
Tako da na silu girati neki napredak u taj koncept, ne vidim ikakvu potrebu sem da mu vestacki dignu cenu, jer se evro obezvredio.
Jedino ako ti novi motori manje zagadjuju nego 1,2 16v, pa kao da je to neka investicija u buducnost.
JA govorim iz svoje perspektive, meni ne treba nikakav tablet u kolima, i sigurno je dobar deo trzista u tom fazonu, pogotovo stariji vozaci.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Fiat 500L
Fiat 500L Cross uz reciklažu ili zamenu staro za novo
http://www.stojanov.rs/fiat-500l-cross- ... o-za-novo/
I u 2021. godini nastavljamo akciju Fiat Restart. Pridružite se i vi porodici vlasnika #FIAT500L koji su iskoristili ovu akciju. Reciklirajte stari ili zamenite polovni automobil za novi 500L MY21 uz bonus od 2.200€!
Automatski klima uređaj
Multimedijalni uređaj Uconnect™ 7″ Touchcreen
Prednji naslon za ruke
Vozačevo sedište podesivo po visini
Elektrohromatski unutrašnji retrovizor
Zadnji parking senzori
Autonomous emergency braking city
Senzor za svetla i kisu
Elektropodesivi spoljni retrovizori u boji vozila, sa grejačima
DRL – Led svetla
Svetla za maglu sa praćenjem ugla skretanja
Aluminijumske felne 16″
KREDIT LIZING
RATA 117€ 163.59€
* Kredit učešće 30% period otplate 84 meseca
** Lizing učešće 25% period otplate 60 meseci
http://www.stojanov.rs/fiat-500l-cross- ... o-za-novo/
I u 2021. godini nastavljamo akciju Fiat Restart. Pridružite se i vi porodici vlasnika #FIAT500L koji su iskoristili ovu akciju. Reciklirajte stari ili zamenite polovni automobil za novi 500L MY21 uz bonus od 2.200€!
Automatski klima uređaj
Multimedijalni uređaj Uconnect™ 7″ Touchcreen
Prednji naslon za ruke
Vozačevo sedište podesivo po visini
Elektrohromatski unutrašnji retrovizor
Zadnji parking senzori
Autonomous emergency braking city
Senzor za svetla i kisu
Elektropodesivi spoljni retrovizori u boji vozila, sa grejačima
DRL – Led svetla
Svetla za maglu sa praćenjem ugla skretanja
Aluminijumske felne 16″
KREDIT LIZING
RATA 117€ 163.59€
* Kredit učešće 30% period otplate 84 meseca
** Lizing učešće 25% period otplate 60 meseci
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...