Fiat 500L
-
- Pobednik Garaža - Classic lige
- Postovi: 580
- Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02
Re: Fiat 500L
To je iz njihovog zvaničnog cenovnika, da li su te cene i "konačne" ne znam...
Re: Fiat 500L
Bilo bi to OK da im taj 1.4 valja neštoSaša je napisao:Bravo Fiat! Ja bih stavio 5.000 više za dizel, pa ko voli neka izvoli.
Sent from my SM-G770F using Tapatalk
- Sloba
- Site Admin
- Postovi: 10648
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:03
- Garaža: Ford Fiesta Ecoboost, Mazda CX-30 AWD
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Fiat 500L
Jutros sam se prvi put vozio u 500l. Dizel, 1.3, sa 250.000 km. Radjena turbina, nista drugo vece i vanredno. Lepo to deluje, sto se prostora tice. Za jeftin porodicni automobil koji je dobar i za grad sasvim ok.
Sent from my MI 9 using Tapatalk
Sent from my MI 9 using Tapatalk
-
- Pobednik Garaža - Classic lige
- Postovi: 580
- Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02
Re: Fiat 500L
Jedino što nije jeftin... Bez klime 1.3 je 17.100 EUR, sa dobrom opremom i nekim dodacima dobro preko 20.000 EUR...
- Darko
- Postovi: 9185
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Fiat 500L
Vrh je bila ona ponuda za firme. 11990e bez pdv za cross 1.3d N1.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14639
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG + Scenic IV 1,5 dCi
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat 500L
Još bolji 1.6 za soma više
TapaT
TapaT
-
- Pobednik Garaža - Classic lige
- Postovi: 580
- Pridružio se: 03 Feb 2018, 12:02
Re: Fiat 500L
Evo zvanični cenovnik za 2021. http://www.fiatsrbija.rs/500L-Cross/cen ... l-2021.pdf
Pretpostavljam da niko i ne kupuje u Srbiji po ovim cenama. Možda na ovim akcijama za reciklažu, mada, ne sećam se da sam skoro video novi 500L na ulici.
Pretpostavljam da niko i ne kupuje u Srbiji po ovim cenama. Možda na ovim akcijama za reciklažu, mada, ne sećam se da sam skoro video novi 500L na ulici.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 24141
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Fiat 500L
Doplata za dizela zaista suluda.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Fiat 500L
500L u standardnoj varijanti se više ne proizvodi, samo se radi Cross varijanta.
Njihovi cenovnici nisu realni kod svakog prodavca dobijate mnogo bolju cenu.
I još nešto kod nas ne postoji verzija bez klime, a najverovatnije nije ni postojala.
Njihovi cenovnici nisu realni kod svakog prodavca dobijate mnogo bolju cenu.
I još nešto kod nas ne postoji verzija bez klime, a najverovatnije nije ni postojala.
Re: Fiat 500L
Generalni štrajk u "Fijat plastiku" pomeren za 17. februar
https://www.021.rs/story/Info/Srbija/26 ... bruar.html
Potpuna obustava rada u fabrici "Fijat plastik" koja je, zbog smanjenja zarada, bila najavljena za četvrtak, odložena je za 17. februar, rečeno je Agenciji "Beta" u štrajkačkom odboru.
U tom odboru kažu da je datum generalnog štrajka pomeren iz "taktičkih razloga", jer je moguće da će prvobitno najavljeni 11. februar biti neradni dan, kao i da bi se poslodavcu dala nova šansa za pregovore.
U fabrici se od 12. januara održavaju jednočasovni štrajkovi upozorenja jer radnici traže da im se ne smanjuju plate, odnosno da se zarade vrate na nivo od pre 1. januara 2021. godine.
Predsednik štrajkačkog odbora Zoran Miljković je rekao, gostujući večeras u emisiji "Pravi ugao" na RTV Vojvodina, da su zaposleni nezadovoljni jer im je poslodavac smanjio plate kroz umanjenje regresa za više od 50 odsto tako što je samoinicijativno izmenio važeći Pravilnik o radu.
Prethodno je sindikat "Fijat plastik" odbio da potpiše Kolektivni ugovor sa poslodavcem koji je ranije, posle pregovora, prihvatio Samostalni sindikat u FCA (Fijat Krajsler automobili Srbija).
Kolektivni ugovor, kako kažu u sindikatu "Fijat plastik", nikada nisu dobili na uvid od poslodavca.
S druge strane, njihove kolege u kompaniji FCA su ga potpisali, iako, kako navode u Fijat plastik, "90 odsto radnika nije ni znalo šta je to potpisano".
"Za nas je sporna stavka koja vređa dostojanstvo radnika, zabrana štrajka u kompaniji, iako ustav Srbije kaže da svaki radnik ima neotuđivo pravo na štrajk u borbi za svoja ekonomska i profesionalna prava", rekao je Miljković.
On je rekao da se jednoj "zamršenoj" rečenici kaže da ako radnici štrajkuju praktično ostaju na minimalcu, jer gube bonus, regres i topli obrok.
Miljković je rekao da su i inače u ovim uslovima kada je manje radnih dana, plate niže za 8.000 do 12.000 mesečno jer zaposleni primaju 60 posto za dane plaćenog odsustva, po Zakonu o radu.
"Uz smanjenje regresa mi dolazimo na par hiljada dinara od minimalca. Pa jel vi mislite da mi možemo da prehranimo porodice od tog novca?", pitao je Miljković.
U štrajkačkom odboru tvrde da Fijat plastik posluje "u plusu" i korisnik je državnih subvencija, te su uvereni da nema razloga za umanjenje zarada.
Fabrika "Fijat plastik" u Kragujevcu ima 90 radnika i sestrinska je firma kompanije "Fijat Krajsler automobili Srbija"(FCA), za koju proizvodi branike za model 500L.
https://www.021.rs/story/Info/Srbija/26 ... bruar.html
Potpuna obustava rada u fabrici "Fijat plastik" koja je, zbog smanjenja zarada, bila najavljena za četvrtak, odložena je za 17. februar, rečeno je Agenciji "Beta" u štrajkačkom odboru.
U tom odboru kažu da je datum generalnog štrajka pomeren iz "taktičkih razloga", jer je moguće da će prvobitno najavljeni 11. februar biti neradni dan, kao i da bi se poslodavcu dala nova šansa za pregovore.
U fabrici se od 12. januara održavaju jednočasovni štrajkovi upozorenja jer radnici traže da im se ne smanjuju plate, odnosno da se zarade vrate na nivo od pre 1. januara 2021. godine.
Predsednik štrajkačkog odbora Zoran Miljković je rekao, gostujući večeras u emisiji "Pravi ugao" na RTV Vojvodina, da su zaposleni nezadovoljni jer im je poslodavac smanjio plate kroz umanjenje regresa za više od 50 odsto tako što je samoinicijativno izmenio važeći Pravilnik o radu.
Prethodno je sindikat "Fijat plastik" odbio da potpiše Kolektivni ugovor sa poslodavcem koji je ranije, posle pregovora, prihvatio Samostalni sindikat u FCA (Fijat Krajsler automobili Srbija).
Kolektivni ugovor, kako kažu u sindikatu "Fijat plastik", nikada nisu dobili na uvid od poslodavca.
S druge strane, njihove kolege u kompaniji FCA su ga potpisali, iako, kako navode u Fijat plastik, "90 odsto radnika nije ni znalo šta je to potpisano".
"Za nas je sporna stavka koja vređa dostojanstvo radnika, zabrana štrajka u kompaniji, iako ustav Srbije kaže da svaki radnik ima neotuđivo pravo na štrajk u borbi za svoja ekonomska i profesionalna prava", rekao je Miljković.
On je rekao da se jednoj "zamršenoj" rečenici kaže da ako radnici štrajkuju praktično ostaju na minimalcu, jer gube bonus, regres i topli obrok.
Miljković je rekao da su i inače u ovim uslovima kada je manje radnih dana, plate niže za 8.000 do 12.000 mesečno jer zaposleni primaju 60 posto za dane plaćenog odsustva, po Zakonu o radu.
"Uz smanjenje regresa mi dolazimo na par hiljada dinara od minimalca. Pa jel vi mislite da mi možemo da prehranimo porodice od tog novca?", pitao je Miljković.
U štrajkačkom odboru tvrde da Fijat plastik posluje "u plusu" i korisnik je državnih subvencija, te su uvereni da nema razloga za umanjenje zarada.
Fabrika "Fijat plastik" u Kragujevcu ima 90 radnika i sestrinska je firma kompanije "Fijat Krajsler automobili Srbija"(FCA), za koju proizvodi branike za model 500L.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Fiat 500L
Taktički razlozi = državni praznik, biće plaćeni po proseku 12 meseci
- mironiko
- Postovi: 789
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Subaru Forester e-Boxer Basic 2024. + Škoda Fabia 1.2 HTP 2004.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: Fiat 500L
Pretrazio sam temu, ali na moje (veliko) iznenadjenje na jaako malo mesta se pominje potrosnja, i to poslednji put tipa 2013. - uz duzno postovanje svacijem vidjenju prioriteta, prica je bila vise o fabrici, radnicima i ostalom, nego o samom modelu, no dobro.
Stoga, nekako mislim da nisam bezobrazan ako upitam oko nekih stvari koje su pominjane, ali davno. Pre svega, zanima me potrosnja 1.4 motora - klasika grad, otvoreno, autoput, uz napomenu za grad da li je BG, ili tipa Subotica/NS.
Takodje, modeli od 7, 8 godina - kako se drze danas, je l' i dalje deluju sveze, ili su vise "razvaljeni" i vidljivo pohabani (uz neku prosecnu kilometrazu, tipa 120-150kkm)..?
Stoga, nekako mislim da nisam bezobrazan ako upitam oko nekih stvari koje su pominjane, ali davno. Pre svega, zanima me potrosnja 1.4 motora - klasika grad, otvoreno, autoput, uz napomenu za grad da li je BG, ili tipa Subotica/NS.
Takodje, modeli od 7, 8 godina - kako se drze danas, je l' i dalje deluju sveze, ili su vise "razvaljeni" i vidljivo pohabani (uz neku prosecnu kilometrazu, tipa 120-150kkm)..?
Astra >> Lambo
Re: Fiat 500L
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...